SEV regelen op korte termijn zijn ze in Duitsland niet zo goed in. Meestal komen ze aanzetten met een paar taxi's en dat was het, bussen regelen kan zomaar 3 uur duren daar... Dan klagen we in Nederland wel eens, maar hier is toch meestal na een uur de eerste bus wel gearriveerdquote:Op maandag 14 januari 2019 06:17 schreef J.B. het volgende:
Die hadden bij het uitstappen de belofte gekregen dat er Schienenersatzverkehr zou komen, maar er was in al die tijd nog niks gebeurd. Qua informatievoorziening, klantvriendelijkheid en communicatie was het gisteren echt een complete wanvertoning.
Jazeker:quote:
Ik wou eigenlijk iets posten als "Verdampt je geld dan NOG niet snel genoeg, kijk dan bij Mercia Charters", maar die liggen al 2 jaar met de pootjes omhoog zo te zienquote:Op maandag 14 januari 2019 15:37 schreef James1988 het volgende:
Mocht je nog een spoorse vakantiebestemming zoeken: op de website Scenic Rail Britain is een overzicht te vinden van de mooiste treinroutes van het Verenigd Koninkrijk.
twitter:calandamountain twitterde op maandag 14-01-2019 om 16:51:46 Bereit zur Abfahrt in Valendas https://t.co/RlyGKjhLFp reageer retweet
Wie had dat gedacht.quote:Op maandag 14 januari 2019 17:07 schreef James1988 het volgende:
Fout in beveiligingssoftware nieuwe tegenvaller voor Hoekse Lijn
Ja, alweer ja.
En dan te bedenken dat men 2 jaar terug dacht dat die ombouw wel 'even' in 5 maanden gedaan zou worden.quote:
Nee, maar het lijkt me vrij duidelijk: https://www.bahn.de/p/vie(...)g/rail_und_fly.shtmlquote:Op maandag 14 januari 2019 17:03 schreef b2py het volgende:
Iemand hier ervaring met German Rail & Fly?
Ja, dat is de theorie. Hij vraagt naar ervaringen, dat is de praktijk. Weejwattis? Het verschil tussen de theorie en de praktijk, is dat ze in theorie hetzelfde zijn, en in de praktijk nietquote:Op maandag 14 januari 2019 17:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me vrij duidelijk: https://www.bahn.de/p/vie(...)g/rail_und_fly.shtml
Of andersomquote:Op maandag 14 januari 2019 17:39 schreef James1988 het volgende:
Ik zie op die website van DB trouwens helemaal niets over "wat als je je vlucht mist door vertraging van de trein?" Misschien kijk ik eroverheen, maar dat is toch wel één van de eerste dingen die ik zou willen weten.
NS zegt "Artikel 108 Burgerlijk Wetboek Boek 8, de groeten" en een airline zegt 'niks met ons van doen, doei he'. Je reisverzekering zal ook zeggen "eigen schuld, wij keren niet uit".quote:Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is daar in NL iets voor geregeld eigenlijk? Lijkt me een typische situatie waarin 2 vervoerders naar elkaar wijzen en de reiziger de hik kan krijgen
Dus: DB nodigt je van harte uit om gebruik te maken van die mogelijkheid, maar biedt hem niet zelf aan.quote:Fragen Sie bei Ihrer Flugbuchung Ihre Airline, Ihren Reiseveranstalter oder Ihr Reisebüro nach der "Rail&Fly"-Option, die bei vielen Anbietern im Angebot enthalten ist.
Of bij een geplande oefening.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vorig jaar lag post Amsterdam er een groot deel van de avond uit. En toen er een paar jaar geleden brand was in VL-post Utrecht heeft het toch iets van een dag geduurd voordat alles weer reed?
Die uitwijkpost gebruiken ze alleen als de verwachte duur van de storing meer dan 4 uur bedraagt, dit omdat er allerlei systemen opgestart moet worden en het personeel ook naar de backuplocatie gebracht moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |