quote:
Zeiquote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zij je ook in je vorige post, spammen is niet nodig! En niet gewenst!
Neuken?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
knip foutje van stray mijn excuus....
Ik was te snel
Ehhhh........neequote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alleen als je mijn typo post weg haalt want die is niet meer nodig.
Hmmm, kom danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Dat nummer is mijn 1e singel die ik ooit gekocht heb!
![]()
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tantjes, toen was ik nog niet eens geboren!
Mwah, waar het hoofd vol van isquote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Als jij me anaal penetreert? Sorry maar ik ben daar niet van.
Sorry, been there, done that en het is niet voor mij, sorry.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mwah, waar het hoofd vol van isNiks mis mee, maar ontkennen is bekennen
Die linkte ik gister ookquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, been there, done that en het is niet voor mij, sorry.
Duidelijk niet mijn smaak....quote:
Ik hou vooral van rock en metal.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk niet mijn smaak....![]()
Meer van dat soort herrie of hou je ook van (in mijn ogen) normale muziek?
Ik kan je vragen om naar de tekst te luisteren bij mijn muziek (velen vinden Rap niks) maar bij jouw muziek is er weinig tekst om naar te luisteren..........quote:Op vrijdag 11 januari 2019 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou vooral van rock en metal.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
Tijd voor mij om mn bedje op te zoeken....
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou vooral van rock en metal.
Ozzyquote:
Geniale gek, die manquote:
Dat vind ik juist een van de mindere nummers van die luiquote:
Geen rode bh, dus ter compensatie:quote:
quote:
mail even naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog steeds.
PS. hoe kan je zien of je op de frontpage geband bent? Ik heb dat vermoeden best wel.
Poehee dat is even andere koek na de Witch Doctor haha. Maar ik luister hem wel af.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Poehee dat is even andere koek na de Witch Doctor haha. Maar ik luister hem wel af.
quote:
Serieus.... mijn playlist nummer is verwijderd. Even een andere zoeken.quote:
Ik heb even deze Timberlake meegepakt want nadat mijn nummer was afgelopen startte er automatisch wat rommel.quote:
Ach het is ook maar een simpel liedje, maar ik luister het graag om mezelf op te peppenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb even deze Timberlake meegepakt want nadat mijn nummer was afgelopen startte er automatisch wat rommel.
oh Johnnyyyyquote:
Ik houd wel house, sommige dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Als je niet van house muziek houd is dit het nummer wat je over haalt.
Echt een geniale remix dit. Solomun is 1 van mijn favoriete dj's/ producers.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd wel house, sommige dan.
Met The Cure
Ik ga hem opzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt een geniale remix dit. Solomun is 1 van mijn favoriete dj's/ producers.
Ik sla hem even op voor later.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zijn beste live set ooit vind ik. Allerlei soorten elektronische muziek komt er voorbij
En als je hem dan opzet. Let ook op het publiek. Daar zitten echt grappige momenten tussen. De 1 is nog meer koekoek op zijn manier dan de ander.quote:
Mijn nummer was net afgelopen dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Dit blijft een favorietIn mijn persoonlijke top 20 wel.
Enjoy!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zet die solomun set aan dus ik ben even 2 uur stil hier.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En als je hem dan opzet. Let ook op het publiek. Daar zitten echt grappige momenten tussen. De 1 is nog meer koekoek op zijn manier dan de ander.
Lijkt wel of zij een piemel wil aannemen op die foto. Vanwege de oude roze kleur hahaquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt wel of zij een piemel wil aannemen op die foto. Vanwege de oude roze kleur haha
Gaat over mijn ex op sommige momenten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
She fucking hates me
Trust she fucking hates me
La la la love
I tried too hard and she tore my feelings like I had none
And ripped them away
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat over mijn ex op sommige momenten.
quote:
Ik herinner hem alsof ik nog geld van hem krijg trouwens.quote:
Okequote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was een grapje. Iedereen geeft altijd af op Nickelback,.
quote:
Nickelback. Canadaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was een grapje. Iedereen geeft altijd af op Nickelback,.
quote:
Ow damn, die heb ik ook al lang niet meer gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |