abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184686415
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 05:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En waar denk je dat ik dan op inbelde met mijn modem? Hint: het was niet het nummer van de helpdesk.
Geen idee, je opmerking raakt in ieder geval kant nog wal.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 06:30:09 #77
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184686587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 05:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen idee, je opmerking raakt in ieder geval kant nog wal.
Nee, jouw opmerkingen slaan nergens op.
XS4all bood internettoegang. Om dat te krijgen moest je met een modem via het PTT telefoonnet inbellen op een internetserver van XS4all, als je mazzel had kon dat via een lokaal nummer.

KPN/PTT boodt het telefonienetwerk, maar geen internettoegang, want die hadden helemaal geen internetservers waar je op in kon bellen.

XS4all is dus helemaal niet opgericht als reactie op de KPN zoals je beweerde, hooguit als reactie op het feit dat KPN helemaal niks met internet deed (in tegenstelling tot hun Duitse collega's die met BTX al flinke stappen hadden gemaakt). De andere mogelijkheden van internettoegang waren beperkt maar KPN speelde ook daarbij geen enkele rol (behalve dan dat je dat telefoonkabeltje nodig had voor alle internetaanbieders).
pi_184686604
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, jouw opmerkingen slaan nergens op.
XS4all bood internettoegang. Om dat te krijgen moest je met een modem via het PTT telefoonnet inbellen op een internetserver van XS4all, als je mazzel had kon dat via een lokaal nummer.

KPN/PTT boodt het telefonienetwerk, maar geen internettoegang, want die hadden helemaal geen internetservers waar je op in kon bellen.

XS4all is dus helemaal niet opgericht als reactie op de KPN zoals je beweerde, hooguit als reactie op het feit dat KPN helemaal niks met internet deed (in tegenstelling tot hun Duitse collega's die met BTX al flinke stappen hadden gemaakt). De andere mogelijkheden van internettoegang waren beperkt maar KPN speelde ook daarbij geen enkele rol (behalve dan dat je dat telefoonkabeltje nodig had voor alle internetaanbieders).
Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"
pi_184686669
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 05:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Xs4all is ooit begonnen als protest tegen KPN zodat mensen lokaal konden inbellen, weet niet hoe oud je bent maar vroeger scheelde het enorm of je regionaal of interregionaal belde, overigens waren de meeste oprichters al weg toen ze overgenomen werden.
Welnee, er was in Nederland nog geen ISP die internettoegang voor particulieren aanbood. Surfnet was er voor universiteiten en NLnet voor het bedrijfsleven. Daarom besloot hackersgroep Hack-Tic Netwerk om ISP voor iedereen te worden. In eerste instantie ook om zelf toegang te hebben en de kosten te kunnen delen. De rest is geschiedenis.
pi_184686679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"
Dat is dus precies wat Hack-Tic Netwerk/XS4All wel deed: internettoegang bieden. XS4All was geen BBS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2019 06:47:51 ]
pi_184687103
Actiegroep Xs4All is in gesprek met grote providers voor oprichting alternatief
https://tweakers.net/nieu(...)ing-alternatief.html

De actiegroep Xs4All Moet Blijven is in gesprek met grote providers om te zoeken naar een alternatief voor het KPN-merk, dat op termijn gaat verdwijnen. KPN heeft gezegd dat het besluit om Xs4All op te heffen definitief zal zijn.

Dat alternatief zal vermoedelijk een andere naam moeten krijgen, maar kan wellicht veel van de diensten en de waarden van Xs4All krijgen, zo bleek donderdagavond op een bijeenkomst van de initiatiefnemers in het Amsterdamse Waag Society. Mede-oprichtster van de actiegroep Kirsten Verdel zegt tegen het AD dat de groep komende maanden alternatieve scenario's gaat doorrekenen. "Nu KPN nog lang geen concrete datum heeft, kan dat prima. Mensen moeten hun abonnement nog niet opzeggen." Het gaat de actiegroep om het behoud van de dienstverlening en de waarden van Xs4All.

Het is onbekend wie die grote providers zijn met interesse om een alternatief voor Xs4All te maken. Het KPN-merk heeft ongeveer 220.000 klanten, terwijl ongeveer 47.000 mensen de petitie voor het behoud van de provider hebben getekend. KPN heeft Xs4All in bezit sinds 1998 en Xs4All is sindsdien binnen het concern een relatief zelfstandige provider geweest.

KPN heeft nog niet geregaard op het plan voor een alternatief voor Xs4All-klanten. De provider zei bij de aankondiging dat het van plan is om de dienstverlening van Xs4All op te nemen in het KPN-merk. "We willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van Xs4all voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken." Hoe dat in de praktijk eruit zal zien, is nog onbekend. Ook wanneer het merk zal verdwijnen, is nog niet bekend.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 07:54:41 #82
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184687194
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende: "We willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van Xs4all voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken."
Daar vergissen ze zich denk ik in. De meeste klanten willen internetoegang en een mailbox, soms een homepage. Die raken in de war als je het over shelltoegang of dedicated servers hebt en omdat ze het niet gebruiken willen ze er niet voor betalen en de hoog opgeleide helpdesk zullen ze niet bellen.
De mensen die dat allemaal wel graag willen zaten al bij XS4all. Het voegt niks toe.

Ik zie KPN ook nog geen poot uitsteken bij een volgende Arabische Lente.
pi_184687395
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende:
De provider zei bij de aankondiging dat het van plan is om de dienstverlening van Xs4All op te nemen in het KPN-merk. "We willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van Xs4all voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken."
Dan moeten ze KPN in XS4All laten opgaan en niet andersom.

Eerlijk gezegd denk ik dat KPN gewoon een verhaaltje voor de bhne afsteekt en dat het helemaal niet om de waarden van XS4All gaat maar om winstmaximalisatie.

De waarden van XS4All strekken verder dan goede dienstverlening. Maatschappelijke betrokkenheid is bijvoorbeeld zo een waarde die ik meteen verloren zie gaan als het herkenbare merk XS4All opgaat in de homogene massa die KPN heet.
pi_184687428
Nu ik er beter over nadenk denk ik dat het serieus een hele mooie zet zou zijn als KPN het nu aan zou durven alle (particuliere) intetnetactiviteiten in XS4All onder te brengen en de andere merken te schrappen.
pi_184692249
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat Hack-Tic Netwerk/XS4All wel deed: internettoegang bieden. XS4All was geen BBS.
Dat snap ik ook wel, op een BBS belde je direct in, dat kon bij iedereen met een vaste lijn.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:23:32 #86
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184693596
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"
Onjuist. Het ging niet via of met, laat staan soort BBS. XS4ALL bood het publiek rechtstreeks toegang tot internet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is historie, wier technische details allemaal niet veel uitmaakt.
XS4ALL was in die tijd vooral marktuitbreker op grond van "principes" die nog steeds van toepassing zijn: iedereen die dat wenst, vrijelijk toegang bieden tot Internet; ongeacht methode, doel, kleur, ras of afkomst etc.etc.etc.
Een principe, dat gaande de tijd; steeds meer wordt bedreigd en aangetast door opgelegde regelgeving die strijdig zijn met de voornoemde individuele vrijheidsprincipes.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:33:45 #87
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184693811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nu ik er beter over nadenk denk ik dat het serieus een hele mooie zet zou zijn als KPN het nu aan zou durven alle (particuliere) intetnetactiviteiten in XS4All onder te brengen en de andere merken te schrappen.
Dat is voor het gros van hun klanten overkill. Ze hebben het niet nodig en zullen er dus niet voor willen betalen. Denk aan die gast van de Telfort reclame.

Als jij een fiets wilt gebruiken om boodschappen te doen ga je niet betalen voor een bestelbus met alle opties, ook niet als die fiets erin past.
pi_184694076
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:23 schreef Vallon het volgende:

[..]

Onjuist. Het ging niet via of met, laat staan soort BBS. XS4ALL bood het publiek rechtstreeks toegang tot internet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is historie, wier technische details allemaal niet veel uitmaakt.
XS4ALL was in die tijd vooral marktuitbreker op grond van "principes" die nog steeds van toepassing zijn: iedereen die dat wenst, vrijelijk toegang bieden tot Internet; ongeacht methode, doel, kleur, ras of afkomst etc.etc.etc.
Een principe, dat gaande de tijd; steeds meer wordt bedreigd en aangetast door opgelegde regelgeving die strijdig zijn met de voornoemde individuele vrijheidsprincipes.
lieve schat, je hoeft mij niet uit te leggen hoe een bbs werkt hoor.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:50:21 #89
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184694194
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

lieve schat, je hoeft mij niet uit te leggen hoe een bbs werkt hoor.
Waarom, waarom maak je het weer persoonlijk..... slecht voor de discussie en nihil qua toevoegende waarde. Jammer.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
pi_184694460
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Waarom, waarom maak je het weer persoonlijk..... slecht voor de discussie en nihil qua toevoegende waarde. Jammer.
Het was niet persoonlijk, alleen klopt je quote niet:

"Onjuist. Het ging niet via of met, laat staan soort BBS. XS4ALL bood het publiek rechtstreeks toegang tot internet."

Ik had het er over dat in die tijd internet nauwelijks gebruikt werd en dat het veelal via BBS'en ging, en nee dat heeft inderdaad niets met Xs4all te maken.
pi_184697230
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is voor het gros van hun klanten overkill. Ze hebben het niet nodig en zullen er dus niet voor willen betalen. Denk aan die gast van de Telfort reclame.

Als jij een fiets wilt gebruiken om boodschappen te doen ga je niet betalen voor een bestelbus met alle opties, ook niet als die fiets erin past.
Bij XS4All kun je ook eenvoudige diensten afnemen. Complexiteit is geen kernwaarde vam XS4All. Integendeel: dingen niet ingewikkelder maken dan ze zijn, daar zijn ze bij XS4All heel goed in, in tegenstelling tot veel van hun collega's.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:10:59 #92
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184700293
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende:
Actiegroep Xs4All is in gesprek met grote providers voor oprichting alternatief
https://tweakers.net/nieu(...)ing-alternatief.html
...knip
Wel grappig dat KPN de haalbaarheidskaart trekt... "

quote:
Bron: parool 28jan19
"Zo makkelijk is het niet," waarschuwt voormalig KPN-consumententopman Michiel Buitelaar. "Ik geloof wel degelijk dat mensen menen dat ze opstappen. Maar ik zou er niet op rekenen dat je op dag een 50.000 klanten hebt, misschien en fractie. Overstappen is zo makkelijk nog niet.""
Opnieuw de introverte houding van een monopolist...... net als in 1993 .. het negeren van revolutionaire ontwikkelingen. KPN snapt het werkelijk niet. Het doel van xs4all is niet 10.000, 50.000 of 5 miljoen klanten..... maar iedereen die dat wil voor een kostdekkende prijs, een vrij toegankelijk internet te bieden met wat daar bij zit.

Wat nu beste KPN..... wanneer "jouw klanten", zichzelf bevrijende leden kunnen worden van een niet op winst beoogde stichting die doet wat moet, laat werken wat kan voor een appeltaart en een ei......
Kan mij de verhalen nog wel herinneren dat TelecomLijntjes werden "gekaapt" omdat KPN zelf weigerde om xs4all van voldoende telefoonlijnen te voorzien.

Net als toen zijn er genoeg bevlogen mensen die graag pionieren om zo hun wild(st)e ideen te verwezenlijken, dat de eindgebruikers daar dan flink voordeel aan hebben, is feitelijk dan een meegenomen bijzaak. Ik hoor al interessante geluiden, hoe het anders kan....

Het mooie van Internet is dat niemand daar de macht over heeft, wat ook geldt voor KPN. Wanneer je als klantstrategie, "overstappen is moeilijk" hanteert kan dat wel's een heel flinke ~O> misrekening gaan zijn.......
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:08:29 #94
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184701242
quote:
Rare man (de colombiaanse KPN-baas: Maximo Ibarra) met zijn marketing gedreven verklevingsgedachten..... met simpele IT-faciliteiten, Lock-In, besparen en omdat KPN klanten al 20 jaar gewend zijn hun gegevens bij KPN in bewaring te geven zijn ze vast ook bereid dat die data wordt gebruikt voor doelgerichte Talpa-TV-reclame.

En dan ondertussen gaan geloven dat voor xs4all-gebruikers niets gaat veranderen :') ...... de man veegt z'n kont af met een stelletje dwarspissers die hem niet volgen.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:22:43 #95
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184701453
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Bij XS4All kun je ook eenvoudige diensten afnemen. Complexiteit is geen kernwaarde vam XS4All. Integendeel: dingen niet ingewikkelder maken dan ze zijn, daar zijn ze bij XS4All heel goed in, in tegenstelling tot veel van hun collega's.
Ja, kan, maar dan betaal je de hoofdprijs. XS4all is niet goedkoop maar al die extra's zijn hun geld waard. Mits je daarvan gebruik maakt of het wilt steunen.
Als je alleen maar op internet wilt en een mailbox kun je beter een andere provider kiezen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:26:26 #96
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184701541
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:10 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wel grappig dat KPN de haalbaarheidskaart trekt... "

[..]

Opnieuw de introverte houding van een monopolist...... net als in 1993 .. het negeren van revolutionaire ontwikkelingen. KPN snapt het werkelijk niet. Het doel van xs4all is niet 10.000, 50.000 of 5 miljoen klanten..... maar iedereen die dat wil voor een kostdekkende prijs, een vrij toegankelijk internet te bieden met wat daar bij zit.

Wat nu beste KPN..... wanneer "jouw klanten", zichzelf bevrijende leden kunnen worden van een niet op winst beoogde stichting die doet wat moet, laat werken wat kan voor een appeltaart en een ei......
Kan mij de verhalen nog wel herinneren dat TelecomLijntjes werden "gekaapt" omdat KPN zelf weigerde om xs4all van voldoende telefoonlijnen te voorzien.

Net als toen zijn er genoeg bevlogen mensen die graag pionieren om zo hun wild(st)e ideen te verwezenlijken, dat de eindgebruikers daar dan flink voordeel aan hebben, is feitelijk dan een meegenomen bijzaak. Ik hoor al interessante geluiden, hoe het anders kan....

Het mooie van Internet is dat niemand daar de macht over heeft, wat ook geldt voor KPN. Wanneer je als klantstrategie, "overstappen is moeilijk" hanteert kan dat wel's een heel flinke ~O> misrekening gaan zijn.......
Overstappen is best lastig. Technisch valt het reuze mee, maar als je je XS4all mailadres overal moet aanpassen waar je dat de afgelopen 20 jaar hebt ingevuld wordt je niet vrolijk.
pi_184701729
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, kan, maar dan betaal je de hoofdprijs. XS4all is niet goedkoop maar al die extra's zijn hun geld waard. Mits je daarvan gebruik maakt of het wilt steunen.
Als je alleen maar op internet wilt en een mailbox kun je beter een andere provider kiezen.
Welke extra's heb je het over? Een helpdesk die gewoon via een lokaal nummer bereikbaar is en waar je geholpen wordt ipv dat de eerste lijn een standaard script met je doorloopt? Dat soort extra's?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:55:38 #98
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184703377
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Overstappen is best lastig. Technisch valt het reuze mee, maar als je je XS4all mailadres overal moet aanpassen waar je dat de afgelopen 20 jaar hebt ingevuld wordt je niet vrolijk.
Klopt, het wordt een soort van getrapt migratieplannetje.... zoals met een nieuw telefoonnummer
In de loop der tijd natuurlijk, sws zakelijk, steeds meer op eigen "domein" gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hegel: "De waarheid is subjectief"
pi_184703464
quote:
13s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:59 schreef ACT-F het volgende:
Dit is echt zo'n beslissing vanuit de perceptie van KPN. Uiteraard is het goedkoper om 3 verschillende werkmaatschappijen met ieders eigen serviceafdelingen samen te voegen om zo goedkoper te werken, maar zowel Telfort als XS4ALL klanten zijn andere type klanten dan KPN. In geval van Telfort is de lage prijs belangrijk en mag de service wat minder zijn, dus die zullen wegtrekken als de prijs omhoog gaat. XS4ALL klanten zijn erg principieel, dus zij zullen deels wegtrekken om maar niet bij KPN te willen horen. Maar eigenlijk is er geen goed alternatief voor XS4ALL. Je kan hooguit naar een kleinere zakelijke provider gaan, maar de pioniersmentaliteit en idealisme vind je nergens terug. Doodzonde.

Het gaat KPN in elk geval een hoop klanten kosten.
Je hebt alleen KPN en ZiggoVodafone tegenwoordig daarnaast wat is het verschil in aanbieders? Is allemaal hetzelfde internet toch.

Als ik een telefoonabbo wil is er weinig tot geen verschil bij KPN, ZiggoVodafone en T-Mobile.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2019 00:01:50 ]
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:56:34 #100
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184712856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:00 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Je hebt alleen KPN en ZiggoVodafone tegenwoordig daarnaast wat is het verschil in aanbieders? Is allemaal hetzelfde internet toch.

Als ik een telefoonabbo wil is er weinig tot geen verschil bij KPN, ZiggoVodafone en T-Mobile.
FF meekapen.... er is geen verschil in gebruik maar wel in (principile) "vrijheid".

Het gaat om/voor voor welke redenen en beoogd doel je bij een bepaalde aanbieder moet of kan zitten.
Hierbij onderscheid maken tussen netwerk en voorziening(en) via -en in dat netwerk.

Ja het netwerk als doel is hetzelfde, voor een internetaansluiting als voor bellen, maakt het in de marge niets uit of bij A, B of C zit. Bij n of de ander is er, hooguit wat kunstmatig verschil in "kwaliteit".
De voorzieningen en beleid over het netwerk als voorziening, zijn echter wel anders.
Bij de n heb je een mooi spionnenkastje, de ander een prachtig bloemenvaasje en de derde een geweldig wijds uitzicht.
Het prijsverschil tussen "netwerk en services" is en wordt bewust vaag gehouden..... want wat kost nu het netwerk en wat de (gesponsorde) dienst ?.

Probleem het is dat de netwerkaanbieder in haar marktbeleid, tevens verplicht inkoppelt en daarmee bepaalt welk voorzieningenniveau de "consument" krijgt (opgelegd).
Ik denk dat veel mensen het raar zouden vinden dat bij stroom van Eneco, je geen TV kunt kijken en met stroom van Nuon wel. Dit is nu precies wat er gebeurd bij KPN en Ziggo aansluitingen, denk ook aan reclame die je "krijgt" bij zg. "gratis"-kanalen in het standaardpakket. Of (straks) KPN die je gaat bombarderen met doelgerichte Talpa-reclame omdat alles van je (netwerk) gedraging weten....

Jaren geleden, voerde xs4all al strijd dat netwerkaanbieders hun netwerk moeten openstellen voor onafhankelijke derden. Door de KPN "overname" destijds is dat "protest" geluid effectief verstomd.
Immers KPN heeft daar zelf "ook" geen belang bij en zal dat dus ook niet bij een "Ziggo" gaan afdwingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wettelijk kunnen aanbieders van diensten wel eisen dat ze worden toegelaten bron maar de kosten en het gedoe zijn veelal erg complex, dat het vaak niet zinnig is/wordt.
Ook omdat (concurrerende) netwerkaanbieders waarschijnlijk niet (heel hard) hun best zullen doen om die verplichte "concurrenten" (als verstorende aanbieders) van voldoende "kwaliteit" te voorzien.

Ik vermoed "zo maar" dat een nieuwe opstart van xs?all gaat pogen, de KPN's te dwingen dat overstappende "xs4all" klanten onverkort tegen "kostprijs" op de netwerken aangesloten blijven waarbij de services worden omgeleid naar een prachtig datacenter op wie weet de PrinsHendrikKade.... waar ontslagen "xs4all medewerkers" weer gezellig appeltaarten in ontvangst gaan nemen.

Probleem zal vooral zijn om het momentum te krijgen en te houden........ stel dat dit langer dan een jaar duurt zijn ze iedereen wel kwijt. KPN voert nu een weloverwogen diffusie-tactiek uit om dat afhaakproces te stimuleren.

Lees ook: factcheck persconferentie Ibarra 30jan19

[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 30-01-2019 16:10:19 ]
Hegel: "De waarheid is subjectief"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')