abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:42:01 #1
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_184295974
Cardistry is een verzamelnaam voor kaartschud trukjes & waaiers o.a.

Ik zelf doe het sinds 2 maanden, heb echter een slechte motoriek en hand oog coördinatie dus het is een leuke bezigheid.

Zelf heb ik het geluk dat ik tijdens mijn werk de hele dag kan oefenen, dus ik kijk tijdens de pauze bijvoorbeeld een filmpje op YouTube om vervolgens het de hele dag na te proberen :D

Hier een paar videos van dingen die ik aan 't oefenen ben







Er zijn verschillende soorten decks en ze kunnen verschillen in de volgende punten o.a.:
- het merk
- de kwaliteit van de kaarten (papier VS plastic)
- de kleur/opdruk
- speciale toevoegingen : markeringen, extra of geen bedrukking.
Je favoriete deck kan verschillen per soort truc die je probeert uit te oefenen natuurlijk en iedereen heeft een eigen voorkeur qua kaarten.

Ik oefen zelf met meerdere (pokersize)decks :

Bicycle seconds voor 't uitproberen..dit zijn afgekeurde kaarten maar dat maakt voor 't oefenen in het begin niet echt uit omdat het je deck wel eens wil slopen om een faro shuffle te leren.

Na een tijdje switch ik over op bicycle gold voor 't fine tuning.

En heb uiteraard een mooi deck voor de show.


Tot nu toe versleten in 2 maanden tijd :
2x bicycle seconds deck
1x bicycle rider back deck
1x bicycle goldborder.


Vandaag komt een nieuwe lading decks aan

Deze bestaat uit o.a.: bridge size kaarten deck (kijken of dit beter werkt ivm kleine handen).

Bee deck (benieuwd naar kwaliteit verschil), een gold deck en elite deck beiden van bicycle.


Zijn er hier beoefenaars van cardistry?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erosjuhhh op 09-01-2019 13:12:15 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')