abonnement Unibet Coolblue
pi_184341499
Binnenkort heb ik waarschijnlijk de sporttest op het programma staan. Nu zijn de eisen eigenlijk overal vrij duidelijk. Echter moet je naast de marstest, tiltest, hardlooptest en graaftest ook een parcours in een sporthal afleggen waarbij een van de opdrachten is: klimmen en klauteren. Weet iemand hoe dit getest wordt? Moet je in een touw klimmen of is het meer 'gewoon' ergens op klimmen?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 18:11:33 #2
483259 Cruijffiaans
Elk nadeel heb zijn voordeel!
pi_184342905
Je zult moeten gaan klimmen in touwen.
Verder willen ze dat je klimt d.m.v. de voetenklem.
pi_184344157
Ze gaan je niks laten doen als je niet weet hoe het moet, als ze voortaan alle keuringen alle deelnemers moeten uitleggen hoe je in een touw klimt zijn ze wel heel lang bezig.

Een half jaar geleden moest je op een kast klimmen zodat ze konden zien of je wel in staat was om die beweging te maken, waarschijnlijk stelt het niet veel voor
Het kan vriezen, Het kan dooien, Maar als je op je bek gaat zijn ze te laat met strooien.
pi_184396514
Weet niet precies waar je voor gesolliciteerd hebt? Ik heb 5 maand geleden de fysieke en medische keuring voor de NatRes gedaan. Dit bestond uit:
- Op een kast klimmen en er weer afspringen (je motoriek controleren).
- Schiethoudingen laten zien.
- Tijgeren.
- Graven (d.m.v. een medicijnbal die je tegen de muur aan moet tikken om zo de graaf beweging te simuleren).
- Boven je macht moeren aan draaien en gewichten in een gat steken en er weer uit halen
- in een wandrek klimmen en als je boven bent 1 hand los laten

Dat was het binnenwerk
Buiten was het onderstaand:
- Munitiekistjes heen en weer sjouwen
- Hardlopen (12 minuten)
- Marsen
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:30:48 #5
483393 Tjammel
Private Joker
pi_184435974
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:28 schreef Boompie91 het volgende:
Weet niet precies waar je voor gesolliciteerd hebt? Ik heb 5 maand geleden de fysieke en medische keuring voor de NatRes gedaan. Dit bestond uit:
- Op een kast klimmen en er weer afspringen (je motoriek controleren).
- Schiethoudingen laten zien.
- Tijgeren.
- Graven (d.m.v. een medicijnbal die je tegen de muur aan moet tikken om zo de graaf beweging te simuleren).
- Boven je macht moeren aan draaien en gewichten in een gat steken en er weer uit halen
- in een wandrek klimmen en als je boven bent 1 hand los laten

Dat was het binnenwerk
Buiten was het onderstaand:
- Munitiekistjes heen en weer sjouwen
- Hardlopen (12 minuten)
- Marsen
precies dat! ik heb hem 16 november mogen doen, met succes! laatst mijn VGB ontvangen en in Maart beginnen met de AMO in schaarsbergen :D
pi_184448996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:30 schreef Tjammel het volgende:

[..]

precies dat! ik heb hem 16 november mogen doen, met succes! laatst mijn VGB ontvangen en in Maart beginnen met de AMO in schaarsbergen :D
Dus dit was bij jou ook de sporttest?
pi_184936152
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:28 schreef Boompie91 het volgende:[quote]0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:30 schreef Tjammel het volgende:

Voor de mensen die de sporttest al hebben gedaan, mag je bij het dragen van de munitie kistjes het gewicht tegen je lichaam houden of moet ie ten alle tijden vrij blijven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')