Ik ben echt stapelgek op d'r, en zij heeft gevoelens voor mij maar niet in zulke mate als ik die voor haar heb.
(Ze komt net wel uit een relatie van 2 maanden waarna ze is gedumpt, en in die relatie had ze ook die gevoelens voor mij en ik voor haar, wisten we van elkaar)
Nu waar ik mee zit:
Et heeft me een goede nachtrust gekost en ik weet et echt niet.. ben zo stapel gek op dr...
Wat meer achtergrond info:
[Liefde] Ze durft niet
quote:1) tuurlijk kan dat maar reken er niet op
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef Gehaktbal het volgende:Kunnen haar gevoelens verder groeien in de loop der tijd? Zo ja, kan het net uit een andere relatie komen en je klote voelen dit afremmen of juist doen afnemen? Is het mogelijk om met een verschil in gevoelens voor elkaar een relatie in te gaan? wie heeft hier ervaring mee?
suc6
Ik denk dat je haar beter even haar gang kan laten gaan, zodat ze al haar gevoelens op een rijtje kan zetten en jou dus ook meer duidelijkheid kan geven. Om er nu 'geforceerd' aan te beginnen, lijkt me niet echt goed...
Succes!
Tja, na een goed gesprek met haar gehad te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er niet op moet gaan zitten wachten en gewoon verder moet gaan met m'n leven....als ze er klaar voor is, komt ze wel naar jou (of niet)....
Dus get on with your life....enige tip die ik je kan geven
quote:Verschillende gevoelens in een relatie is niet erg, het is alleen de vraag wat zij er mee wil (wat jij wil is wel duidelijk). Als zij aangeeft dat het wel degelijk meer kan worden dan moet je haar de tijd geven om aan de nieuwe situatie te wennen. Ze moet je gaan waarderen om wie je bent en wat je doet.
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef Gehaktbal het volgende:
Had ik gisteren een date met een meisje waarbij de gevoelens wederzijds zijn kreeg ik aan het einde van de avond te horen.
"Jouw gevoelens voor mij zijn anders dan ik die voor jou heb"Ik ben echt stapelgek op d'r, en zij heeft gevoelens voor mij maar niet in zulke mate als ik die voor haar heb.
(Ze komt net wel uit een relatie van 2 maanden waarna ze is gedumpt, en in die relatie had ze ook die gevoelens voor mij en ik voor haar, wisten we van elkaar)Nu waar ik mee zit:
Kunnen haar gevoelens verder groeien in de loop der tijd? Zo ja, kan het net uit een andere relatie komen en je klote voelen dit afremmen of juist doen afnemen? Is het mogelijk om met een verschil in gevoelens voor elkaar een relatie in te gaan? wie heeft hier ervaring mee? Et heeft me een goede nachtrust gekost en ik weet et echt niet.. ben zo stapel gek op dr...
Wat meer achtergrond info:
[Liefde] Ze durft niet
Als ze nu al aangeeft dat het (voorlopig) niets wordt, dan kun je de relatie wel op je buik schrijven. Echter is ze dan wel eerlijk, en dat mag je zeker waarderen. Je zou er een goede vriendschap aan over kunnen houden (als jullie gezamelijke raakvlakken hebben). Je moet alleen oppassen met je verliefdheid.
Als ze vaag blijft, kijk het dan een tijdje aan, maar kijk ondertussen zelf ook rond. Ga niet lopen wachten op haar. Zoals ik al eerder zij, ze moet ook jou gaan waarderen. Gebeurt dat niet binnen een bepaalde tijd (en dat bepaal jezelf), dan heeft het verder geen zin. Haar een ultimatum stellen heeft geen zin, jezelf een ultimatum stellen wel.
quote:tja, ik wil geen valse hoop wekken, dus ik zeg maar wat ik denk. en dat komt op hetzelfde neer als het bovenstaande citaat. als ze nu al weet dat het niets wordt is het wel vrij duidelijk.
Op vrijdag 3 januari 2003 13:37 schreef cYbErTiM het volgende:
Dit is duidelijk weer zo'n topic waarin in de topicopener graag hoort:
"Jah in verloop van tijd zullen haar gevoelens groeien en zal er een mooie relatie uit bloeien"..
Maar helaas, als ze er NU AL mee op de proppen komt (dat haar gevoelens anders zijn) dan kan je beter je hoop op wat anders gaan vestigen..
Ik hoop dat ze et zelf nog aangeeft dat het vast nogwel kan groeien bij haar.
Damn wat voel ik me klote... love sux sometimes
quote:Als ze in die relatie ook al gek op je was, waarom zijn haar gevoelens dan nu ineens anders voor je? Gedumpt worden is niet een reden om minder voor een ander te voelen (wel om het er misschien moeilijk mee te hebben)
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef Gehaktbal het volgende:Ik ben echt stapelgek op d'r, en zij heeft gevoelens voor mij maar niet in zulke mate als ik die voor haar heb.
(Ze komt net wel uit een relatie van 2 maanden waarna ze is gedumpt, en in die relatie had ze ook die gevoelens voor mij en ik voor haar, wisten we van elkaar)
quote:Is het mogelijk om met een verschil in gevoelens voor elkaar een relatie in te gaan? wie heeft hier ervaring mee? Et heeft me een goede nachtrust gekost en ik weet et echt niet.. ben zo stapel gek op dr...
En als je echt antwoord op die vragen wil, kun je het misschien het beste aan haar zelf vragen. Even moeilijk misschien, maar je weet wel hoe zij er tegenover staat, en waar je aan toe bent.
Succes
quote:het probleem is dat dit hele verhaal al 2 maanden lang duurt. 2 maanden waarin er elke keer weer nieuwe dingen gebeurden waar er weer dingen veranderden.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:33 schreef sleipnir het volgende:
doe het rustig aan. geef haar wat tijd. over een maandje heb je er misschien wat meer zicht op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |