Geen idee hoe hij verder is. Weinig tot niets gezien, maar hij lijkt mij normaal en leuk, aangepast. etc etc....quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij blijft. Maar zal wel weer niet. De leuksten worden altijd naar huis gestuurd.
Ja daarom zal hij wel weg moeten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij verder is. Weinig tot niets gezien, maar hij lijkt mij normaal en leuk, aangepast. etc etc....
quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan mag je voor een wasmachine. Dacht, ik gun hem een mannending.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Gebruik vaker een wasmachine of stofzuiger...........
Hij moet doorpakken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
De treinmachinist dendert door; nu Jens weer aansturen om meer te bonden met hekske en gekske en meedenken met evenenenten daar zij meer naar kevin nijgen...
Regie is er niets bij
ja laten denken door Jens te kiezen timoteef erin te latenquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vermoed dat Jessie een plan heeft om Jens de taak van Tim over te laten overnemen.
zal wel prachtig zijn hhahahahaahquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja laten denken door Jens te kiezen timoteef erin te laten
maar ondertussen....
of is dit TÈ wishfull thinking?
Zou ook kunnen, maar ik bedoel toch...quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja laten denken door Jens te kiezen timoteef erin te laten
maar ondertussen....
of is dit TÈ wishfull thinking?
Ze zijn ook maar gestuurd door de weldoener.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een lieve jongens toch Brandon en Ger die zich zo om Erik bekommeren 👍
Hoge bloeddruk. Daar zijn meds voor. Vraag me af waarom hij die niet gekregen heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Erik had dan toch in de silo kunnen werken?
Ze hadden en hebben het altijd over het feit dat er mensen niets doen, niet bouwen etc etc.
Als hij toch wil werken, laat hem zinnig werk doen.
Inderdaad, dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk. Daar zijn meds voor. Vraag me af waarom hij die niet gekregen heeft.
Eric wordt gek van het niks doen, das goed voor je bloeddruk.
En iedereen zich er maar mee bemoeien...met de handen in hun zakken: doe je rustig aan Eric?
[ afbeelding ]
Die zijn allang geschud hoor. Die heksen zijn de enigen die zand in de machine zouden willen gooien.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Erik, Brandon en GG staan te praten.
Willen Jens laten blijven
Kaarten zijn dus geschud
So Jens it is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Erik, Brandon en GG staan te praten.
Willen Jens laten blijven
Kaarten zijn dus geschud
Make my day. Maar zoveel geluk zal ik niet hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
So Jens it is.
Ik dacht het al maar nu is het dus zeker.
Wie denken jullie dat Jens gaat wegsturen? Brenda?
nee joa, heeft hij al gezegd geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
So Jens it is.
Ik de huishouding jij de tuin............quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook hoor., maar ik heb geen kettingzaag en zou die wel willen. Ga ik lekker klussen.
heel vreemd...wie weet straks t duveltje uit t doosjequote:Op donderdag 10 januari 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
nog steeds geen kevin gezien, is toch achterlijk
de hele dag die lelijke jessie in beeldquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heel vreemd...wie weet straks t duveltje uit t doosje
Joa.........quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
So Jens it is.
neem mij, ik heb al een kettingzaag...en ik haat t huishoudenquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik de huishouding jij de tuin............![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:26 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
neem mij, ik heb al een kettingzaag...en ik haat t huishouden
zag je t ?quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:27 schreef DKUp het volgende:
Frennemie en Timo zitten vuistdiep bij Jessie.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:26 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
neem mij, ik heb al een kettingzaag...en ik haat t huishouden
Tja en Timo maar de hele tijd zichzelf prijzen tegen anderen dat hij de enige is die tegen Jessie in opstand komtquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zag je t ?
kom je
ja
neem je eten anders mee
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |