Ik heb die eerste drie grotendeels. ma/di/wo/do 9utjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:31 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Zo kloppen alle punten. De eerste drie ga ik vanaf 1 juli uitvoeren en voor de vierde moet ik nog 23 jaar wachten, maar ook dat verwacht ik te halen
Gewoon uitkering neef en beetje zwart werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:27 schreef Kluun1985 het volgende:
IK heb NOOIT bijstand gehad. NOOIT! Ik heb ouders!!! OUDERS! Ik weet niet eens of ik er voor in aanmerking zou komen, mijn beide ouders werken fulltime! Zolang ik geen baan heb, leef ik van de zorgtoeslag (na aftrek van mijn kleine DUO schuld blijft er 55 euro per maand over). Mijn vader betaalt mijn zorgverzekering en die betaal ik hem zodra ik baan heb netjes terug.
@Renesite wordt keihard aangepaktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:27 schreef Kluun1985 het volgende:
voordat het escaleerde heeft een newbie moderator de topic gesloten. Bedankt, wie je ook bent!
@Politiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:44 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Morgen in de auto naar werk lezen. 👍
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |