abonnement Unibet Coolblue
pi_184349372
Graag wil ik jullie even attent maken op het volgende.
Deze ondankbare uitvreetser jongedame wil de Nederlandse staat aan klagen omdat haar adoptie naar dit prachtige politiek correcte paradijs niet geheel zuiver is verlopen. https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-hebben-geweten.html

Mevrouw klaagt dat daardoor de zoektocht naar haar biologische ouders bemoeilijkt word en voelt zich ook min of meer verhandeld...

Ze heeft natuurlijk een paar punten in bovenstaande, maar wat ons tere poppetje vergeet is dat haar biologische ouders haar gedumpt en verhandeld hebben en dat het ons land is geweest wat haar behoed heeft voor een leven als kindhoer in een godsvergeten hel van armoede en ellende.

In plaats van dat te beseffen en dankbaar te zijn voor een leven waarin ze haar flamous niet hoeft te verkopen wil mejuffrouw extra geld zien, omdat ze weet dat het kloterige rechtssysteem met zijn D66-rechters en omgekeerde wereldadvocaten hier haar ongetwijfeld in het gelijk zullen stellen waardoor haar leven weer een stuk comfortabeler zal worden van onze zuur verdiende belastingcenten.

Terwijl mensen hun leven en dat van hun gezin op het spel zetten om hier met een rubber bootje te komen over de middellandse zee en zij vanaf het prille moment dat haar geheugen begint niks dan Hollandse welvaart heeft gekend is dat niet genoeg en moet er met een hoop toneelgejank nog een paar scheppen boven op.

Er is niks wat je belet om terug te gaan hoor meisje, zoek je echte ouders annex kinderverkopers maar op en blijf daar.
Maar wees dan na een jaar of wat dan wel zo eerlijk om ff te laten weten of je levenskwaliteit een beetje overeenkomt met dan van hier, wel doen hè? :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 11-01-2019 23:01:21 ]
pi_184349498
Zit in de genen lijkt wel dat slachtofferrolletje spelen.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:01:25 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184349538
Er is gewoon volop gesmokkeld met kinderen. Sommigen hadden nog gewoon hunouders nog maar werden door derden voor 500gulden doorgegeven. En ook zonder de juiste papieren waren er nl ambtenaren die dan het paspoort uitgaven.
Logisch dat dit nu naar boven komt.
Het waren iemands kinderen, geen hondjes die je zo kunt verhandelen! Stel dat in nl Arabieren dat met onze kinderen deden. Dat ze dan niet uit school kwamen en voor een paar duizend euro aan een rijke Arabier verkocht waren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:04:57 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184349610
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erland-gebracht.html
Gewoon kinderroof. Door 'idealistische' ouders
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:07:40 #5
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184349676
Wat ondankbaar van haar zeg.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184349918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:04 schreef LXIV het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erland-gebracht.html
Gewoon kinderroof. Door 'idealistische' ouders
Goed punt, geef ik gelijk toe!
Maar zou het dan niet vanzelfsprekender zijn om haar adoptieouders aan te klagen wegens kidnap en mensenhandel?
Of hebben die nog steeds de hand op de portemonnee wat betreft haar kamer en studie dat het daarom uit jouw en mijn zak moet komen?
pi_184350126
geen DM gehad. Niets gelezen.
pi_184350224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:19 schreef Werkman het volgende:

[..]

Goed punt, geef ik gelijk toe!
Maar zou het dan niet vanzelfsprekender zijn om haar adoptieouders aan te klagen wegens kidnap en mensenhandel?
Of hebben die nog steeds de hand op de portemonnee wat betreft haar kamer en studie dat het daarom uit jouw en mijn zak moet komen?
Haar adoptieouders valt hoogstens enkel te verwijten dat ze naïef waren.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:38:48 #9
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184350418
ik snap dat ze pissed is maar ik snap niet wat de rol van de NL overheid hierin is. Volgens mij moet ze dat adoptiebureau, Sri Lanka en het ziekenhuis waar ze geboren is compleet leegplukken. Daar zitten de klootzakken.

Ik denk wél dat ze puur vanuit eigen belang gezien, in haar handen mag knijpen dat ze geadopteerd is. anders was ze totaal kansloos geweest als meisje met fotografie ambities in de sloppenwijken van Colombo.
pi_184350488
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haar adoptieouders valt hoogstens enkel te verwijten dat ze naïef waren.
de nederlandse staat heeft dit oogluikend toegestaan in de jaren 80, de staat is ook schuldig
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:42:03 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184350502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:41 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

de nederlandse staat heeft dit oogluikend toegestaan in de jaren 80, de staat is ook schuldig
ze is in de jaren 90 hierheen gekomen met een door haar thuisland vals verstrekt paspoort. Dus...

En zonder enige bron of feit, maar vanuit gezond verstand beredeneert; why on earth zou NL oogluikend toestaan dat kinderen bij hun ouders dood verklaard worden en vervolgens voor een paar 100 gulden via de achterdeur naar NL gesluisd worden? Daar hebben een hoop mensen profijt van. Maar de NL overheid is er zeker geen van. Dus ik zou niet weten waarom die dit criminele gedrag oogluikend toe zouden staan. Het is onmenselijk en alleen de mensen die er geld mee verdienen halen er benefit uit. Voor de rest heb je alleen maar verliezers.
pi_184350553
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:41 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

de nederlandse staat heeft dit oogluikend toegestaan in de jaren 80, de staat is ook schuldig
Mijn punt was dan ook dat haar adoptieouders zich niet schuldig hebben gemaakt aan kidnapping/mensenhandel..
pi_184350566
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:38 schreef bleiblei het volgende:
ik snap dat ze pissed is maar ik snap niet wat de rol van de NL overheid hierin is. Volgens mij moet ze dat adoptiebureau, Sri Lanka en het ziekenhuis waar ze geboren is compleet leegplukken. Daar zitten de klootzakken.

Ik denk wél dat ze puur vanuit eigen belang gezien, in haar handen mag knijpen dat ze geadopteerd is. anders was ze totaal kansloos geweest als meisje met fotografie ambities in de sloppenwijken van Colombo.
het probleem is dat de nederlandse staat weet dat het klootzakken zijn en dat ze de regels overtreden, maar de nederlandse staat heeft niets gedaan om dit te voorkomen, terwijl ze wisten dat het niet goed zat.

vergelijk het met die zooi in denhaag (iets wat scheve vergelijking, maar zie daar ff doorheen)

de bouwers (adoptieouders) bouwen 48 meter terwijl er 13 meter is toegestaan. en doen dus iets wat niet is toegestaan
de gemeente denhaag (overheid in de jaren 80) zegt: steek die boel maar aan, we hebben geen zin in gezeik

de nederlandstestaat wist van de misstanden, maar deed er niets mee, dat is wat er mis is gegaan, daar is die vrouw nu de dupe van
pi_184350615
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mijn punt was dan ook dat haar adoptieouders zich niet schuldig hebben gemaakt aan kidnapping/mensenhandel..
als die vrouw verwekt is in een babygroeikliniek is er wel degelijk iets mis gegaan

die klinieken waren er alleen maar om zo veel mogelijk babys te verwekken en tegen hoge inkomsten te verkopen aan de nederlanders.... hoe zou jij je voelen als persoon als je weet dat je ouders je verwekt hebben puur en alleen om het geld, niet om de liefde
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:47:07 #15
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184350630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:44 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

het probleem is dat de nederlandse staat weet dat het klootzakken zijn en dat ze de regels overtreden, maar de nederlandse staat heeft niets gedaan om dit te voorkomen, terwijl ze wisten dat het niet goed zat.

vergelijk het met die zooi in denhaag (iets wat scheve vergelijking, maar zie daar ff doorheen)

de bouwers (adoptieouders) bouwen 48 meter terwijl er 13 meter is toegestaan. en doen dus iets wat niet is toegestaan
de gemeente denhaag (overheid in de jaren 80) zegt: steek die boel maar aan, we hebben geen zin in gezeik

de nederlandstestaat wist van de misstanden, maar deed er niets mee, dat is wat er mis is gegaan, daar is die vrouw nu de dupe van
kulargument. want de kromme metafoor die je aanhaalt, kan ik op basis van gezond verstand heel duidelijk uitleggen waarom mensen bepaalde keuzes hebben gemaakt. En dat gaat niet op in deze context waar alleen verliezers zijn (op de paar criminelen in Sri Lanka en het adoptiebureau uit NL na).
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:48:27 #16
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184350652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:46 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

als die vrouw verwekt is in een babygroeikliniek is er wel degelijk iets mis gegaan

die klinieken waren er alleen maar om zo veel mogelijk babys te verwekken en tegen hoge inkomsten te verkopen aan de nederlanders.... hoe zou jij je voelen als persoon als je weet dat je ouders je verwekt hebben puur en alleen om het geld, niet om de liefde
Als die vrouw in een babykweekkliniek is geboren mag ze al helemaal niet zeiken. Dan is het feit dat ze een verrekte goed leven hier heeft, de enige reden dat ze uberhaupt bestaat. Geen lekker argument om over te gaan klagen in het land dat je opgevangen heeft!
pi_184350774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:46 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

als die vrouw verwekt is in een babygroeikliniek is er wel degelijk iets mis gegaan

die klinieken waren er alleen maar om zo veel mogelijk babys te verwekken en tegen hoge inkomsten te verkopen aan de nederlanders.... hoe zou jij je voelen als persoon als je weet dat je ouders je verwekt hebben puur en alleen om het geld, niet om de liefde
Je mist mijn punt nog steeds echt volledig.. misschien moet je de post waarop ik reageerde nog even lezen..
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:57:41 #18
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184350846
Ik vind dat die vrouw echt moet ophouden met zeuren. :') Ze mag blij zijn dat ze opgevangen is. De manier hoe het gegaan is is misschien niet bepaald chique te noemen. Maar in ieder geval is ze goed opgevangen.
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 23:59:47 #19
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184350894
en daar komt nog verdorie bij... gaan we serieus de overheid aanklagen als iemand anders mij onrecht aan doet? kan ik dan "de overheid" aanklagen omdat er bij mij ingebroken is en de inbreker niet van te voren opgepakt is? Dan is het hek van de dam ofnie? Beseffen mensen wel dat de overheid door onszelf betaald wordt? Beseffen we wel dat zo een mevrouw ons al minimaal een paar 1000euro proces en administratie gekost heeft? En maar klagen dat we zoveel belasting betalen.

Dat is toch compleet debiel? Nogmaals, ja ik snap dat ze boos is. Maar ze klopt wel echt heel erg bij de verkeerde partij aan.
pi_184351037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:59 schreef bleiblei het volgende:
en daar komt nog verdorie bij... gaan we serieus de overheid aanklagen als iemand anders mij onrecht aan doet? kan ik dan "de overheid" aanklagen omdat er bij mij ingebroken is en de inbreker niet van te voren opgepakt is? Dan is het hek van de dam ofnie? Beseffen mensen wel dat de overheid door onszelf betaald wordt? Beseffen we wel dat zo een mevrouw ons al minimaal een paar 1000euro proces en administratie kost?

Dat is toch compleet debiel? Nogmaals, ja ik snap dat ze boos is. Maar ze klopt wel.echt heel.erg bij de verkeerde partij aan.
Het zijn de advocaten, van adoptiekinderen uit Sri Lanka en Indonesië die in de jaren tachtig en negentig naar Nederland zijn gehaald, die de Nederlandse overheid aansprakelijk stellen voor de misstanden rond hun adopties.
pi_184351848
Door een groep mannen in haar kont laten plassen, dat zal haar leren!
pi_184354238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:53 schreef Werkman het volgende:
Graag wil ik jullie even attent maken op het volgende.
Deze ondankbare uitvreetser jongedame wil de Nederlandse staat aan klagen omdat haar adoptie naar dit prachtige politiek correcte paradijs niet geheel zuiver is verlopen. https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-hebben-geweten.html

Mevrouw klaagt dat daardoor de zoektocht naar haar biologische ouders bemoeilijkt word en voelt zich ook min of meer verhandeld...

Ze heeft natuurlijk een paar punten in bovenstaande, maar wat ons tere poppetje vergeet is dat haar biologische ouders haar gedumpt en verhandeld hebben en dat het ons land is geweest wat haar behoed heeft voor een leven als kindhoer in een godsvergeten hel van armoede en ellende.

In plaats van dat te beseffen en dankbaar te zijn voor een leven waarin ze haar flamous niet hoeft te verkopen wil mejuffrouw extra geld zien, omdat ze weet dat het kloterige rechtssysteem met zijn D66-rechters en omgekeerde wereldadvocaten hier haar ongetwijfeld in het gelijk zullen stellen waardoor haar leven weer een stuk comfortabeler zal worden van onze zuur verdiende belastingcenten.

Terwijl mensen hun leven en dat van hun gezin op het spel zetten om hier met een rubber bootje te komen over de middellandse zee en zij vanaf het prille moment dat haar geheugen begint niks dan Hollandse welvaart heeft gekend is dat niet genoeg en moet er met een hoop toneelgejank nog een paar scheppen boven op.

Er is niks wat je belet om terug te gaan hoor meisje, zoek je echte ouders annex kinderverkopers maar op en blijf daar.
Maar wees dan na een jaar of wat dan wel zo eerlijk om ff te laten weten of je levenskwaliteit een beetje overeenkomt met dan van hier, wel doen hè? :W
Misschien had ze het anders moeten verwoorden. Ze kan nieuwsgierig zijn naar haar biologische ouders maar zou het niet zo moeten verwoorden zoals het daar schrijft zodat de ondankbaarheid er van af druipt. Of ze wilt iets dat in een doofpot zit weer openbaren.
pi_184354242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:26 schreef Handleiding het volgende:
geen DM gehad. Niets gelezen.
Waarom wil je een direct message krijgen om het te lezen? Ben jij belangrijk?
pi_184354572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:38 schreef bleiblei het volgende:
ik snap dat ze pissed is maar ik snap niet wat de rol van de NL overheid hierin is. Volgens mij moet ze dat adoptiebureau, Sri Lanka en het ziekenhuis waar ze geboren is compleet leegplukken. Daar zitten de klootzakken.

Ik denk wél dat ze puur vanuit eigen belang gezien, in haar handen mag knijpen dat ze geadopteerd is. anders was ze totaal kansloos geweest als meisje met fotografie ambities in de sloppenwijken van Colombo.
Exact dit. Niets meer aan toe te voegen. Ga die frauderende apen in Sri Lanka maar aanklagen.

Maar ja ze snapt natuurlijk zelf ook wel dat dáár niets te halen valt.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184354621
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:44 schreef Banaanvragen het volgende:

daar is die vrouw nu de dupe van
"De dupe" ??
Volgens mij is ze juist erg goed af zo. Ze heeft mazzel gehad. Als de adoptie niet door was gegaan, dán was ze de dupe geweest.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 09:38:01 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184354765
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Als die vrouw in een babykweekkliniek is geboren mag ze al helemaal niet zeiken. Dan is het feit dat ze een verrekte goed leven hier heeft, de enige reden dat ze uberhaupt bestaat. Geen lekker argument om over te gaan klagen in het land dat je opgevangen heeft!
dus jij bent wel een voorstander van baby-kwekerijen voor rijke westerlingen?
We hebben het over mensen, niet over dieren!

Nota bene, die kwekerijen zijn er omdat de vraag er is!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_184354876
Indiërs :r
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 januari 2019 @ 10:07:46 #28
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184355225
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:59 schreef Everythingexist het volgende:
Zit in de genen lijkt wel dat slachtofferrolletje spelen.
Ik denk het wel ja. Iets in het Nederlandse DNA zorgt er blijkbaar voor dat men compleet in een stuip schiet, als iemand met minimaal een mokkakleurige huid terechte kritiek uit op bepaalde handelingen door de Nederlandse overheid of burgers, in plaats van iedere blanke die die tegenkomt op de blote knietjes te danken dat die buiten al dat barbarengebied mag wonen.
pi_184355537
Ik heb de afgelopen jaren het milieu vervuilt met mijn 14% sjoemeldiesel van VAG. Krijg ik nu ook compensatie van de staat? Ze moeten geweten hebben, dat die lage bijtelling onterecht was.
.
pi_184355607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:53 schreef Werkman het volgende:
Graag wil ik jullie even attent maken op het volgende.
Deze ondankbare uitvreetser jongedame wil de Nederlandse staat aan klagen omdat haar adoptie naar dit prachtige politiek correcte paradijs niet geheel zuiver is verlopen. https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-hebben-geweten.html

Mevrouw klaagt dat daardoor de zoektocht naar haar biologische ouders bemoeilijkt word en voelt zich ook min of meer verhandeld...

Ze heeft natuurlijk een paar punten in bovenstaande, maar wat ons tere poppetje vergeet is dat haar biologische ouders haar gedumpt en verhandeld hebben en dat het ons land is geweest wat haar behoed heeft voor een leven als kindhoer in een godsvergeten hel van armoede en ellende.

In plaats van dat te beseffen en dankbaar te zijn voor een leven waarin ze haar flamous niet hoeft te verkopen wil mejuffrouw extra geld zien, omdat ze weet dat het kloterige rechtssysteem met zijn D66-rechters en omgekeerde wereldadvocaten hier haar ongetwijfeld in het gelijk zullen stellen waardoor haar leven weer een stuk comfortabeler zal worden van onze zuur verdiende belastingcenten.

Terwijl mensen hun leven en dat van hun gezin op het spel zetten om hier met een rubber bootje te komen over de middellandse zee en zij vanaf het prille moment dat haar geheugen begint niks dan Hollandse welvaart heeft gekend is dat niet genoeg en moet er met een hoop toneelgejank nog een paar scheppen boven op.

Er is niks wat je belet om terug te gaan hoor meisje, zoek je echte ouders annex kinderverkopers maar op en blijf daar.
Maar wees dan na een jaar of wat dan wel zo eerlijk om ff te laten weten of je levenskwaliteit een beetje overeenkomt met dan van hier, wel doen hè? :W
Nergens uit het stuk blijkt dat deze jongedame niet dankbaar is voor het leven in Nederland.

Ze vindt alleen dat de wijze waarop de adoptie is verlopen niet juist is. Ze voelt zich verhandeld en niet gesteund en wil voorkomen dat dit anderen overkomt.
Niks mis mee en daar heeft ze ook al het recht toe.

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat Nederlandse overheidsfunctionarissen van de kinderhandel afwisten dan wel actief deelnamen aan deze dubieuze praktijken.

Zie geen reden waarom de overheid hier niet op aangesproken mag worden.
Haar eisen zijn ook normaam. Ze wil dat de overheid schuld erkent en dat deze hulp biedt bij de zoektocht naar biologische ouders. Bijvoorbeeld door het opzetten van een databank.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')