abonnement Unibet Coolblue
pi_184319301
Nu heb ik spotify en die komen met een daily mix enzo.

Nu heb ik er eentje nederlandstalig.
Maar wtf is dat. Als je het al Nederlands kunt noemen?
Echt straattaal in rap vorm, totaal zo niet mijn stijl. (op paar uitzonderingen na) maar het meeste is echt bagger. :')

Geef mij maar het oudere genre.

Hoe denken jullie erover?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:22:30 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184319325
Huts a niffo!
And so is the past
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:24:41 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184319363
Je wordt oud :P
pi_184319369
"Vroeger" werd ook heel veel bagger gemaakt, alleen hoor je die bagger van toen nu niet meer.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184319400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:24 schreef BasEnAad het volgende:
Je wordt oud :P
Dat is het denk en om op die onder je te reageren. Ja dat denk ik wel.
Maar toen was het live muziek nog wel. Ben echt totaal geen fan van DJ figuren die even met hun handen zwaaien en stadions vol krijgen

Wil niet zeggen dat ze niet muzikaal zijn, want het moet wel gemaakt worden natuurlijk. Maar is studio werk en totaal niet live performance :P
Do what you love, love what you do!
pi_184319427
kan ook wel even wat met "Cut-off" frequentie knopje draaien enzo :')
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:31:19 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184319467
Ik denk dat die Nederlandse hiphop nog niet eens het ergste is eigenlijk.
Van die Armin van Buurens met hypercommerciële zielloze formulemuziek hoor je ook overal. Of luister voor de grap eens naar Radio 2, echt alleen maar formulemuziek en na-aperij. Van die artiesten als Van Velzen bijvoorbeeld en Miss Montreal, die met alle winden meewaaien. Dat vind ik misschien nog wel erger, zo'n wolf in schaapskleren.

Muziek puur gemaakt om te scoren, sentiment. Emotie is er niet bij.
pi_184319523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat die Nederlandse hiphop nog niet eens het ergste is eigenlijk.
Van die Armin van Buurens met hypercommerciële zielloze formulemuziek hoor je ook overal. Of luister voor de grap eens naar Radio 2, echt alleen maar formulemuziek en na-aperij. Van die artiesten als Van Velzen bijvoorbeeld en Miss Montreal, die met alle winden meewaaien. Dat vind ik misschien nog wel erger, zo'n wolf in schaapskleren.

Muziek puur gemaakt om te scoren, sentiment. Emotie is er niet bij.
Daarom ben ik ook kieskeurig, eigenlijk is het allemaal meer van hetzelfde op een paar na.
Zelfde akkoorden etc. neuh ben meer fan van oudere muziek toch ;)

Nu met computers is echt alles aan te passen autotune etc. Het is gewoon nep. Vroeger was het gewoon zoals het was live. maarja inderdaad ik ga oud worden geloof ik :')
Do what you love, love what you do!
pi_184319584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:35 schreef kree het volgende:
Nu met computers is echt alles aan te passen autotune etc. Het is gewoon nep. Vroeger was het gewoon zoals het was live. maarja inderdaad ik ga oud worden geloof ik :')
Hoe ver terug wil jij gaan dat men de muziek niet heeft bewerkt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184319603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hoe ver terug wil jij gaan dat men de muziek niet heeft bewerkt?
mwah ik wil niet zeggen dat ze het vroeger in de studio niet iets verbeterden, maar ik heb alleen respect voor een band als ze het live ook goed kunnen brengen zonder alle technische snufjes vanuit de studio :)
Do what you love, love what you do!
pi_184319643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:40 schreef kree het volgende:
mwah ik wil niet zeggen dat ze het vroeger in de studio niet iets verbeterden, maar ik heb alleen respect voor een band als ze het live ook goed kunnen brengen zonder alle technische snufjes vanuit de studio :)
En jij denkt dat alle bands vroeger live perfect waren?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184319683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En jij denkt dat alle bands vroeger live perfect waren?
Nee niet alle natuurlijk, maar heb wel een beetje meer voorkeur voor de iets oudere muziek wel.

Bedoel ik kan in mijn synthesizer ook een heel orkest voorprogrammeren, maar ik doe het niet omdat ik dat gewoon nep is. Ik ben echt voor totaal live.

En een DJ valt daar dus sowieso niet onder (afgezien daarvan gebruiken ze nog wel eens even wat stukken die 200 jaar geleden gecomponeerd zijn, beat eronder en klaar) maar dat terzijde ;)
Do what you love, love what you do!
pi_184319831
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:44 schreef kree het volgende:
Nee niet alle natuurlijk, maar heb wel een beetje meer voorkeur voor de iets oudere muziek wel.
Dat kan ook met andere factoren te maken hebben. Je leeftijd bv. Mensen hebben over het algemeen een voorkeur voor muziek uit hun jeugd; muziek die hen gevormd heeft en goede herinneringen heeft opgeleverd.

Ik vind het érg kort door de bocht gaan om DJ's per definitie baggermuziek te noemen, ondanks dat ik een voorkeur heb voor classic rock.
Ik kan vakmanschap erg waarderen, of dat nu een live gitaarsolo van een ouwe lul is of een goede mix door een 18-jarige DJ.

Maar goed, ieder zijn meug.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184319895

origineel


Maar het zal met leeftijd te maken hebben sowieso, daar heb je gelijk in. :)

Wil DJ's niet echt afzeiken trouwens hoor. Maar het is gewoon geen live muziek, maar een show meer.
Do what you love, love what you do!
pi_184319921
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:58 schreef kree het volgende:
Wil DJ's niet echt afzeiken trouwens hoor. Maar het is gewoon geen live muziek, maar een show meer.
Maar dat wil niet zeggen dat het bagger is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184319946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat het bagger is.
neuh niet echt, sommige kan ik wel waarderen, andere niet en is het eigenlijk een verkrachting van de originele compositie zoals ie bedoeld was :)
Do what you love, love what you do!
pi_184319976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:02 schreef kree het volgende:

[..]

neuh niet echt, sommige kan ik wel waarderen, andere niet en is het eigenlijk een verkrachting van de originele compositie zoals ie bedoeld was :)
Er zijn miljoenen covers gemaakt (in de jaren 60/70 coverde iedereen elkaar bv) en heel veel daarvan zijn slechter dan het origineel. Dat is niet exclusief voorbehouden aan DJ's.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er zijn miljoenen covers gemaakt (in de jaren 60/70 coverde iedereen elkaar bv) en heel veel daarvan zijn slechter dan het origineel. Dat is niet exclusief voorbehouden aan DJ's.
Neuh laat het duidelijk zijn, ik wil DJ's echt niet afkraken.
Maargoed als ik op een podium sta dan moet ik het live spelen.
DJ zet een CD op die van te voren geproduceerd is en ok kan ie nog beetje spelen met cut-off etc voor de rest is het meer zwaaien etc. Maargoed het trekt publiek. En wil ze ook echt niet a-muzikaal noemen want het moet wel gemaakt worden. Maar het is niet live gewoon.
Do what you love, love what you do!
pi_184320054
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:07 schreef kree het volgende:
Maar het is niet live gewoon.
Ga je nu zelf offtopic of hoort "niet live" nog steeds bij "waardeloos" in de TT?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ga je nu zelf offtopic of hoort "niet live" nog steeds bij "waardeloos" in de TT?
Deels het is altijd een smaak kwestie van iedereen natuurlijk.
Het is niet mijn ding gewoon en ok waardeloos, voor een heel groot deel wel voor mij iig.
Wil niet zeggen dat er niet iets goeds bij zit. Maar het merendeel wat er nu is voor mij niet echt het ding.
Luister veel vaker oudere muziek?
Do what you love, love what you do!
pi_184320106
Ok, een betere TT zou dus zijn "Huidige muziek vind ik waardeloos".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ok, een betere TT zou dus zijn "Huidige muziek vind ik waardeloos".
mwah komt op hetzelfde neer :D

En anders lezen ze het maar eerst :)
Daarom staat er een vraagteken achter natuurlijk. Niet omdat ik wil klagen, maar omdat ik meningen wil horen of discussie erover ;)

Als ik die TT had gedaan dan had het in KLB gemoeten. Maar wil het open houden even hier ;)
Do what you love, love what you do!
pi_184320182
Alle muziek wordt nog gemaakt, ook wat jij mooi vindt.

Wat nu populair is maakt echter wat je vooral hoort als je de radio inschakelt of voorgekauwde afspeellijsten aanklikt.
pi_184320198
Over meningen valt niet te twisten. Of juist wel.
Wat de één mooi en goed vindt, vindt de ander juist slecht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184320199
Ik hoorde laatst deze:



Om te huilen. Dat Nicki Minaj er weer bij jengelt, is een dubbele klacht.
pi_184320221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Alle muziek wordt nog gemaakt, ook wat jij mooi vindt.

Wat nu populair is maakt echter wat je vooral hoort als je de radio inschakelt of voorgekauwde afspeellijsten aanklikt.
Ja denk ik wel, maar toch is er iets van dat ik dan soms denk, goh zelfde liedje weer met iets andere melodie En wat erger is er gaat veels te veel techniek aan vooraf, het is gewoon geen live muziek meer.

En dan ga je spelen met een band en dan is het nog steeds dat ze de zelfde (veel oudere nummers) graag willen horen. tsja
Do what you love, love what you do!
pi_184320250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoorde laatst deze:


Om te huilen. Dat Nicki Minaj er weer bij jengelt, is een dubbele klacht.
kunnen ze dit live doen met band en zonder technische snufjes?
Denk het niet eigenlijk. :')

Verder ik zou hier nooit heen gaan hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_184320262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Over meningen valt niet te twisten. Of juist wel.
Wat de één mooi en goed vindt, vindt de ander juist slecht.
Ja dat snap ik, maar dat is niet erg ook.
daarom is dit een discussie forum, we hoeven het niet eens te worden allemaal :P
Do what you love, love what you do!
pi_184320316
Do what you love, love what you do!
pi_184320393
Wat je in je daily mixes krijgt ligt toch vooral aan je eigen luistergedrag. Ik krijg in de Nederlandse mix vooral Gorki, Boudewijn de Groot en Eefje de Visser.
pi_184320423
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:33 schreef cafca het volgende:
Wat je in je daily mixes krijgt ligt toch vooral aan je eigen luistergedrag. Ik krijg in de Nederlandse mix vooral Gorki, Boudewijn de Groot en Eefje de Visser.
ja klopt ik skip meestal beetje door de nummers. Maar ze moeten dat geloof ik iets aanpassen wel, want is totaal niet mijn smaak. :P
Het funk lijstje wel trouwens, maar die luister ik langer meestal. :)
Do what you love, love what you do!
pi_184320456
Als ik dat filmpje kijk van Greg Phillinganes dan heb ik echt zin om een macbook te kopen met mainstage software enzo.
Maar even niet het geld voor :)
Do what you love, love what you do!
pi_184320469
Kijk eens op Bandcamp. Daar kan je echt toffe muziek vinden.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_184320513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:39 schreef SlugGuts het volgende:
Kijk eens op Bandcamp. Daar kan je echt toffe muziek vinden.
ja ken die wel, maar het gaat mij ook meer om muziek maken natuurlijk. :P
Maar is wel een ok site, muziek vinden is niet het probleem want kan makkelijk. via spotify of youtube desnoods.

Huidige muziek wat ze over en over ook op de radio doen is meer mijn punt.
Maar ok blijkbaar valt het in de smaak want anders zouden ze het niet draaien lijkt me ;)
Do what you love, love what you do!
pi_184320591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:42 schreef kree het volgende:

[..]

ja ken die wel, maar het gaat mij ook meer om muziek maken natuurlijk. :P
Maar is wel een ok site, muziek vinden is niet het probleem want kan makkelijk. via spotify of youtube desnoods.

Huidige muziek wat ze over en over ook op de radio doen is meer mijn punt.
Maar ok blijkbaar valt het in de smaak want anders zouden ze het niet draaien lijkt me ;)
Nederland is inderdaad erg zielig met goede muziek op de radio.. België doet het beter.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_184320729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:46 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nederland is inderdaad erg zielig met goede muziek op de radio.. België doet het beter.
Nu luister ik nooit België maar doe eens een voorbeeldje?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:17:28 #37
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184321149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat die Nederlandse hiphop nog niet eens het ergste is eigenlijk.
Van die Armin van Buurens met hypercommerciële zielloze formulemuziek hoor je ook overal. Of luister voor de grap eens naar Radio 2, echt alleen maar formulemuziek en na-aperij. Van die artiesten als Van Velzen bijvoorbeeld en Miss Montreal, die met alle winden meewaaien. Dat vind ik misschien nog wel erger, zo'n wolf in schaapskleren.

Muziek puur gemaakt om te scoren, sentiment. Emotie is er niet bij.
Deze man weet. _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_184323987
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:17 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Deze man weet. _O_
Precies dus wat ik mis :)
Do what you love, love what you do!
pi_184324353
Zeer oneens. Ook anno nu wordt er ontzettend veel goede muziek (in allerlei stijlen) gemaakt. Het verschil tussen pakweg de jaren 80 en nu is dat goede muziek destijds in de hitlijsten stond. Temeer omdat het ook daadwerkelijk werd verkocht.

We leven nu in een klik-tijdperk, waarbij populariteit (ten onrechte) wordt afgemeten aan het aantal keren dat iets op YouTube of Spotify wordt aangeklikt. Dat zorgt voor een vertekend beeld in hitlijsten. Kwaliteitsmuziek kom je daarin amper tegen. En diensten als Spotify werken er bewust of onbewust aan mee, door steevast playlists met populaire muziek voor te schotelen.

Veel populaire artiesten maken formule-muziek: dezelfde vier akkoordjes achter elkaar, omdat het zo lekker werkt en omdat het hits oplevert. Originaliteit nul. Helaas trappen radiozenders daar veel te vaak in: ze gaan voor de makkelijk luisterbare nummers en negeren veel kwaliteitsmuziek.

Wie weinig moeite doet, hoort op Spotify alleen de grootste hits van nu. En daar zit inderdaad een enorme lading bagger tussen. Wat je moet doen, is zelf op zoek gaan naar muziek die je graag wilt horen. Blader door lijstjes als New Music Friday, selecteer wat je leuk vindt. Luister vooral ook op Spotify naar muziek die je leuk vindt. Dat gaat zich vertalen in betere aanbevelingen in de gepersonaliseerde Discover Weekly en Release Radar playlists die Spotify voor je maakt.
pi_184324450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat die Nederlandse hiphop nog niet eens het ergste is eigenlijk.
Van die Armin van Buurens met hypercommerciële zielloze formulemuziek hoor je ook overal. Of luister voor de grap eens naar Radio 2, echt alleen maar formulemuziek en na-aperij. Van die artiesten als Van Velzen bijvoorbeeld en Miss Montreal, die met alle winden meewaaien. Dat vind ik misschien nog wel erger, zo'n wolf in schaapskleren.

Muziek puur gemaakt om te scoren, sentiment. Emotie is er niet bij.
Armin van Buuren vind ik nog wel meevallen; die heeft allerlei muzikale paden betreden. Maar die Miss Montreal en ook Ilse de Lange komen me de strot uit. En het is bizar om te zien dat Radio 2 die nummers enorm pusht en grijsdraait. Zit er dan helemaal niemand op die muziekredactie die kan horen dat het formulematige bagger is?

Gek genoeg zijn er ook prima nummers van Nederlandse bodem die totaal genegeerd worden. Zo heeft dit nummer van Sean Christopher (gewoon een Nederlander) ruim 1,3 miljoen afspeelbeurten op Spotify, maar nagenoeg NUL airplay op de Nederlandse radio:

pi_184324480
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nu luister ik nooit België maar doe eens een voorbeeldje?
stubru draait wwl redelijke muziek volgens mij, al heb ik begrepen dat daar ook steeds,meer nederhop te horen is de laatsye tijd.

Met spotify is het wel zo dat ze die "Daily Mixes" (die helemaal niet daily zijn maar goed) afstemmen op je luistergedrag. Dus hoe meer goede muziek je luistert, hoe beter die lijsten zijn.

De standaard radiostations in nederland zijn inderdaAd niet veel soeps, maar er zijn veel internetradiostations die wel betere muziek draaien. Sowieso is dat vaak hobbywerk, waardoor zr niet aan een bepaald format gebonden zijn.
Voor alternatieve rock heb je bijvoorbeeld pinguin radio en ik heb begrepen dat kxradio ook weer actief is. Verder heb je hier op Fok radio49 (zie het betreffende topic), daar wordt heel erg afwisselend gedraaid.
pi_184324804
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nu luister ik nooit België maar doe eens een voorbeeldje?
Uitstekende Belgische plaat van een paar maanden oud, geen airplay in Nederland:

pi_184324945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:13 schreef cafca het volgende:

[..]

stubru draait wwl redelijke muziek volgens mij, al heb ik begrepen dat daar ook steeds,meer nederhop te horen is de laatsye tijd.

Met spotify is het wel zo dat ze die "Daily Mixes" (die helemaal niet daily zijn maar goed) afstemmen op je luistergedrag. Dus hoe meer goede muziek je luistert, hoe beter die lijsten zijn.

De standaard radiostations in nederland zijn inderdaAd niet veel soeps, maar er zijn veel internetradiostations die wel betere muziek draaien. Sowieso is dat vaak hobbywerk, waardoor zr niet aan een bepaald format gebonden zijn.
Voor alternatieve rock heb je bijvoorbeeld pinguin radio en ik heb begrepen dat kxradio ook weer actief is. Verder heb je hier op Fok radio49 (zie het betreffende topic), daar wordt heel erg afwisselend gedraaid.
Moet dit allemaal even nazoeken jou tips en die eronder. :P

Even iets later vanavond check ik het wel, moet even weg :)

Thanks
Do what you love, love what you do!
pi_184325019
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:36 schreef kree het volgende:

[..]

Moet dit allemaal even nazoeken jou tips en die eronder. :P

Even iets later vanavond check ik het wel, moet even weg :)

Thanks
Zoals Elf eigenlijk ook al zegt: Er is nog wel goede muziek, maar je moet er wel naar zoeken
pi_184325075
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:41 schreef cafca het volgende:

[..]

Zoals Elf eigenlijk ook al zegt: Er is nog wel goede muziek, maar je moet er wel naar zoeken
Ja dat klopt, ik luister sowieso niet de mainstream op spotify. Het is meer de radio waar ik me aan irriteer soms :)
Do what you love, love what you do!
pi_184325131
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uitstekende Belgische plaat van een paar maanden oud, geen airplay in Nederland:

Een beetje off topic vraagje maar kun je ergens zien hoeveel airplay een nummer op de Nederlandse radio heeft?

Verder ook oneens met TS. Er wordt nog steeds erg goede muziek gemaakt maar je moet er soms wat meer moeite voor doen om het vinden.
pi_184325368
dit is bv totaal onbekend maar die vindt ik dan wel weer leuk

Do what you love, love what you do!
pi_184326763
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Een beetje off topic vraagje maar kun je ergens zien hoeveel airplay een nummer op de Nederlandse radio heeft?

Verder ook oneens met TS. Er wordt nog steeds erg goede muziek gemaakt maar je moet er soms wat meer moeite voor doen om het vinden.
De enige site die ik op dit gebied ken, is http://watiseropderadio.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 21:15:57 ]
pi_184326999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Een beetje off topic vraagje maar kun je ergens zien hoeveel airplay een nummer op de Nederlandse radio heeft?

Verder ook oneens met TS. Er wordt nog steeds erg goede muziek gemaakt maar je moet er soms wat meer moeite voor doen om het vinden.
Deze man heeft wel wat statistieken, maar alleen van 3fm geloof ik.


https://www.3fmfan.nl/page.php/muziekstats
pi_184331466
Ik kan me ook geeneen nummer uit de huidige top-bagger bedenken wat ik enigzins kan pruimen. Ik word zelfs agressief van die kinderlijke deuntjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')