abonnement Unibet Coolblue
pi_184379342
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:35 schreef Harrison het volgende:

[..]

-Tegen Tim en Lotus/Shelley toen met die situatie dat de vriendinnen haar in bescherming wilden nemen
- over het niet in gezelschap durven plassen, terwijl ze tegen Joa zei dat ze het gezellig vond om samen te wildplassen
- over dat ze zo'n onzeker klein meisje is, terwijl ze een berekenende vrouw van 25 is
- over dat ze niet in bikini durft als iedereen het ziet, terwijl ze in haar blote reet voor de camera gaat staan iedere dag
- over de pinpas
- over het niet doorvertellen aan Tim van zijn jas
- Tegen Lotus dat ze niet had gezegd dat ze 's ochtends zo moe wakker wordt
- etc.etc.etc...
Duizenden voorbeelden te noemen, alles gestonken en gelogen als je maar met je kop op tv komt!
pi_184379343
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
meisje toch, wat zouden haar ouders hiervan vinden :X
Ik denk dat dit nog wel een van hun minste bezwaren is. >:)
Bovenstaand bericht is een column.
pi_184379345
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik trap er ook niet in. Ze kan niet plassen als iemand haar kan horen en gaat dan vervolgens samen Joa achter de tent zitten plassen :')
Maar ze liegt niet hoor _O-
tja,normaal gesproken geef ik iemand t voordeel van de twijfel...helaas,Frutz krijgt van mij t nadeel van de twijfel...misschien is ze zo bizar geworden door dit alles maar toch, t lukt me niet haar te geloven
pi_184379358
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:37 schreef VitaSackville het volgende:

[..]

tja,normaal gesproken geef ik iemand t voordeel van de twijfel...helaas,Frutz krijgt van mij t nadeel van de twijfel...misschien is ze zo bizar geworden door dit alles maar toch, t lukt me niet haar te geloven
Zelfde als bij do van bas
pi_184379364
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:36 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Niks met goedgelovig te maken
Ik heb zelf het nodige meegemaakt en ben daardoor in contact gekomen met andere die ook dingen hebben meegemaakt..
Daar zijn zulke verhalen als franny verteld *heel gewoon*
En ook de sexuele uitspattingen daarbij

Niet!! en dan ook niet!! oordelen als je niet in iemands schoenen hebt gestaan die zoiets als sexueel misbruik of verkrachting hebben mee gemaakt!!
Hier ben ik het 100% mee eens.
pi_184379379
toen ze een van de eerste keren met Tim was geweest, vertelde ze ook spijt te hebben...........................
Make trouble not war
pi_184379382
Misschien is Frutsel een pathologische leugenaar en kickt ze gewoon op aandacht.Sowieso kick je op aandacht als je mee gaat doen aan een tv programma en dan kiest zij er 1 uit waar continu de camera op je staat.
pi_184379407
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Bramenstruik het volgende:
toen ze een van de eerste keren met Tim was geweest, vertelde ze ook spijt te hebben...........................
sommige meiden zijn heel berekenend . eerst ja en dan nee en de man krijgt de schuld. ze is makkelijk over te halen, terwijl ze niet wil .
pi_184379419
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% mee eens.
Ik ook :Y
pi_184379431
quote:
12s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Mohitah het volgende:
Misschien is Frutsel een pathologische leugenaar en kickt ze gewoon op aandacht.Sowieso kick je op aandacht als je mee gaat doen aan een tv programma en dan kiest zij er 1 uit waar continu de camera op je staat.
Alles kan in Utopia inderdaad :D
SOONY
pi_184379434
Eng :{w
  zondag 13 januari 2019 @ 15:42:04 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184379436
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:37 schreef VitaSackville het volgende:

[..]

tja,normaal gesproken geef ik iemand t voordeel van de twijfel...helaas,Frutz krijgt van mij t nadeel van de twijfel...misschien is ze zo bizar geworden door dit alles maar toch, t lukt me niet haar te geloven
Ik kreeg net de indruk dat niet eens haar ouders het weten (tenminste ...)
Ze heeft geen hulp meer nodig, ze kan hulp gaan bieden. Moet je haar zien gaan. Alles regelen en doen. Alles netjes op papier.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik denk dat ik ..... weet het niet... maar zo rustig eronder blijven, was niet zo goed gelukt.
Ze blijft mij verbazen. Weet niet wat ik ermee aan moet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184379441
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Bramenstruik het volgende:
toen ze een van de eerste keren met Tim was geweest, vertelde ze ook spijt te hebben...........................
Dat staat mij ook nog bij :{
En dat ze het heeft uitgeschreeuwd van de pijn.
pi_184379446
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Zelfde als bij do van bas
inderdaad: heb nooit kunnen geloven dat Do gepest was, heb trouwens ook nooit geloofd dat die knul uit Akrum aan de coke zat,volgens mij is ingewoond op vakantie geweest in Zuid Afrika en,ik heb zelfs niet geloofd dat Stiff/ Stephanie borderline had
  zondag 13 januari 2019 @ 15:42:51 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184379453
Krijg zo bezoek, dus kan niet de streams luid aanzetten. :@
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 13 januari 2019 @ 15:42:53 #91
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_184379454
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% mee eens.
ik ook
pi_184379458
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% mee eens.
Ik ook.
pi_184379478
't Zou mij ook niks verbazen als dat wijf vegan is. Ze heeft immers zulke rare ouders. :Z
Bovenstaand bericht is een column.
pi_184379480
oh het gaat over iets met emotie. dus christel moet het kapen.
pauze maar weer. wat een schaamteloos leugenachtig programma
pi_184379492
Offtopic...Ik neem ff een break ...want zit mezelf nu op te vreten over wat ik hier lees
Hoop dat iemand het verhaal van franny straks opneemt en mij de link wil sturen ervan zodat ik dit gedeelte cos niet door hoeft te bladeren
pi_184379495
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Zelfde als bij do van bas
En als bij Gio en Naomi, altijd last van haar spieren, behalve als er een feestje was, dan stond ze als eerste op de dansvloer en ook in bed had ze geen centje pijn. Als ze nu op het grote face-book topic verschijnt is het ook alleen in bed met een sexy oogopslag of in bikini aan het strand, zoveel last van die spieren.... joh!
pi_184379496
jens wil met joa praten ?
pi_184379519
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik kreeg net de indruk dat niet eens haar ouders het weten (tenminste ...)
Ze heeft geen hulp meer nodig, ze kan hulp gaan bieden. Moet je haar zien gaan. Alles regelen en doen. Alles netjes op papier.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik denk dat ik ..... weet het niet... maar zo rustig eronder blijven, was niet zo goed gelukt.
Ze blijft mij verbazen. Weet niet wat ik ermee aan moet.
dat je ouders niet weten dat je verkracht bent is zeer veel voorkomend! Dat je t geheim houdt....zij deelt t nu met 600.000... Tja, kan en als t waar is is t goed!
pi_184379520
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:44 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic...Ik neem ff een break ...want zit mezelf nu op te vreten over wat ik hier lees
Hoop dat iemand het verhaal van franny straks opneemt en mij de link wil sturen ervan zodat ik dit gedeelte cos niet door hoeft te bladeren
niet persoonlijk opvatten . we kunnen idd niet oordelen, maar tis een raar kind. :*
pi_184379522
quote:
12s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef Mohitah het volgende:
Misschien is Frutsel een pathologische leugenaar en kickt ze gewoon op aandacht.Sowieso kick je op aandacht als je mee gaat doen aan een tv programma en dan kiest zij er 1 uit waar continu de camera op je staat.
Nee, ik geloof dat er meer met haar aan de hand is. Ook door het eerder genoemde 'pleasen' wat ze doet. Trauma's kunnen echt een behoorlijk impact hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')