abonnement Unibet Coolblue
pi_184297925

Nieuwe trend in het komend jaar naar het schijnt. De grote merken komen ook met dergelijke toestellen is de verwachting.

Lijkt me wel handig
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184297963
https://tweakers.net/revi(...)bare-smartphone.html

Tweakers heeft ook een preview van de Flexpai sinds gister.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184297985
Dat ding moet wel wat dunner wil die in de broekzak kunnen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184298164
voorlopig zie ik het nut er nog niet van in
pi_184298238
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:40 schreef totalvamp het volgende:
voorlopig zie ik het nut er nog niet van in
ik zie er wel toekomst in

Zeker als je het uitklapt is het een tablet

handig om documenten of excel bestanden op te bekijken

of boeken er op kunnen aflezen

daar is een smartphone toch te klein voor
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:43:07 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184298241
Uhm...waarom wil ik dit? Zo'n dikke sandwich in je broekzak is toch niks...

En het scherm zal toch wat zacht moeten zijn om dit te kunnen lijkt me, nee vind het echt niks...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184298393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef Tyr80 het volgende:
Uhm...waarom wil ik dit? Zo'n dikke sandwich in je broekzak is toch niks...

En het scherm zal toch wat zacht moeten zijn om dit te kunnen lijkt me, nee vind het echt niks...
Dit is natuurlijk gewoon verkoop strategie

ze gaan natuurlijk eerst zo een dikke sandwich op de markt gooien om vervolgens steeds dunnere versies op de markt te brengen....

alleen zo kun je op lange termijn geld blijven verdienen

alleen de consument wordt genaaid natuurlijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184298435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik zie er wel toekomst in

Zeker als je het uitklapt is het een tablet

handig om documenten of excel bestanden op te bekijken

of boeken er op kunnen aflezen

daar is een smartphone toch te klein voor
ja zeker een toekomst in, maar niet zolang ze niet helemaal plat buigen en nog zo dik zijn
pi_184298481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gewoon verkoop strategie

ze gaan natuurlijk eerst zo een dikke sandwich op de markt gooien om vervolgens steeds dunnere versies op de markt te brengen....

alleen zo kun je op lange termijn geld blijven verdienen

alleen de consument wordt genaaid natuurlijk
Met wel 1 uur accuduur *O*
Don't let my username fool you...
pi_184298789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:53 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Met wel 1 uur accuduur *O*
Nou, dat vooral. Het scherm is nog altijd een enorme energievreter en daar moet dus een even-enorme accu bij en dat levert je dan in aan draagbaarheid.

Hoewel het vast wel voordelen heeft, heb ik mijn twijfels over de kwetsbaarheid en heeft het nog een beetje te hoog gimmick-gehalte.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184299276
1 uur batterijduur?

Dat geloof ik niet ..dat zou inderdaad wel slecht zijn

maar volgens mij klopt dat niet want als je een ipad oplaadt kan die ongeveer al 10 uur mee met een groter scherm....

waarom verbruikt dat ding zoveel batterij dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184299428
Leuk, maar ik kan het nut hier niet van in zien.
pi_184299466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
1 uur batterijduur?

Dat geloof ik niet ..dat zou inderdaad wel slecht zijn

maar volgens mij klopt dat niet want als je een ipad oplaadt kan die ongeveer al 10 uur mee met een groter scherm....

waarom verbruikt dat ding zoveel batterij dan?
een iPad heeft ook een stuk meer ruimte om de batterij te herbergen, en die hoeft niet in je broekzak te passen, dus mag wat zwaarder zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:41:38 #14
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184299482
Google gaat 'foldables' ondersteunen in nieuwe Android releases of iets, zij zien er dus wel iets in...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184299905
Ik vind het een interessante ontwikkeling. Niet zo gek dat het eerste model niet de meest praktische en handzame is, maar dat is een kwestie van tijd.

Eerder zag ik ook al beelden van een oprolbare televisie van LG (geloof ik) en dat lijkt me echt ideaal in mijn woonkamer.
pi_184300078
Ik zit zelf op echte vernieuwingen in telefoons te wachten

al die verhalen bij elk nieuw model bij apple of samsung dat de batterij weer beter is...het scherm weer beter is ...of dat de camera weer beter is zit ik niet op te wachten om een nieuw toestel te kopen...

ik heb nog steeds apple iphone 6s plus

ik zit op echte verbeteringen te wachten zoals bijvoorbeeld opladen met zonne energie, hartslag meters ingebouwd, de temperatuurmeters of een ingebouwde DAB radio...dat soort dingen

zulke dingen zie ik meer toekomst dan apple die 1300 euro vraagt om dat ze een groter scherm hebben...

compleet gestoord dat soort bedragen. Verbaast me ook niets dat er zoveel minder iphones verkocht worden.

dit model is wel een stap weer vooruit vind ik...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 9 januari 2019 @ 14:19:13 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_184300180
Weet niet of ik dit wel handig vind, lijkt me dat het snel breekt of zo. Ziet er wel cool uit.
Collega van mij had jaaaren geleden een oprolbaar toetsenbord (voor haar pc) dat was destijds ook al tof.

Wat ik wel handig vind (off topic :P ) zag ik ook op Tweakers van de week, er komt weer een telefoon met fysiek toetsenbord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184300280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zit op echte verbeteringen te wachten zoals bijvoorbeeld opladen met zonne energie, hartslag meters ingebouwd, de temperatuurmeters of een ingebouwde DAB radio...dat soort dingen
Ik heb mijn telefoon in de broekzak en als ik hem wil opladen, is de zon wel weg hoor. Hartslagmeter heeft toegang tot de huid nodig, dus die zit in je smartwatch (of in je fitnesstracker van twintig euro), de temperatuur van mijn broekzak interesseert me niet en radio gaat via streamingservices.

Maar het klopt dat de innovatie op z'n gat ligt. Ja, telefoonvullende schermen zonder inkeping, zoals de Xiaomi Mi Mix 3, zijn een mooie vernieuwing, maar zolang de schermverhoudingen afwijken van die van video, heb je daar eigenlijk niet zoveel aan. Ik denk dat je meer ontwikkelingen in de software kan vinden, maar daar hoef je geen nieuw toestel voor te kopen. Dat in combinatie met de ach-ter-lij-ke prijzen die bijvoorbeeld Samsung en Apple durven te vragen, maakt dat veel mensen inderdaad vriendelijk bedanken.

Ik wil een telefoon die de Nokia 3310 naar de troon stoot qua onbreekbaarheid, zonder eruit te zien als een bouwtelefoon.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184300464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb mijn telefoon in de broekzak en als ik hem wil opladen, is de zon wel weg hoor. Hartslagmeter heeft toegang tot de huid nodig, dus die zit in je smartwatch (of in je fitnesstracker van twintig euro), de temperatuur van mijn broekzak interesseert me niet en radio gaat via streamingservices.

Maar het klopt dat de innovatie op z'n gat ligt. Ja, telefoonvullende schermen zonder inkeping, zoals de Xiaomi Mi Mix 3, zijn een mooie vernieuwing, maar zolang de schermverhoudingen afwijken van die van video, heb je daar eigenlijk niet zoveel aan. Ik denk dat je meer ontwikkelingen in de software kan vinden, maar daar hoef je geen nieuw toestel voor te kopen. Dat in combinatie met de ach-ter-lij-ke prijzen die bijvoorbeeld Samsung en Apple durven te vragen, maakt dat veel mensen inderdaad vriendelijk bedanken.

Ik wil een telefoon die de Nokia 3310 naar de troon stoot qua onbreekbaarheid, zonder eruit te zien als een bouwtelefoon.
In principe kan je sensoren erin stoppen dat als je bijvoorbeeld je telefoon tegen je huid houd dat je ook de hartslag en andere informatie kan weergeven.

Je heb daar trouwens al appartuur voor die je aan de iphone kan koppelen. Maar dat is allemaal extern terwijl het ook ingebouwd kan worden.

Als ik op me werk zit dan ligt me telefoon op me buro....ja bouw er een paar zonnecellen in dat die ondertussen kan opladen.

Ik wil helemaal geen streaming via internet voor radio. Die samsung S3 had nog een radiokaart in het toestel zitten was echt handig.

Het zijn inderdaad allemaal dingen waar je zonder kunt in een toestel maar inderdaad er zijn helemaal geen vernieuwingen meer behalve wat we al genoemd hebben.

Snap ook die mensen niet die elk jaar het nieuwste toestel van samsung of apple gaan kopen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:12:04 #20
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184301115
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
1 uur batterijduur?

Dat geloof ik niet ..dat zou inderdaad wel slecht zijn

maar volgens mij klopt dat niet want als je een ipad oplaadt kan die ongeveer al 10 uur mee met een groter scherm....

waarom verbruikt dat ding zoveel batterij dan?
Ik bedoel: jij wil een zo plat mogelijke telefoon en dan ook nog met opvouwbaar scherm, dat moet dan ten koste gaan van de afmeting van de accu. Ik denk dat ze tegenwoordig een beetje op hun top zitten qua efficiëntie in verhouding tussen grootte van accu en capaciteit. Wil je dus een kleinere accu, heb je dus een veel lagere capaciteit en kun je er dus minder lang mee doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zit zelf op echte vernieuwingen in telefoons te wachten
Waarom eigenlijk :? Heb je anders geen goed excuus meer om elk jaar een nieuwe telefoon te kopen?
Don't let my username fool you...
pi_184304482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik bedoel: jij wil een zo plat mogelijke telefoon en dan ook nog met opvouwbaar scherm, dat moet dan ten koste gaan van de afmeting van de accu. Ik denk dat ze tegenwoordig een beetje op hun top zitten qua efficiëntie in verhouding tussen grootte van accu en capaciteit. Wil je dus een kleinere accu, heb je dus een veel lagere capaciteit en kun je er dus minder lang mee doen.

[..]

Waarom eigenlijk :? Heb je anders geen goed excuus meer om elk jaar een nieuwe telefoon te kopen?
Als je alles een beetje gelezen had dan had je gelezen dat ik nog steeds een iphone 6 splus heb en al jaren geen telefoon meer heb gekocht omdat er totaal geen innovatieve ontwikkelingen zijn. Ieder jaar komen ze alleen met dezelfde verhalen over de batterijduur scherm en camera....

Ik denk dat er nog heel veel mogelijk is in de batterijcapaciteit.

Als je al kijkt naar de auto industrie en met elektrische wagens zijn daar genoeg ontwikkelingen in de batterij duur

alleen de telefoon fabrikanten denken alleen aan winstcijfers op dit moment, die willen daar niet echt veel in investeren.

Ik denk toch dat tussen nu en 10 jaar er hele grote ontwikkelingen zullen zijn in de batrerijcappaciteit van telefoons door allerlei nieuwe uitvindingen.

Misschien waterstof energie in telefoons?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')