abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184346040
Turkse huwelijksfeesten steeds groter en luxueuzer



Het aantal dure, luxueuze en grootschalige huwelijksfeesten van multiculturele trouwlustigen waaronder Turken neemt toe. Zaalexploitanten springen daarop in en bieden chique feestzalen van flinke omvang. Dat blijkt uit een onderzoek van Spronsen & Partners horeca-advies schrijft het Algemeen Dagblad. Het bedrijf bracht onlangs deze publicatie uit over multiculturele feestzalen waaruit blijkt dat nieuwe zalen doorgaans een luxueuzer aanbod hebben en meer zalen aanbieden dan de al langer bestaande partycentra.

“Je hebt die ruimte nodig, omdat er veel genodigden zijn. Een Turkse bruiloft telt gemiddeld 750 gasten. Bovendien komen de gasten van een multiculturele bruiloft overal vandaan, vaak van ver. Dus moet er veel gratis of goedkope parkeerruimte in de buurt zijn” aldus Guido Verschoor van Van Spronsen & Partners horeca-advies in de krant.

De vraag naar meer luxe zou volgens Verschoor ingegeven zijn door de moderne leefstijl van een deel van de tweede en derde generatie.

bron https://www.turksnieuws.n(...)groter-en-luxueuzer/

Heb zelf een tijdje aan het Oranjeplein in Den Haag gewoond, en vaak die bruiloften voorbij zien gaan, vaak even staan klappen bij zo´n stoet, erg leuk altijd weer om te zien.

Heb het idee dat Nederlanders steeds minder waarde hechten aan trouwen, en dat merk je ook wel want de meeste mensen blijven niet meer tot de dood bij elkaar, en kinderen groeien op in gebroken gezinnen.
pi_184346290
Tijd om een toeterbelasting in te voeren? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184346621
Dus TS hecht waarde aan trouwen. Oke genoteerd
pi_184346705
750 gasten?
pi_184346973
750 gasten wtf?
There are only 151 Pokémon.
pi_184347012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:30 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
De vraag naar meer luxe zou volgens Verschoor ingegeven zijn door de moderne leefstijl van een deel van de tweede en derde generatie.
Wat is precies de moderne leefstijl van trouwen in een gehuurde zaal met 750 gasten?
pi_184347042
Eerlijk=eerlijk, ze maken er wel een gezellig feest van. Tuters en blazers, trommels, dansen op straat..leuk! Beter als de graftakken trouwerij van de doorsnee Nederlander waar het vooral serieus moet zijn en plechtige truttigheid de boventoon voert.

Mijn hoogtepunt in 3 jaar wonen in een shithole was de bruiloft van Marokkanen.
En dat wil toch wat zeggen..
´
pi_184347062
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerlijk=eerlijk, ze maken er wel een gezellig feest van. Tuters en blazers, trommels, dansen op straat..leuk! Beter als de graftakken trouwerij van de doorsnee Nederlander waar het vooral serieus moet zijn en plechtige truttigheid de boventoon voert.

Mijn hoogtepunt in 3 jaar wonen in een shithole was de bruiloft van Marokkanen.
En dat wil toch wat zeggen..
Toeterende auto's en verkeersopstoppingen. Wat een hoogtepunt, beste mevrouw Kim-Holland.
pi_184347093
En een half politiekorps inhuren om al die verkeersovertredingen aan te pakken :')
pi_184347186
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerlijk=eerlijk, ze maken er wel een gezellig feest van. Tuters en blazers, trommels, dansen op straat..leuk! Beter als de graftakken trouwerij van de doorsnee Nederlander waar het vooral serieus moet zijn en plechtige truttigheid de boventoon voert.

Mijn hoogtepunt in 3 jaar wonen in een shithole was de bruiloft van Marokkanen.
En dat wil toch wat zeggen..
En lekker met z'n allen zuipen op de parkeerplaats want op het feest zuipen mag niet van allah :')
pi_184347199
Goed voor de economie :)
pi_184347222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Toeterende auto's en verkeersopstoppingen. Wat een hoogtepunt, beste mevrouw Kim-Holland.
Geen verkeersopstoppingen hier, alleen tuteren. :7
Maar goed, rare fratsen op de weg gaat wat te ver :{w
´
  Spellchecker vrijdag 11 januari 2019 @ 21:12:07 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184347254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
Tijd om een toeterbelasting in te voeren? :?
Grote-blij-belasting :D
pi_184347301
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:09 schreef julius123 het volgende:

[..]

En lekker met z'n allen zuipen op de parkeerplaats want op het feest zuipen mag niet van allah :')
Sure :')

Ik ken weinig moslims die zich aan de strikte code houden :')
´
pi_184347305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
750 gasten wtf?
En dat zijn dan alleen nog maar de neven en nichten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 21:16:27 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184347330
Toen ik nog op het Oranjeplein woonde gingen we bij getüter op het balkon staan want dat betekende dat er een knokpartij zou komen. Veel Turken daar gezien die uit een illegaal gokhuis op de Van Limburg Stirum straat werden gehaald. Je dacht er niet aan daar te gaan trouwen of zo, pauperbuurt...
Goeie ouwe tijd :')
pi_184347378
Marokkaanse bruiloften zijn trouwens leuker om te zien, Turken lopen alleen maar achterlijk herrie te maken, terwijl Marokkanen vaak best toffe muziek maken op straat, een soort trommelgeluid maar heel ritmisch, en dan massaal lopen te dansen. Zie ik regelmatig gebeuren hier in de buurt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184347396
Een aparte zaal voor de 300 vrouwelijke gasten en een aparte zaal voor de 450 mannelijke gasten
pi_184347675
Als ze maar niet voor overlast zorgen :)
Tijd geleden bij een rechtszaak geweest waarin een zigeunerbruiloft uit de hand was gelopen, hilarisch.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_184348459
zo veel moeite en dan binnen een jaar scheiden :')
pi_184348473
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:52 schreef Tocadisco het volgende:
750 gasten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
750 gasten wtf?
Dit is ook normaal voor huwelijksfeesten van midden oosterse mensen :P Zowat iedereen wordt uitgenodigd :)
pi_184348866
750 gasten klinkt als een dure bruiloft. Maar in Turkije is het traditie dat het eerste drankje van het bruidspaar is. De rest is voor eigen rekening.
Ben ooit eens in turkije naar een bruiloft geweest. We stonden wel raar te kijken toen men dat ons vertelde. Hadden we geen rekening mee gehouden😂
pi_184348956

Vrouwen en mannen apart ;)
´
pi_184348965
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:26 schreef hvan het volgende:
750 gasten klinkt als een dure bruiloft. Maar in Turkije is het traditie dat het eerste drankje van het bruidspaar is. De rest is voor eigen rekening.
Ben ooit eens in turkije naar een bruiloft geweest. We stonden wel raar te kijken toen men dat ons vertelde. Hadden we geen rekening mee gehouden😂
Serieus? Bij Armeense/Assyrische huwelijksfeesten is alles maar dan ook alles gratis, heb je honger? Vraag je gewoon een 2e bord avondeten, je kan alles drinken wat je wilt. Moeten betalen op een bruiloft is zo gierig :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 22:32:45 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')