abonnement Unibet Coolblue
pi_184376969
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Oh, dan moeten het wel kleurlingen zijn :')
We zullen zien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 januari 2019 @ 13:38:48 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184376987
Welke FOK!ker...
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:35 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja uh....ik heb nu al voor Luik gekozen hoor.
Moeten we bloemen sturen :'(
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 januari 2019 @ 13:41:06 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184377021
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:33 schreef KoHai het volgende:

[..]

In de middeleeuwen hadden ze nog geen auto's ;-)
:')

Toen bonden ze je achter een paard
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184377037
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Byrd_Jr.

quote:
James Byrd Jr. (May 2, 1949 – June 7, 1998) was a black man who was murdered by three white supremacists in Jasper, Texas, on June 7, 1998. Shawn Allen Berry, Lawrence Russell Brewer, and John William King dragged Byrd for three miles behind a pick-up truck along an asphalt road. Byrd, who remained conscious throughout most of his ordeal, was killed about halfway through the dragging when his body hit the edge of a culvert, severing his right arm and head.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_184377073
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

We zullen zien.
Als dat nou eens de houding van de gemiddelde FOK!ker zou zijn O+
pi_184377427
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Als dat nou eens de houding van de gemiddelde FOK!ker zou zijn O+
Dan...?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184377736
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dan...?
Wordt het hier een wat minder polariserende en dare I say, racistisch zooitje.
pi_184377791
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wordt het hier een wat minder polariserende en dare I say, racistisch zooitje.
Ah zo, beginnen over de KKK is immer depolariserend natuurlijk. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184377854
Toch frappant dat er vaak over afkomst en kleur gesproken wordt in dit soort topics. Maar als we kijken naar het topic van de Belgische arts die zijn lul in een 5 maanden oude baby stopt rept niemand over kleur en afkomst. Voor desbetreffende fokkers is het dan niet interessant omdat het waarschijnlijk een blanke man is.

Toch interessant om te zien dat bij zaken gepleegd door blanken, kleur en afkomst minder belangrijk is. Het ligt bij sommigen volgens mij zo diep dat het delict niet eens meer uit maakt. Ze vinden het alleen erg dat een buitenlander het gedaan heeft 😅
pi_184377877
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:28 schreef Desmosedici het volgende:
Toch frappant dat er vaak over afkomst en kleur gesproken wordt in dit soort topics. Maar als we kijken naar het topic van de Belgische arts die zijn lul in een 5 maanden oude baby stopt rept niemand over kleur en afkomst. Voor desbetreffende fokkers is het dan niet interessant omdat het waarschijnlijk een blanke man is.

Toch interessant om te zien dat bij zaken gepleegd door blanken, kleur en afkomst minder belangrijk is. Het ligt bij sommigen volgens mij zo diep dat het delict niet eens meer uit maakt. Ze vinden het alleen erg dat een buitenlander het gedaan heeft 😅
Joh en daar kom jij na 20 jaar achter?
Geen sig.
pi_184377915
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:28 schreef Desmosedici het volgende:
Toch frappant dat er vaak over afkomst en kleur gesproken wordt in dit soort topics. Maar als we kijken naar het topic van de Belgische arts die zijn lul in een 5 maanden oude baby stopt rept niemand over kleur en afkomst. Voor desbetreffende fokkers is het dan niet interessant omdat het waarschijnlijk een blanke man is.

Toch interessant om te zien dat bij zaken gepleegd door blanken, kleur en afkomst minder belangrijk is. Het ligt bij sommigen volgens mij zo diep dat het delict niet eens meer uit maakt. Ze vinden het alleen erg dat een buitenlander het gedaan heeft 😅
Ah dus omdat het een arts is ga je er maar van uit dat die blank is? :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 januari 2019 @ 14:32:29 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184377948
Ik zou liever 10 km naakt over het asfalt gesleept worden dan in Luik wonen.
pi_184377994
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah dus omdat het een arts is ga je er maar van uit dat die blank is? :N
Om serieus in te gaan op je bijdehante opmerking; Statistisch gezien is die kans het grootst ja. Ik ga er vanuit dat er in België meer blanke artsen zijn dan gekleurde. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen waarom?
pi_184377995
Het verhaal heet nu dat de man niet was vastgebonden, maar was gevallen.
pi_184378023
quote:
Meegesleepte man in Luik was gevallen en niet vastgebonden
LUIK - De man die in Luik was meegesleept door een auto, is daar mogelijk toch niet aan vastgebonden, zoals de politie eerst had gemeld. Volgens het Belgische Openbaar Ministerie is de man midden op straat gevallen. Een eerste auto kon hem ontwijken, maar de tweede auto mogelijk niet. Het kan zijn dat de man zich heeft vastgeklampt aan die auto.

De 26-jarige man ligt in kritieke toestand in een ziekenhuis. Het incident gebeurde op het Sint-Lambertusplein in het centrum van Luik. Waardoor de man viel, is niet bekend.

Ooggetuigen zagen dat een auto een lichaam voortsleepte. Agenten kwamen ter plekke, maar vonden alleen nog maar een schoen. Later sloegen twee mensen in de Luikse voorstad Ans alarm, toen ze zagen dat er iemand onder hun auto hing. De inzittenden, twee vijftigers, zijn meegenomen naar een politiebureau.
Bron: ANP/Belga en https://www.transport-onl(...)n-niet-vastgebonden/
pi_184378036
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:34 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Om serieus in te gaan op je bijdehante opmerking; Statistisch gezien is die kans het grootst ja. Ik ga er vanuit dat er in België meer blanke artsen zijn dan gekleurde. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen waarom?
Ah gaan we vanuit statistisch perspectief naar dit soort zaken kijken.

Glad ijs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 januari 2019 @ 14:37:32 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184378055
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:28 schreef Desmosedici het volgende:
Toch frappant dat er vaak over afkomst en kleur gesproken wordt in dit soort topics. Maar als we kijken naar het topic van de Belgische arts die zijn lul in een 5 maanden oude baby stopt rept niemand over kleur en afkomst. Voor desbetreffende fokkers is het dan niet interessant omdat het waarschijnlijk een blanke man is.

Toch interessant om te zien dat bij zaken gepleegd door blanken, kleur en afkomst minder belangrijk is. Het ligt bij sommigen volgens mij zo diep dat het delict niet eens meer uit maakt. Ze vinden het alleen erg dat een buitenlander het gedaan heeft 😅
Ik dacht dat het een getinte arts was maar het leek me verder niet belangrijk
pi_184378149
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah gaan we vanuit statistisch perspectief naar dit soort zaken kijken.

Glad ijs.
Nee, vanuit onderbuik gevoel een dader in een bepaalde bevolkingsgroep aanwijzen is wel goed?
pi_184378189
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:42 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nee, vanuit onderbuik gevoel een dader in een bepaalde bevolkingsgroep aanwijzen is wel goed?
Ja want dat stel ik natuurlijk. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 januari 2019 @ 14:46:03 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184378217
quote:
Gewoon een ongeluk dan. Beetje vreemd dat de politie dan eerst met zo'n sensatiebericht komt.
pi_184378244
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja want dat stel ik natuurlijk. 8)7
Nee, dat doe je idd niet. Ik doelde ook niet op jou met mijn reactie.
pi_184378328
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wordt het hier een wat minder polariserende en dare I say, racistisch zooitje.
Het hebben van verwachtingen is racistisch?

Of is het gewoon een hoge statistische kans waardoor mensen bepaalde verwachtingen hebben?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184378355
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:28 schreef Desmosedici het volgende:
Toch frappant dat er vaak over afkomst en kleur gesproken wordt in dit soort topics. Maar als we kijken naar het topic van de Belgische arts die zijn lul in een 5 maanden oude baby stopt rept niemand over kleur en afkomst. Voor desbetreffende fokkers is het dan niet interessant omdat het waarschijnlijk een blanke man is.

Toch interessant om te zien dat bij zaken gepleegd door blanken, kleur en afkomst minder belangrijk is. Het ligt bij sommigen volgens mij zo diep dat het delict niet eens meer uit maakt. Ze vinden het alleen erg dat een buitenlander het gedaan heeft 😅
Als de oververtegenwoordiging weg is ga je misschien wat anders krijgen. Daarnaast. De meerderheid vormt de normaal. Een blanke huidskleur is dus niet de uitzondering en derhalve minder interessant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184378438
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:47 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nee, dat doe je idd niet. Ik doelde ook niet op jou met mijn reactie.
Ah zo, nee dat is onzin. Stom geouwehoer over welke kleur de dader heeft het halve topic terwijl er nog niet eens zeker is wat er zich heeft voorgevallen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184378463
Ah niks vastgebonden... Handig dit soort berichten.. Belgische politie s goed bezig de laatste tijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')