Geweldig dansje ook.quote:
Electric Dreams (TV Series 2017â ) - IMDbquote:
Ik zie dit nu pas. Dit is jeugdsentiment voor mij.quote:
quote:Op [youtube][/youtube]zaterdag 12 januari 2019 00:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog 1 dance classic voor ik ook mijn mand opzoek.
Ok, die is best goedquote:
Dionysus, mijn eerste zelf opgerichte guild everquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog 1 dance classic voor ik ook mijn mand opzoek.
Nou, we zijn allemaal mensen tochquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Killem. Ik en Straycat zijn niet dezelfde. Dat je het even weet.
Ja, maar jij bent niet mij.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, we zijn allemaal mensen toch
Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Killem. Ik en Straycat zijn niet dezelfde. Dat je het even weet.
Misschien welquote:
Jaaaahaaaa. dan quote ik je toch niet mutsquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook niet doen alsof je mij bent.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook niet doen alsof je mij bent.
?quote:
Sorry is overrated.quote:
Ik vind van wel, ik zeg (vrijwel) nooit sorry en op excuses zit ik zelf ook niet te wachten. Die mogen mensen lekker in hun reet douwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. It really is one of the hardest words.
En ik vind van niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik zeg (vrijwel) nooit sorry en op excuses zit ik zelf ook niet te wachten. Die mogen mensen lekker in hun reet douwen.
quote:
Oooooh sorry dan, nu weer verder en goed?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik mis vooral de sorry van Uitstraling en Kim.
Mensen gooien sorry er zo makkelijk uit dat het voor mij nul waarde heeft. Ik vind het veel moeilijker om te zeggen dat ik van iemand hou. Vanavond voor het eerst tegen m’n oma van 94 gezegd die op sterven ligt, maar reken maar dat ik dat voor 1000% meende en zij dat weet.quote:
Onzin, een echt gemeende sorry voel je wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mensen gooien sorry er zo makkelijk uit dat het voor mij nul waarde heeft. Ik vind het veel moeilijker om te zeggen dat ik van iemand hou. Vanavond voor het eerst tegen m’n oma van 94 gezegd die op sterven ligt, maar reken maar dat ik dat voor 1000% meende en zij dat weet.
Nu een liedje voor oma, een van haar favoriete nummers.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ooit eens Jims graf bezocht in Parijs.
Ik was een jaar of 16. Waren met school een weekendje naar Parijs. Een van de meisjes in mijn vriendengroep wilde er graag heen.quote:
Valt weinig te zien. Bescheiden graf, destijds wel druk. Was niet zo lang na die film met Val Kilmer.quote:
En gigantische kut nummers gaan over de 1 miljard views.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |