abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184335991
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet dat ego posten niet horen volgens sommigen.
Maar ondertussen in Oostenrijk
https://i.imgur.com/a7tkygk.jpg
Tuurlijk wel.
En wat een mooi plaatje, zo'n heerlijk blauwe lucht. Zien we jouw schaatser nu?
Wel apart, al die horrorverhalen over sneeuw in Oostenrijk en dan dit :o
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:16:07 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184335996
Ik had crackers met oude kaas.
"I'm 100% sure that every ignorant fool is completely right."
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 12:18:50 #78
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184336041
quote:
O+
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:20:49 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184336091
quote:
Weinig sneeuw daar.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184336118
quote:
huh? volgens wie? En moeten we het dan altijd over elkaar hebben en nooit over onszelf of alleen over quantum physics of technological singularity?

En geen sneeuw -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:27:19 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184336221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waar is de sneeuw?
Andere kant Alpen. Twee tunnels door de Alpen weer naar het noorden dan is het bizar weer..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184336262
* DancingPhoebe steekt bibberende vinger op voor sneeuw
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184336295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe steekt bibberende vinger op voor sneeuw
Alleen een sneeuwfoto. Spul hoeft niet hierheen.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:34:20 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184336369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alleen een sneeuwfoto. Spul hoeft niet hierheen.
Welles. Gewoon veel ervan.
Lekker thuisblijven, kachel aan, kijken hoe kids lol hebben vanaf je balkon :)
pi_184336418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welles. Gewoon veel ervan.
Lekker thuisblijven, kachel aan, kijken hoe kids lol hebben vanaf je balkon :)
Ik zie dan alleen maar kleine hondjes verdwijnen in de sneeuw op het grasveld voor het huis ;-) (best grappig trouwens). Maar ik wil het graag van te voren weten, kan ik m'n laptop mee naar huis nemen en thuis werken.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:37:19 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184336433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zie dan alleen maar kleine hondjes verdwijnen in de sneeuw op het grasveld voor het huis ;-) (best grappig trouwens). Maar ik wil het graag van te voren weten, kan ik m'n laptop mee naar huis nemen en thuis werken.
Da's zeker leuk. Poezen kunnen er ook prima in omspelen :)
pi_184336572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's zeker leuk. Poezen kunnen er ook prima in omspelen :)
Die van mij hebben alleen ooit een beetje sneeuw op het balkon gezien en wisten niet hoe snel ze weer naar binnen moesten (terwijl één van de 2 een noorse boskat is met pluisjes onder de pootjes)
pi_184336595
*insert tiniest nope.jpg*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:45:42 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184336599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die van mij hebben alleen ooit een beetje sneeuw op het balkon gezien en wisten niet hoe snel ze weer naar binnen moesten (terwijl één van de 2 een noorse boskat is met pluisjes onder de pootjes)
Toen die van mij er nog waren waren het 100% binnenkatten met uitzondering van bij sneeuw.
Dan waagden ze zich ineens wel in de tuin. Anders bleven ze ook met open deur op de drempel zitten.
Maar sneeuw was blijkbaar een reden om uit je dak te gaan.
pi_184336615
Hier vinden ze sneeuw ook echt de bom. Vooral Abby, het speciaaltje.
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:48:48 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184336657
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Hier vinden ze sneeuw ook echt de bom. Vooral Abby, het speciaaltje.
Ik zie verrassende parallellen met de A. hier in huis :)
  was: Cat22 vrijdag 11 januari 2019 @ 12:53:45 #92
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_184336760
quote:
De hel ;(

*jaloers*

Intussen kwam hier net een stroomverkoopboer aan de deur die precies leek op Chris Elliott :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184336899
* Noren uit het vet haalt*.... O+

Mijn zusje zit in Salzburg wel redelijk ingesneeuwd te wezen :Y .

Allemachtig, ik vind dierenrassen leren niet per se erg (ook niet per se heel erg boeiend, op enkele rassen na dan.) Maar dierenrassen (en kleuren e.d.) raden vanaf foto's is echt bijzonder kutmetperen. :X

En ik heb gewoon niet zoveel met kippenrassen geloof ik. En bij koeien kom ik ongeveer zo ver als "Melkkoe...vleeskoe...dubbeldoelkoe......schotse hooglander.......kalf......... :') Al het andere lijkt te hoog gegrepen. Daverend succes dit. _O-
pi_184336937
@Krea: Beetje afhankelijk hoever je steeds moet lopen en sjouwen. Dufflebags hebben wij ook, maar dat is enkel leuk als de bus echt voor je hotel stopt. Wieltjes zijn handig, tenzij je door de modder of over klinkerpaadjes moet.
Dus ik ben niet per se anti-rugzak. Wij gebruiken nog best vaak zo een soortgelijke (net iets kleiner denk ik), ook als we wat langere wandeltochten maken. (Want pas ook gemakkelijk eten, drinken, droge kleding, etc in.).
pi_184336986
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef Candaasje het volgende:

Allemachtig, ik vind dierenrassen leren niet per se erg (ook niet per se heel erg boeiend, op enkele rassen na dan.) Maar dierenrassen (en kleuren e.d.) raden vanaf foto's is echt bijzonder kutmetperen. :X

En ik heb gewoon niet zoveel met kippenrassen geloof ik. En bij koeien kom ik ongeveer zo ver als "Melkkoe...vleeskoe...dubbeldoelkoe......schotse hooglander.......kalf......... :') Al het andere lijkt te hoog gegrepen. Daverend succes dit. _O-
Dat hadden wij in Afrika, iemand in de groep wist alles van vogels en wij hadden het over loopkippen, lekkere kippen, vliegkippen, grote kippen, helehele grote kippen. En hij maar verbeteren en de juiste naam erbij zeggen
  was: Cat22 vrijdag 11 januari 2019 @ 13:10:15 #96
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_184337042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:05 schreef Candaasje het volgende:
@Krea: Beetje afhankelijk hoever je steeds moet lopen en sjouwen. Dufflebags hebben wij ook, maar dat is enkel leuk als de bus echt voor je hotel stopt. Wieltjes zijn handig, tenzij je door de modder of over klinkerpaadjes moet.
Dus ik ben niet per se anti-rugzak. Wij gebruiken nog best vaak zo een soortgelijke (net iets kleiner denk ik), ook als we wat langere wandeltochten maken. (Want pas ook gemakkelijk eten, drinken, droge kleding, etc in.).
Ik hoop dat je met langere wandeltochten dan trekking van een maand bedoelt? Als je ‘net iets kleiner’ dan 70 liter meeneemt :D Want daar past een volledige vakantie in.

Verder eens met je post. Bij veel lopen en vooral hoogteverschillen tussen transportmogelijkheden is een rugzak fijn. Ook als er weinig ruimte is om bagage op te bergen. Zo’n rugzak propt dan net wat makkelijker in een hoekje. Pak dan wel een voorlader want dan kun je je rugzak ook aan de voorkant open maken en dat scheelt een hoop ompakken onderweg.
Ik heb er ook nog zo een. Perfect. Helaas begint de binnenkant na 20 jaar letterlijk uit elkaar te vallen ;( Maar ik heb hem niet heel vaak gebruikt en tegenwoordig zijn mijn vakanties zodanig dat ik prima met een hardshell koffer uit de voeten kan. En klein (25l) rugzakje als handbagage/dagrugtas/overnachtingstasje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184337043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat hadden wij in Afrika, iemand in de groep wist alles van vogels en wij hadden het over loopkippen, lekkere kippen, vliegkippen, grote kippen, helehele grote kippen. En hij maar verbeteren en de juiste naam erbij zeggen
Ik hou van beide groepen mensen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:14:53 #98
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184337130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef Candaasje het volgende:

En dan zie je ze nog aan de buitenkant. Er zijn maar een paar collega's van Anna die het verschil zien tussen een paard of een rund, als ze aan een vleeshaak hangen. Als de ingewanden er nog bij liggen is het makkelijk, daarna is het allemaal erg lastig.
pi_184337154
Antrhaxx, waar blijft die baby van jullie nu?

:+
pi_184337157
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:D

Ik heb geleerd dat het achterste (rechts op de foto) paard geen bruin paard is. En het voorste paard wel.....

istock-511026661.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')