abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:08:05 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:59 schreef Candaasje het volgende:

Ik leef volgens anderen waarschijnlijk vrij sober
Als we jouw eetpatroon kenden zouden we dat misschien ook wel vinden. Daar zou ik geen zin in hebben, hebben LS en golfer geen zin in dus slikken ze zelf het enzym wat hun lichaam niet aan kan maken :)

Doordat je andere dingen eet uit een bepaalde idealogie maakt het dat je ze eerder lekkerder gaat vinden dan dat je ze eet omdat je er niet tegen kunt maar toch liever die slagroomtaart eet :+.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184366204
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het knap hoor Candasje om vegan te eten. In mijn utopie zou ik ook geen zooi meer binnenkrijgen. Maar ik hou echt wel heel erg van zooi O+
Ik hou ook van zooi O+ En lust eigenlijk alles O+ En wil het ook allemaal niet missen O+
Ik dacht nog: gelukkig kan ik alles eten. En toen realiseerde ik me dat ik dat para-berksyndroom heb waarbij ik allergisch reageer op appels, peren, kersen, hazelnoten en abrikozen. *zucht* en dat is al vervelend genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184366243
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het knap hoor Candasje om vegan te eten. In mijn utopie zou ik ook geen zooi meer binnenkrijgen. Maar ik hou echt wel heel erg van zooi O+
Oh maar ik krijg nog wel zooi binnen hoor. Iets minder wel. En andere zooi _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:05 schreef z80 het volgende:

[..]

In brood zit melk. Tenzij uit een speciale bakkerij of zelf gemaakt. Snoep waar iets van chocolade aan/bij zit, zit ook een melk product. Bij pasta is het vaak ook opletten, zit vaak ei in verwerkt.

Wil je in mijn geval melk vermijden dan moet er al flink geschrapt worden.
Wil je volledig vegan dan is het schrappen, schrappen en nog meer schrappen.
In heel veel (voorkoren)brood zit geen melk :? , tenzij je ook echt niet tegen een spoortje kan. (Dan vindt ik het ook wat anders hè, dat je een pil neemt omdat als je van een flintertje kruisbesmetting al ziek wordt. Want dat is niet iets waar je écht grip op hebt, vrijwel alle producten kunnen besmet zijn nl.)

En chocolade --> pure chocolade ;) (Hoewel ik dat ook niet echt eet want duurzaamheid/uitbuiting ditdatzuszo. Heel af en toe. Maar puur, geen melk. ) En pasta inderdaad even opletten, ook genoeg te vinden. En oliebollen bij een kraam halen en niet bij de bakker. En Lays Paprika Wokkels nemen maar niet Paprika ribbelchips.... (geen flauw idee waarom ze bij de een er wel weipoeder in mieteren :') ).

Maar ja, ik schrap dus wel zo nu en dan hoor, alleen in mijn beleving valt het alleszins mee :D .
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:16:24 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184366340
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zoals tegen Bluezz gezegd: verander het. Mij lukt het niet. Had ik tig jaar geleden al willen doen maar het lukt niet
Op Fok! inloggen op een pc, laptop of tablet, en even veranderen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184366380
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Op Fok! inloggen op een pc, laptop of tablet, en even veranderen.
Ik snap ook het probleem niet.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:18:26 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh maar ik krijg nog wel zooi binnen hoor. Iets minder wel. En andere zooi _O-

[..]

In heel veel (voorkoren)brood zit geen melk :? , tenzij je ook echt niet tegen een spoortje kan. (Dan vindt ik het ook wat anders hè, dat je een pil neemt omdat als je van een flintertje kruisbesmetting al ziek wordt. Want dat is niet iets waar je écht grip op hebt, vrijwel alle producten kunnen besmet zijn nl.)

Zeg dame, da's niet veganistisch dan hè :{w

:6

En oliebollen, gebruiken de meeste kramen niet gewoon dit?

http://permalink.psinfood(...)02-a08c-45e7ab47ee9b
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:20:27 #108
63722 z80
I fink you freaky
pi_184366432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh maar ik krijg nog wel zooi binnen hoor. Iets minder wel. En andere zooi _O-

[..]

In heel veel (voorkoren)brood zit geen melk :? , tenzij je ook echt niet tegen een spoortje kan. (Dan vindt ik het ook wat anders hè, dat je een pil neemt omdat als je van een flintertje kruisbesmetting al ziek wordt. Want dat is niet iets waar je écht grip op hebt, vrijwel alle producten kunnen besmet zijn nl.)

En chocolade --> pure chocolade ;) (Hoewel ik dat ook niet echt eet want duurzaamheid/uitbuiting ditdatzuszo. Heel af en toe. Maar puur, geen melk. ) En pasta inderdaad even opletten, ook genoeg te vinden. En oliebollen bij een kraam halen en niet bij de bakker. En Lays Paprika Wokkels nemen maar niet Paprika ribbelchips.... (geen flauw idee waarom ze bij de een er wel weipoeder in mieteren :') ).

Maar ja, ik schrap dus wel zo nu en dan hoor, alleen in mijn beleving valt het alleszins mee :D .
Jij bent dus niet heel strikt vegan.

En ik kan wel wat melkeiwitten hebben. En ik weet inmiddels wel welke producten ik moet vermijden of rekening houden dat ik er last van krijg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_184366435
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu het er toch over gaat. Ik vond vegan eten thuis al lastig/ saai, maar wel te doen. Maar buiten de deur was ik helemaal hopeloos. Vega is goed te doen, vegan op veel plekken niet. Hoe doe jij dat?
Zelf een zaakje uitzoeken van tevoren, of anders een aantal dagen van tevoren bellen naar het restaurant. (Op de dag zelf is natuurlijk geen kok blij mee. Maar in overleg kan veel. En vooral als je de koks de vrije hand geeft (als dat hun voorkeur heeft), maken ze er vaak wel echt iets moois van). Ik moet zeggen dat het wel meer gedoe is ja, vooral als je buiten de grote steden wil eten en/of met mensen wil eten die wel vlees willen eten.

Ik heb wel het geluk dat mijn vriend ook vegan is en toevallig erg van koken houdt. Dat scheelt natuurlijk ook wel als je samen ergens wil gaan eten :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als we jouw eetpatroon kenden zouden we dat misschien ook wel vinden. Daar zou ik geen zin in hebben, hebben LS en golfer geen zin in dus slikken ze zelf het enzym wat hun lichaam niet aan kan maken :)

Doordat je andere dingen eet uit een bepaalde idealogie maakt het dat je ze eerder lekkerder gaat vinden dan dat je ze eet omdat je er niet tegen kunt maar toch liever die slagroomtaart eet :+.
Oh dat laatste is wel waar ja, dat geloof ik zo :Y . Mijn smaak is ook wel echt verandert, maar ik eet inderdaad ook wel dingen waar ik niet dolenthousiast over ben, maar waar ik me dan toch beter bij voel.
(Het is niet dat ik geen slagroom of spareribs lust, het is meer dat ik het inderdaad met een dubbel gevoel zit te eten.)

Hm, en ik begrijp wel dat je dingen niet snel wil opgeven als je er anders instaat. Dus in die zin is het wel echt de vegan in mij denk ik die niet in zou zien waarom je per se lactose wil blijven nuttigen. Nu weet ik niet wat ik zou doen als ik geen suiker meer zou mogen, maar daar medicatie voor bestaat. Enerzijds zou ik heel veel moeten missen, anderzijds...zou ik waarschijnlijk ook wel zonder kunnen.

Haha, wel leuk dit zo, even een spiegel voor mijn neus :D
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:22:40 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184366478
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap ook het probleem niet.
Impliciet zie een soort van smoes dat 13 jaar lang het ww al niet bekend is. Mij ga je niet wijsmaken dat je op een telefoon in 13 jaar niet tig keer een ww hebt moeten invoeren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:23:24 #111
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184366495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zelf een zaakje uitzoeken van tevoren, of anders een aantal dagen van tevoren bellen naar het restaurant. (Op de dag zelf is natuurlijk geen kok blij mee. Maar in overleg kan veel. En vooral als je de koks de vrije hand geeft (als dat hun voorkeur heeft), maken ze er vaak wel echt iets moois van). Ik moet zeggen dat het wel meer gedoe is ja, vooral als je buiten de grote steden wil eten en/of met mensen wil eten die wel vlees willen eten.

Ik heb wel het geluk dat mijn vriend ook vegan is en toevallig erg van koken houdt. Dat scheelt natuurlijk ook wel als je samen ergens wil gaan eten :Y

[..]

Oh dat laatste is wel waar ja, dat geloof ik zo :Y . Mijn smaak is ook wel echt verandert, maar ik eet inderdaad ook wel dingen waar ik niet dolenthousiast over ben, maar waar ik me dan toch beter bij voel.
(Het is niet dat ik geen slagroom of spareribs lust, het is meer dat ik het inderdaad met een dubbel gevoel zit te eten.)

Hm, en ik begrijp wel dat je dingen niet snel wil opgeven als je er anders instaat. Dus in die zin is het wel echt de vegan in mij denk ik die niet in zou zien waarom je per se lactose wil blijven nuttigen. Nu weet ik niet wat ik zou doen als ik geen suiker meer zou mogen, maar daar medicatie voor bestaat. Enerzijds zou ik heel veel moeten missen, anderzijds...zou ik waarschijnlijk ook wel zonder kunnen.

Haha, wel leuk dit zo, even een spiegel voor mijn neus :D
ehm, volgens mij ontkom je niet aan suiker. Als je een stuk fruit eet heb je er al last van, als diabeet. Die medicijnen heb je gewoon nodig.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:23:44 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Impliciet zie een soort van smoes dat 13 jaar lang het ww al niet bekend is. Mij ga je niet wijsmaken dat je op een telefoon in 13 jaar niet tig keer een ww hebt moeten invoeren.
Telefoon accu die het langer dan 4 jaar volhoudt is sowieso een hoax :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:24:12 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_184366511
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zelf een zaakje uitzoeken van tevoren, of anders een aantal dagen van tevoren bellen naar het restaurant. (Op de dag zelf is natuurlijk geen kok blij mee. Maar in overleg kan veel. En vooral als je de koks de vrije hand geeft (als dat hun voorkeur heeft), maken ze er vaak wel echt iets moois van). Ik moet zeggen dat het wel meer gedoe is ja, vooral als je buiten de grote steden wil eten en/of met mensen wil eten die wel vlees willen eten.

Ik heb wel het geluk dat mijn vriend ook vegan is en toevallig erg van koken houdt. Dat scheelt natuurlijk ook wel als je samen ergens wil gaan eten :Y

[..]

Oh dat laatste is wel waar ja, dat geloof ik zo :Y . Mijn smaak is ook wel echt verandert, maar ik eet inderdaad ook wel dingen waar ik niet dolenthousiast over ben, maar waar ik me dan toch beter bij voel.
(Het is niet dat ik geen slagroom of spareribs lust, het is meer dat ik het inderdaad met een dubbel gevoel zit te eten.)

Hm, en ik begrijp wel dat je dingen niet snel wil opgeven als je er anders instaat. Dus in die zin is het wel echt de vegan in mij denk ik die niet in zou zien waarom je per se lactose wil blijven nuttigen. Nu weet ik niet wat ik zou doen als ik geen suiker meer zou mogen, maar daar medicatie voor bestaat. Enerzijds zou ik heel veel moeten missen, anderzijds...zou ik waarschijnlijk ook wel zonder kunnen.

Haha, wel leuk dit zo, even een spiegel voor mijn neus :D
Moet je eens proberen een maand te eten ZONDER toegevoegde suikers. Dit is een ramp. Die krengen zitten onder een veelvoud van namen in zeer veel producten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:25:02 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184366537
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Telefoon accu die het langer dan 4 jaar volhoudt is sowieso een hoax :+
Gewoon niet gebruiken.
pi_184366560
Omg. Google home heeft ‘wie is de mol’ reacties. 😂 Spraken der aan, en zeiden iets over de mol.

Zegt ze ineens ‘denk je dat omdat ik zo mn best doe met opdrachten, ik geef toe, dat is verdacht’
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:27:02 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366610
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gewoon niet gebruiken.
Zelfs dan gaat een lithium accu achteruit.

Als je hem het beste wilt houden moet je zorgen dat je constant tussen de 30% en 80% lading zit :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184366613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
Omg. Google home heeft ‘wie is de mol’ reacties. 😂 Spraken der aan, en zeiden iets over de mol.

Zegt ze ineens ‘denk je dat omdat ik zo mn best doe met opdrachten, ik geef toe, dat is verdacht’
:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184366618
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeg dame, da's niet veganistisch dan hè :{w

:6

En oliebollen, gebruiken de meeste kramen niet gewoon dit?

http://permalink.psinfood(...)02-a08c-45e7ab47ee9b
:6

Dan kan ik niks meer eten. Zelfs geen soyaboon of gras, want bij het oogsten gaan er ook beestjes dood.... ;(
Ik ga maar eens kijken wat dat overleven op zonlicht inhield :+

@oliebollen: traditioneel horen ze zonder weipoeder gemaakt te worden. Ik heb het bij 2 kramen hier nagevraagd, die gebruiken het allebei niet. Bij de bakker zat er wel weipoeder in de mix.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Jij bent dus niet heel strikt vegan.

En ik kan wel wat melkeiwitten hebben. En ik weet inmiddels wel welke producten ik moet vermijden of rekening houden dat ik er last van krijg.
Ik ben vrij strict vegan hoor, gezien ik echt geen producten eet (of gebruik) waarop dierlijke ingrediënten vermeldt staan. Maar 100% leedvrij leven is onmogelijk. En dat is ook niet de definitie van veganisme :)
pi_184366652
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

ehm, volgens mij ontkom je niet aan suiker. Als je een stuk fruit eet heb je er al last van, als diabeet. Die medicijnen heb je gewoon nodig.
Ai, waar ja. Slecht voorbeeld. Goed, neem ik soja of gluten als voorbeeld. Dat is ook helopdefiets om te moeten vermijden, helemaal als je plantaardig wil eten. Het kan wel, maar het is wel kut.
pi_184366688
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
Omg. Google home heeft ‘wie is de mol’ reacties. 😂 Spraken der aan, en zeiden iets over de mol.

Zegt ze ineens ‘denk je dat omdat ik zo mn best doe met opdrachten, ik geef toe, dat is verdacht’
:D
pi_184366766
Candaasje, het is ook niet dat ik (en golfer ook niet denk ik) me dagelijks volprop met pillen en alles blijf eten waar ik niet tegen kan. Ik heb sinds 31-12 maar 1 keer koflook en ui op en daar een pil bij geslikt. Het gebeurt meer bij uitzondering dus.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:35:14 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366791
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:27 schreef Candaasje het volgende:


@oliebollen: traditioneel horen ze zonder weipoeder gemaakt te worden. Ik heb het bij 2 kramen hier nagevraagd, die gebruiken het allebei niet. Bij de bakker zat er wel weipoeder in de mix.

Oh oké, ik maak ze altijd met melk, ei-dooier en een beetje boter. Helemaal niet veganistisch dus.

Maar het kan dus wel als je wil zonder (veel) in te leveren op smaak, want ik zie dat in die mix van Koopmans ook niks van ei zit.

Dat er melk bestanddelen in veel dingen zitten heeft volgens mij ook te maken met de gunstige eigenschappen die het heeft in het proces.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:39:35 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184366860
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:

Op Fok! inloggen op een pc, laptop of tablet, en even veranderen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik snap ook het probleem niet.
Het probleem voor haar is dat zij haar WW niet meer weet. Ik heb haar daarvoor doorgestuurd naar de FA's/Admins.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:41:42 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184366890
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:39 schreef golfer het volgende:

[..]


[..]

Het probleem voor haar is dat zij haar WW niet meer weet. Ik heb haar daarvoor doorgestuurd naar de FA's/Admins.
Je kunt Firefox of Chrome zo laten snchronisere met je pc.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:42:54 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184366910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je kunt Firefox of Chrome zo laten snchronisere met je pc.
Vast wel, maar volgens mij fokt MK alleen met haar phone.
Maar goed. Ik weet er verder ook niet meer van.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184366942
Luie zaterdag gedaan. Is fijn.
Vind vandaag wel een moeilijke geen-Sally dag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184366946
Jullie vragen helemaal niet of het eten gelukt was dat ik gemaakt had :'(
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:44:48 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184366962
En qua lactasepillen. Die werken alleen als je ze een half uur van te voren inneemt als je weet dat je mogelijk lactose binnen gaat krijgen.
Ik neem het risico nooit als we uit eten gaan en heb dus standaard die pillen bij me in restaurants.
Thuis gebruik ik ze maar incidenteel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 januari 2019 @ 21:44:54 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184366965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
Omg. Google home heeft ‘wie is de mol’ reacties. 😂 Spraken der aan, en zeiden iets over de mol.

Zegt ze ineens ‘denk je dat omdat ik zo mn best doe met opdrachten, ik geef toe, dat is verdacht’
Google home is tof. Er zitten zo ontzettend veel leuke en grappige dingen in. Vooral in het Engels.
pi_184366971
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Jullie vragen helemaal niet of het eten gelukt was dat ik gemaakt had :'(
Was het eten gelukt, dat je vandaag gemaakt hebt? :+
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 januari 2019 @ 21:46:33 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184366993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Moet je eens proberen een maand te eten ZONDER toegevoegde suikers. Dit is een ramp. Die krengen zitten onder een veelvoud van namen in zeer veel producten.
Dat valt best mee als je erop let. Ik eet nauwelijks suiker (wel suikervervangers). De ene maand wat fanatieker dan de andere maar het is niet heel lastig om grotendeels uit te bannen.
pi_184366998
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Was het eten gelukt, dat je vandaag gemaakt hebt? :+
Vraag maar aan g :+
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:47:10 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184367003
En mijn favoriete mol-kandidaat O+ ligt er alweer uit. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 januari 2019 @ 21:47:51 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184367013
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef Lonaa het volgende:
Luie zaterdag gedaan. Is fijn.
Vind vandaag wel een moeilijke geen-Sally dag.
Zal nog wel even lastig blijven. Maar er komen ook wel momenten dat het prettig is om te gaan en staan wanneer je wil.
pi_184367031
Alleen de patat had langer in de vrijer mogen zitten. Rest was prima gelukt. Ik kan nog koken *O*
pi_184367084
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Alleen de patat had langer in de vrijer mogen zitten. Rest was prima gelukt. Ik kan nog koken *O*
*O*
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 januari 2019 @ 21:51:31 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184367088
Hey google, self destruct.
Hey google, do u know Morse code?
Hey Google, what sound does a unicorn make?
Hey google, how do I keep my girlfriend happy.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:51:42 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184367092
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Jullie vragen helemaal niet of het eten gelukt was dat ik gemaakt had :'(
Golfer leeft nog?

sorry
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184367105
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zal nog wel even lastig blijven. Maar er komen ook wel momenten dat het prettig is om te gaan en staan wanneer je wil.
ja, ik ben me wel bewust van hoe makkelijker we op vakantie of festival kunnen. :)

Misschien vandaag juist wel lastiger omdat luie zaterdag. Maandag kan ik iig klussen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184367146
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef golfer het volgende:
En qua lactasepillen. Die werken alleen als je ze een half uur van te voren inneemt als je weet dat je mogelijk lactose binnen gaat krijgen.
Ik neem het risico nooit als we uit eten gaan en heb dus standaard die pillen bij me in restaurants.
Thuis gebruik ik ze maar incidenteel.
Nee, ze werken een half uur aldus de folders van Disolut.
De lactase moet in je maag zijn werk doen, voor het je darmen bereikt.

Karlijn schrijft:
Het is belangrijk dat je het tabletje inneemt als je begint met het consumeren van lactose. Als je dit later doet of te ver voor het consumeren van de lactose kun je alsnog klachten krijgen.

Het is ook belangrijk om hier aan te denken bij een diner. Als je bijvoorbeeld voor het hoofdgerecht een lactase pil inneemt en meer dan een half uur later aan het toetje begint, dan is de pil niet meer werkzaam voor het toetje. Je moet dan opnieuw een pilletje innemen.
Spoilers!
pi_184367249
Wat lastig zeg, als je pillen nodig hebt om van eten te genieten.

Waren jullie bij schaatsen in Dordt Lucky en hoe gaat het met het steunkousbeen?

Zie ik, dat mijn ouwe kat “Matje” ook in Hongkong rondloopt. :?
Gek hoor om te zien.

En Bloes kan het nog. *O* koken :7
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:09:35 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184367344
Ik ben echt een beetje onder de indruk van Frans; de vragen die hij stelt, hoe open hij staat.
Leuke tv.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184367351
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:03 schreef AnneX het volgende:
Wat lastig zeg, als je pillen nodig hebt om van eten te genieten.

Waren jullie bij schaatsen in Dordt Lucky en hoe gaat het met het steunkousbeen?

Zie ik, dat mijn ouwe kat “Matje” ook in Hongkong rondloopt. :?
Gek hoor om te zien.

En Bloes kan het nog. *O* koken :7
Ik geniet er wel extra van als het weer eens kan :)

Dat been deed tot en met dondersag veel meer pijn dan normaal is. En toen was dat ineens over. Ik voel nog een beetje en er zit nog een bobbel in mijn been.

We gaan morgen naar het shorttrack in Dordt.

Wat is er met je kat :?
Spoilers!
pi_184367408
Ik had een kat, die heette Matje.
En nu zag ik bij Frans Bauer in Hongkong haar dubbelganger liggen en lopen.
Zo verbazend, dat hullie daar dezelfde katten ( rassen) hebben.
Aan de andere kant: waarom niet.

Wat rot van je been. Goed dat het nu beter gaat.
pi_184367481
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:15 schreef AnneX het volgende:
Ik had een kat, die heette Matje.
En nu zag ik bij Frans Bauer in Hongkong haar dubbelganger liggen en lopen.
Zo verbazend, dat hullie daar dezelfde katten ( rassen) hebben.
Aan de andere kant: waarom niet.

Wat rot van je been. Goed dat het nu beter gaat.
Ahh, helder. Een dubbelganger aan de andere kant van de wereld, grappig.

Wij kijken over een tijdje Frans terug. We komen om in dingen te kijken momenteel.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 22:30:38 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184367650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben echt een beetje onder de indruk van Frans; de vragen die hij stelt, hoe open hij staat.
Leuke tv.
Jup :Y

En los van wat je van zijn muziek vind heb ik ook veel bewondering hoe hij met z'n fans omgaat ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184367756
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:15 schreef AnneX het volgende:
Ik had een kat, die heette Matje.
En nu zag ik bij Frans Bauer in Hongkong haar dubbelganger liggen en lopen.
Zo verbazend, dat hullie daar dezelfde katten ( rassen) hebben.
Aan de andere kant: waarom niet.

Wat rot van je been. Goed dat het nu beter gaat.
Geweldige foto's!
En ik zag ook al een paar dubbelgangers van ouwe katten :D
  zondag 13 januari 2019 @ 01:09:33 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184370462
Zo. Aquaman in 4dx gekeken..
Erg leuk! 4dx is wel echt een verlengstuk van deze film ( We keken interstellar ook in 4dx in Bangkok en dat was minder intensief.. )

Protip: neem een regenjas mee.. :P :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184370681
Wat is 4dx

/omavraag
pi_184372210
7:42 en het is nog stikdonker o|O

En draai mij dan maar weer om voor een vrije dag w/
pi_184372415
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:34 schreef Myraela het volgende:
Buiten drogen doe ik nooit, eigenlijk. Maar net gewassen beddengoed is wel genieten. O+
Hier kan ik ook wel een beetje intens blij van worden ja :@
  Official ESF Kreviewer zondag 13 januari 2019 @ 08:29:43 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184372477
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 07:43 schreef AnneX het volgende:
7:42 en het is nog stikdonker o|O

En draai mij dan maar weer om voor een vrije dag w/
Half negen en geen verbetering. :(.
pi_184372494
Vroeg :O

Op naar Utrecht voor een familiemeidendag (11-85 jaar) Mamma Mia.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 januari 2019 @ 08:55:24 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184372650
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat is 4dx

/omavraag
4D..
Met een stoel die alle kanten opgaat, wind en water word nagebootst en natuurlijk een 3D brilletje..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 13 januari 2019 @ 08:55:57 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184372652
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroeg :O

Op naar Utrecht voor een familiemeidendag (11-85 jaar) Mamma Mia.
Veel plezier!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 13 januari 2019 @ 08:56:37 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184372656
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:20 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hier kan ik ook wel een beetje intens blij van worden ja :@
Hoe is het nu met jou en E?
:*
Wanneer moet je weer aan boord?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184372697
Mogge!
9 uur en de lampen aan in huis. Wat een pisweer buiten. Geen weer om beddegoed buiten te drogen of zelfs maar buiten te zijn.

Leuk Cat, met hoeveel zijn jullie?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 13 januari 2019 @ 09:04:33 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184372711
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
9 uur en de lampen aan in huis. Wat een pisweer buiten. Geen weer om beddegoed buiten te drogen of zelfs maar buiten te zijn.

Leuk Cat, met hoeveel zijn jullie?
Na 10:00 is het droog bij jou en regent het niet meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184372729
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoe is het nu met jou en E?
:*
Wanneer moet je weer aan boord?
Komend weekend nog ff 2 weken terug. Term afmaken. E. Gaat waarschijnlijk mee. Fysiek gaat t de goeie kant op, al zijn haar bloedwaarden nog steeds niet helemaal goed. mentaal wil t nog niet echt. Beetje teveel tegenslagen tekort op elkaar..

Wellicht dat 2 weken in een compleet andere wereld goed is. We bekijken het dag voor dag.
  zondag 13 januari 2019 @ 09:15:12 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184372822
Al wel weer uit het ziekenhuis? En ben jij nou bij haar of even in NL?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben geen helideck op het schip toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 13 januari 2019 @ 09:15:47 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184372829
Edit quote ingewikkeld..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184373038
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Alleen de patat had langer in de vrijer mogen zitten. Rest was prima gelukt. Ik kan nog koken *O*
Tuurlijk!
En ik ben een van de zeer weinigen die houdt van net niet lang genoeg gebakken patat :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184373048
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroeg :O

Op naar Utrecht voor een familiemeidendag (11-85 jaar) Mamma Mia.
Gezellig! Veel plezier :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184373092
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kwart voor 10 en amper verbetering. :(.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373106
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Al wel weer uit het ziekenhuis? En ben jij nou bij haar of even in NL?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben geen helideck op het schip toch?
Ze js uit t ziekenhuis. Ik ben in Zweden.

En er kan bij ons best een helikopter landen als t moet. Anders winchen.

Maar dat gebeurd niet zomaar voor crewchange. Laat staan dat er een helikopter midden op de oceaan komt..

Werk is even bijzaak op t moment.
  zondag 13 januari 2019 @ 10:05:42 #166
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184373300
Griep tedju. :( :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_184373400
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:05 schreef sararaats het volgende:
Griep tedju. :( :'(
meaning?
pi_184373481
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

meaning?
Vrij vertaald: griep godverdomme
pi_184373502
Laatste rustige dag voorlopig. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373524
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Vrij vertaald: griep godverdomme
dank! en dat is niet tof nee
pi_184373718
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Laatste rustige dag voorlopig. :7
Maar zo fijn toch? Een soort van leeg schrift aan het begin van het schooljaar. Alles schilderen zonder dingen aan de kant te hoeven schuiven.
Ben je al uit de kleuren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184373762
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar zo fijn toch? Een soort van leeg schrift aan het begin van het schooljaar. Alles schilderen zonder dingen aan de kant te hoeven schuiven.
Ben je al uit de kleuren?
Ik wil graag dingen doen al. :')

En wel redelijk. Er wordt een muur petrolblauw in de woonkamer (https://www.kleurenwaaier.nl/kleur/142994 of https://www.kleurenwaaier(...)en/muren/meer-merken) , de rest wordt wit. Als we dat geschilderd hebben gaan we op zoek naar laminaat. Dat zal waarschijnlijk gewoon eiken worden. Geen grijs, wit of iets waar die tint inzit. :r

Hetzelfde laminaat gaat in de hal en ik ga de traptreden in dezelfde kleur beitsen.
De hal wordt wit op 1 muur na, daar komt een lekker druk printje.
Deze: https://www.kwantum.nl/-/(...)213C5746099D4C342DA7

De stootborden van de trap worden dan dezelfde kleur blauw als de muur in de woonkamer.

Er zal vast ook 1 van de slaapkamers nog een blauwe muur krijgen omdat verf over. :') :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373819
Ik ben hier met de flexaapp ook al naar andere kleuren aan het kijken. In de zomervakantie gaan een paar mensen hier schilderen. Aan de ene kant wil ik het rustig houden maar als ik zie wat Myraela gedaan heeft met die groene wand denk ik, dat wil ik ook wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_184373832
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:42 schreef Lonaa het volgende:
En wel redelijk. Er wordt een muur petrolblauw in de woonkamer (https://www.kleurenwaaier.nl/kleur/142994 of https://www.kleurenwaaier(...)en/muren/meer-merken) , de rest wordt wit.
grappig ik heb al een jaar of 3 iets wat er een beetje tussenin zit en ben het nog steeds niet zat ook..... daarvoor was elk jaar bijna de muur wel anders
pi_184373833
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben hier met de flexaapp ook al naar andere kleuren aan het kijken. In de zomervakantie gaan een paar mensen hier schilderen. Aan de ene kant wil ik het rustig houden maar als ik zie wat Myraela gedaan heeft met die groene wand denk ik, dat wil ik ook wel
1 wand in een heftige kleur kant altijd best, vind ik. En dat kan je na het verven zo heftig laten opvallen als je zelf wil door er bjiv. flinke kasten neer te zetten of de bank. Of juist niet. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373852
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

grappig ik heb al een jaar of 3 iets wat er een beetje tussenin zit en ben het nog steeds niet zat ook..... daarvoor was elk jaar bijna de muur wel anders
Heh. :D

Ja, ik vind het zo een mooie kleur. O+ Tevens matcht het heeeeeel goed met mijn vintagekastjes. Die kleur hout + dat blauw = combinatie made in heaven. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373878
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

1 wand in een heftige kleur kant altijd best, vind ik. En dat kan je na het verven zo heftig laten opvallen als je zelf wil door er bjiv. flinke kasten neer te zetten of de bank. Of juist niet. :7
Ik wacht even op jouw foto’s :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_184373882
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heh. :D

Ja, ik vind het zo een mooie kleur. O+ Tevens matcht het heeeeeel goed met mijn vintagekastjes. Die kleur hout + dat blauw = combinatie made in heaven. :Y
hier laatst een "mid century" noemen ze het tegenwoordig .... dressoir gekocht in mahony....past ook super, ding van bijna 3 meter lang en met een mooi afgeronde kant (heel 50's dus) en nl design, kan prima
pi_184373904
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:50 schreef liedetector het volgende:

[..]

hier laatst een "mid century" noemen ze het tegenwoordig .... dressoir gekocht in mahony....past ook super, ding van bijna 3 meter lang en met een mooi afgeronde kant (heel 50's dus) en nl design, kan prima
Nice.

Wat ligt er op je vloer?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373907
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wacht even op jouw foto’s :D
hehehe, dat is goed. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373922
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nice.

Wat ligt er op je vloer?
vloer is hout en gehard waxt in een tint die richting kersen gaat (ik hou niet van lichte vloeren)
pi_184373940
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

vloer is hout en gehard waxt in een tint die richting kersen gaat (ik hou niet van lichte vloeren)
Ik heb ook wel voorkeur voor een wat donkere vloer, maar ik ben bang dat het te donker wordt icm vrije donkerblauwe muur.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373950
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook wel voorkeur voor een wat donkere vloer, maar ik ben bang dat het te donker wordt icm vrije donkerblauwe muur.
uit ervaring (maar weet niet hoeveel raam je hebt, maar zeker met rest lichte wanden) nee dat wordt zeker niet te donker, had eerder rode muren met die vloer en dat was het precies niet, heb wel om contrast aan te geven behoorlijk hoge witte plinten, breekt het heel gaaf
pi_184373966
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

uit ervaring (maar weet niet hoeveel raam je hebt, maar zeker met rest lichte wanden) nee dat wordt zeker niet te donker, had eerder rode muren met die vloer en dat was het precies niet, heb wel om contrast aan te geven behoorlijk hoge witte plinten, breekt het heel gaaf
Daarom gaan we ook eerst schilderen en dan pas laminaat kopen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184373977
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daarom gaan we ook eerst schilderen en dan pas laminaat kopen. :)
sowieso goed plan ja! en denk na over plinten dus, kan je best veel mee ook

ondertussen is rookkanaal al een tijd wit en met kunst erop, maar voor het idee.... (en was toen heel donker, maar toch zie ff geen andere)
pi_184374055
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

sowieso goed plan ja! en denk na over plinten dus, kan je best veel mee ook

ondertussen is rookkanaal al een tijd wit en met kunst erop, maar voor het idee.... (en was toen heel donker, maar toch zie ff geen andere) [ afbeelding ]
Yes, gaaf. :D

Die witte plinten ook, trouwens. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184374062
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes, gaaf. :D

Die witte plinten ook, trouwens. :Y
maakt het in contrast gewoon tof... en alle snoeren liggen er netjes achter ook
pi_184374071
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:02 schreef liedetector het volgende:

[..]

maakt het in contrast gewoon tof... en alle snoeren liggen er netjes achter ook
Ik hou wel van contrast/colourblocking. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184374113
geen zin om nu moeilijk te doen met telefoon en uploaden en foto plaatsten...maar ik heb nog een stuk rood van ooit op de muur bewaard, want gekke boekenkast gebouwd....daar een boomvorm met een dikke zwarte lijn (cartoonesk) afgebakend..... gaat vast een keer weg, maar was beter dan al die planken uit de muur rukken en werkt ook heel goed bij die petrol kleur
pi_184374290
Vandaag met vriendin gezellig lunchen (ontbijt voor ons) bij een favo lunchtent van ons in Leidsenhage. Merk dat een boel restaurants de btw ipv 6 tot 9 dus met 3% verhogen ze met 9% verhoogd zijn. Was n mooie reden voor hen om te verhogen en ze denken dat mensen niet kunnen rekenen. Erg jammer.

Maar ja; het wordt vast gezellig. Altijd lachen met haar/om haar verhalen. Vooral over dates en dronken acties :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer zondag 13 januari 2019 @ 11:37:12 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184374614
Perfect weer om 4 documentaires in een filmhuis te kijken.
Nog zes uur te gaan. ,
pi_184374708
Ik wil kippen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 13 januari 2019 @ 11:50:28 #193
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184374804
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil kippen.
Hoeveel? *)
pi_184374901
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoeveel? *)
3. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 13 januari 2019 @ 11:59:13 #195
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184374960
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

3. :7
Wij broeden ze vanzelf weer uit, dus als je tegen die tijd nog steeds serieus bent kun je wel wat van ons krijgen :+. Hennen dus, de hanen heb je weinig aan.

Ze worden wel tammer door het zelf uitbroeden.
  zondag 13 januari 2019 @ 12:01:01 #196
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184374989
-krakje-
pi_184375010
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij broeden ze vanzelf weer uit, dus als je tegen die tijd nog steeds serieus bent kun je wel wat van ons krijgen :+. Hennen dus, de hanen heb je weinig aan.

Ze worden wel tammer door het zelf uitbroeden.
Cool! O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184375309
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:37 schreef Kreator het volgende:
Perfect weer om 4 documentaires in een filmhuis te kijken.
Nog zes uur te gaan. ,
Heerlijk!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 12:20:30 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184375372
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij broeden ze vanzelf weer uit, dus als je tegen die tijd nog steeds serieus bent kun je wel wat van ons krijgen :+. Hennen dus, de hanen heb je weinig aan.

Ze worden wel tammer door het zelf uitbroeden.
Zelf als in
"De hennen doen het zelf"
Of
"Wij leggen ze zelf in de broedmachine"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 12:29:24 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184375590
Ik heb net m'n eerste film ontwikkeld.

Wat een gepiel om het in zo'n spoel te krijgen in het pikkedonker. :+

Uiteindelijk is het gelukt, maar heb het eerste frame moeten opofferen zodat ik even een beetje licht van m'n telefoonscherm kon gebruiken. Was toch een test dus boeit verder niet.

Maar op de rest van de frames is wel "iets" te zien *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184375628
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb net m'n eerste film ontwikkeld.

Wat een gepiel om het in zo'n spoel te krijgen in het pikkedonker. :+

Uiteindelijk is het gelukt, maar heb het eerste frame moeten opofferen zodat ik even een beetje licht van m'n telefoonscherm kon gebruiken. Was toch een test dus boeit verder niet.

Maar op de rest van de frames is wel "iets" te zien *O*
Gaaf! Da's leuk knutselen. Heb je ook een afdrukset in huis? En een volledige doka?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 13 januari 2019 @ 12:32:20 #202
63722 z80
I fink you freaky
pi_184375652
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb net m'n eerste film ontwikkeld.

Wat een gepiel om het in zo'n spoel te krijgen in het pikkedonker. :+

Uiteindelijk is het gelukt, maar heb het eerste frame moeten opofferen zodat ik even een beetje licht van m'n telefoonscherm kon gebruiken. Was toch een test dus boeit verder niet.

Maar op de rest van de frames is wel "iets" te zien *O*
Kleur of zwart-wit? indien zwart-wit de volgende keer een rood ledje als lichtbron gebruiken. Dit geeft net genoeg licht om het begin van de film te vinden maar te weinig om deze te belichten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')