abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2019 @ 19:53:25 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184306074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wacht, iemand krijgt na 3,5 maand een miskraam. Dat is behoorlijk klote als je kinderen wilt. Maar zwanger worden is een natuurlijk en biologisch gezien best precair proces: het lukt soms wel en heel vaak niet.

Maar we gaan nu met Frantic meehuilen om een niet-levensvatbare embryo die kennelijk geregistreerd moet worden en een naam moet hebben. Echt, mensen, ga een beetje normaal om met wat het leven is zeg. Het blijft klote voor Frantic omdat hun gezinsdroom nu niet uitkomt, maar kom op zeg.Is het echt zo dat we embryo's naamgeven en registreren inmiddels?
Ik denk dat bepaalde mensen het inhoudelijk wel met je eens zijn, maar het niet nodig vonden om het verdriet van die jongen dwars te zitten door dit nu te posten. #iedereen gaat er anders mee om.
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:55:22 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306127
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat bepaalde mensen het inhoudelijk wel met je eens zijn, maar het niet nodig vonden om het verdriet van die jongen dwars te zitten door dit nu te posten. #iedereen gaat er anders mee om.
Vandaar dat ik het wel ff deed.

Hij moet gewoon zijn kop houden,zonder ooit belangstelling voor anderen. En dan nu drama. :{

Aandacbtshoer :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:56:18 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184306146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vandaar dat ik het wel ff deed.
zeer nuttig, zeker na je post van de week, die bijdrages zijn zeer waardevol voor de discussie en noodzakelijk ook om alle kanten te belichten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184306154
wel weer een goeie binnenkomer van ons alles Dude omdat ze zo begaan is met mensen, heerlijk meepost en zelf ook veel deelt! en soms, gewoon maar heel soms ongesteld is en het hier vroeger beter was, want toen waren mensen nog leuk voor elkaar en leefden mee...mea culpa
pi_184306177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vandaar dat ik het wel ff deed.
want je vind het wel nodig frantic dwars te zitten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184306180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:56 schreef liedetector het volgende:
wel weer een goeie binnenkomer van ons alles Dude omdat ze zo begaan is met mensen, heerlijk meepost en zelf ook veel deelt! en soms, gewoon maar heel soms ongesteld is en het hier vroeger beter was, want toen waren mensen nog leuk voor elkaar en leefden mee...mea culpa
_O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_184306189
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
Spoilers!
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:59:17 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306213
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]

zeer nuttig, zeker na je post van de week, die bijdrages zijn zeer waardevol voor de discussie en noodzakelijk ook om alle kanten te belichten
Dank je. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:59:53 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306222
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

want je vind het wel nodig frantic dwars te zitten?
Jep :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184306223
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
Oh dear.

Bijzonder.

Nieuwsgierig naar 'ongenode gast' - kan dat op een begrafenis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184306228
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
ik weet hier niks op te zeggen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184306232
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jep :)
waarom?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:01:11 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O_
Mooi hč, dat andere mensen dan jij wel een mening hebben. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184306261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
ben ik de enige die dan wil weten hoe dat precies klonk? verder klote met de pet op
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2019 @ 20:02:00 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184306273
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
Familie krijg je, die kies je niet.

Soms zou je ze wel willen kiezen.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:02:34 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306283
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
HallOn. Begrafenis oma was bijzonder. Overall tokkies en andere mensen die er zeer open over waren dat ze elkaar de handen niet wilden schudden. Een ongenode gast. Favoriete kleinkind dat wegens psychoses en angsten niet aanwezig kon zijn maar de dienst is live gestreamd naar hem. En tijdens de dienst liepen er ineens twee mensen weg.
Oma was ineens religieus, dat wist niemand. Er waren twee onverstaanbare christelijke liederen en ook de pakingsoundversie van De Heer is mijn Herder, een soort chisteren dansen op het pleinidee. Tevens klonk het alsof ze dit gingen zingen: de heer is mijn herder en hij brengt ons Sint Nicolaas.
Andere mensen waren dus weer kut. Altijd apart bij jou. je kunt ook wat compassie voelen wellicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184306311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mooi hč, dat andere mensen dan jij wel een mening hebben. O+
andere mensen dan jij? dat zegt dat Kaatje geen mening heeft en jij gelukkig wel en daar heel trots op bent en wanneer het je uitkomt gewoon heel lomp uit de hoek komt zonder enige onderbouwing? nou ja het zal je hobby maar zijn! ik begin je steeds meer als een alterego van Krakke te zien (dat is mijn mening en zal ook meningeen me niet in dank afnemen want Krakke)
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:04:42 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184306325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Andere mensen waren dus weer kut. Altijd apart bij jou. je kunt ook wat compassie voelen wellicht.
ze had toch niet zo gek veel met oma geloof ik dus dan boeit dat niet zo toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184306352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:04 schreef Molo het volgende:

[..]

ze had toch niet zo gek veel met oma geloof ik dus dan boeit dat niet zo toch?
dan nog blijft de uitspraak raar...maar goed ik ga geen aandacht meer besteden aan de olie op het vuur en heb er wel een mening over en die lijkt me evident ook

dude d'r dude trouwens al een midlife crisis en een minder zuur exemplaar die wel wil luisteren aan de haak geslagen?
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:06:31 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184306360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

waarom?
Dat zei ik, dacht ik. Gelul over een embryo. Altijd al gelul hier over niets en nooit belangstelling voor anderen. het is niet ok zo in elkaar te zitten, viind ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:06:32 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184306362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:05 schreef liedetector het volgende:

[..]

dan nog blijft de uitspraak raar...maar goed ik ga geen aandacht meer besteden aan de olie op het vuur en heb er wel een mening over en die lijkt me evident ook
oh die heb ik er niet zo uit gehaald, wil je die nog even in Jip en Janneketaal voor mij oppennen? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:07:10 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184306376
Ik heb soms de indruk dat duderinnetje, possetje en john2406 hier zijn om mensen een abo te laten nemen zodat je ze dan op /ignore kan zetten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:07:52 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184306395
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb soms de indruk dat duderinnetje, possetje en john2406 hier zijn om mensen een abo te laten nemen zodat je ze dan op /ignore kan zetten
hehehe, die laatste ken ik trouwens niet, wat is dat voor licht?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184306398
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zei ik, dacht ik. Gelul over een embryo. Altijd al gelul hier over niets en nooit belangstelling voor anderen. het is niet ok zo in elkaar te zitten, viind ik.
dus moet je iemand in z'n gevoel trappen?

Het is niet oké om zo in elkaar te zitten, vind ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184306399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:06 schreef Molo het volgende:

[..]

oh die heb ik er niet zo uit gehaald, wil je die nog even in Jip en Janneketaal voor mij oppennen? O+
kun je hier ook audioclips posten of wil je dat ik het uittik (geloof trouwens dat je me goed genoeg kent die zo in te vullen)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')