Hij had gelukkig vrij vandaag dus kon nog even rustig aan doen.....dankjewel!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Restyler, wat lief
Fijn zulke meevallers MLN, geniet van je "nieuwe" meubels
Goed bezig QS! Dat is wel fijn dat je nu gerichter kunt shoppen en andere mensen blij kunt maken met je oude kleding
CD, hoe gaat het met zieke zoonlief? Beterschap voor hem!
Ik zat nog steeds een beetje in de vakantiemodus qua eten en niet sportenMaar heb mezelf nu ff een schop onder mn kont gegeven en net 4 km gewandeld
Donderdag een uurtje zwemmen en vrijdag naar Bodybalance. Alles weer even rustig oppakken nu, want mn max gewicht waar ik tussen mag schommelen kwam alweer in zicht
Veel kijk/kwijlplezierquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanavond weer daten met m'n Grey's Anatomy dokter!
Zo even een aflevering Nashville afkijken, en dan om half 9 op de bank hangen en die Andre Hazes Soap kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:03 schreef quickstepster het volgende:
En, wat gaan jullie vanavond doen?
Ik heb eigenlijk een avondje bankhangen met veel thee en chocolade op de planning. Maar kan tot nu toe nog steeds nietecht stilzitten.
eyoquote:Op woensdag 16 januari 2019 07:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh romantisch Restyler!
Goedemorgen allemaal
klote. Komt goedquote:Op woensdag 16 januari 2019 07:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bar slecht geslapen, maar verder wel okee.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |