Oef nee, dat doe ik je ook niet naquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was gisteren vooral tijdens de les wat minder grappig, met spierpijn in je benen moeten squatten is niet heel grappig.
Ik begin er niet eens meer aan, dan maar geen #killerbodyquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste mop was dat we een nieuwe warming up gingen doen. Met squats.![]()
Oh well. Kom maar op met die monsterquadriceps ofzo.
Ik doe het nu vooral omdat leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens meer aan, dan maar geen #killerbody
Ik focus me eerst maar eens op het gezonder eten/meer bewegenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe het nu vooral omdat leuk.
Ja, het is voor mij een stuk makkelijker zonder chronische shizzle die "in de weg" zit.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik focus me eerst maar eens op het gezonder eten/meer bewegen![]()
En hopelijk krijg ik binnenkort m'n hersenscan, wie weet gaat de uitkomst ook nog verschil maken.
Ja die beperkingen zijn kut. Ik wil wel maar het lukt me niet altijdquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij een stuk makkelijker zonder chronische shizzle die "in de weg" zit.Enige aan m'n lijf dat echt derpt is m'n rug, maar die is alleen maar braver als ik blijf sporten/bewegen.
Ja stom is dat hč.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:09 schreef LPFAN het volgende:
Zit ik ook mee inderdaadlijf wat niet wil maar vooral de energie.
Ja iets beter :yquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja stom is dat hč.![]()
Hoe gaat het nu met jou? Voel je je wat beter?
Nee nog niks.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goed om te horen
Al plannen voor het weekend?
Er is ook niet zoveel te doenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Er is ook niet zoveel te doenJanuari dit dat.
Even kijken wat het weer doet, misschien even naar de kinderboerderij. Even vliegen en beestjes kijken
Hahah jaquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kan B z'n nieuwe fiets even goed uittesten
Zo erg?quote:Op donderdag 10 januari 2019 15:03 schreef Poes. het volgende:
Ik heb m'n oordoppen in, B heeft z'n meest luidruchtige vriendinnetje mee naar huis genomen
Haha nee inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Te erg![]()
Maar haar moeder en ik zijn vriendinnen, dus kan niet altijd nee zeggen
B vraagt zelf zelden om iemand mee naar huis te nemen, maar dit meiske vraagt ons gemiddeld 3x per weekquote:
Hahahquote:Op donderdag 10 januari 2019 16:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
B vraagt zelf zelden om iemand mee naar huis te nemen, maar dit meiske vraagt ons gemiddeld 3x per weekSnap niet wat ze zo leuk aan ons vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |