abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:43:32 #51
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184341380
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je bent bang dat hij uitgekeken is op jou en bij jou weg gaat, maar jij bent hier de enige die ermee dreigt. Niet je eigen onzekerheden en ontevredenheid op hem projecteren, dat is niet eerlijk.

Verder lees ik vooral dingen die hij beter kan doen, maar ik denk dat het veel nuttiger is om stil te staan bij je eigen ''gedrag''. Je zegt geen contacten te hebben in de buurt. Nou, je woont er nu al een paar jaar.....ZOEK CONTACT. Dat gaat nou eenmaal niet vanzelf he. Niet eerlijk om hem kwalijk te nemen dat jij er nooit de energie in hebt gestoken om contacten te hebben in de nabije omgeving.

Dit gedrag vertoont hij al jaren. Je weet met wie je bent getrouwd en dan ga je nu opeens zielig doen? Is toch echt je eigen keuze geweest. Het is niet eerlijk om te verwachten dat hij maar opeens helemaal veranderd voor jou. Had je ook echt moeten beseffen voordat je ging trouwen om zo'n kinderachtige reden.

Als mijn partner zoveel in slaap zou vallen (wat ook regelmatig gebeurt) dan vraag ik of ik iets kan doen voor hem. Motiveer ik hem om lekker te gaan liggen, etc. Ik ga niet miepen omdat hij me niet genoeg vermaakt. Sommige mensen worden nou eenmaal moe van hard werk. Niet iedereen heeft 5 dagen(!) vrije dagen per week. Misschien dat zelf eens proberen voordat je zo frequent commentaar op hem levert.

Je hebt het bespreekbaar gemaakt. Talloze keren. Elke keer krijg je hetzelfde te horen. Hij probeert het. Neem daar nou eens genoegen mee en wees er voor hem! Steun hem! Er is meer dan alleen maar ''ik ik ik ik ik ik''. En anders inderdaad bij hem weg gaan, zodat hij geen gezeur meer aan zijn hoofd heeft en iemand kan vinden die echt bij hem past.

En geen complimentjes krijgen? Geef jij die andersom dan wel? Ik lees alleen maar gezeik. Zou ik ook niet zoveel zin hebben om met complimentjes te gaan gooien. Minder zin/tijd voor seks gebeurt nou een tijdje nou eenmaal in veel relaties. Dat hoeft niet iets slechts te zijn als je op een lijn zit. Maar ook daar zou ik geen druk achter zetten. Steun hem nou maar gewoon, wees er voor hem, verwacht er ook niks voor terug te krijgen. Wees er gewoon voor hem omdat JIJ van hem houdt. Dan komen die complimenten en bedankjes vanzelf wel.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184341392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Het zijn twee mannen.
Sorry :p

Geen kids dan.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 16:53:06 #53
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184341596
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:44 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

Sorry :p

Geen kids dan.
Alsof twee mannen geen kinderen kunnen krijgen..

Probleem is meer dat dat het domste idee zou zijn om hun relatie, aka TS z'n zeurgedrag, te redden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:10:11 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184341943
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:39 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

Hij heeft een halve dag weekend en zij is zowat de hele week thuis... Tijd zat voor het kind.
Maar de klacht is dat die vent op de spaarzame dagen dat die thuis is blijkbaar doodmoe is. Dat gaat een kindje alleen maar verergeren. Ergo, slecht plan in deze situatie.
pi_184341968
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Alsof twee mannen geen kinderen kunnen krijgen..

Probleem is meer dat dat het domste idee zou zijn om hun relatie, aka TS z'n zeurgedrag, te redden.
2 mannen kunnen idd geen kinderen krijgen.

Verder wel met je eens.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:20:19 #56
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_184342093
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:11 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

2 mannen kunnen idd geen kinderen krijgen.

Verder wel met je eens.
Niet krijgen, wel kopen
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:30:32 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184346054
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:11 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

2 mannen kunnen idd geen kinderen krijgen.

Verder wel met je eens.
Iets verder denken dan je neus lang is he.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184346584
Als je vriend de hele tijd zo moe is dat ie midden op de dag in slaap valt ligt het probleem waarschijnlijk niet bij jullie relatie... Hij is misschien overwerkt of slaapt niet goed of heeft een medisch probleem (slaapapneu?). Hij werkt 6 dagen in de week en de 7e dag doet hij ook nog allemaal dingen die hij waarschijnlijk als 'verplichtingen' beschouwt. Misschien moet je wat meer begrip tonen en kijken of je dat probleem op kan lossen; misschien heeft hij het zelf ook nog niet zo door.
pi_184351254
Hij werkt tegen de 6 dagen per week, en jij werkt 2 dagen per week. Dus je zit 5 dagen per week thuis en hebt daar in de buurt niet veel vrienden, aparte situatie.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_184353981
Wat je kunt doen om meer tijd samen door te brengen, is afspraken maken. Het klinkt geforceerd, maar plan bijvoorbeeld 1 avond/dag per week in die jullie samen doorbrengen en waarbij jullie samen iets leuks ondernemen. Dat hij zo moe is, is waarschijnlijk ook niet zijn keuze.

Wat betreft de complimenten, dat herken ik heel erg. Maar eigenlijk zou je het zelfvertrouwen uit jezelf moeten halen en zou je daarbij niet afhankelijk van je partner moeten zijn. Jij voelt jezelf niet goed genoeg en wil van hem horen dat je dat wel bent en het kwetst je dat hij dat niet uit zichzelf zegt. Waarschijnlijk stel je je heel afhankelijk van hem op. Probeer je leven weer in eigen hand te nemen ipv op hem te wachten, zoals hier al eerder werd geopperd. Ga sporten, maak nieuwe vrienden, ga een weekend bij vrienden/familie logeren, zoek een hobby, ga iets doen wat je altijd al hebt willen doen.

En laat los dat je pas 6 maanden getrouwd bent. Was ik ook toen ik bij mijn ex wegging. Had het achteraf gezien niet anders willen doen, ondanks alle oordelen die je over je heen krijgt. Maar doe het voor jezelf omdat je echt geen toekomst meer ziet. Als hij nog steeds de liefde van je leven is, dan is hij het waard om voor te vechten.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 08:14:53 #61
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_184354011
Denk eens na of je dit de rest van je leven wil...
Sjezus man, je bent 23, een heel leven voor je.
Ik vind het niet over komen alsof hij zn vrije tijd met jou wil doorbrengen.
Dan kun je je vertier elders zoeken en het verenigingsleven opzoeken om mensen te leren kennen, of je begint opnieuw.
Overigens, als je man elke keer in slaap valt en daar niks aan kan doen, dan zou ik eens op vitamine b12 laten checken.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_184354023
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:22 schreef DieselTank het volgende:
Hij werkt tegen de 6 dagen per week, en jij werkt 2 dagen per week. Dus je zit 5 dagen per week thuis en hebt daar in de buurt niet veel vrienden, aparte situatie.
Waarom moeten die vrienden per se in de buurt wonen? Hij heeft genoeg tijd om 2 dagen per aandeel andere kant van het land door te brengen.
pi_184354227
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:26 schreef XL het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad echt alsof je van geluk kan spreken dat je die relatie in stand hebt weten te houden.
vraag mij serieus af of je dan wel een echte relatie hebt wanneer je bijna nooit samen bent. okan mij er niks bij voorstellen iedergeval of is het makkelijk voor het geld en zoek je voor liefde en genegenheid iemand anders erbij ?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 09:05:58 #64
54408 Parzival
Where it happens
pi_184354381
ik snap niet dat getrouwd zijn een barriere is om toch uit elkaar te gaan.. je kunt beter snel wegwezen en een gelukkig leven hebben als je zo ongelukkig bent dan nog 20 jaar daar blijven.. je zegt zelf al beide in de 20 te zijn.. dus echt way jong.. en dan ook nog onder "lichte" druk getrouwd..

hoezo onder lichte druk? de meeste mensen van jullie leeftijd (over normaal gesproken) reizen echt nog wel de wereld over en hebben nog wel een aantal bed partners voor ze trouwen.. dus waar die druk dan vandaan moet komen.. je vrienden wilden zeker gewoon een feestje?

maar zoals iemand al zei.. "normaal is wat werkt voor jullie" ..

en +1 op het hele verhaal van AlwaysHappy
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_184354536
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 08:52 schreef goldback het volgende:

[..]

vraag mij serieus af of je dan wel een echte relatie hebt wanneer je bijna nooit samen bent. okan mij er niks bij voorstellen iedergeval of is het makkelijk voor het geld en zoek je voor liefde en genegenheid iemand anders erbij ?
Hoezo bijna nooit samen? Ze zijn getrouwd, wonen in het zelfde huis en slapen in het zelfde bed. Het hele verhaal klinkt meer alsof TS zich permanent verveeld (begrijpelijk want Friesland) en zijn partner oververmoeid (en dus weinig tijd en energie heeft om in de relatie te steken). Als ze iets van hun huwelijk willen maken dan zullen ze dus samen moeten gaan kijken hoe zij een gezondere balans kunnen vinden in hun leven en relatie.

En waarom denken mensen toch dat binnen een relatie alle tijd aan een partner moet worden besteed? Een relatie is geen contract waarin staat dat je partner jou verplicht is om je te vermaken wanneer je vrij bent ;)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 09:24:21 #66
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184354584
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 08:52 schreef goldback het volgende:

[..]

vraag mij serieus af of je dan wel een echte relatie hebt wanneer je bijna nooit samen bent. okan mij er niks bij voorstellen iedergeval of is het makkelijk voor het geld en zoek je voor liefde en genegenheid iemand anders erbij ?
Wat en onzin. Je moet toch ook gewoon werken om geld te verdienen. En dat kost nou eenmaal tijd.
Of groeit het geld bij jou aan de bomen ofzo? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184356024
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 09:24 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat en onzin. Je moet toch ook gewoon werken om geld te verdienen. En dat kost nou eenmaal tijd.
Of groeit het geld bij jou aan de bomen ofzo? :')
was reactie op die 7 dagen 7-19 en 's avonds ook nog werkende meneer.
pi_184356039
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn man werkt 7 dagen per week, van 7 uur 's morgens tot 19:00 uur. Komt 'ie thuis, gaat 'ie hier werken. Wij gaan eigenlijk nooit uit (heel sporadisch een keer uit eten, 1 x per jaar hooguit). Daar heb ik me erg tegen verzet in het begin en dat heeft me bijna mijn relatie gekost. En dát was het me niet waard.

Ga zelf iets leuks doen. Sporten, naar vrienden (ja, mijn vrienden wonen ook 300km verderop, so be it).
Ik ben wel oprecht benieuwd wat jullie dan wel samen doen, of slapen jullie alleen samen?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 11:12:25 #69
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184356276
@goldback. Je hebt dat maar gewoon te accepteren. Want anders dan moet je het gewoon uitmaken. Just saying. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 11:29:17 #70
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184356522
Als jij meer gaat werken zodat hij minder kan gaan werken kan je toewerken aan een relatie waarbij je evenveel vrije tijd hebt en toch voldoende inkomen.

Persoonlijk zou ik me enorm ergeren aan een partner die vijf dagen in de week uit zijn neus loopt te vreten en vervolgens loopt te drammen dat ik in mijn weinige vrije tijd wat meer met hem/haar moet doen.
Wat organiseer jij in die zeeën van vrije tijd voor je partner of jullie samen?
pi_184356916
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 08:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom moeten die vrienden per se in de buurt wonen? Hij heeft genoeg tijd om 2 dagen per aandeel andere kant van het land door te brengen.
dit ook ja
pi_184356934
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:58 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd wat jullie dan wel samen doen, of slapen jullie alleen samen?
We lachen veel. :P
We vinden Lego leuk, we zijn nu bezig met het Disney Kasteel. O+
Op donderdagavond gaan we met z'n allen winkelen. Kan van alles zijn, van de stad in tot Ikea. :') Maar goed, het maakt niet uit wat we doen, als we het maar samen doen O+

Mijn man's kantoor is aan huis. Dus we lunchen en dineren altijd samen.
Hij doet de jongste in bad (die is anderhalf). De oudste heeft daar geen zin in (die is 20 ;) )

Ik ben trots op mijn man. We zijn als minderjarigen met NIETS begonnen en we zijn nog altijd een team.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_184358210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 11:53 schreef Messina het volgende:

[..]

We lachen veel. :P
We vinden Lego leuk, we zijn nu bezig met het Disney Kasteel. O+
Op donderdagavond gaan we met z'n allen winkelen. Kan van alles zijn, van de stad in tot Ikea. :') Maar goed, het maakt niet uit wat we doen, als we het maar samen doen O+

Mijn man's kantoor is aan huis. Dus we lunchen en dineren altijd samen.
Hij doet de jongste in bad (die is anderhalf). De oudste heeft daar geen zin in (die is 20 ;) )

Ik ben trots op mijn man. We zijn als minderjarigen met NIETS begonnen en we zijn nog altijd een team.
dan werkt hij dus al minder dan eerder vermeld is dat is mooi dat jullie trots zijn.
pi_184362895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 11:53 schreef Messina het volgende:

[..]

We lachen veel. :P
We vinden Lego leuk, we zijn nu bezig met het Disney Kasteel. O+
Op donderdagavond gaan we met z'n allen winkelen. Kan van alles zijn, van de stad in tot Ikea. :') Maar goed, het maakt niet uit wat we doen, als we het maar samen doen O+

Mijn man's kantoor is aan huis. Dus we lunchen en dineren altijd samen.
Hij doet de jongste in bad (die is anderhalf). De oudste heeft daar geen zin in (die is 20 ;) )

Ik ben trots op mijn man. We zijn als minderjarigen met NIETS begonnen en we zijn nog altijd een team.
Goed om te horen dat jullie wel dingen samen doen. Ik hoop ook echt dat hij niet altijd 7 dagen 12 uur per dag werkt en daarna ook nog. Wel fijn dat hij ook wel tijd heeft om de jongste in bad te doen :)
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:02:37 #76
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_184454778
Überhaupt voor je 30e trouwen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:37:01 #77
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184455297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 09:05 schreef Parzival het volgende:
je zegt zelf al beide in de 20 te zijn.. dus echt way jong.. en dan ook nog onder "lichte" druk getrouwd..

<knip>

maar zoals iemand al zei.. "normaal is wat werkt voor jullie" ..
Onder de 20 zou ik je gelijk geven, maar dit zijn in mijn optiek, prima leeftijden om te trouwen. En als het werkt het toch. Zoals je zelf ook aangeeft.
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:42:13 #78
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184461641
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:09 schreef RoRo222 het volgende:
Hey Allemaal, Ik ben nieuw, dus ik hoop dat ik (na het lezen van de huisregels) hier goed zit?

Mijn man en ik zijn nu zo'n slordige 5 jaar samen, en afgelopen augustus (6 maanden geleden) zijn wij getrouwd. Alleen toen had ik al enkele struikelpunten waar ik mij met de dag meer aan ergerde.

Laat ik eerst ons leven kort samenvatten. Ik (man) ben 23, hij (man) is 26 jaar. Hij is mijn 1e serieuze partner, en ik ben zijn eerste partner in het algemeen. We werken alle twee zelfstandig, doen los van elkaar de zelfde werkzaamheden, en verdienen samen bovenmodaal. Tot zo ver ons ideale leven.

Voor mijn gevoel heeft hij weinig vrije tijd, (1/2 dagen p.w.) en als hij vrij heeft, spendeert hij deze in een bezoek aan de kapper, bezoek aan zijn moeder, bezoek aan zijn vrienden, e.t.c.
Maar als hij thuis is, dan valt hij 9 van de 10 keer in slaap op de bank. (Sochtends, Smiddags, en Savonds.) Soms maak ik hem wel 15 keer op een dag wakker, waarna hij binnen 2 minuten weer in slaap valt. Dit irriteert mij mateloos, en dit herhaalt zich keer op keer...

Vaak leidt dit uiteindelijk tot een discussie, waarin ik aangeef dat ik het fijn vind als hij wakker blijft. Maar helaas krijg ik altijd een weerwoord, of beweerd hij gewoon dat hij niet sliep(???).

Nu heb ik zelf iets meer personeel, en ben ik ook iets meer vrij. (5 dagen p.w.). Maar ik heb geen vrienden om mee af te spreken. Dit komt omdat ik 5 jaar geleden 120 KM ben verhuisd, om met hem in zijn dorp te kunnen wonen. Hierdoor heb ik juist extra behoefde aan mijn partner, en aan onze vrije dagen.

Volgende punt waar ik mij enorm aan stoor....
Zowel hij, als ik zijn minder knap dan 5 jaar geleden. Maar ik krijg nooit meer een compliment, en seks blijft soms wel 1 of 2 weken uit (terwijl hij wel met zich zelf speelt). Ik voel mij door hem nog minder aantrekkelijk, en krijg het gevoel alsof de liefde van zijn kant weg gaat. Als ik hem dit vraag, beweert hij dat dit niet zo is, en dat hij voor ALTIJD (ja dat zegt hij...) bij mij blijft!

Misschien stel ik mij enorm aan? Of ben ik een verwend nest?
Maar eigenlijk al voor ons huwelijk (6 maanden geleden) overweeg ik regelmatig om bij hem weg te gaan. Ondanks hij voor mijn gevoel echt de liefde van mijn leven is. Hij is namelijk enorm geduldig, accepteer mijn minpunten, en is erg zorgzaam.

Graag hoor ik wat jullie vinden ? Is dit nog een gezonde relatie, of zit ik gewoon fout?

Bedankt voor het lezen!
Groetjes, Nieuwe lid.
RoRo - (Robin)
als hij steeds in slaap valt is hij neem ik aan moe. Dus dan heeft proberen in de zin van " proberen de ogen open te houden " geen zin maar moet hij langer slapen of minder stressen of wat veroorzaakt de moeheid? Heeft hij doordeweeks in de avonden ook nooit tijd voor je? Zo nee kun je hem niet wat werk uit handen nemen zodat hij meer vrije tijd heeft? Of bedenk nog anfere oplossingen. De oplossing hoeft niet perse uit hem te komen he jij kunt ook meedenken. Als er echt nergens iets op te vinden is moet je de keuze maken of dit is hoe je wil leven of dat je liever een partner met meer vrije tijd wil hebben. En sws moet je wat meer invulling gaan zoeken voor je vrije dagen zodat je minder afhankelijk van hem bent kwa invulling.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:51:50 #79
165633 eriksd
The grand facade...
pi_184464755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:33 schreef RoRo222 het volgende:

[..]

Misschien zit ik er helemaal naast hoor... Maar het is toch normaal dat je partner minimaal 1 dag per week vrij maakt voor zijn geliefde? :O :O
Zou ik als behoorlijk claimerig ervaren. Zeker als jij zo'n stuwmeer aan vrije tijd hebt en dan de facto gaat zitten duimendraaien totdat hij afgepeigerd thuiskomt. Er is geen balans.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_184518475
Niet alles gelezen maar als hij zoveel in slaap valt, is hij dan wel gezond? Misschien lukt het hem echt niet goed om wakker te blijven. Misschien eerst laten uitzoeken of hij een infectie heeft of bijv. iets van slaapapneu.
Of hij is moe door psychische oorzaken, kan ook. Ik zou me er persoonlijk niet aan ergeren (als in: het hem verwijten. Ik snap natuurlijk wel dat dit voor jou ook niet leuk is. Hij is er weinig en als ie er is heb je er niet zoveel aan.), dit wil hij zelf toch ook niet denk ik.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')