abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184451627
Een kerstpakket bij een supermarkt als zijnde een 1000ste klant. Heb me kapot gesjouwd met die doos, maar was het wel waard; van bier tot wijn, lekkere dingen en handige huishoudspulletjes.

Een rondvlucht boven Roffa via prijsvraag van Esso.

Regelmatig klotespulletjes van die klote postcodeloterij

En de klapper was vroeger wel op vage websites; u bent de 10.000ste bezoeker en heeft 1000 euro gewonnen of andersom. En dat geheel in een flitsende flash knipperende popup :P
pi_184453845
Hier op Fok won ik ooit een Converse schooltas/schoudertas.
Een Weekendjeweg-cadeaukaart t.w.v. 150,-
Een Bijenkorf-kaart t.w.v. 333,- (toen de Drie Dwaze Dagen er nog waren)
Kaartjes voor een festival

Ik was met alles eigenlijk wel blij :)
pi_184456002
Ik won vroeger vanalles: cd’s, pakket van Disney met videobanden en een pluche Mickey, een dekbed, waardebon voor muurverf, diverse cosmetica (luxe shampoo, tandpasta, douchegel etc), een pakket met blikjes Rio Mare tonijn en nog veel meer. Ik was er vrij fanatiek in, maar een vriendin van mij is echt de koningin van de winacties, daar valt bijna iedere week wel een prijs op de mat.

Symph won ooit een ijskrabber
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:12:27 #54
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_184494642
2e prijs bij een bhv-quiz. Een bhv pakket met daarin:

- een brandblusser
- een enorme ehbo trommel
- een oogdouche
- een geel hestje :')
- zo'n hamer om je autoruit mee in te slaan.

Het is in totaal zo'n 150 euro waard, maar je gebruikt het niet of nauwelijks :')
pi_184495339
toen ik een jaar of 8 was, heb ik een coca cola spiegel gewonnen.
de lokale snackbar had een wedstrijd, waar je een ballon zo ver mogelijk moest laten komen.
uiteindelijk de 2e prijs gewonnen, mijn ballon was ergens in midden Frankrijk terecht gekomen *O*

nog een tijdje brieven gestuurd met de ontvanger, mijn ouders hebben dat allemaal bewaard O+
  zaterdag 19 januari 2019 @ 19:32:06 #56
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_184497157
Vroeger op de scouting had ik de eerste prijs bij bingo!
Yes!

Jammer genoeg was de eerste prijs een Ola strandbal...

Ik weet niet meer wat de tweede prijs was maar iedereen was er mee eens dat die beter was.
pi_184497556
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:12 schreef Ypmaha het volgende:
2e prijs bij een bhv-quiz. Een bhv pakket met daarin:

- een brandblusser
- een enorme ehbo trommel
- een oogdouche
- een geel hestje :')
- zo'n hamer om je autoruit mee in te slaan.

Het is in totaal zo'n 150 euro waard, maar je gebruikt het niet of nauwelijks :')
Op zaterdagen schijnen die gele hesjes populair te zijn... :Y

Alle andere spullen is een goed teken dat ze tot nu toe ongebruikt zijn geweest...
pi_184498664
Bijna 20 jaar geleden met de bingo op de camping in Frankrijk de hoofdprijs gewonnen: 2 weken gratis verblijf op de camping op de camping op het daarop volgende jaar. :D

De prijs hebben we overigens weg gegeven, want we wilden niet het volgende jaar op dezelfde camping staan.
pi_184510882
Een Panasonic wasmachine via een Facebook-actie.
En ik had toevallig nog best een nieuwe wasmachine staan, maar wel van een minder (bekend) merk. Die heb ik goed weten te verkopen.

Een robotstofzuiger via FOK!.
Die heb ik aan mijn vader (huisman) cadeau gegeven; die had acute reuma in zijn knie en moest rustig aan doen, dus kwam de robotstofzuiger mooi van pas. Hij gebruikt hem nog steeds.

En voor de rest heb ik nog wel wat meer 'kleinere' dingen gewonnen. DVD's, Red Bull F1 pakket en weet ik veel wat meer..

Vroeger (+- 15 jaar geleden) toen het internet nog wat kleiner was, maakte je wat meer kans bij online prijsvragen enzo heb ik het idee :').
pi_184511005
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:14 schreef Anne het volgende:
Een Panasonic wasmachine via een Facebook-actie.
En ik had toevallig nog best een nieuwe wasmachine staan, maar wel van een minder (bekend) merk. Die heb ik goed weten te verkopen.

Een robotstofzuiger via FOK!.
Die heb ik aan mijn vader (huisman) cadeau gegeven; die had acute reuma in zijn knie en moest rustig aan doen, dus kwam de robotstofzuiger mooi van pas. Hij gebruikt hem nog steeds.

En voor de rest heb ik nog wel wat meer 'kleinere' dingen gewonnen. DVD's, Red Bull F1 pakket en weet ik veel wat meer..

Vroeger (+- 15 jaar geleden) toen het internet nog wat kleiner was, maakte je wat meer kans bij online prijsvragen enzo heb ik het idee :').
Wat lief O+
pi_184528211
Bij een buurtbingo ooit eens een handige koeltas voor 12 flessen gewonnen.

En bij een televisie-item over ontspannings-apparaten een 'brain machine' (een apparaatje op batterijen dat via een speciale bril diverse instelbare licht- en geluidspatronen geeft, die ontspannend werken). Daar heb ik veel plezier van gehad. :)

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_184592130
Een cruise
pi_184592292
Postcodeloterijfiets en win regelmatig 100 euro bij de staatsloterij.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_184593501
Ja, bij het Zwitsers verkeersbureau. Twee retourtickets, business class, Amsterdam-Zürich. Kan slechter :)

Heb ze cadeau gedaan aan m'n ouders. M'n man en ik zijn zelf economy class meegevlogen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 28 januari 2019 @ 18:33:58 #65
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184678356
New shoes ter promotie van het nummer van Paolo Nutini :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 28 januari 2019 @ 19:36:48 #66
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_184679915
Everlast horloge toen ik jong was, door een Break Out! puzzel. :P
Via FOK! een Xiaomi Mi Band 2.
pi_184680003
Ik heb ooit een videoband van Tatjana gewonnen als kind. Mijn ouders stonden toen opeens met vragen op mijn kamer, bleek dat mijn zusje een prijsvraag had ingevuld met mijn naam. Oja en een weekend camperen op Bobbejaanland (dat heb ik toen aan iemand anders gegeven)
Onder deze lijn niet schrijven
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 28 januari 2019 @ 20:29:28 #68
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184681060
Als peuter heb ik een keer een kleurdoos gewonnen met een kleurwedstrijd van Peek & Cloppenburg
Dat was het verder wel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184681906
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 19:36 schreef Voszje het volgende:
Everlast horloge toen ik jong was, door een Break Out! puzzel. :P
Via FOK! een Xiaomi Mi Band 2.
Keek jij ook altijd als eerst in BreakOut! die naaktfoto’s?
  maandag 28 januari 2019 @ 21:15:23 #70
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_184682175
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:03 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Keek jij ook altijd als eerst in BreakOut! die naaktfoto’s?
Was dat uiteindelijk niet verdwenen? Ik kan me wel de Steamy Story herinneren.
  maandag 28 januari 2019 @ 22:29:59 #71
342418 VKV
Plausibel
pi_184683742
Met een of andere prijsvraag in de Donald Duck, jaar of 20 geleden een broodblik met 3 pakjes bubblegum gewonnen.
pi_184684547
Vroeger als kind:
-ritje met zweefvliegtuig
-vlieger
-iets met ballonwedstrijd
-5 euro met kerstkraslot
-appeltaart

Wat recenter, afgelopen 10 jaar:
- etentje weggegeven door een user hier op fok.
-2x boodschappenpakket
-seatzac
-tas met kampeerdingetjes en weekendje weg op een nieuwe plaatselijke camping (nog niet eens gedaan)
-kledingbon
- Vip kaarten voor tv programma bloed zweet en tranen
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:52:54 #73
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_184690062
Toen Twitter een beetje op gang kwam waren er bedrijven die retweet en win deed. Volgens mij was het Dutchcowboys die WinFriday o.i.d. deed?

Hiermee ooit een navigatiesysteem gewonnen (Mio).
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 16:33:58 #74
481998 K21
Cappuccino
pi_184695114
Toen ik een jaar of zes was had ik erge mazzel tijdens een bingo op een vakantiepark. In mijn geheugen was de stapel prijzen echt enorm, maar het zullen denk ik drie bordspellen o.i.d. en wat snoep geweest zijn.

Ook meteen het laatste wat ik ooit won. :') :') Met loterijen heb ik nooit, maar dan ook echt nooit wat, behalve bij de Postcodeloterij als de hele stad een stuk zeep of stroopwafels "wint".
pi_184697754
Een reisgidsje met een prijsvraag op Fok.
Een dinerbon t.w.v 50 euro voor 2 personen, wist niet eens dat ik mee deed, was via een enquete over goede doelen. Ze hadden het geld beter aan het goede doel kunnen geven.
Een mand met produkten van A-merk, dat was toen ik net in mijn nieuwe huis woonde, erg leuk als ze dan zo'n mand komen bezorgen..
En een keer een soort Fair Trade pakket met voedingsmiddelen, was ook n.a.v een enquete vanuit Fair Trade.

Nu ik het zo aan het opnoemen ben, heb ik nogal eens wat gewonnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')