abonnement Unibet Coolblue
pi_184320186


Vind erg jammer dat xs4all van de kaart gaat, eventueel een petitie aankaarten?

https://xs4allmoetblijven.petities.nl/
pi_184320223
Pics van Kirsten Verdel ?
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:21:24 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_184320240
Moet kunnen, ik ga in het weekend ook wel eens van de kaart
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_184320249
Hadden ze zich maar niet moeten laten kopen. Was een kwestie van tijd natuurlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:19 schreef Handleiding het volgende:
Pics van Kirsten Verdel ?
pi_184320282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:19 schreef Handleiding het volgende:
Pics van Kirsten Verdel ?
Google knows.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320347
quote:
petitie niet getekend.
pi_184320414
quote:
hnnnnnnnnggggggg
  User die overal opduikt 2022 donderdag 10 januari 2019 @ 15:47:21 #9
186611 Haags
pi_184320601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:30 schreef Handleiding het volgende:

[..]

petitie niet getekend.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:15:28 #10
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184321115
Ik ben ook wel gehecht aan het merk. Vooral omdat ik KPN suf vind.
With the stars as her umbrella
pi_184336857
Het protest is vooral om niet bij de massa te willen horen.

Planet.nl is al jaren geleden opgedoekt door KPN maar het mailadres gebruik ik nog steeds zonder probleem.
Wie dit leest is gek
pi_184343885
Ik zag net reclame voor XS4ALL op tv.
"Stap nu over naar XS4ALL" _O-
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:40:13 #13
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184344739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:30 schreef Handleiding het volgende:

[..]

petitie niet getekend.
:')
pi_184364482
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het protest is vooral om niet bij de massa te willen horen.

Planet.nl is al jaren geleden opgedoekt door KPN maar het mailadres gebruik ik nog steeds zonder probleem.
planet heeft nooit een eigen infrastructuur gehad (kpn doet de backbone) , xs4all heeft dit wel.
klantenservice merk je ook dat het aparte lijnen zijn als je met beide wel eens contact hebt gehad.
pi_184375388
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het protest is vooral om niet bij de massa te willen horen.

Planet.nl is al jaren geleden opgedoekt door KPN maar het mailadres gebruik ik nog steeds zonder probleem.
Mijn grootste bezwaar is omdat ik dingen krijg die elders niet te krijgen zijn, waar ik graag meer voor betaal. Zoals:
- De mogelijkheid om zelf je providergeleverde modemrouter te configureren
- Zelf alle gegevens kunnen inzien en zelf kunnen wijzigen
- Vrijgave van instellingen voor gebruik van eigen apparatuur voor telefonie, internet en tv diensten
- Geavanceerdere instelmogelijkheden voor internetverbinding, gratis gebruik extra diensten
- geavanceerd filesharing platform
- Gratis bellen naar andere abonnees van dezelfde provider
- Ondersteuning voor bij abonnement geleverde extra diensten, zoals webhosting, mail, nieuwsgroepen, IRC
- Een simkaart met mobiel dataverkeer bij abonnement inbegrepen, waarvan de databundel gratis wordt verhoogd bij uitval
- snelle en duidelijke communicatie bij storing, problemen, werkzaamheden via allerlei wegen
- Enige provider met statische IPv4 address
- fritzbox die niet afgedicht is.
pi_184380413
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:21 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Mijn grootste bezwaar is omdat ik dingen krijg die elders niet te krijgen zijn, waar ik graag meer voor betaal. Zoals:
- De mogelijkheid om zelf je providergeleverde modemrouter te configureren
- Zelf alle gegevens kunnen inzien en zelf kunnen wijzigen
- Vrijgave van instellingen voor gebruik van eigen apparatuur voor telefonie, internet en tv diensten
- Geavanceerdere instelmogelijkheden voor internetverbinding, gratis gebruik extra diensten
- geavanceerd filesharing platform
- Gratis bellen naar andere abonnees van dezelfde provider
- Ondersteuning voor bij abonnement geleverde extra diensten, zoals webhosting, mail, nieuwsgroepen, IRC
- Een simkaart met mobiel dataverkeer bij abonnement inbegrepen, waarvan de databundel gratis wordt verhoogd bij uitval
- snelle en duidelijke communicatie bij storing, problemen, werkzaamheden via allerlei wegen
- Enige provider met statische IPv4 address
- fritzbox die niet afgedicht is.
Dit dus. ik denk er precies zo over. Die experia router schijnt een baksteen te zijn waar je niks mee aankan.
pi_184532888
- Petitie al meer dan 40.000 keer ondertekend.

De petitie die KPN oproept om XS4ALL te behouden is afgelopen week al door meer dan 39.000 mensen ondertekend. Een ongekend hoog aantal steunverklaringen voor een bedrijf.

- Actiecomité XS4ALL moet blijven van start.
Naast de tienduizenden petitie-ondertekenaars zijn er de afgelopen week ook meer dan duizend mensen geweest die hebben gevraagd hoe ze kunnen helpen. Daarom is er nu een actiecomité opgericht door een groep klanten, sympathisanten en (oud-)medewerkers, met daarin onder andere oud-woordvoerder Sjoera Nas, campaigner Bob Overbeeke, oud-directeur Doke Pelleboer en de initiatiefnemer van de petitie, Kirsten Verdel.

- Oproep aan KPN-top.
Afgelopen week heeft het comité een oproep aan de KPN-top gedaan om in gesprek te treden met het actiecomité. De belangrijkste inhoud van deze oproep (minus de aanhef en afsluiting) is te lezen op dit adres. KPN heeft positief gereageerd, naar een mogelijke datum wordt gezocht.

- Officiële start campagne 28 januari in Amsterdam.
Op 28 januari wordt de campagne 'XS4ALL moet blijven' officieel gelanceerd. Deze vindt plaats in de vorm van een openbare bijeenkomst over de toekomst van XS4ALL in Waag in Amsterdam, op uitnodiging van Marleen Stikker, directeur van Waag.

Lancering website www.xs4allmoetblijven.nl
De website www.xs4allmoetblijven.nl staat per vandaag al live. Hierop vind je onder andere:

Uitwerking van de vier redenen waarom XS4ALL moet blijven
Campagnekalender voor de komende maanden
Testimonials

- Oproep: kom in actie!
De belangrijkste functie op de nieuwe website www.xs4allmoetblijven.nl is een oproep om in actie te komen, als je ook wilt dat XS4ALL moet blijven. Onder het kopje 'Kom in actie' staan alle mogelijkheden hiertoe. Meld je daar dus aan en vertel vrienden, collega's en andere geïnteresseerden dat ze op de hoogte kunnen blijven door zich aan te melden voor de nieuwsbrief. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden via xs4allmoetblijven.nl/nieuwsbrief. Verspreid aub ook het nieuws dat op onze social media accounts wordt geplaatst:

www.facebook.com/xs4allblijft
www.twitter.com/xs4allblijft
www.instagram.com/xs4allblijft.

- Laat KPN weten waarom je wilt dat XS4ALL moet blijven.
Dit kan onder andere via facebook.com/kpn/ en twitter.com/KPNwebcare en laat je niet afschepen met een standaard verhaaltje over "we willen het beste van XS4ALL
  donderdag 24 januari 2019 @ 10:11:33 #18
483570 Peetweetbeet_uhr
Ik heb altijd gelijk
pi_184588710
Mwa, XS4ALL is al lang niet meer wat het geweest is. Het is alleen nog nostalgie...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')