abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184720688
quote:
12s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:56 schreef Vallon het volgende:

[..]

FF meekapen.... er is geen verschil in gebruik maar wel in (principiŽle) "vrijheid".

Het gaat om/voor voor welke redenen en beoogd doel je bij een bepaalde aanbieder moet of kan zitten.
Hierbij onderscheid maken tussen netwerk en voorziening(en) via -en in dat netwerk.

Ja het netwerk als doel is hetzelfde, voor een internetaansluiting als voor bellen, maakt het in de marge niets uit of bij A, B of C zit. Bij ťťn of de ander is er, hooguit wat kunstmatig verschil in "kwaliteit".
De voorzieningen en beleid over het netwerk als voorziening, zijn echter wel anders.
Bij de ťťn heb je een mooi spionnenkastje, de ander een prachtig bloemenvaasje en de derde een geweldig wijds uitzicht.
Het prijsverschil tussen "netwerk en services" is en wordt bewust vaag gehouden..... want wat kost nu het netwerk en wat de (gesponsorde) dienst ?.

Probleem het is dat de netwerkaanbieder in haar marktbeleid, tevens verplicht inkoppelt en daarmee bepaalt welk voorzieningenniveau de "consument" krijgt (opgelegd).
Ik denk dat veel mensen het raar zouden vinden dat bij stroom van Eneco, je geen TV kunt kijken en met stroom van Nuon wel. Dit is nu precies wat er gebeurd bij KPN en Ziggo aansluitingen, denk ook aan reclame die je "krijgt" bij zg. "gratis"-kanalen in het standaardpakket. Of (straks) KPN die je gaat bombarderen met doelgerichte Talpa-reclame omdat alles van je (netwerk) gedraging weten....

Jaren geleden, voerde xs4all al strijd dat netwerkaanbieders hun netwerk moeten openstellen voor onafhankelijke derden. Door de KPN "overname" destijds is dat "protest" geluid effectief verstomd.
Immers KPN heeft daar zelf "ook" geen belang bij en zal dat dus ook niet bij een "Ziggo" gaan afdwingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wettelijk kunnen aanbieders van diensten wel eisen dat ze worden toegelaten bron maar de kosten en het gedoe zijn veelal erg complex, dat het vaak niet zinnig is/wordt.
Ook omdat (concurrerende) netwerkaanbieders waarschijnlijk niet (heel hard) hun best zullen doen om die verplichte "concurrenten" (als verstorende aanbieders) van voldoende "kwaliteit" te voorzien.

Ik vermoed "zo maar" dat een nieuwe opstart van xs?all gaat pogen, de KPN's te dwingen dat overstappende "xs4all" klanten onverkort tegen "kostprijs" op de netwerken aangesloten blijven waarbij de services worden omgeleid naar een prachtig datacenter op wie weet de PrinsHendrikKade.... waar ontslagen "xs4all medewerkers" weer gezellig appeltaarten in ontvangst gaan nemen.

Probleem zal vooral zijn om het momentum te krijgen en te houden........ stel dat dit langer dan een jaar duurt zijn ze iedereen wel kwijt. KPN voert nu een weloverwogen diffusie-tactiek uit om dat afhaakproces te stimuleren.

Lees ook: factcheck persconferentie Ibarra 30jan19
Uiteindelijk hebben alle providers toch schijt aan de klant en hebben ze geen boodschap aan marktwerking.

Naar mijn idee wordt je als klant behandeld als nummertje en als je een probleem hebt moet je door meerdere lijnen/protocollen heen voordat je wordt geholpen.
  donderdag 31 januari 2019 @ 06:38:12 #102
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184724748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welke extra's heb je het over? Een helpdesk die gewoon via een lokaal nummer bereikbaar is en waar je geholpen wordt ipv dat de eerste lijn een standaard script met je doorloopt? Dat soort extra's?
Nee, meer technisch. Dat je een server huurt en er alles op kunt doen wat je wilt en het nog ondersteund wordt door de helpdesk ook.
Dat als ze VoIP aanbieden je een VoIP telefoon krijgt.
Dat er ruimte is voor experiment (blog, wiki, video toen dat nog niet gangbaar was).
Maar ook dat er tijdens de Arabische lente vrije internettoegang wordt aangeboden waar de officiŽle kanalen zijn gecensureerd.
Dat er een debat over copyrights wordt georganiseerd.
  donderdag 31 januari 2019 @ 06:40:12 #103
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184724771
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Naar mijn idee wordt je als klant behandeld als nummertje en als je een probleem hebt moet je door meerdere lijnen/protocollen heen voordat je wordt geholpen.
Dat komt omdat klanten doorgaans te dom zijn om te begrijpen wat het probleem is en de meesten weten ook niet wie ze zijn.
pi_184724810
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, meer technisch. Dat je een server huurt en er alles op kunt doen wat je wilt en het nog ondersteund wordt door de helpdesk ook.
Dat als ze VoIP aanbieden je een VoIP telefoon krijgt.
Dat er ruimte is voor experiment (blog, wiki, video toen dat nog niet gangbaar was).
Maar ook dat er tijdens de Arabische lente vrije internettoegang wordt aangeboden waar de officiŽle kanalen zijn gecensureerd.
Dat er een debat over copyrights wordt georganiseerd.
Die server zal me een rotzorg wezen, maar de maatschappelijke betrokkenheid vind ik wel erg relevant. De positie die XS4All bijvoorbeeld inneemt in het debat over netneutraliteit zie ik KPN niet kunnen innemen.

XS4All is wat dat betreft wel een zeer onderscheidende partij met heel eigen waarden die verder gaan dan de belangen van de aandeelhouders.

Het is ook niet voor niets dat er tegen het verdwijnen van het merk XS4All veel weerstand is, maar dat je niemand hoort protesteren omdat Telfort dreigt te verdwijnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2019 06:50:14 ]
pi_185446597
Nieuwe provider van actiegroep Xs4all start binnen paar maanden

De actiegroep Xs4all Moet Blijven werkt aan een nieuwe provider met een nieuwe naam. Bij de nieuwe provider moeten de ideologische doelstellingen zoals die bij Xs4all waren, centraal staan. De groep verwacht binnen een paar maanden het eerste product te kunnen aanbieden.

https://tweakers.net/nieu(...)en-paar-maanden.html
pi_186135413
KPN kijkt toch naar alternatieven voor stoppen met Xs4all
KPN belooft toch naar alternatieven te kijken voor het stoppen met Xs4all. Het bedrijf doet dit nadat de ondernemingsraad van de dochterprovider naar de rechter stapte uit ontevredenheid. De ondernemingsraad en KPN kijken samen naar alternatieven.

Volgens de ondernemingsraad van Xs4all had KPN om advies moeten vragen voordat het besluit om de dochterprovider op te heffen genomen werd. Omdat het moederbedrijf ook na het besluit weigerde de raad om advies te vragen, stapte die medio februari naar de rechter. KPN beloofde daarna toch te kijken naar alternatieven voor het stoppen met Xs4all en de ondernemingsraad trok vervolgens de rechtszaak in. Dat blijkt uit correspondentie tussen de OR en medewerkers van Xs4all, die het AD heeft ingezien.

Wat de alternatieven zijn, is nog niet bekend. De ondernemingsraad en een door KPN ingestelde projectgroep gaan samen de toekomstscenario's voor Xs4all verkennen. Volgens de correspondentie zal daarbij oog zijn voor 'de belangen van zowel het KPN-concern als de Xs4all-dochter'. Daarbij wordt naar alternatieven gekeken 'in de breedste zin van het woord'.
pi_187290427
KPN legt voornemen om te stoppen met Xs4All voor aan ondernemingsraad
KPN wil toch stoppen met de merknaam Xs4All. Dat blijkt uit een adviesaanvraag die de provider aan de XS4ALL-ondernemingsraad heeft voorgelegd. KPN wil onder andere de klantenservice en de technische afdeling integreren. De OR van Xs4All moet daar nog wel mee akkoord gaan.

In de adviesaanvraag staat dat KPN voor 'een volledige integratie van Xs4All in KPN' wil gaan. KPN kondigde in januari aan dat submerken van het bedrijf zoals Xs4All en Telfort onder 'de merknaam van KPN werden ondergebracht.' De provider heeft nooit expliciet in het openbaar gezegd dat Xs4All zal ophouden te bestaan, maar inmiddels is wel steeds duidelijker wat de plannen van het bedrijf zijn. In de adviesaanvraag staat dat medewerkers op korte termijn naar KPN moeten gaan. Dat gebeurt voor 'het overgrote merendeel van de medewerkers.' Ook wordt de OR van Xs4All opgeheven, schrijft de OR in een persbericht.
pi_187290500
Dood aan Xs4all. Prominent doen doe je maar met je auto, niet je internet.
pi_187290588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Dood aan Xs4all. Prominent doen doe je maar met je auto, niet je internet.
Idd tijden veranderen. Internet is internet. Als het maar stabiel is. Het is maar een naam.
pi_187290694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:41 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Idd tijden veranderen. Internet is internet. Als het maar stabiel is. Het is maar een naam.
Ook dat stabiele gedeelte is een grote grap. De hele goedkope abonnementjes worden nog wel eens van een eigen kastje richting je modem verzonden, maar alle snelle abonnementen komen gewoon van dezelfde KPN centrale.
  donderdag 6 juni 2019 @ 17:46:48 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_187291415
quote:
Bron AD dd. 06jun19
KPN maakte vandaag bekend dat per 1 augustus de XS4All-afdelingen Commercie, Techniek & Operatie, Klantcontact en HR samengaan met die van KPN. ,,Dit bevordert een succesvolle samenwerking en synergie”, schrijft KPN in een verklaring. Eind volgend jaar moet de integratie compleet zijn. Vandaag is de officiŽle adviesaanvraag voor de integratie bij de Ondernemingsraad van XS4All ingediend.
Tja deze volgende stap is dus (best wel voortvarend en goed getimed) aangebroken, medewerkers zullen al of niet gedwongen worden om over/mee te gaan naar KPN. Daarmee wordt dan de OR feitelijk uitgeschakeld en ik denk dat veel (nieuwere) medewerkers, eieren voor hun geld zullen (moeten) kiezen. Het zijn geen tijden meer (hoewel ik dat wel hoop) van ooit waarbij gedreven mensen voor een appeltaart, het bestel aanvochten.

Heb al meermalen gezien waarbij medewerkers een voor het oog "ongewijzigd" KPN aanbod krijgen met als voorwaarde dat zij zelf hun zelf gebouwde huis moeten afbreken en migreren. Zijn die medewerkers er niet welwillend, dan wordt er wel een blik uit India opengetrokken of gaan een paar detacheringsbureaus het komende jaar goed geld verdienen. De migratiekosten (20-40 miljoen), zijn vast al(lang) ingecalculeerd en wordt later met het uitkleden eenvoudig weer terugverdiend met de gouden eieren kip (Voip/IPtv/streaming).

Wat los van mensen overblijft, is een zooi techniek dat in (ik schat 3-9 maanden) prima kan worden overgezet naar de voor de hand zijnde KPN infra/structuren. Daarna kan je met weinig risico al het "rare" nietpassende spul afbreken, de paar honderdduizend klanten in een experia-box naaien en voor het oog van de camera je spijt betuigen dat het zo heeft moeten gaan.

Vooruitgang is niet het individuele belang innoveren maar de massa consolideren met slimme praat dat ondanks principiŽle wijzigingen, er voor de "klant" in het gebruik niets zal veranderen.
Ik voorzie zelfs tijdelijke kortingen, "verborgen" extraatjes zodat men over een jaar of twee alleen nog op wayback iets zal kunnen teruglezen over het grensverleggende xs4all.

Het actiecomitť (xs4alll moet blijven) is bezig met plan B maar het zal geen sinecure zijn om in deze tijden een volwaardig (betaalbaar) alternatief uit de grond te stampen. Voorlopig nog maar even geduld betrachten, of en welk Plan B er zal gaan zijn.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 00:05:12 #112
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_187300096
quote:
Net ontvangen: dd 06jun2019

Beste XS4ALL-klant,
Voorstel voor de toekomst van XS4ALL ingediend

Misschien heeft u het al vernomen in de media. Het management van XS4ALL heeft vandaag een adviesaanvraag ingediend bij onze Ondernemingsraad. Eerder dit jaar werd al bekendgemaakt dat KPN de verschillende merken wil samenvoegen tot ťťn geheel. Onder de vlag van het bestaande KPN-merk. Het management van XS4ALL heeft de conclusie getrokken dat XS4ALL op laten gaan in KPN de beste optie is voor klanten en medewerkers.
Onze dienstverlening gaat gewoon door
De Ondernemingsraad kijkt de komende tijd naar de voorgestelde plannen en zal hierover advies geven. Ondertussen gaat onze dienstverlening door. Gewoon op de manier die u van ons gewend bent.

Zoals altijd brengen we u persoonlijk op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn, ook op het gebied van producten en diensten. Kijk voor meer informatie op xs4all.nl/blog.
Met vriendelijke groet,

JŲrg Kramer
Algemeen Directeur
XS4ALL Internet bv
Kortom het marionetten management is alvast (zoals je mag verwachten van zedige meeŽters) door de knieŽn. Het blijft surreŽel dat een grensverleggend bedrijf met diepgewortelde ethiek in opdracht van een stel aandeelhouders kan worden opgedeeld.

Wel raar dat het management hierbij tegelijkertijd aangeeft dus niet achter hun medewerkers te zullen gaan staan. Dat dit het beste is voor klanten, is al helemaal niet onderzocht noch meegewogen.
Mja. zoals je kunt vaststellen zijn er geen mogelijkheden voor klanten om druk uit te oefenen. Natuurlijk kun je je abbo opzeggen... waarmee je jezelf alleen maar afsluit en overgeeft aan de andere graaier begiftigd met dezelfde psychopathie.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  dinsdag 25 juni 2019 @ 22:01:28 #113
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_187606431
Ibarra stapt op vanwege familie-redenen en gaat verder twerken bij Sky.

quote:
Bron: NOS_25jun19
De Colombiaans-Italiaanse topman van KPN, Maximo Ibarra, stopt eind september als bestuursvoorzitter. Hij stapt op vanwege dringende familiezaken. KPN benadrukt dat zijn vertrek niets te maken heeft met de grote storing van gisteren, waardoor onder meer noodnummer 112 onbereikbaar was.

Het telecombedrijf zegt verrast te zijn door het besluit van Ibarra. Hij was pas sinds vorig jaar bestuursvoorzitter en werkte in totaal twee jaar bij KPN. Ibarra zegt het jammer te vinden dat hij zijn taken moet neerleggen.

Hij wordt topman van de Italiaanse tak van het Britse mediabedrijf Sky. Vanochtend meldde de Italiaanse krant La Repubblica dat al en Sky bevestigt dat nu. Ibarra wordt al langer in verband gebracht met het Britse bedrijf en hij begint op 1 oktober.

De Italiaan volgde begin 2018 Eelco Blok op, die zeven jaar de hoogste baas was bij KPN. De keuze was opmerkelijk. Het bedrijf profileerde zich steeds meer als een Nederlands telecombedrijf, maar zocht voor de hoogste functies toch iemand van buiten de landsgrenzen.

President-commissaris Duco Sickinghe benoemde Ibarra en zegt daar geen spijt van te hebben. "Integendeel, we zijn heel blij met Maximo. Hij heeft een hele nieuwe strategie voor het bedrijf uitgetekend. En hij heeft op belangrijke punten nieuwe mensen kunnen interesseren voor KPN. En mensen die al lang voor KPN werken nieuwe impulsen kunnen geven voor de toekomst."

Begin dit jaar gaf Ibarra zijn eerste tv-interview in zijn functie. Hij zei KPN een "supermerk" te vinden en noemde het zijn belangrijkste taak om het bedrijf succesvol te maken. "Mijn doel is om de jarenlange daling van de omzet te stoppen", zei de topman in het Engels. "Mijn persoonlijke doel is om het volgende interview in het Nederlands te geven."

Van een volgend interview komt het waarschijnlijk niet. Het bedrijf moet nu op zoek naar een nieuwe topman. In de raad van bestuur van KPN zitten verder Jan Kees de Jager en Joost Farwerck. De president-commissaris van het bedrijf sluit niet uit dat er weer iemand uit het buitenland wordt benoemd. "We gaan op zoek naar de beste persoon, man of vrouw. Dat is het belangrijkste", aldus Duco Sickinghe.
XS4ALL

Onder leiding van Ibarra zijn er plannen gemaakt om de merken Telfort en XS4ALL te schrappen. Die gaan verder onder het merk KPN. Momenteel overlegt het bedrijf met de ondernemingsraden over het voorstel.

Volgens president-commissaris Duco Sickinghe betekent het vertrek van Ibarra niet dat de koers van KPN gaat veranderen. "Goede mensen die naar dezelfde feiten kijken, vinden ook heel vaak hetzelfde. Daar vertrouwen we op. De koers binnen KPN wordt bepaald door een breed team van mensen."
Van het Nederlands zal vast niets meer komen..... en nu maar hopen, dat een volgende CEO; de status en ontzetting van xs4all wat beter inziet.

Wat is er mooier "xs4all, an innovative KPN brand". De aandeelhouders zullen er niet wakker van liggen, een unit die een extreme gunfactor heeft, loyale klanten, goed winst draait, z'n eigen (ook technische) broek ophoudt en niet vies is om misstanden aan te duiden.

Vereiste is dan wel dat je als KPN je niet moet bemoeien waarmee die boys&girls hun en onze wereld willen veranderen. Maak xs4all een operationele functionerende (denk)tank, schieten ze raak; heb je dat toch maar mooi vrijgelaten. Gaat het ergens mis, schop je ze ferm onder hun kont en deel je een standje uit. iedereen blij.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
pi_188238607
Ondernemingsraad Xs4All dreigt KPN voor rechter te slepen wegens wanbeleid
https://tweakers.net/nieu(...)egens-wanbeleid.html

De Ondernemingsraad van XS4All dreigt KPN voor de rechter te slepen als de provider 'geen maatregelen neemt om het voortbestaan van het bedrijf te garanderen.' De OR verwijt KPN 'wanbeleid en waardevernietiging.'
pi_188239066
Wat ik wel erg storend vind is dat xs4all nog steeds reclame maakt .... :{
CHILD IN TIME MOET IN DE TOP2000 OMHOOG! STEMT ALLEN!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:18:02 #116
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188256284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:18 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik wel erg storend vind is dat xs4all nog steeds reclame maakt .... :{
Cashcow en iets van kip met gouden eieren...... een beetje zoals Russia/China..... dat mensen buiten Moskou/HongKong en geen idee hebben hoe men knokt voor hun (kies)rechten.

De meerderheid houdt zich sws niet mee bezig met redenen die wil gewoon (alleen) kant*klaar triple play (Internet/TV/Voip) voor een pricipiloze prijs en mogelijkheden.

Sws wel opvallend, wat ik mij ook kon bedenken, dat dus het vertrek van de topman naar ItaliŽ niet leidt tot enige herbezinning. Wel goed dat medewerkers nu de rechtbank opz zoeken om hun werk veilig te stellen...
Of dat tot iets zinnigs zal leiden voor consumenten... betwijfel ik. KPN geeft, zoals ze vaker doen/deden, gewoon wat "vurige" beloften, verdeeld het natte brandhout en laten de mensen opbranden in de organisatie.

Het "bxs4us" team - dat alternatief wil gaan bieden - kan nog zeker niet opgegeven worden.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
pi_188256482
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:18 schreef Vallon het volgende:
een beetje zoals Russia/China..... dat mensen buiten Moskou/HongKong en geen idee hebben hoe men knokt voor hun (kies)rechten.

_O-
pi_188256707
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:58 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Uiteindelijk hebben alle providers toch schijt aan de klant en hebben ze geen boodschap aan marktwerking.

Naar mijn idee wordt je als klant behandeld als nummertje en als je een probleem hebt moet je door meerdere lijnen/protocollen heen voordat je wordt geholpen.
Die protocollen zijn er omdat de meeste gebruikers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en mensen die beginnen met: ''ik zit in de ict'' bijzonder vaak niet eens hun internet kabeltje hebben aangesloten.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:55:26 #119
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_188259314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die protocollen zijn er omdat de meeste gebruikers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en mensen die beginnen met: ''ik zit in de ict'' bijzonder vaak niet eens hun internet kabeltje hebben aangesloten.
Dat heet een netwerkkabel en schrijf je aan elkaar.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_188259481
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat heet een netwerkkabel en schrijf je aan elkaar.
Ik had het over de RJ-11 kabel, maar laat gebrek aan kennis je vooral niet tegenhouden in verbeteringen. RJ-11 had ik niet gebruikt want dat maakt het niet leesbaarder erop voor de meeste medemensen. Grammatica fouten in spelnazi posts ^O^
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:24:30 #121
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_188259764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:

Ik had het over de RJ-11 kabel, maar laat gebrek aan kennis je vooral niet tegenhouden in verbeteringen. RJ-11 had ik niet gebruikt want dat maakt het niet leesbaarder erop voor de meeste medemensen. Grammatica fouten in spelnazi posts ^O^
Ook dat is geen internetkabel. Je bedoelt daarmee waarschijnlijk de DSL-kabel. Voor het geval dat je het niet wist: internet is een afkorting van internationaal netwerk. Zodra je over een internetkabel hebt dan spreek je dus over een internationale netwerkkabel. Dat kan best kloppen als je een grensoverschrijdende woning hebt, maar doorgaans liggen dergelijke kabels tussen landen of onder de zeebodem.

En als ik echt koppig wil doen en meneer 'ik zit in de ict' geeft aan dat die geen internet heeft, dan is het antwoord dat niemand internet heeft. Je bent hooguit onderdeel van het internet en waarschijnlijk bedoel je dat je toegang tot het internet niet werkt. En het ergste zijn nog de mensen die zeggen dat hun Wi-Fi het niet doet: "Ja, het mobieltje geeft aan dat die verbonden is, maar toch doet die het niet". Nou, dan doet je Wi-Fi het prima hoor, maar zul je het probleem toch echt in de toegang tot het internet moeten zoeken. Doeg! :+

Details, details.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_188259910
Ben al ruim 15 jaar bij XS4all en ben nog altijd tevreden, heb wel begrepen dat aan de voorkant voor mij als klant niet veel zal veranderen. Zelfs mijn huidige e mail adres en modem behoudt ik, dus ik maak mij eigenlijk niet zorgen. Waarschijnlijk zal ik alleen de facturen via KPN krijgen en niet van XS4all.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_188771339
Ook cijfers lijken voor behoud XS4ALL te pleiten, maakt dat voor KPN nog uit?
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-kpn-nog-uit.html

De strijd om het voortbestaan van internetprovider XS4ALL is er een tussen emotie en cijfers. KPN wil dat de dochteronderneming verdwijnt en baseert zich daarbij op eigen onderzoek. De ondernemingsraad (OR) van XS4ALL liet vandaag weten dat de voordelen die het moederbedrijf heeft becijferd niet kloppen. De vraag is nu of KPN zich hier iets van aantrekt.
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:20:49 #124
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188772370
quote:
Bron diverse, hier dan maar die van NOS
"De ondernemingsraad van XS4ALL heeft het plan van KPN de afgelopen maanden laten doorrekenen en komt tot de conclusie dat de voordelen die KPN heeft becijferd niet kloppen. "Er zijn zeer ernstige gebreken gevonden", zegt Daan Willems van de ondernemingsraad. "We wisten al dat het plan slecht is voor klanten en voor medewerkers, maar nu blijkt het ook slecht voor KPN. Er is een reŽle kans dat het plan financieel gezien negatief voor ze uitpakt."
Het is/wordt dus een ruzie tussen verstand en beleid.

De actiegroep "xs4all moet blijven" ^O^ blijft paraat om indien nodig met een eigen volwaardig alternatief te komen indien KPN de plannen doorzet om xs4all te desintegreren:
"... als KPN ondanks alles en ondanks eventuele rechtszaken de voorgenomen opheffing tůch wil doorzetten, dat wij dan nog steeds met een alternatief komen, lees: een nieuwe provider. Daar werken we al maanden heel serieus aan. Die bal gaat rollen op het moment dat KPN eventueel toch de stekker uit XS4ALL trekt.... "
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  woensdag 4 september 2019 @ 12:33:34 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188784503
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:24 schreef Aether het volgende:
Ook cijfers lijken voor behoud XS4ALL te pleiten, maakt dat voor KPN nog uit?
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-kpn-nog-uit.html

De strijd om het voortbestaan van internetprovider XS4ALL is er een tussen emotie en cijfers. KPN wil dat de dochteronderneming verdwijnt en baseert zich daarbij op eigen onderzoek. De ondernemingsraad (OR) van XS4ALL liet vandaag weten dat de voordelen die het moederbedrijf heeft becijferd niet kloppen. De vraag is nu of KPN zich hier iets van aantrekt.
Het is gewoon heel erg dom, alsof Coca Cola voortaan onder de naam Fanta verkocht zal worden.
Geen hond die denkt dat dat een goed idee is, maar de haantjes bij KPN denken echt dat ze de kracht van XS4ALL erbij krijgen als ze het KPN gaan noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')