abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 10:02:28 #51
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184333845
registreer om deze reclame te verbergen
Ja of bij 2 winkels schoenen bestellen en dan bij winkel 1 klagen dat je geen rechterschoen hebt gekregen en bij winkel 2 klagen dat je geen linkerschoen hebt ontvangen en dat je de bestellingen zal retourneren en gewoon je schoenen in de winkel gaat halen of zo

In het geval van niet-ontvangen bestellingen is het doorgaans zo dat zo'n webshop op basis van bluf de schadepost beperkt. Doorgaans door aan te dringen en te doen alsof ze een onderzoek zullen starten met het bezorgbedrijf. Veel 'nepperds' vallen dan al af en van degenen die overblijven, zal het grootste deel echt zijn of haar bestelling niet ontvangen hebben. Dat onderzoek komt er meestal ook niet.

"Ik heb m'n shit niet gekregen" of "Ja nee bestelling is wel binnen maar de kleur bevalt me niet echt dus ik wil graag m'n geld terug" (en het artikel houden) werkt alleen bij zaken als wish.com

Heb ik van horen zeggen, uiteraard
pi_184334075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:50 schreef bonke het volgende:
ik bestelde 1 regendouchekop en ik kreeg een hele doos vol :) ( 6 stuks)
lekker gehouden, niet mijn fout dus ga er geen extra moeite voor doen:)
maar wat ts bedoeld zou ik zelf nooit doen want dat is gewoon diefstal :)
heb ik ooit gehad met een Eames stoel. Die zijn niet goedkoop. Ik kreeg er 2. Had er 1 besteld. Nooit wat van gehoord. Prima, niet mijn fout. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184334095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:02 schreef hugecooll het volgende:
Ja of bij 2 winkels schoenen bestellen en dan bij winkel 1 klagen dat je geen rechterschoen hebt gekregen en bij winkel 2 klagen dat je geen linkerschoen hebt ontvangen en dat je de bestellingen zal retourneren en gewoon je schoenen in de winkel gaat halen of zo

In het geval van niet-ontvangen bestellingen is het doorgaans zo dat zo'n webshop op basis van bluf de schadepost beperkt. Doorgaans door aan te dringen en te doen alsof ze een onderzoek zullen starten met het bezorgbedrijf. Veel 'nepperds' vallen dan al af en van degenen die overblijven, zal het grootste deel echt zijn of haar bestelling niet ontvangen hebben. Dat onderzoek komt er meestal ook niet.

"Ik heb m'n shit niet gekregen" of "Ja nee bestelling is wel binnen maar de kleur bevalt me niet echt dus ik wil graag m'n geld terug" (en het artikel houden) werkt alleen bij zaken als wish.com

Heb ik van horen zeggen, uiteraard
Wish gaat er inderdaad wel makkelijk mee om, maar lijkt mij dat ze op een bepaald moment ook beginnen met vragen stellen....

Ik heb toevallig half november wat besteld, nu nog niets binnen. Via de chat aangekaard en 1e optie is langer wachten Ja/Nee.... Klik op nee en ze doen meteen voorstel voor refund (zat al wel 3 weken over de verwachte leverdatum heen) Na refund zeggen ze ook, krijg je het alsnog wel binnen, maak je geen zorgen geniet ervan.

Heb de artikelen opnieuw besteld. Ben nu wel benieuwd of ik straks 4 of 8 controllers binnen krijg :P

Nu ik er verder over nadenk, mijn Bosch klopboor machine heb ik ook zo gekregen. Mijn vader had er 1 besteld, nooit geleverd, onderzoek geweest, kwijt.... Nieuwe opgestuurd binnen 3 dagen binnen. Vervolgens 8 weken later komt de orginele binnen met een briefje erbij, Excuses deze was in een hoek beland, hierbij alsnog de levering... 6 maanden later heb ik hem in gebruik genomen

[ Bericht 8% gewijzigd door rood_wit_blauw op 11-01-2019 10:22:02 (Aanvulling) ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:16:52 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184337165
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:43 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Wow, dit had ik niet verwacht. :D Schandalig, krijg je als bedrijf kleding terug die meurt naar de rook en zweetlucht.

EDIT: Maar dit is een mooi voorbeeld van dat er genoeg mensen zijn dit dit als normale kost zien, dus. :) Heb alleen nog niemand hier zo zien reageren
Vorige week was er zo'n artikel van iemand die een paar weken undercover in het magazijn bij BOL ging werken om te kijken hoe dat allemaal ging en die begon ook op de afdeling retouren en die kreeg de gekste dingen terug en duidelijk gebruikt ook en met de gekste redenen en alles namen ze gewoon terug.

Snap dat echt niet.


-Edit- Al eerder in dit topic gemeld inclusief linkje.

Wel leuk om eens te lezen maargoed dan weet je ook meteen waarom de Amazon's en BOL en noem maar op alles kapot maken en straks alleen nog met super lage marges kunnen overleven door enorrm veel te doen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_184338074
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:19 schreef CoExist het volgende:
Even over die retouren bij Bolcom.

https://www.volkskrant.nl(...)te-het-mee~b18a9510/
Jezus hahahahahaahahahahahah

quote:
Als je naar buiten wilt, moet je door een bodyscanner – zo’n douchecabine die je op vliegvelden aantreft, waarin je 3 seconden je armen in de lucht moet houden. Vervolgens controleren beveiligers handmatig alles wat je bij je draagt: ze besnuffelen boterhammenzakjes, kijken in je portemonnee en maken pakjes sigaretten of shag open. Dit alles om diefstal uit het magazijn tegen te gaan. Soms, als het druk is, sta je hier wel een kwartier te wachten tot je eindelijk naar huis mag.
Foktop, dont want

quote:
Sommige onlinekledingwinkels krijgen meer dan de helft van hun verkopen retour.
Ronduit crimineel. Zeker van die wijven die denken dat ze prinses zijn en privilege hebben.
pi_184338728
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jezus hahahahahaahahahahahah

[..]

Foktop, dont want

[..]

Ronduit crimineel. Zeker van die wijven die denken dat ze prinses zijn en privilege hebben.
Ook gelezen van bol.. wat een crimineel geheel eigenlijk.
Maar goed niemand die er wat aan gaat doen.
pi_184340353
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ook gelezen van bol.. wat een crimineel geheel eigenlijk.
Maar goed niemand die er wat aan gaat doen.
STAKUH
pi_184340395
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

STAKUH
Nou ja als ik het zo lees zouden de meeste dat niet kunnen veroorloven of uberhaupt begrijpen wat “stakuh” inhoudt omdat zelfs de teamleiders daar blijkbaar geen woord Nederlands spreken.
pi_184341828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:13 schreef Kaizen_ het volgende:
Een bedrijf voelt dit wel als 'iedereen dit doet' of als je verder ook nooit bestellingen plaatst. Even er vanuitgaande dat beide punten niet van toepassing zijn, zal een bedrijf hier dus bar weinig van merken
Exact hetzelfde kun je ook zeggen van gewoon winkeldiefstal. Hoe sta je daar tegenover?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:30:20 #60
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184342246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:03 schreef yoppybt het volgende:

[..]

Exact hetzelfde kun je ook zeggen van gewoon winkeldiefstal. Hoe sta je daar tegenover?
Goed punt. Ook dikke diefstal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ook gelezen van bol.. wat een crimineel geheel eigenlijk.
Maar goed niemand die er wat aan gaat doen.
Nou ja, ik zie in de toekomst wel dat de retourneervoorwaarden een stuk strakker worden en het minder makkelijk wordt om de boel te belazeren. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:50:34 #61
291799 TwenteFC
Red is the color.
pi_184345013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Spullen retourneren terwijl ze ze hebben gedragen?

Bijvoorbeeld een jurkje vrijdag binnenkrijgen, aandoen in het weekend, en maandag's weer retourneren? Volgens mij kan dit echt niet.. Tenminste, ik hoop van niet.
Ja dat gebeurd het is zelfs zo dat mensen(vrouwen) Zalando parties houden waar ze kleding een keer dragen en dan retourneren. Vrouwen sturen sowieso veel retour omdat ze vaker zooi in meerdere kleuren of maten bestellen vaak met domme redenen als; "Is geen echte panterhuid" .. goh.

Zelf heb ik van onze retouren afdeling o.a. gehoord dat headsets retour worden gestuurd met een dikke laag oorsmeer, onder gekotst spul of spul met etensresten, producten met opgedroogd bloed of mensen die een klein product retoursturen samen met ander afval zoals een dode plant of oud papier. En ga zo maar door.

I.t.t. grote partijen als Bol.com zal je bij kleine partijen die zooi gewoon in dezelfde doos weer retour krijgen, je aanvraag wordt afgekeurd en dan nog hebben sommigen het lef om boos op te bellen. Bij dat soort personen gaat bij ons dan ook het account op inactief laat ze die gore bende in het vervolg maar bestellen en retourneren naar een concurrent.

De grote partijen zullen waarschijnlijk alles gewoon statistisch bekijken op een gegeven moment word je daar ook gewoon vanaf gedonderd wanneer je vaker misbruik maakt van het systeem. Het grootste deel van de mensen iseerlijk dus daar zal de eerste (paar) keren ook vanuit gegaan worden, wanneer je buiten de norm valt gaat er een knopje om en zullen retouren (veel) strenger gecontroleerd worden in een ander proces in plaats van mee gaan in een reguliere, efficientere, retourstroomafhandeling.

Naar mijn mening ben je ook gewoon een schooier wanneer je een systeem misbruikt en ik snap ook niet waarom dit uberhaupt een discussie waardig is. Daarnaast steel/benadeel je indirect wel personen los van het bedrijf want zodra de boel niet renadabel is vliegt iedereen eruit en de onkosten voor retouren worden ook gewoon meegenomen in de verkoopprijs.
pi_184347727
Ik heb onlangs op tv iets gezien over de retourafdeling van een grote online kledingwinkel. Zalando / About You ofzo.
De dames die daar werkten controleerden de kleding best grondig op vlekken en luchtjes. Gebruikt= geen geld terug. Dat werd iig voor de camera beweerd.
pi_184347807
Soms vergeet de bezorger om mij te laten tekenen. Ik zeg dan altijd dat ik niks ontvangen heb.

Ik heb feitelijk ook niks ontvangen totdat ik heb getekend. Fout van de bezorger :') Moeten ze maar beter opletten :{w
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
pi_184347906
Bestel wel soms kleding die ik dan draag om vervolgens retour te sturen. Dingen als kerstkleding bijvoorbeeld. Ga echt geen 100 euro betalen voor iets dat ik 1 keer ga dragen...

Gewoon etiket aan de binnenkant schuiven en dan later retour sturen.
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
pi_184348614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
Bestel wel soms kleding die ik dan draag om vervolgens retour te sturen. Dingen als kerstkleding bijvoorbeeld. Ga echt geen 100 euro betalen voor iets dat ik 1 keer ga dragen...

Gewoon etiket aan de binnenkant schuiven en dan later retour sturen.
Vandaar dat je zoveel geld overhoud voor je boodschappen. Ik hoop dat iemand eens per ongeluk over datum boodschappen naar je toe zend.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 22:18:53 #66
7380 Treinhomo
Bring me Edelweiss
pi_184348726
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
Soms vergeet de bezorger om mij te laten tekenen. Ik zeg dan altijd dat ik niks ontvangen heb.

Ik heb feitelijk ook niks ontvangen totdat ik heb getekend. Fout van de bezorger :') Moeten ze maar beter opletten :{w
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
Bestel wel soms kleding die ik dan draag om vervolgens retour te sturen. Dingen als kerstkleding bijvoorbeeld. Ga echt geen 100 euro betalen voor iets dat ik 1 keer ga dragen...

Gewoon etiket aan de binnenkant schuiven en dan later retour sturen.
Untermensch. :r
Mike Pence and ISIS are both homophobic,
but Mike doesn't throw gay men off the roof
so he is better
this isn't that hard, people !
pi_184358489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:13 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat webwinkels coulanter zijn dan de wet van hen verlangt is nog geen rechtvaardiging voor de consument om dit te misbruiken.
Dat zei ik ook niet, toch? Ik zeg dat winkels het in stand houden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
Soms vergeet de bezorger om mij te laten tekenen. Ik zeg dan altijd dat ik niks ontvangen heb.

Ik heb feitelijk ook niks ontvangen totdat ik heb getekend. Fout van de bezorger :') Moeten ze maar beter opletten :{w
Feitelijk heb je wel iets ontvangen, maar de verzender kan dat niet aantonen. Dat is wat anders. Verder hoop ik dat je een grap maakt. Anders :r

De fout van je opvoeders afdoen als fout van de bezorger :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
Bestel wel soms kleding die ik dan draag om vervolgens retour te sturen. Dingen als kerstkleding bijvoorbeeld. Ga echt geen 100 euro betalen voor iets dat ik 1 keer ga dragen...

Gewoon etiket aan de binnenkant schuiven en dan later retour sturen.
Wat een armoede. Gatver.

[ Bericht 33% gewijzigd door baskick op 12-01-2019 13:43:47 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184359471
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:35 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet, toch? Ik zeg dat winkels het in stand houden.

[..]

Feitelijk heb je wel iets ontvangen, maar de verzender kan dat niet aantonen. Dat is wat anders. Verder hoop ik dat je een grap maakt. Anders :r

De fout van je opvoeders afdoen als fout van de bezorger :')

[..]

Wat een armoede. Gatver.
Je draait het om...

Ze kunnen niets aantonen, dus het is niet bezorgd. :{w Niks mis mee en ook 100% eerlijk al lijkt dat niet zo. Bezorgers moeten gewoon een handtekening noteren.

Niks mis met dat tweede. Je hebt dan een cool kerstpak van 200 euro bij het kerstfeest zonder wat te betalen. Kun je daarna gewoon zonder opgaaf van reden weer terugsturen. Bij grote webshops maakt het daarna ook niet uit of er een klein vlekje wijn oid ol zit.
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
pi_184359487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:13 schreef Kaizen_ het volgende:
it kan van alles zijn, van cadeau bonnen tot kleding, gereedschap, boeken etc.
TS probeert bol.com op te lichten
pi_184359490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Je draait het om...

Ze kunnen niets aantonen, dus het is niet bezorgd. :{w Niks mis mee en ook 100% eerlijk al lijkt dat niet zo. Bezorgers moeten gewoon een handtekening noteren.

Niks mis met dat tweede. Je hebt dan een cool kerstpak van 200 euro bij het kerstfeest zonder wat te betalen. Kun je daarna gewoon zonder opgaaf van reden weer terugsturen. Bij grote webshops maakt het daarna ook niet uit of er een klein vlekje wijn oid ol zit.
Ik denk dat we elkaar niet zullen gaan begrijpen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 14:39:54 #71
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184359497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
Soms vergeet de bezorger om mij te laten tekenen. Ik zeg dan altijd dat ik niks ontvangen heb.

Ik heb feitelijk ook niks ontvangen totdat ik heb getekend. Fout van de bezorger :') Moeten ze maar beter opletten :{w
laat het dan gewoon door je buren aannemen. Dan heb jij het ook niet ontvangen
pi_184359513
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

laat het dan gewoon door je buren aannemen. Dan heb jij het ook niet ontvangen
Mag niet als er getekend moet worden.
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
pi_184359959
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Mag niet als er getekend moet worden.
Natuurlijk wel. Alleen niet als er gekozen is voor alleen huisadres.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184373198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Je draait het om...

Ze kunnen niets aantonen, dus het is niet bezorgd. :{w Niks mis mee en ook 100% eerlijk al lijkt dat niet zo. Bezorgers moeten gewoon een handtekening noteren.

Niks mis met dat tweede. Je hebt dan een cool kerstpak van 200 euro bij het kerstfeest zonder wat te betalen. Kun je daarna gewoon zonder opgaaf van reden weer terugsturen. Bij grote webshops maakt het daarna ook niet uit of er een klein vlekje wijn oid ol zit.
Nee sorry, jij bent degene die dingen omdraait. en al helemaal valselijk stelt dat deze gedragingen 100% eerlijk zouden zijn. Dat lijkt me namelijk niet. Nu ben ik geen jurist, maar dit lijkt me gewoon verduistering (als je het product nog niet betaald hebt). Artikel 321 Wetboek van Strafrecht:

quote:
Tweede Boek. Misdrijven
Titel XXIV. Verduistering
Artikel 321 Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk zich toeŽigent, wordt, als schuldig aan verduistering, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Mocht je het product wel betaald hebben, dan lijkt het me oplichting,
quote:
Artikel 326
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Het simpele feit dat 1 iemand iets vergeet geeft jou nog niet het recht om het product je toe te eigenen, of om valselijk te gaan lopen claimen dat je niks ontvangen hebt (o, in dat geval pleeg je ook nog eens valsheid in geschrifte).

Er bestaat ook nog zoiets als je gedragen als een goede consument. Dat verwacht de wet ook van je. Verder vind ik dit ongelofelijk hufterig, asociaal en zelfs crimineel gedrag, en hoop van ganser harte dat je een keer aan de andere kant van de transactie komt te staan. eens kijken of je dan ook nog zo begripvol bent. Je morele kompas wijst echt de verkeerde kant op.

Wat de TS betreft: Mocht de webshop een eenmanszaak of VOF zijn, dan tref je wel degelijk iemand rechtstreeks in zijn portomonee. Bij dergelijke bedrijven is het vermogen van het bedrijf namelijk hetzelfde als het vermogen van de eigenaar. Ergo: je "steelt" van de eigenaar van het bedrijf. Bij de grote bedrijven is anders. Los van het feit uit wiens zak deze kosten komen, het is gewoon strafbaar..
  zondag 13 januari 2019 @ 10:28:22 #75
482094 Mikeytt
Moisturizer
pi_184373552
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 09:56 schreef partnervan het volgende:

[..]

Nee sorry, jij bent degene die dingen omdraait. en al helemaal valselijk stelt dat deze gedragingen 100% eerlijk zouden zijn. Dat lijkt me namelijk niet. Nu ben ik geen jurist, maar dit lijkt me gewoon verduistering (als je het product nog niet betaald hebt). Artikel 321 Wetboek van Strafrecht:

[..]

Mocht je het product wel betaald hebben, dan lijkt het me oplichting,

[..]

Het simpele feit dat 1 iemand iets vergeet geeft jou nog niet het recht om het product je toe te eigenen, of om valselijk te gaan lopen claimen dat je niks ontvangen hebt (o, in dat geval pleeg je ook nog eens valsheid in geschrifte).

Er bestaat ook nog zoiets als je gedragen als een goede consument. Dat verwacht de wet ook van je. Verder vind ik dit ongelofelijk hufterig, asociaal en zelfs crimineel gedrag, en hoop van ganser harte dat je een keer aan de andere kant van de transactie komt te staan. eens kijken of je dan ook nog zo begripvol bent. Je morele kompas wijst echt de verkeerde kant op.

Wat de TS betreft: Mocht de webshop een eenmanszaak of VOF zijn, dan tref je wel degelijk iemand rechtstreeks in zijn portomonee. Bij dergelijke bedrijven is het vermogen van het bedrijf namelijk hetzelfde als het vermogen van de eigenaar. Ergo: je "steelt" van de eigenaar van het bedrijf. Bij de grote bedrijven is anders. Los van het feit uit wiens zak deze kosten komen, het is gewoon strafbaar..
Die artikelen zijn niet van toepassing als het niet wederrechtelijk is... Zodra je iets hebt besteld, is het geen wederrechtelijke toeŽigening meer, maar een simpele transactie.
Tweede artikel heeft te maken met diefstal.. Dat is in dit geval niet het geval. Ik heb het artikel immers nooit ťcht ontvangen.

De wet verwacht niet dat je je als goede consument gedraagt. Naast het feit dat 'goede' een extreem vage term is die, ik althans, niet kan definiŽren, is de wet geen levend wezen, maar slechts een opsomming van regels. "De wet" verwacht niets van je.

Dat ik iemand iemand in zijn portemonnee tref, kan me niet schelen. Dit is niet altijd illegaal.

Verder zal dit mij nooit aan het andere end overkomen. Ik ben namelijk wel gewoon normaal bezig als ik iets opstuur. Ik eis altijd een bewijs van afgifte. Zo zit de schuld gewoon bij het postbedrijf indien ze een achterlijke bezorger eruit hebben gestuurd die geen handtekening heeft opgevraagd voor afgifte van het pakket bij de ontvanger :{w

Moet nog steeds lachen om "de wet verwacht" :') Alsof de wet een persoon is met subjectieve ethische waarden ofzo :')!
Taal is veel makkelijker als je denkt. :o
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')