abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184313483
registreer om deze reclame te verbergen
Neem nou bijvoorbeeld de Nashville-papers.
Een doorgewinterde Hollandse jongen als Kees van der Staaij tekent dat gewoon.
Net als honderden andere Hollandse Christenen.
Geen enkele moslim!

Maar als er dan een gay-parade is dan zijn ze er allemaal wel weer bij.

5ad566c6da0e73bd2cadf3ccb3553b.jpg?1521082466

Het moet niet veel gekker worden. Het wordt hoog tijd dat die Moslims zich aanpassen aan onze Joods-Christelijke tradities!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_184313497
Hehe. Dit is ook waarom Geenstijl enzo hier helemaal los op gaan. Zodra een partij als DENK of een moskeebestuur dingen zegt die vergelijkbaar zijn met het Nashvillevodje gaan ze nonstop klagen dat men daar niet dezelfde afschuw over uitspreekt.

Ik hoop dat dat ergens toe gaat leiden.
pi_184313504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 05:43 schreef Kassamiep het volgende:
Hehe. Dit is ook waarom Geenstijl enzo hier helemaal los op gaan. Zodra een partij als DENK of een moskeebestuur dingen zegt die vergelijkbaar zijn met het Nashvillevodje gaan ze nonstop klagen dat men daar niet dezelfde afschuw over uitspreekt.

Ik hoop dat dat ergens toe gaat leiden.
Welk vergelijkbaar Nashvillevodje heeft de leider van DENK ondertekend?

[ Bericht 5% gewijzigd door Twentsche_Ros op 10-01-2019 06:08:57 ]
pi_184313662
Hypocrisie vind je beide / alle partijen en overal. Niet alleen bij christenen, geenstijl of moslins
  donderdag 10 januari 2019 @ 07:28:00 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184313825
‘De moslims’ ook.
With the stars as her umbrella
  donderdag 10 januari 2019 @ 07:47:18 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184313956
Alsof Moslims het niet massaal eens zijn met de homo-standpunten in die paper.

Dit topic gaf me echt de feitenkanker. Ik moet nu chemo doen, dank je wel, he, ts?
It's muffin time.
pi_184315390
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:47 schreef SpecialK het volgende:
Alsof Moslims het niet massaal eens zijn met de homo-standpunten in die paper.

Dit topic gaf me echt de feitenkanker. Ik moet nu chemo doen, dank je wel, he, ts?
Vd Staaij is volksvertegenwoordiger. Niet zomaar iemand. Heeft Kuzu zich al eens uitgelaten over homo's alsof het om een te genezen ziekte zou zijn?
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 10:03:02 #8
303802 crew  nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184315437
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:28 schreef -Miauw- het volgende:
‘De moslims’ ook.
Nouja er wordt nu ook gedaan alsof iedere christen achter dat vod staat. Ik zag in een ander topic iemand losgaan op de rk die hier helemaal niets mee te maken hebben.
And so is the past
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:04:20 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184315451
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Vd Staaij is volksvertegenwoordiger. Niet zomaar iemand.
Namens de SGP toch? Dus hij vertegenwoordigt inderdaad de mening van de mensen die op hem hebben gestemd. Zo hoort dat denk ik in een democratie?

quote:
Heeft Kuzu zich al eens uitgelaten over homo's alsof het om een te genezen ziekte zou zijn?
Kuzu zit in de SJW hoek van Sylvana. Hij zal er zelf vast flink onfrisse meningen op nahouden maar hij weet wie hij te vriend moet houden tot zo ver om het machtsspelletje te spelen.

Als hij via convervatief-rechts naar boven was gekropen (ipv geitenwollensokken-links) dan zou hij vooral leunen op dit soort onsmakelijke retoriek. Daar ben ik van overtuigd.

Ik heb dan liever eerlijke kamerleden dan schijnheiligen.
It's muffin time.
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:04:21 #10
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184315452
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nouja er wordt nu ook gedaan alsof iedere christen achter dat vod staat. Ik zag in een ander topic iemand losgaan op de rk die hier helemaal niets mee te maken hebben.
Kansloos, beiden :')
With the stars as her umbrella
pi_184318019
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Namens de SGP toch? Dus hij vertegenwoordigt inderdaad de mening van de mensen die op hem hebben gestemd. Zo hoort dat denk ik in een democratie?

[..]

Kuzu zit in de SJW hoek van Sylvana. Hij zal er zelf vast flink onfrisse meningen op nahouden maar hij weet wie hij te vriend moet houden tot zo ver om het machtsspelletje te spelen.

Als hij via convervatief-rechts naar boven was gekropen (ipv geitenwollensokken-links) dan zou hij vooral leunen op dit soort onsmakelijke retoriek. Daar ben ik van overtuigd.

Ik heb dan liever eerlijke kamerleden dan schijnheiligen.
Waardoor ga je ervan uit dat Kuzu anti-homo ideeën heeft?
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:07:35 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184318191
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waardoor ga je ervan uit dat Kuzu anti-homo ideeën heeft?
Turkse moslim met Turkse achterban en een beetje zo'n maffioso air....

Geloof er geen klap van dat die gast oprecht is in zijn sociale opvattingen. Beetje zo'n house of cards typje wel. Maar dan meer een sociopaat ipv een psychopaat. Heb ik hem ooit kunnen betrappen op anti-homo tweets oid? Nope. Maar zal me geen ene fuck verbazen.

Hoe dan ook vind ik hem totaal niet geloofwaardig. Die man liegt over nagenoeg alles.
It's muffin time.
pi_184323516
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geloof er geen klap van dat die gast oprecht is in zijn sociale opvattingen. Beetje zo'n house of cards typje wel. Maar dan meer een sociopaat ipv een psychopaat. Heb ik hem ooit kunnen betrappen op anti-homo tweets oid? Nope. Maar zal me geen ene fuck verbazen.

Hoe dan ook vind ik hem totaal niet geloofwaardig. Die man liegt over nagenoeg alles.
Noem eens een leugen.
Feit blijft dat een Nederlandse religieuze volksvertegenwoordiger zich heeft uitgesproken over het feit dat hij homosexualiteit een te genezen ziekte is. Deze fundamentalist is van Christelijke huize.
En dat terwijl homo-acceptatie vaak wordt genoemd om aan te geven dat dit een waarde is die wij Nederlanders hoog in het vaandel hebben staan.
Vaak worden onze waarden gezien als Joods-Christelijk en dat de islam er gezien hun vermeende anti-homo-standpunt haaks staan op deze waarden.

Dan is het wél frappant dat een deel van de Christelijke volksvertegenwoordiging duidelijk aangeeft homosexualiteit een ziekte te vinden, terwijl dit niet gebeurt door het moslims-deel van de volksvertegenwoordiging.

Ook al kun je honderd keer roepen "Ja maar, ze vinden dat eigenlijk wel...."
pi_184323559
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 05:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Kees van der Staaij
_O_ _O_ _O_

dit topic :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184327392
Denk in 2019
pi_184327949
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

dit topic :')
Ben je fan van Kees?
Waarom?
pi_184327986
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ben je fan van Kees?
:Y
quote:
Waarom?
Omdat Kees van de Waarheid houdt en niet zwicht onder veranderlijke maatschappelijke druk.
pi_184328059
Religekkies gonna gekkie.
pi_184328172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

:Y

[..]

Omdat Kees van de Waarheid houdt en niet zwicht onder veranderlijke maatschappelijke druk.
Geldt dat ook voor Kees' collega-fundamentalisten uit de moslimhoek die net als Kees homofilie als een ziekte beschouwen.
pi_184328210
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor Kees' collega-fundamentalisten uit de moslimhoek die net als Kees homofilie als een ziekte beschouwen.
Die houden van een andere waarheid dan Kees en ik, maar van mij mogen ze dat best vinden, zolang ze maar niemand van een toren af gooien. Je moet wel een beetje inclusief zijn natuurlijk.
pi_184328332
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Die houden van een andere waarheid dan Kees en ik, maar van mij mogen ze dat best vinden, zolang ze maar niemand van een toren af gooien. Je moet wel een beetje inclusief zijn natuurlijk.
Wanneer is er in NL iemand vh dak afgegooid vanwege homofilie? En in hoeverre is de islamitische waarheid een andere dan de christelijke. Allemaal één religieuze pot nat.
pi_184328390
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wanneer is er in NL iemand vh dak afgegooid vanwege homofilie?
Heb je mij dat horen beweren? Maar er zijn daadwerkelijk gevallen geweest dat daar in Moskeeen voor werd gepleit.
quote:
En in hoeverre is de islamitische waarheid een andere de christelijke.
Ik denk dat je je daar eens in moet verdiepen.
quote:
Allemaal één religieuze pot nat.
De verschillen zijn groter dan de overeenkomsten, maar sommigen willen enkel de overeenkomsten zien.
pi_184328471
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:29 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Heb je mij dat horen beweren? Maar er zijn daadwerkelijk gevallen geweest dat daar in Moskeeen voor werd gepleit.

[..]

Ik denk dat je je daar eens in moet verdiepen.

[..]

De verschillen zijn groter dan de overeenkomsten, maar sommigen willen enkel de overeenkomsten zien.
Ik heb de Koran en de bijbel bestudeerd. Zeer veel dezelfde personages en regelgevingen. Els Borst is door een Christen fundamentalist vermoord.
Hoor je bijna niks over en is een verward persoon zogenaamd.
Bij elk elk geloof zijn gematigden en gekkies.
pi_184328682
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik heb de Koran en de bijbel bestudeerd. Zeer veel dezelfde personages en regelgevingen.
Tja, Mohammed heeft inderdaad het een en ander overgeschreven (over laten schrijven). Daarom moet je ook kijken wat er anders is.
quote:
Els Borst is door een Christen fundamentalist. Hoor je bijna niks over en is een verward persoon zogenaamd.
Tja, toch staat de Bijbel het niet toe om dood te slaan. Bart van U. heeft Els Borst vanwege de euthenasiewetgeving vermoord, wat natuurlijk behoorlijk tegenstrijdig is, als je tegen het doden van mensen bent, dat je het zelf doet. Verder is er ook geen enkele geestelijke die hem daarin heeft gesteund. Wat betreft de thesis dat hij een zogenaamd verward persoon is: het Pieter Baan Centrum heeft hem sterk verminderd toerekeningsvatbaar bevonden. Het is wat mij betreft dan ook absurd om Bart van U. als een christenfundamentalist weg te zetten, die onderdeel is van een religieze oorlog.
quote:
Bij elk elk geloof zijn gematigden en gekkies.
Het ene geloof kent een Jihad voor afvalligen, het andere geloof hoopt iedereen er toe te zetten om belijdenis te doen voor zijn zonde. En toch lijkt het mij onwenselijk om een van beide geloven (of een ander geloof) te verbieden. Mensen zijn immers vrij te geloven wat ze willen en zolang ze niet direct een gevaar voor andere mensen vormen, moet dat gewoon kunnen.
pi_184328746
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gestopt met lezen bij House of Cards type

_O-
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')