quote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie ONZ heeft weten te vinden.
kunnen we dit ook met alle mikeytt topics doen?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
een mod/admin heeft een nieuw topic van kluns1985 gemerged met bestaande bagger
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:44 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Morgen in de auto naar werk lezen. 👍
Zo praat je niet over je grootouders!quote:Op maandag 28 januari 2019 13:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Zaterdag verspild aan dat domme grietje, zondag bij mijn 76 jarige oma en 85-jarige opa gezeten. Fokking vies bejaarden die opzichzelf wonen omdat ze geen geld voor bejaardentehuis hebben!
Hele weekend dus mooi verknald, dus nu zit ik verward achter mijn computer.
Soms is werkloos zijn ook wel goed. Stel je voor: Weekend verknald, dan mag je maandag gaan werken!!! Erger kan niet.
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we dit ook met alle mikeytt topics doen?
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie ONZ heeft weten te vinden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:43 schreef greyfacenospace het volgende:
9 jaar lang studeren terwijl je niet bij het corps o.i.d. hebt gezeten en nog bij je ouders woondeHoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Dag in dag uit kutseries kijken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:43 schreef greyfacenospace het volgende:
9 jaar lang studeren terwijl je niet bij het corps o.i.d. hebt gezeten en nog bij je ouders woondeHoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:11 schreef Banaanvragen het volgende:
deze kan dicht
KLB / Kluun's zoektocht naar een baan
Heerlijk gemerged weer murpquote:
FML dit zijn echte gesprekken!!! Ik ben bang!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:10 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun heeft ineens best succes....vraag is of het tot een inkomen leidt....
Vanavond 22:00 - 01:00: Voorbereiden intake uzb (1)
Morgen 12:30 - 15:00: Intake uzb (1)
Morgen 16:00 - 19:00: Tijdstip telefonisch gesprek doorgeven + testen maken (2)
Vrijdag: 1 face to face gesprek en/of 1 (2)telefonisch gesprek. Rampscenario: Ik heb gefaald en geen enkel gesprek!
Spannende dag morgen dus!!! 2 banen, waar ik kans op maak, de een (1) heeft meer mijn voorkeur dan de ander, want ik hoef er geen onzinnige testen voor te maken (2). Maar ja, vind beide banen wel gaaf.
Ben gespannen!!! Dit moet het worden, anders word ik gillend gek!!!
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:36 schreef Atak het volgende:
Als je zolang niet gewerkt heb en überhaupt nooit gewerkt hebt dan ga je nooit de perfecte baan vinden. Niemand die je wilt en de banen die jij wilt willen jou niet. Oplossing: Kluun moet de prostitutie in.
wat voor baan hebben we het over?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:50 schreef Kluun1985 het volgende:
Typetest net gedaan!!! 412 aangeslagen per minuut, precisie 100%
Zo zie je maar, is deze fok onzin toch nog ergens goed voor.
Ik bid dat NL en Engels ook goedkomen, dan resteert alleen die 3 IQ testen ellende!
Bij een grote energieleverancierquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat voor baan hebben we het over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |