abonnement Unibet Coolblue
pi_184342202
Welke gsm deskundige kan mijn vragen beantwoorden;


1 google account zie ik bij playstore.

1 google account is van mijn vrouw: ik schrijf in haar agenda en die zien we beide op onze telefoons.

1 google adres zie ik nog staan bij google accounts.

Vragen:
A)
dat laatst genoemde account is dat de "backup" van mijn gsm instellingen. Dus maw als ik een andere gsm koop kan ik dan dit adres gebruiken om eea over te zetten?

B)
Dat adres van A kan ik dat ook gebruiken voor playstore op een nieuwe telefoon? Staat nu op huidige gsm dat andere gmail adres

C)
Kan ik bij agenda instellen in een nieuwe gsm dat adres van mijn vrouw handmatig invoeren?
Wat ik liefste wil is dat ik mijn agenda in account A zet en dat die deelt met mijn vrouws gmail, is dat mogelijk?

Bvd

[ Bericht 2% gewijzigd door hartloper op 11-01-2019 19:08:38 ]
pi_184343274
je ziet 1 adres? dan hoort dat allemaal bij elkaar en beantwoord dat A+B, uiteraard wel dubbel checken dat alles gesynchroniseerd is..

C ja dat kan indien dat jou adres is
pi_184343991
Bij google accounts zie ik drie accounts: A B C.
Bedoel je daar of moet ik elders kijken?

En hoe zie ik wat gmail adres is waar gsm "op draait"?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:31:30 #4
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_184344519
Bij mijn android-telefoon kan ik via instellingen naar 'cloud en accounts'. Dan doorklikken naar 'accounts' en dan zie ik mijn Google-mailadres staan. Hoewel dat op een oudere androidversie vast weer anders werkt. :')

Het is trouwens niet nodig om in te loggen op een ander account om de agenda te delen. Je kan althans gewoon een ander inzicht geven in je agenda.

-edit-
Mij schiet nog zo te binnen dat toen ik dit toestel kreeg ik de instellingen met een app van Samsung kon overzetten. Simpel zat. :s)

[ Bericht 21% gewijzigd door Eix op 11-01-2019 19:37:26 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_184346880
Als ik naar die account ga zie ik oa 3x google staan. Die van de agenda van mijn vrouw, die van playstore registratie denk ik en die ander zal dan wel zijn voor gsm opslag cq registratie.

Dat overzetten via een app zal handig zijn geweest

[ Bericht 7% gewijzigd door hartloper op 11-01-2019 21:07:05 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')