abonnement Unibet Coolblue
pi_184353264
Ik wil een smart watch kopen maar twijfel tussen de Apple watch 4 en galaxy watch. Ik heb een iPhone maar de galaxy is ook deels compatibel met ios dus dat maakt mij verder niet zoveel uit. Verder is de galaxy goedkoper. De prijs maakt mij niet zo heel veel uit maar de kast/horloge zelf wel. Ik wil eigenlijk dat hij er gewoon normaal als een horloge uitzien (galaxy watch) en dus niet zo vierkant, maar ik twijfel dus nog steeds omdat ik wel Apple heb en er dus meer mee kan alleen ik weet niet echt wat de voordelen zijn van een iPhone hebben en dan gebruiken met een Apple watch of galaxy watch. Weten jullie die? En welke gebruiken jullie en waarom en welke is fijner?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:32:22 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184358438
Gebruik zelf de Apple Watch (3). Had/heb een iPhone, dus dat maakte mijn keuze des te makkelijker. Los daarvan vond ik de Apple Watch sowieso het mooiste. Erg goede batterijduur ook, kan ook wel handig zijn. Uiteindelijk maar net welke jij het mooiste vind..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184388957
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gebruik zelf de Apple Watch (3). Had/heb een iPhone, dus dat maakte mijn keuze des te makkelijker. Los daarvan vond ik de Apple Watch sowieso het mooiste. Erg goede batterijduur ook, kan ook wel handig zijn. Uiteindelijk maar net welke jij het mooiste vind..
Ik ga nu ook voor de Apple, heb hem even mogen uitproberen bij een vriend (watch 3) en was heel Fijn. Nu nog even naar de mediamarkt om de kastgrootte te kiezen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')