abonnement Unibet Coolblue
pi_184309104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:56 schreef maily het volgende:

[..]

Vertel NOOIT bij een sollicitatie dat je Kluun bent .... :{w :X
Ik ben hoogopgeleid. Heb een master Strafrecht. Waarom faal ik dan zo in het leven :'(
Niet doen
pi_184309142
Sorry, wij zoeken alleen mensen zonder humor.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184309457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:59 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik ben hoogopgeleid. Heb een master Strafrecht. Waarom faal ik dan zo in het leven :'(
Omdat je moeite hebt met dit soort tamelijk simpele dingen? Kom op zeg, gewoon een stukje over wie je bent en wat je zoekt, zonder al te veel in cliches te vervallen of al te eerlijk te zijn (je snapt hopelijk ook wel dat "hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers). En enerzijds is goed Nederlands belangrijk, maar anderzijds schrijf je dit ook niet om een literatuurprijs binnen te slepen. Laat je definitieve tekstje anders nogmaals even nalezen.
pi_184309695
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Omdat je moeite hebt met dit soort tamelijk simpele dingen? Kom op zeg, gewoon een stukje over wie je bent en wat je zoekt, zonder al te veel in cliches te vervallen of al te eerlijk te zijn (je snapt hopelijk ook wel dat "hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers). En enerzijds is goed Nederlands belangrijk, maar anderzijds schrijf je dit ook niet om een literatuurprijs binnen te slepen. Laat je definitieve tekstje anders nogmaals even nalezen.
"hoi ik ben Kluun, eigenlijk interesseert werken voor een baas me geen flikker maar ik heb centen nodig" een beetje een afknapper is voor werkgevers"