abonnement Unibet Coolblue
pi_184585688
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 00:12 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:') waarschijnlijk heb ik het gewoon gezegd voor hij op de trein ging oid. Kan me niet voorstellen dat ik dat niet gedaan heb. Maar weet het niet zeker. :') Iemand 5 jaar lang stalken is goed bezig wou je zeggen :'(
Henk was gewoon op zoek naar closure ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_184586056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
In de msn en lycos tijd was ik online helemaal verliefd / hoteldebotel op een jongen die woonde in Friesland. Hij heette Henk en was ongeveer 16/17jr.

Ik was ook ongeveer 16/17jr en woonde nog thuis in Zeeland.
Na veel gechat en bellen mocht hij van mijn ouders een weekendje overkomen naar Zeeland.

Ik had er vet zin in dus vrijdagmiddag ging ik samen met mn moeder Henk ophalen op het treinstation.

Moment dat hij de trein uitstapte knapte ik zo verschrikkelijk af... OMG hij was helemaal niet zoals hij er op de foto's uitzag. En ik vond hem ronduit spuuglelijk.
Maarja kon hem moeilijk terugsturen dus probeerde het beste ervan te maken.

Hij is hele weekend gebleven, op zijnn eigen logeerkamer, ik wilde hem echt niet in mn slaapkamer. We zijn zaterdag wezen zwemmen en heb ik in de bus ernaartoe met hem gezoend, jaja vraag me niet waarom... nog spijt van. Hij kwijlde heel erg kan ik me herinneren. Ik weet ook niet waarom ik met hem ging zoenen want ik vond hem absoluut niet aantrekkelijk.

Zaterdagavond, liep nog steeds allemaal niet zo lekker. Mijn ouders dachten er goed aan te doen om uit eten te gaan bij de Chinees. Romantisch ging het echt niet worden tussen Henk en mij, dus dan maar sociaal uit eten met mijn ouders.

Aangekomen bij de Chinees bestellen we een rijsttafel met zijn allen, vraagt mijn moeder: "Henk wil je ook rijsttafel?" Zegt Henk: "Nee ik wil graag friet met frikadellen" :') :') :')!!! Echt waar....

Uiteindelijk is Henk zondagmiddag naar huis gegaan en heb ik nooit meer met hem gesproken. Tot 5 jaar na dat weekend heeft hij og geprobeerd contact te zoeken, maar ik had hem geblockt.

Ben nu 32 en mijn moeder pest me er nog steeds mee :') :') :') :')
Ondertussen heb je de liefde van je leven ontmoet en 2 kinderen? Enig idee hoe het met Henk is? Nog steeds single?
pi_184586775
Waarom niet tegen je ouders gezegd dat je hem niet meer wilde? :')
  donderdag 24 januari 2019 @ 06:50:57 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184586811
Moet de TT niet zijn 'je raarste date die je online geregeld hebt'?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184586841
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet de TT niet zijn 'je raarste date die je online geregeld hebt'?
Te lang.
  donderdag 24 januari 2019 @ 15:25:04 #56
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184593774
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 00:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Henk was gewoon op zoek naar closure ;(
Sorry Henk

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 02:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ondertussen heb je de liefde van je leven ontmoet en 2 kinderen? Enig idee hoe het met Henk is? Nog steeds single?
Haha ben inderdaad gelukkig met mijn partner nu (bijna 4jr) en ik wil geen kinderen dus die hebben wr niet.
Henk... Hoop voor hem dat hij nu gelukkig is met iemand :@

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:43 schreef ChristmasRoses het volgende:
Waarom niet tegen je ouders gezegd dat je hem niet meer wilde? :')
Haha dat weten ze, maar nog altijd krijg ik wel eens de grap bij de chinees

Wat wil je eten? FRIET MET FRIKANDELLEN?
:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')