abonnement Unibet Coolblue
pi_184329057
quote:
69-jarige mishandeld in Cadier en Keer
Een 69-jarige man is donderdagochtend slachtoffer geworden van een zware mishandeling in Cadier en Keer. Het incident gebeurde rond 09.15 uur in de buurt van de Zwarteweg.

Angst

Aanleiding van de mishandeling was een loslopende hond. Het latere slachtoffer en de hondenbaas liepen op elkaar af. Omdat de 69-jarige man vanwege een eerder incident bang is voor loslopende honden, vroeg hij de andere man of hij zijn hond wilde aanlijnen.

Dat schoot het hondenbaasje blijkbaar in het verkeerde keelgat. ,,Op zijn vraag kreeg hij een geïrriteerd antwoord: ‘Mijn hond doet niks’”, zegt de echtgenote van de mishandelde man tegen De Limburger.

Vanuit het niets kreeg de man een vuistslag in zijn gezicht. Hij hield daar een gebroken kaak, zeven hechtingen en drie losse tanden van over. ,,Hij was helemaal in shock.”

Telefoon

De man wilde de politie bellen, maar zijn telefoon werd uit zijn handen gegrist door de hondeneigenaar. Later kreeg hij hem weer terug. ,,Hij bleef maar bloed spugen. Donderdag had hij het zwaar. Maar ja, het is niet niks een gebroken kaak, he. Nu gaat het ietsjes beter met hem.”

De dader is na de mishandeling doorgelopen. De politie is naar hem op zoek. Het gaat om een man met een fors postuur en stoppelbaard. Hij was in het donker gekleed, sprak Limburgs dialect en is zo’n 1.80 meter lang. De hond was vermoedelijk een Amerikaanse Stafford.

De politie roept getuigen op om zich te melden.]/q]


[quote] GEZOCHT : GETUIGEN MISHANDELING! (schoonvader)

Plaats: Cadier en Keer. Omgeving KVW wei richting de zwarte weg ( onderaan bij de trapjes heeft de mishandeling plaatsgevonden)
10-01-2019 omstreeks 09:15 uur

Mijn schoonvader (69 jaar) kwam een persoon tegen met een loslopende ( amerikaanse stafford achtige ) hond. Waarop hij vroeg deze aan te lijnen/vast te houden ( aangezien mijn schoonvader bang is voor ALLE loslopende honden! )

GEVOLG: 7 hechtingen, 3 tanden los en een gebroken kaak!

Beschrijving persoon:
Leeftijd - 40 á 50 jaar
Lengte - 1.80 - 1.90
Fors postuur
Stoppelbaard
Kort haar
Blank

Mocht iemand deze ( Asociale, laffe) persoon om 09:15 uur omstreeks deze omgeving met een (licht van kleur) forse amerikaanse stafford hebben zien lopen graag een privé bericht sturen AUB

Zodat deze persoon gerechtigheid krijgt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2019 10:22:08 ]
pi_184329112
Tokkie hond tokkie eigenaar
  donderdag 10 januari 2019 @ 23:08:08 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184329130
Cadier en Keer. :').
And so is the past
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 10 januari 2019 @ 23:09:48 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184329173
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Cadier en Keer. :').
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 10 januari 2019 @ 23:09:55 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184329174
Facebookposts zijn nu ook al NWS? -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184329205
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Cadier en Keer. :').
Die eigenaar van de hond heeft blijkbaar ook ruzie gehad met een vrouw. Hij was toen aan de wandel in Maastricht.

Niks mis met Cadier-en-keer hoor. Ik ga er ook wonen er zijn niet zoveel gekke dingen daar alleen nu wel iets heftigs gebeurd.
pi_184329216
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Facebookposts zijn nu ook al NWS? -O-
.

Nieuws is nieuws :{w
  donderdag 10 januari 2019 @ 23:14:14 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184329256
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:11 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Die eigenaar van de hond heeft blijkbaar ook ruzie gehad met een vrouw. Hij was toen aan de wandel in Maastricht.

Niks mis met Cadier-en-keer hoor. Ik ga er ook wonen er zijn niet zoveel gekke dingen daar alleen nu wel iets heftigs gebeurd.
Als het koop is slechte beslissing. Afvoerputje van Maastricht.
And so is the past
pi_184329386
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als het koop is slechte beslissing. Afvoerputje van Maastricht.
:')


Ik kom er al jaren elk weekend. Een keer een kwajongens streek meegemaakt eitje gooien door het raam maar verder niks. :D
pi_184329514
Zoveel mensen zullen toch niet zo'n hond hebben daar? Lijkt me vrij makkelijk voor de politie om die man te vinden.
#HartVanNederland
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')