abonnement Unibet Coolblue
pi_184337469
quote:
De politie heeft vrijdagochtend een 21-jarige man opgepakt, die zondag dreigde met het hebben van een explosief in een trein van Emmen naar Zwolle. Het gaat om een persoon die mogelijk verward gedrag vertoont.

De man is hulpverlening aangeboden, zegt de politie. De trein moest vlak voor het station van Zwolle worden ontruimd nadat een getuige de hulpdiensten had ingeschakeld.

De man zat zelf niet meer in de trein toen alle passagiers het voertuig moesten verlaten. Twee mannen werden zondag al opgepakt, maar zij bleken later niets met het incident te maken te hebben.

Het uitgerukte arrestatieteam pakte die dag overigens nog meer mensen op bij het station. Twee personen die rookten in een toilet werden gearresteerd en ook een man die een bijl bij zich had werd meegenomen door de agenten.

Het zorgde die dag voor meerdere ontruimingen van het station. Alle verdachten zijn weer op vrije voeten.
Mogelijk verward gedrag vertonen. :') Maar, ik neem aan dat, aangezien de beste man nu is aangehouden, er wél iets aan de hand is geweest?

Man opgepakt voor dreigen met explosief in trein

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 12-01-2019 13:30:24 (Bron moet erbij graag) ]
pi_184337487
Misschien was het gewoon een hele kale grap 🙄
pi_184337498
Op RTV Oost las ik net dat ze hem (psychische) hulp gaan geven.
pi_184345639
Leuk he, die bezuinigingen op de GGZ. En al die zorgmanagers en de VVD hun zakken maar vullen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184345834
quote:
Het gaat om een persoon die mogelijk verward gedrag vertoont.
Dat is wel een mooie. "Ja, misschien ben je wel verward, maar misschien ook niet. Of alleen maar af en toe. Of je bent gewoon dom. Anyway, je hebt strafrechtelijk eigenlijk weinig ernstigs gedaan, dus toedeloe! Oh, en hier is het telefoonnummer van een psychiater".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')