Probleem met KPN is vooral dat zij geen moeite willen (en legitiem hoeven te) doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:41 schreef Tailless het volgende:
Dus ja zelfde draadje KPN kan hier nog steeds geen 200 leveren volgens de website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Kheb er weinig fiducie in.... ik quote maar wat uit de inhoud. Ik hoor in de omgeving "van" niets van een gesprek. Ik vermoed zo maar dat het bij beleefdheidsmomentjes blijft, het bekende keep-them-quiet.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:23 schreef Postbus100 het volgende:
Protest!
KPN in gesprek met XS4ALL-actievoerders na succesvolle petitie - https://nos.nl/l/2268358
Kern is, wat ik verneem, dat de groep sputterende "liefhebbers" niet als gevaar wordt gezien.quote:Dit weekend kreeg de groep het nieuws dat de KPN-top om tafel wil. Een datum is er nog niet, maar het gesprek moet binnenkort plaatsvinden.
...
Verdel hoopt dat XS4ALL zelfstandig zal blijven bestaan. Het bedrijf zou winstgevend zijn, en daarom is er volgens hen geen noodzaak voor het schrappen van de merknaam.
....
Vraag is of KPN hier gehoor aan geeft. Het bedrijf wil zich via een hoofdmerk profileren met zoveel mogelijk gebundelde telecomdiensten (tv, internet, vast en mobiel bellen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet (alleen) zorgen met een loepzuivere campagne, dat de kleine groep anderswetenden niet het grote nest infecteert met hun wat rare denkbeelden over privacy, ethiek en techniek.
De komende paar jaar migreer je als KPN, rustig het xs4all-portefolio en blokkeert simpelweg eventuele (zoals IoT of cloud) innovatie voor xs4all-adepten.
Toch mooi dat je dan straks ook als zuur vergeelde "xs4all" klant, gewoon in de modern groene KPN service-winkel mag shoppen...."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
De last mile en mogelijk centrale (denk aan adsl) is idd hetzelfde KPN draadje, de rest verloopt echt via eigen backbone aansluitingen en intern hebben ze hun eigen interne (netwerk) servers.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:36 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij hadden XS4all en KPN al het zelfde netwerk, ik ben destijds overgestap naar KPN omdat XS4all mij weinig meerwaarde aanbood voor die 30 euro meer.
Dat weet ik, maar dit gaat over wat jaartjes terug, en had te maken dat ik max 20 mbit ADSL kon krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
De last mile en mogelijk centrale (denk aan adsl) is idd hetzelfde KPN draadje, de rest verloopt echt via eigen backbone aansluitingen en intern hebben ze hun eigen interne (netwerk) servers.
Dat xs4all 30 euro duurder is t.o.v. KPN is klinklare onzin, of je moet per jaar bedoelen.
De xs4all prijzen zijn ca ca 10% duurder. KPN rekent (glas) ¤41,50 en xs4all doet dan ¤44,-
Het grootste nadeel van KPN is dat je al heel en snel in die vermaledijde uitgemelkte aanbiedingen aanloopt.
Bij xs4all heb je voor ruim 65 euro een 500mbit abbo wat bij KPN ¤55 doet waarbij xs4all allerlei verdomd nuttige zaken bijlevert, zoals mobiele (simcard) uitwijk, 10GB webdav online, 125GB aan mail, Firewall etc.etc. en andere softe systeemgoederen die staan als een huis voor de ware techneut. Ik draai thuis mijn eigen voipserver-centrale wat bij KPN niet kan (cq. mag).
Sws komen dingen altijd uit de lengte of de breedte. De meest providers gaan pas goed verdienen bij double/triple/quadruple modellen die vaak niet worden uitgenut waarbij je dan snel over de ¤100/maan gaat.
Altijd komisch hoe perscommuniqués worden beleefd.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Aether het volgende:
KPN stelt in een verklaring juist dat er in de afgelopen week 'een goed gesprek' is geweest met het actiecomité. ....
Wel interessant dat XS4ALL-Internet als KPN bedrijf niet langer financieel de "maatschappelijke" doelstellingen van de xs4all-stichting, financieel ging/wilde steunen zoals neergelegd ten tijde van de overname. De KPN-baas vond dat de xs4all-hond, die hij betaald, niet doet wat hij die opdroeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:00 schreef ACT-F het volgende:
2.2.
In de overnameovereenkomst van 17 december 1998 (hierna: de overnameovereenkomst) staat, voor zover van belang, onder meer het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2018:4679
Ik ben benieuwd naar de volledige overnameovereenkomst. In deze zaak hebben ze gelijk gekregen dat de overeenkomst voor onbepaalde duur is.
quote:Morgen, op maandag 28 januari om 20:00 uur wordt de campagne ‘XS4ALL moet blijven’ officieel gelanceerd. Dit gebeurt in de vorm van een openbare bijeenkomst over de toekomst van XS4ALL in Waag (in Amsterdam). Hier spreken onder andere Michiel Buitelaar (voormalig directeur consumenten van KPN), Brenno de Winter (publicist en beveiligingsexpert), Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie), Sjoera Nas (oud-woordvoerder XS4ALL) en Marleen Stikker (directeur Waag). De zaal is uitverkocht, maar vanwege de overweldigende belangstelling wordt de bijeenkomst ook live gestreamd, tussen 20:00-22:00 uur. Vanaf maandag om 17:00 uur zal informatie hierover beschikbaar zijn op https://xs4allmoetblijven.nl.
https://xs4allmoetblijven(...)t-van-onze-campagne/
Poen, natuurlijk. Is altijd de reden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben hun ziel verkocht aan KPN, voorheen hun grootste vijand. Dat heb ik nooit begrepen.
Xs4all is ooit begonnen als protest tegen KPN zodat mensen lokaal konden inbellen, weet niet hoe oud je bent maar vroeger scheelde het enorm of je regionaal of interregionaal belde, overigens waren de meeste oprichters al weg toen ze overgenomen werden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben hun ziel verkocht aan KPN, voorheen hun grootste vijand. Dat heb ik nooit begrepen.
Het bedrijf werd opgericht om internettoegang te bieden toen de KPN daar nog niet eens aan dacht.quote:Op maandag 28 januari 2019 05:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Xs4all is ooit begonnen als protest tegen KPN zodat mensen lokaal konden inbellen, weet niet hoe oud je bent maar vroeger scheelde het enorm of je regionaal of interregionaal belde, overigens waren de meeste oprichters al weg toen ze overgenomen werden.
1000 gulden per aansluiting kregen ze. Dat was niet verkeerd.quote:Op maandag 28 januari 2019 05:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Poen, natuurlijk. Is altijd de reden.
Net zoals de aard van xs4all in het teken staat van internetvrijheid waar KPN niet eens aan wil denken.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het bedrijf werd opgericht om internettoegang te bieden toen de KPN daar nog niet eens aan dacht.
Er was niet zoiets als internettoegang, er was inbellen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het bedrijf werd opgericht om internettoegang te bieden toen de KPN daar nog niet eens aan dacht.
En waar denk je dat ik dan op inbelde met mijn modem? Hint: het was niet het nummer van de helpdesk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 04:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er was niet zoiets als internettoegang, er was inbellen.
Geen idee, je opmerking raakt in ieder geval kant nog wal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik dan op inbelde met mijn modem? Hint: het was niet het nummer van de helpdesk.
Nee, jouw opmerkingen slaan nergens op.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, je opmerking raakt in ieder geval kant nog wal.
Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen slaan nergens op.
XS4all bood internettoegang. Om dat te krijgen moest je met een modem via het PTT telefoonnet inbellen op een internetserver van XS4all, als je mazzel had kon dat via een lokaal nummer.
KPN/PTT boodt het telefonienetwerk, maar geen internettoegang, want die hadden helemaal geen internetservers waar je op in kon bellen.
XS4all is dus helemaal niet opgericht als reactie op de KPN zoals je beweerde, hooguit als reactie op het feit dat KPN helemaal niks met internet deed (in tegenstelling tot hun Duitse collega's die met BTX al flinke stappen hadden gemaakt). De andere mogelijkheden van internettoegang waren beperkt maar KPN speelde ook daarbij geen enkele rol (behalve dan dat je dat telefoonkabeltje nodig had voor alle internetaanbieders).
Welnee, er was in Nederland nog geen ISP die internettoegang voor particulieren aanbood. Surfnet was er voor universiteiten en NLnet voor het bedrijfsleven. Daarom besloot hackersgroep Hack-Tic Netwerk om ISP voor iedereen te worden. In eerste instantie ook om zelf toegang te hebben en de kosten te kunnen delen. De rest is geschiedenis.quote:Op maandag 28 januari 2019 05:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Xs4all is ooit begonnen als protest tegen KPN zodat mensen lokaal konden inbellen, weet niet hoe oud je bent maar vroeger scheelde het enorm of je regionaal of interregionaal belde, overigens waren de meeste oprichters al weg toen ze overgenomen werden.
Dat is dus precies wat Hack-Tic Netwerk/XS4All wel deed: internettoegang bieden. XS4All was geen BBS.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"
Daar vergissen ze zich denk ik in. De meeste klanten willen internetoegang en een mailbox, soms een homepage. Die raken in de war als je het over shelltoegang of dedicated servers hebt en omdat ze het niet gebruiken willen ze er niet voor betalen en de hoog opgeleide helpdesk zullen ze niet bellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende: "We willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van Xs4all voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken."
Dan moeten ze KPN in XS4All laten opgaan en niet andersom.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende:
De provider zei bij de aankondiging dat het van plan is om de dienstverlening van Xs4All op te nemen in het KPN-merk. "We willen de dienstverlening voor al onze klanten juist nog verder verbeteren door de goede eigenschappen van Xs4all voor een bredere groep klanten binnen KPN beschikbaar te maken."
Dat snap ik ook wel, op een BBS belde je direct in, dat kon bij iedereen met een vaste lijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat Hack-Tic Netwerk/XS4All wel deed: internettoegang bieden. XS4All was geen BBS.
Onjuist. Het ging niet via of met, laat staan soort BBS. XS4ALL bood het publiek rechtstreeks toegang tot internet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven eens, maar vergeet trouwens niet dat het meeste "internet" in die tijd via BBS'en ging waar je dus direct inbelt en niet "Internet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is historie, wier technische details allemaal niet veel uitmaakt.
XS4ALL was in die tijd vooral marktuitbreker op grond van "principes" die nog steeds van toepassing zijn: iedereen die dat wenst, vrijelijk toegang bieden tot Internet; ongeacht methode, doel, kleur, ras of afkomst etc.etc.etc.
Een principe, dat gaande de tijd; steeds meer wordt bedreigd en aangetast door opgelegde regelgeving die strijdig zijn met de voornoemde individuele vrijheidsprincipes."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat is voor het gros van hun klanten overkill. Ze hebben het niet nodig en zullen er dus niet voor willen betalen. Denk aan die gast van de Telfort reclame.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nu ik er beter over nadenk denk ik dat het serieus een hele mooie zet zou zijn als KPN het nu aan zou durven alle (particuliere) intetnetactiviteiten in XS4All onder te brengen en de andere merken te schrappen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onjuist. Het ging niet via of met, laat staan soort BBS. XS4ALL bood het publiek rechtstreeks toegang tot internet.lieve schat, je hoeft mij niet uit te leggen hoe een bbs werkt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is historie, wier technische details allemaal niet veel uitmaakt.
XS4ALL was in die tijd vooral marktuitbreker op grond van "principes" die nog steeds van toepassing zijn: iedereen die dat wenst, vrijelijk toegang bieden tot Internet; ongeacht methode, doel, kleur, ras of afkomst etc.etc.etc.
Een principe, dat gaande de tijd; steeds meer wordt bedreigd en aangetast door opgelegde regelgeving die strijdig zijn met de voornoemde individuele vrijheidsprincipes.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Waarom, waarom maak je het weer persoonlijk..... slecht voor de discussie en nihil qua toevoegende waarde. Jammer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
lieve schat, je hoeft mij niet uit te leggen hoe een bbs werkt hoor.
Het was niet persoonlijk, alleen klopt je quote niet:quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom, waarom maak je het weer persoonlijk..... slecht voor de discussie en nihil qua toevoegende waarde. Jammer.
Bij XS4All kun je ook eenvoudige diensten afnemen. Complexiteit is geen kernwaarde vam XS4All. Integendeel: dingen niet ingewikkelder maken dan ze zijn, daar zijn ze bij XS4All heel goed in, in tegenstelling tot veel van hun collega's.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is voor het gros van hun klanten overkill. Ze hebben het niet nodig en zullen er dus niet voor willen betalen. Denk aan die gast van de Telfort reclame.
Als jij een fiets wilt gebruiken om boodschappen te doen ga je niet betalen voor een bestelbus met alle opties, ook niet als die fiets erin past.
Wel grappig dat KPN de haalbaarheidskaart trekt... "quote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:40 schreef Aether het volgende:
Actiegroep Xs4All is in gesprek met grote providers voor oprichting alternatief
https://tweakers.net/nieu(...)ing-alternatief.html
...knip
Opnieuw de introverte houding van een monopolist...... net als in 1993 .. het negeren van revolutionaire ontwikkelingen. KPN snapt het werkelijk niet. Het doel van xs4all is niet 10.000, 50.000 of 5 miljoen klanten..... maar iedereen die dat wil voor een kostdekkende prijs, een vrij toegankelijk internet te bieden met wat daar bij zit.quote:Bron: parool 28jan19
"Zo makkelijk is het niet," waarschuwt voormalig KPN-consumententopman Michiel Buitelaar. "Ik geloof wel degelijk dat mensen menen dat ze opstappen. Maar ik zou er niet op rekenen dat je op dag een 50.000 klanten hebt, misschien en fractie. Overstappen is zo makkelijk nog niet.""
Rare man (de colombiaanse KPN-baas: Maximo Ibarra) met zijn marketing gedreven verklevingsgedachten..... met simpele IT-faciliteiten, Lock-In, besparen en omdat KPN klanten al 20 jaar gewend zijn hun gegevens bij KPN in bewaring te geven zijn ze vast ook bereid dat die data wordt gebruikt voor doelgerichte Talpa-TV-reclame.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:42 schreef Aether het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-verkleven-a2882564
Ja, kan, maar dan betaal je de hoofdprijs. XS4all is niet goedkoop maar al die extra's zijn hun geld waard. Mits je daarvan gebruik maakt of het wilt steunen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij XS4All kun je ook eenvoudige diensten afnemen. Complexiteit is geen kernwaarde vam XS4All. Integendeel: dingen niet ingewikkelder maken dan ze zijn, daar zijn ze bij XS4All heel goed in, in tegenstelling tot veel van hun collega's.
Overstappen is best lastig. Technisch valt het reuze mee, maar als je je XS4all mailadres overal moet aanpassen waar je dat de afgelopen 20 jaar hebt ingevuld wordt je niet vrolijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wel grappig dat KPN de haalbaarheidskaart trekt... "
[..]
Opnieuw de introverte houding van een monopolist...... net als in 1993 .. het negeren van revolutionaire ontwikkelingen. KPN snapt het werkelijk niet. Het doel van xs4all is niet 10.000, 50.000 of 5 miljoen klanten..... maar iedereen die dat wil voor een kostdekkende prijs, een vrij toegankelijk internet te bieden met wat daar bij zit.
Wat nu beste KPN..... wanneer "jouw klanten", zichzelf bevrijende leden kunnen worden van een niet op winst beoogde stichting die doet wat moet, laat werken wat kan voor een appeltaart en een ei......
Kan mij de verhalen nog wel herinneren dat TelecomLijntjes werden "gekaapt" omdat KPN zelf weigerde om xs4all van voldoende telefoonlijnen te voorzien.
Net als toen zijn er genoeg bevlogen mensen die graag pionieren om zo hun wild(st)e ideeën te verwezenlijken, dat de eindgebruikers daar dan flink voordeel aan hebben, is feitelijk dan een meegenomen bijzaak. Ik hoor al interessante geluiden, hoe het anders kan....
Het mooie van Internet is dat niemand daar de macht over heeft, wat ook geldt voor KPN. Wanneer je als klantstrategie, "overstappen is moeilijk" hanteert kan dat wel's een heel flinke misrekening gaan zijn.......
Welke extra's heb je het over? Een helpdesk die gewoon via een lokaal nummer bereikbaar is en waar je geholpen wordt ipv dat de eerste lijn een standaard script met je doorloopt? Dat soort extra's?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, kan, maar dan betaal je de hoofdprijs. XS4all is niet goedkoop maar al die extra's zijn hun geld waard. Mits je daarvan gebruik maakt of het wilt steunen.
Als je alleen maar op internet wilt en een mailbox kun je beter een andere provider kiezen.
Klopt, het wordt een soort van getrapt migratieplannetje.... zoals met een nieuw telefoonnummerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Overstappen is best lastig. Technisch valt het reuze mee, maar als je je XS4all mailadres overal moet aanpassen waar je dat de afgelopen 20 jaar hebt ingevuld wordt je niet vrolijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Je hebt alleen KPN en ZiggoVodafone tegenwoordig daarnaast wat is het verschil in aanbieders? Is allemaal hetzelfde internet toch.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:59 schreef ACT-F het volgende:
Dit is echt zo'n beslissing vanuit de perceptie van KPN. Uiteraard is het goedkoper om 3 verschillende werkmaatschappijen met ieders eigen serviceafdelingen samen te voegen om zo goedkoper te werken, maar zowel Telfort als XS4ALL klanten zijn andere type klanten dan KPN. In geval van Telfort is de lage prijs belangrijk en mag de service wat minder zijn, dus die zullen wegtrekken als de prijs omhoog gaat. XS4ALL klanten zijn erg principieel, dus zij zullen deels wegtrekken om maar niet bij KPN te willen horen. Maar eigenlijk is er geen goed alternatief voor XS4ALL. Je kan hooguit naar een kleinere zakelijke provider gaan, maar de pioniersmentaliteit en idealisme vind je nergens terug. Doodzonde.
Het gaat KPN in elk geval een hoop klanten kosten.
FF meekapen.... er is geen verschil in gebruik maar wel in (principiële) "vrijheid".quote:Op woensdag 30 januari 2019 00:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Je hebt alleen KPN en ZiggoVodafone tegenwoordig daarnaast wat is het verschil in aanbieders? Is allemaal hetzelfde internet toch.
Als ik een telefoonabbo wil is er weinig tot geen verschil bij KPN, ZiggoVodafone en T-Mobile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wettelijk kunnen aanbieders van diensten wel eisen dat ze worden toegelaten bron maar de kosten en het gedoe zijn veelal erg complex, dat het vaak niet zinnig is/wordt.
Ook omdat (concurrerende) netwerkaanbieders waarschijnlijk niet (heel hard) hun best zullen doen om die verplichte "concurrenten" (als verstorende aanbieders) van voldoende "kwaliteit" te voorzien.
Ik vermoed "zo maar" dat een nieuwe opstart van xs?all gaat pogen, de KPN's te dwingen dat overstappende "xs4all" klanten onverkort tegen "kostprijs" op de netwerken aangesloten blijven waarbij de services worden omgeleid naar een prachtig datacenter op wie weet de PrinsHendrikKade.... waar ontslagen "xs4all medewerkers" weer gezellig appeltaarten in ontvangst gaan nemen.
Probleem zal vooral zijn om het momentum te krijgen en te houden........ stel dat dit langer dan een jaar duurt zijn ze iedereen wel kwijt. KPN voert nu een weloverwogen diffusie-tactiek uit om dat afhaakproces te stimuleren.
Lees ook: factcheck persconferentie Ibarra 30jan19
[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 30-01-2019 16:10:19 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |