abonnement Unibet Coolblue
pi_184309104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:56 schreef maily het volgende:

[..]

Vertel NOOIT bij een sollicitatie dat je Kluun bent .... :{w :X
Ik ben hoogopgeleid. Heb een master Strafrecht. Waarom faal ik dan zo in het leven :'(
Niet doen
pi_184309142
Sorry, wij zoeken alleen mensen zonder humor.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184309457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:59 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid. Heb een master Strafrecht. Waarom faal ik dan zo in het leven :'(
Omdat je moeite hebt met dit soort tamelijk simpele dingen? Kom op zeg, gewoon een stukje over wie je bent en wat je zoekt, zonder al te veel in cliches te vervallen of al te eerlijk te zijn (je snapt hopelijk ook wel dat "hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers). En enerzijds is goed Nederlands belangrijk, maar anderzijds schrijf je dit ook niet om een literatuurprijs binnen te slepen. Laat je definitieve tekstje anders nogmaals even nalezen.
pi_184309695
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Omdat je moeite hebt met dit soort tamelijk simpele dingen? Kom op zeg, gewoon een stukje over wie je bent en wat je zoekt, zonder al te veel in cliches te vervallen of al te eerlijk te zijn (je snapt hopelijk ook wel dat "hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers). En enerzijds is goed Nederlands belangrijk, maar anderzijds schrijf je dit ook niet om een literatuurprijs binnen te slepen. Laat je definitieve tekstje anders nogmaals even nalezen.
"hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers"

Bij 2 callcenters daarmee aangenomen, maar ik wil toch iets anders nu. Iets serieuzere baan, dan die irritante bellende mensen.
Niet doen
pi_184309726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:54 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik wil eigenlijk samenvatten bij "vertel over jezelf" dat ik Kluun ben en dat ik rechten heb gestudeerd en dat ik ervaring heb in administratieve en juridische en klantenservice functies en dat ik een vrolijke positieve spontane jongen ben.

Maar weten jullie hoe fokking moeilijk het is om dit in netjes goed geformuleerde zinnen in ABN neer te zetten :'(
Maak eens een draft kluun, zijn vast wat mensen die wel mee willen lezen. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184309858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:21 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

maar ik wil toch iets anders nu. Iets serieuzere baan, dan die irritante bellende mensen.
In het vakgebied van je studie? Want als je in al die jaren na het voltooien van je opleiding enkel wat korte callcenterbaantjes hebt gehad zijn er belangwekkender mogelijke drempels bij het sollicteren dan de vorm waarin het begeleidend verhaaltje op een vacaturesite is gegoten, ben ik bang...
pi_184310609
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

In het vakgebied van je studie? Want als je in al die jaren na het voltooien van je opleiding enkel wat korte callcenterbaantjes hebt gehad zijn er belangwekkender mogelijke drempels bij het sollicteren dan de vorm waarin het begeleidend verhaaltje op een vacaturesite is gegoten, ben ik bang...
Jesus! Jij liegt niet op je cv :') :') :')

Ik heb 5 banen staan

2 callcenter
1 accountmanager
1 recruiter
1 paralegal

laatste 3 ben ik nooit geweest _O_
Niet doen
pi_184310664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:52 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Jesus! Jij liegt niet op je cv :') :') :')

Ik heb 5 banen staan

2 callcenter
1 accountmanager
1 recruiter
1 paralegal

laatste 3 ben ik nooit geweest _O_
Ja, keihard liegen op je cv. Goed idee. ^O^
pi_184310700
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, keihard liegen op je cv. Goed idee. ^O^
Ja, eerlijk zijn op je cv :') :') :')
Niet doen
pi_184310751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:55 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ja, eerlijk zijn op je cv :') :') :')
Ah, je snapt mijn sarcasme wel maar je snapt niet dat de kans (zeker bij hogere functies) aanwezig is dat men je verleden nagaat, al dan niet voor referenties?
  woensdag 9 januari 2019 @ 22:58:47 #36
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184310785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:55 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ja, eerlijk zijn op je cv :') :') :')
Werkt wel goed, dat liegen op je CV hè
pi_184310822
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ah, je snapt mijn sarcasme wel maar je snapt niet dat de kans (zeker bij hogere functies) aanwezig is dat men je verleden nagaat, al dan niet voor referenties?
Ja, ze vragen eerst aan mij of ik referenties wil geven. Dan kan ik kiezen

-Ja, die heb ik, en geef telnr van mijn vader
-Ja, die heb ik wel, maar ik heb al een andere baan gevonden. Toedels!
Niet doen
pi_184310843
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:58 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Werkt wel goed, dat liegen op je CV hè
Ja, heb er 2 banen meegekregen in mijn 33-jarige leven. ^O^
Niet doen
  woensdag 9 januari 2019 @ 23:02:09 #39
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184310896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:00 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ja, heb er 2 banen meegekregen in mijn 33-jarige leven. ^O^
En tevreden met die banen?
pi_184310954
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:02 schreef Sheffield het volgende:

[..]

En tevreden met die banen?
Eigenlijk wel, alleen op een gegeven moment was ik moe van praten.

Eigenlijk is mijn diepste wens HUISMAN worden.
Tweede wens is een administratief baantje (maar die grietjes pakken die banen af)
Derde wens is data entry medewerker
Vierde wens is juridisch medewerker
Vijfde is simpel verkoper baantje
Zesde is een wat makkelijkere telefoonbaantje, bijv dat je fungeert als doorgeefluik tussen bedrijven of afspraken boekt etc
Niet doen
  woensdag 9 januari 2019 @ 23:05:48 #41
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184311002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:04 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, alleen op een gegeven moment was ik moe van praten.

Eigenlijk is mijn diepste wens HUISMAN worden.
Tweede wens is een administratief baantje (maar die grietjes pakken die banen af)
Derde wens is data entry medewerker
Vierde wens is juridisch medewerker
Vijfde is simpel verkoper baantje
Zesde is een wat makkelijkere telefoonbaantje, bijv dat je fungeert als doorgeefluik tussen bedrijven of afspraken boekt etc
Ambities zat zie ik
pi_184313179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:04 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, alleen op een gegeven moment was ik moe van praten.
.... en gooide je doodleuk de hoorn er maar op, de klant verbijsterd achterlatend. Dan ben je nou niet bepaald ...
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:55 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

een doorzetter, klantgericht
:')
pi_184314577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:04 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, alleen op een gegeven moment was ik moe van praten.

Eigenlijk is mijn diepste wens HUISMAN worden.
Tweede wens is een administratief baantje (maar die grietjes pakken die banen af)
Derde wens is data entry medewerker
Vierde wens is juridisch medewerker
Vijfde is simpel verkoper baantje
Zesde is een wat makkelijkere telefoonbaantje, bijv dat je fungeert als doorgeefluik tussen bedrijven of afspraken boekt etc
Weledelgestrenge Kluun

Eigenlijk is je ambitie om gewoon in je uitkering te blijven hangen toch ?. En een conditio sine qua non voor die uitkering is net doen of je solliciteert. Daar gaat dit topic toch over. Laten we gewoon man en paard en kluun noemen !

[ Bericht 0% gewijzigd door paardendokter op 10-01-2019 09:12:16 ]
pi_184314869
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Dus ik ben druk aan het solliciteren en op advies van een mede-foklid heb ik me ingeschreven op nationalevacaturebank. Profiel zo volledig mogelijk ingevuld, en profielfoto erbij, maar er staat onder mijn profielfoto

Vertel iets over jezelf

8)7

Hoe dan?

Versie 1: Spontaan en jezelf zijn

Hoi, ik ben Kluun. Al 33 jaar oud, bijna 34 helaas. Ik ben met spoed opzoek naar een baan aangezien er nog maar 13 euro op mijn spaarrekening staat. etc

OF

Versie 2: Professioneel zijn:

Ik ben een rasechte organisator, planner, telefonist. etc

Help!
Doe maar versie 2 Kluun. Bij ons zijn er nog meer vacatures. Als je interesse hebt stuur DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')