abonnement Unibet Coolblue
pi_184321864
quote:
Nieuws uitgelekt: Bronovo dicht, directielid stapt op, Antoniushove open

Het ziekenhuis HMC Bronovo sluit vrijwel zeker eind 2021 of begin 2022 zijn deuren. De meeste functies worden overgeheveld naar HMC Westeinde. HMC Antoniushove in Leidschendam blijft open. Dat is de strekking van een geheim ‘herstructureringsplan’ dat is opgesteld in opdracht van de raad van bestuur van het Haaglanden Medisch Centrum (HMC) en dat in handen is van de media. Daarin wordt, in tegenstelling tot wat eerder door het HMC is gezegd, al wel een keuze gemaakt tussen de ziekenhuizen.

Een van de leden van de driekoppige raad van bestuur, de voormalige Bronovo-directeur dr. Renée Barge, is het volgens ingewijden niet eens met de koers die in het stuk wordt uitgezet. Zij zou haar functie ter beschikking hebben gesteld. Barge wil dit bevestigen noch ontkennen.
Wat zegt Jos Heymans van NPO:

JosHeymans twitterde op donderdag 10-01-2019 om 13:25:40 Ziekenhuis #Bronovo gaat dicht, meldt De Telegraaf uit geheim rapport. Antoniushove blijft open. Geldkwestie? Investeerders azen al jaren op de dure Bronovogrond. reageer retweet
Als dat waar is dan wordt het wel steeds gekker hoor wmb.
I´m back.
pi_184321935
Goed he, die privatisering en marktwerking in de zorg.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 10 januari 2019 @ 17:00:12 #3
186611 Haags
pi_184321944
Ik snap er geen reet van. Bronovo is recentelijk nog verbouwd, wat een godsvermogen heeft gekost. En dan nu dit?
Zonder wrijving geen glans
pi_184321970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap er geen reet van. Bronovo is recentelijk nog verbouwd, wat een godsvermogen heeft gekost. En dan nu dit?
Misschien lukt het je een verband te zien, dan snap je het wat beter? :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_184321971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap er geen reet van. Bronovo is recentelijk nog verbouwd, wat een godsvermogen heeft gekost. En dan nu dit?
Dure grond die men ten gelde wil maken?
I´m back.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:10:02 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184322166
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
Goed he, die privatisering en marktwerking in de zorg.
Ja echt walgelijk. Maar ja de hoge heren in Brussel geven dan ook het goede voorbeeld met hun gegraai.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184322214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
Goed he, die privatisering en marktwerking in de zorg.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184322266
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:12 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Het is echt de enige manier waarop je de zorg kunt organiseren volgens Edith Schippers (VVD) en haar man, die in de zorgondernemer is.
I´m back.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:15:13 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184322272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
Goed he, die privatisering en marktwerking in de zorg.
Doordat ze op de kosten gaan besparen doordat ze niet meer twee volwaardige ziekenhuizen met alle kosten van dien op hemelsbreed geen drie kilometer afstand van elkaar open blijven houden?

Dit is geen Lelystad waar je vervolgens drie provincies verderop moet zijn voor je ziekenhuis hè.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184322285
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is echt de enige manier waarop je de zorg kunt organiseren volgens Edith Schippers (VVD) en haar man, die in de zorgondernemer is.
Je bedoelt de enige manier, waarop VVD'ers hun zakken nog verder kunnen vullen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184322300
Volgende keer trek ik een heel hesje aan als ik naar het ziekenhuis ga.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:17:40 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184322308
Treurig. Echt mooi dat neoliberalisme.
pi_184322331
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:15 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je bedoelt de enige manier, waarop VVD'ers hun zakken nog verder kunnen vullen?
Die kunnen dat op nog veel andere manieren ook hoor, zolang ze maar aan de touwtjes blijven trekken in de regering.
I´m back.
pi_184322342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Doordat ze op de kosten gaan besparen doordat ze niet meer twee volwaardige ziekenhuizen met alle kosten van dien op hemelsbreed geen drie kilometer afstand van elkaar open blijven houden?

Dit is geen Lelystad waar je vervolgens drie provincies verderop moet zijn voor je ziekenhuis hè.
Ja, dit. Ik ben ook nog op zoek naar het schandalige hoor. Als de patiënten gewoon elders verder kunnen lijkt het me niet zo'n groot drama op zich.
pi_184322352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die kunnen dat op nog veel andere manieren ook hoor, zolang ze maar aan de touwtjes blijven trekken in de regering.
Je bedoelt zolang het volk op hun blijft stemmen, terwijl de toegevoegde waarde niet bij het volk komt?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184322372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:20 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je bedoelt zolang het volk op hun blijft stemmen, terwijl de toegevoegde waarde niet bij het volk komt?
Komt het op neer, alhoewel niet helemaal natuurlijk, ook als VVD na een volgende verkiezing niet de grootste partij blijkt te zijn, ben je nog niet van hen af.
I´m back.
pi_184322393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt het op neer, alhoewel niet helemaal natuurlijk, ook als VVD na een volgende verkiezing niet de grootste partij blijkt te zijn, ben je nog niet van hen af.
Wat is nu precies het probleem?
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:22:49 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184322395
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dit. Ik ben ook nog op zoek naar het schandalige hoor. Als de patiënten gewoon elders verder kunnen lijkt het me niet zo'n groot drama op zich.
Ik verwacht niet dat de totale zorgconsumptie significant daalt als je een van de drie ziekenhuizen van het HMC sluit, dus voor de 'handen aan het bed' - iedereen in het primaire proces - zal het normaalgesproken echt geen ontslag betekenen. Bovendien zijn ze in dienst van HMC en niet van Bronovo, dus die kunnen zonder al te veel problemen aan de slag op een van de andere twee locaties zonder dat hun reistijd nu echt significant gaat toenemen.
Het zal waarschijnlijk wel wat banen kosten in het ondersteunende proces. Leidinggevenden, administratieve functies, logistiek/planning/noem maar op. Lullig voor de mensen in kwestie natuurlijk, maar voor de kostenefficiency van de zorg denk ik alleen maar goed om de overhead zo veel mogelijk te beperken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184322396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dit. Ik ben ook nog op zoek naar het schandalige hoor. Als de patiënten gewoon elders verder kunnen lijkt het me niet zo'n groot drama op zich.
Jij denkt niet dat dit evt van invloed is bij de beoordeling van of Bronovo wel of niet kan blijven bestaan:

quote:
Investeerders azen al jaren op de dure Bronovogrond.
I´m back.
pi_184322479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat dit evt van invloed is bij de beoordeling van of Bronovo wel of niet kan blijven bestaan:

[..]

Zou kunnen ja. Maar staan er patiënten in de kou? Worden er mensen ontslagen? Waar zit het leed?

En volgens mij zijn de zorgpremies wat omhoog gegaan dit jaar. Nou, dat heb je gemerkt hier. Iedereen boos.

Goed. 3 ziekenhuizen relatief dicht bij elkaar worden 2. Voor zover ik kan lezen zonder ontslagen of mensen die hulpeloos raken. Dus ja, dat lijkt efficiënter. Ook boos.

Is het een volkssport aan het worden, dat boos zijn?
pi_184322540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zou kunnen ja. Maar staan er patiënten in de kou? Worden er mensen ontslagen? Waar zit het leed?

En volgens mij zijn de zorgpremies wat omhoog gegaan dit jaar. Nou, dat heb je gemerkt hier. Iedereen boos.

Goed. 3 ziekenhuizen relatief dicht bij elkaar worden 2. Voor zover ik kan lezen zonder ontslagen of mensen die hulpeloos raken. Dus ja, dat lijkt efficiënter. Ook boos.

Is het een volkssport aan het worden, dat boos zijn?
Lijkt me dus duidelijk dat het ten gelde maken van die grond een belangrijke rol gespeeld heeft bij het (geheime) besluit die tent te sluiten. Zodat particulieren of een groep van particulieren evt in samenspraak met de gemeentelijke overheid daar heel veel geld aan kunnen verdienen dus. Heeft niets met zorg te maken en of 3 ziekenhuizen wel of niet overbodig zijn, iedereen zijn baan behoudt of de patiënten.
I´m back.
pi_184322588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me dus duidelijk dat het ten gelde maken van die grond een belangrijke rol gespeeld heeft bij het (geheime) besluit die tent te sluiten. Zodat particulieren of een groep van particulieren evt in samenspraak met de gemeentelijke overheid daar heel veel geld aan kunnen verdienen dus. Heeft niets met zorg te maken en of 3 ziekenhuizen wel of niet overbodig zijn, iedereen zijn baan behoudt of de patiënten.
Dus particuliere investeerders gaan de grond van de gemeente kopen. Snap ik dat goed?
pi_184322614
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is echt de enige manier waarop je de zorg kunt organiseren volgens Edith Schippers (VVD) en haar man, die in de zorgondernemer is.
Ja, allemaal leuke winkeltjes die producten aanbieden

Ik wil graag mijn producten 'rails' en 'zorg' wat meer onder de aandacht brengen bij de afnemers van mijn product OV.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:41:50 #24
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184322797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
Goed he, die privatisering en marktwerking in de zorg.
mooi die marktwerking
het wordt allemaal steeds beter

iedere OTTO directeur kan nu een ziekenhuis gaan exploiteren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184322881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat is nu precies het probleem?
Dat de sluiting gedreven wordt door onzuivere argumenten, of althans door nevengeschikte argumenten zoals het ten gelde maken van de dure grond.
I´m back.
pi_184322971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat de sluiting gedreven wordt door onzuivere argumenten, of althans door nevengeschikte argumenten zoals het ten gelde maken van de dure grond.
Ja, maar, de gemeente verdient er dus geld aan. De zorg wordt wat efficienter ingericht. Investeerders gaan er dingen neerzetten. Waar zij dus geld aan verdienen.

Vind je het niet zo leuk als andere mensen veel geld verdienen?
pi_184322998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, maar, de gemeente verdient er dus geld aan. De zorg wordt wat efficienter ingericht. Investeerders gaan er dingen neerzetten. Waar zij dus geld aan verdienen.

Vind je het niet zo leuk als andere mensen veel geld verdienen?
Als "andere mensen" heel veel geld verdienen door het systeem te manipuleren is dat idd laakbaar, of vind je van niet?
I´m back.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:51:14 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184323012
Een gemeente heeft niet eens iets aan het 'verdienen' van geld, want daar wordt nauwelijks iemand beter van (disclaimer: in ieder geval niet in het witte circuit. Over eventuele corrupte individuen durf ik geen uitspraak te doen). Het betekent gewoon een extra meevaller op de begroting die óf resulteert in extra uitgaven voor de inwoners van de stad, óf in het uitstellen van lastenverhogingen.

Er wordt dus eigenlijk wel iemand beter van - de inwoners.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184323088
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als "andere mensen" heel veel geld verdienen door het systeem te manipuleren is dat idd laakbaar, of vind je van niet?
Sorry, maar ik kan in dit geval niks vinden waar ik boos om kan worden. De grond zal nu wel flink duur zijn. Dus een aardige gok voor de investeerders. En het geld gaat naar de gemeente. Dus ja. Het zal wel.

Ik ben er uit Ryan.

Ik ga er definitief niet boos om worden *O*
pi_184323134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
Een gemeente heeft niet eens iets aan het 'verdienen' van geld, want daar wordt nauwelijks iemand beter van (disclaimer: in ieder geval niet in het witte circuit. Over eventuele corrupte individuen durf ik geen uitspraak te doen). Het betekent gewoon een extra meevaller op de begroting die óf resulteert in extra uitgaven voor de inwoners van de stad, óf in het uitstellen van lastenverhogingen.

Er wordt dus eigenlijk wel iemand beter van - de inwoners.
Een gemeente heeft heel veel aan het verdienen van geld aan het vrijgeven van bouwgrond. Daarom kwamen wel een aantal gemeenten (en een provincie) in de problemen na de crisis vanaf 2008 toen niemand meer de bouwgrond wilde kopen die ze vrij gaven om verkocht te worden als bouwgrond. Politiek is het ook mooi, want door die inkomsten hoeven ze geen voorzieningen af te stoten of in te krimpen c.q. de locale lasten minder te laten stijgen.
I´m back.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:00:11 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184323203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Politiek is het ook mooi, want door die inkomsten hoeven ze geen voorzieningen af te stoten of in te krimpen c.q. de locale lasten minder te laten stijgen.
Precies. Gunstig voor een hoop mensen in Den Haag dus, terwijl de nadelen van het verdwijnen van een ziekenhuis te verwaarlozen zijn.

En waar zou die grond voor gebruikt worden? Huizenbouw? Lijkt me een goed plan, genoeg mensen nog die op zoek zijn naar een woning volgens mij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184323204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan in dit geval niks vinden waar ik boos om kan worden. De grond zal nu wel flink duur zijn. Dus een aardige gok voor de investeerders. En het geld gaat naar de gemeente. Dus ja. Het zal wel.

Ik ben er uit Ryan.

Ik ga er definitief niet boos om worden *O*
Jij geeft doorheen overal waar je post op FOK! aan dat je nergens boos op bent, dat niets je kan schelen, dat je je eigen zaakjes op orde hebt en dat iedereen die ergens boos op is, zijn eigen zaakjes wrs niet op orde hebben. Dat is zo'n beetje de inhoud van alles wat je hier komt melden. Snap niet dat je de moeite neemt überhaupt hier te reageren? :D.
I´m back.
pi_184323219
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Precies. Gunstig voor een hoop mensen in Den Haag dus, terwijl de nadelen van het verdwijnen van een ziekenhuis te verwaarlozen zijn.

En waar zou die grond voor gebruikt worden? Huizenbouw? Lijkt me een goed plan, genoeg mensen nog die op zoek zijn naar een woning volgens mij.
Dat zijn geen "betaalbare" woningen die daar komen.
I´m back.
pi_184323227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij geeft doorheen overal waar je post op FOK! aan dat je nergens boos op bent, dat niets je kan schelen, dat je je eigen zaakjes op orde hebt en dat iedereen die ergens boos op is, zijn eigen zaakjes wrs niet op orde hebben. Dat is zo'n beetje de inhoud van alles wat je hier komt melden. Snap niet dat je de moeite neemt überhaupt hier te reageren? :D.
Jij bent de eerste die een analyse van mijn postgedrag gemaakt heeft. Waarvoor dank.

Maar het topic gaat niet over mij. Ook niet over jou.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:02:19 #35
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184323234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn geen "betaalbare" woningen die daar komen.
Een groter aanbod zal ervoor zorgen dat de prijzen van de rest dalen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184323254
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een groter aanbod zal zorgen dat de prijzen van de rest daalt.
Dat denk ik niet, zaak is dat de prijs zolang mogelijk kunstmatig zo hoog mogelijk wordt gehouden.
I´m back.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:04:03 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184323262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, zaak is dat de prijs zolang mogelijk kunstmatig zo hoog mogelijk wordt gehouden.
Schaf de HRA af, opgelost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184323346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Schaf de HRA af, opgelost.
Ja, en dat willen ze ook wel bij de VVD, maar eigenlijk ook helemaal niet, nada, nakkes, njet, want is ook villa-subsidie, daarom gaat dat met hele kleine stapjes tegelijk. Maar dat is niet het punt. Bronovo gaat dicht. En als die Heymans gelijk heeft, vanwege onzuivere argumenten.
I´m back.
pi_184323439
Wel mooi hoor. Huizen erbij. Die zijn nodig.
pi_184323762
Gaat lekker in Nederland. Eerst alle bejaardenhuizen dicht, toen de verzorgingshuizen dicht en nu de ziekenhuizen. Terwijl Nederland steeds meer vergrijst.
Wie heeft dit masterplan bedacht. |:(
pi_184323811
Voor mij persoonlijk is het Westeinde evenals Bronovo 10 minuten fietsen. Maakt mij dus weinig uit. Dat er 1 sluit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184323817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn geen "betaalbare" woningen die daar komen.
Ze zouden ook het ziekenhuis kunnen verbouwen tot betaalbare appartementen, maar dat zal wel niet gebeuren. De trikkle down mythe wordt nog steeds verkondigd en door de vvd&co aanbeden. :D
pi_184323847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:15 schreef Toefjes het volgende:
Wel mooi hoor. Huizen erbij. Die zijn nodig.
Idd. Bronovo is ook nog gevestigd in het dure benoorden hout, dus wordt cashen voor velen. Niks mis mee overigens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184323855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze zouden ook het ziekenhuis kunnen verbouwen tot betaalbare appartementen, maar dat zal wel niet gebeuren. De trikkle down mythe wordt nog steeds verkondigd en door de vvd&co aanbeden. :D
Ja, of een soort ADM-terrein van maken voor kunstenaars, maar dat gaat hem ook niet worden. :D.
I´m back.
pi_184324106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Doordat ze op de kosten gaan besparen doordat ze niet meer twee volwaardige ziekenhuizen met alle kosten van dien op hemelsbreed geen drie kilometer afstand van elkaar open blijven houden?
Je zou prima bij de VVD aan de slag kunnen.

Bij marktwerking denk ik aan meer aanbod, concurrentie. Niet aan monopolieposities.

Van kostenbesparing door schaalvergroting en concurrentie van verzekeraars heb ik ook nog niets gemerkt, of is jouw zorgpremie toevallig wel 1x gedaald sinds 2006?
pi_184324123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je zou prima bij de VVD aan de slag kunnen.

Bij marktwerking denk ik aan meer aanbod, concurrentie. Niet aan monopolieposities.
Of bij de maffia.
I´m back.
pi_184324280
Voor alle mensen die niet wisten dan ziekenhuizen failliet konden gaan.........

:') :') :') :') :') :') :')
pi_184324298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:02 schreef Bocaj het volgende:
Voor alle mensen die niet wisten dan ziekenhuizen failliet konden gaan.........

:') :') :') :') :') :') :')
Is Bronovo failliet dan?
I´m back.
pi_184324493
quote:
5s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is Bronovo failliet dan?
Nee, ik bedoelde meer algemeen!
Mensen waren toen verbaasd dat zoiets kon gebeuren....
pi_184324574
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:14 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde meer algemeen!
Mensen waren toen verbaasd dat zoiets kon gebeuren....
In Amsterdam speelde dat er teveel bedden waren én dat ze niet echt open kaart gespeeld hadden. Hier kan ook spelen dat ze teveel aan bedden hebben, echter wat ook speelt, vandaar dat ik topic opende, zie tweet van Jos Heymans, men aast al jaren op die grond. En ook al is dat maar voor de helft waar, dan maakt dat het een andere casus dan wat in Amsterdam speelde. En wat in Amsterdam speelde is duidelijk ook niet goed gecommuniceerd, laat staan uitgewerkt c.q. verlopen.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')