abonnement Unibet Coolblue
pi_184337634
Misschien dat iemand hier een mening over heeft. Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe keuken laten installeren in mijn appartement. Helaas is recent mijn afzuigkap kapot gegaan.

In de schouw van de afzuigkap zit een slang voor de mechanische ventilatie. Mijn afzuigkap is niet aangesloten op de mechanische ventilatie (mag naar mijn weten ook niet).. De afzuigkap recirculeert dan ook deels de lucht terug mijn keuken in en deels wordt het de mechanische ventilatie in geblazen.

Is dit laatste zo kwalijk? Zo ja, is die buis makkelijk af te doppen zodat mijn afzuiging niet rechtstreeks mijn mechanische ventilatie inblaast? Ik heb liever niet dat het plafond van mijn keuken open gebroken wordt, maar voel ook weinig voor een motorloze afzuigkap in een open keuken.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 januari 2019 @ 14:04:52 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_184338138
Tja, je vieze luchtjes naar buiten afzuigen met 70 kuub per uur is nog altijd beter dan die vieze luchtjes met 300 kuub per uur door je keuken blazen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_184338450
Een motor loze mag wel erop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')