abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:22:35 #51
152283 totalvamp
Tell your world!
pi_184300237
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik vind dat niet OK, maar er zijn ergere dingen.
zoals geweld gebruiken tegen onschuldige medewerkers?
pi_184300351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat vindt hij ook niet erg, want die mensen zijn nu eenmaal in een vreemd land, onder voor hun vreemde omstandigheden, dus dan mag je gewoon slaan en drugs smokkelen.

Logisch.

Ze zouden hem ook mogen slaan van hem, waarschijnlijk.

Misschien kan hij zich vrijwillig aanmelden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184300938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat vindt hij ook niet erg, want die mensen zijn nu eenmaal in een vreemd land, onder voor hun vreemde omstandigheden, dus dan mag je gewoon slaan en drugs smokkelen.

Logisch.

Ze zouden hem ook mogen slaan van hem, waarschijnlijk.

Misschien kan hij zich vrijwillig aanmelden.
Zou je mij geen woorden in de mond willen leggen. Zeker niet als ze niet kloppen?
pi_184300967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja, en nog veel meer zaken.

Maar ik blijf er bij dat je niet van ze kan verwachten dat het perfect modelburgers zullen zijn, die met alles, hoe kut dan ook, blij zijn.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:10:50 #55
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184301093
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Jep
Een persoon probeert drugs mee naar binnen te smokkelen wat niet mag. Wordt betrapt en er volgt een geweldsexplosie. En jij begrijpt dit? Dan heb je een rare kronkel in je kop.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:12:50 #56
423584 begaaierd
pi_184301128
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, en nog veel meer zaken.

Maar ik blijf er bij dat je niet van ze kan verwachten dat het perfect modelburgers zullen zijn, die met alles, hoe kut dan ook, blij zijn.
Dat is wel ff iets anders dan reageren met geweld wanneer iemand wordt betrapt op iets wat niet mag.
pi_184301250
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van medische zorg en onderwijs. Moet ik nu ook verplicht 2 mensen per maand opereren en 2 kinderen een basisopleiding geven?
Wat is dit voor een domme redenatie.

Wat zijn de gevolgen van medische zorg en onderwijs? Als jij hier hordes allochtonen heen wilt halen dan vang je ze ook maar op of betaal je er maar voor, zo simpel is het.
pi_184301338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:10 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Een persoon probeert drugs mee naar binnen te smokkelen wat niet mag. Wordt betrapt en er volgt een geweldsexplosie. En jij begrijpt dit? Dan heb je een rare kronkel in je kop.
Ik begrijp dat asielzoekers ook mensen zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat is dit voor een domme redenatie.

Wat zijn de gevolgen van medische zorg en onderwijs? Als jij hier hordes allochtonen heen wilt halen dan vang je ze ook maar op of betaal je er maar voor, zo simpel is het.
Ook voor jou: ik sta achter een hele serie beslissingen van de politiek. Betekent in veel gevallen nog niet dat ik die zelf moet uitvoeren. Dat is niet hoe een maatschappij werkt.
pi_184301444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

[..]

Ook voor jou: ik sta achter een hele serie beslissingen van de politiek. Betekent in veel gevallen nog niet dat ik die zelf moet uitvoeren. Dat is niet hoe een maatschappij werkt.
Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers. En als je dan gaat kijken kun je de mensen die het er niet mee eens zijn simpel identificeren, dat zijn de mensen die in de buurten wonen waar dat tuig gevestigd wordt of waar al heel veel islamitische mensen zijn. De mensen die voorstander zijn die kunnen we ook makkelijk identificeren, dat zijn de mensen in de betere buurten waar de enige exoot 3e generatie Ali met zijn eigen bedrijf en met zijn vrouw die gewoon in moderne kleren rondloopt en natuurlijk niet te vergeten de 5e colonne die zwaar aanwezig is in Nederland en maar blijven roepen om zoveel mogelijk geloofs- en cultuurgenoten binnen te halen.

Het is niet voor niets dat rechtse partijen het zeer goed doen in de mindere wijken, want zij ondervinden wel degelijk de last waarvoor die linkse kliek zich maar de ogen blijft sluiten, dus waarom niet eens zien wat het beleid voor een gevolgen heeft, wil jij zielige Afrikanen opvangen dan vang ze maar lekker in je eigen buurt op of in je eigen huis.

Het is zo simpel, jij wilt ze wel, ik en anderen willen ze niet, waarom moeten ze dan wel geplaatst worden bij mij en die anderen die tegenstander zijn? Genoeg Groenlinks gemeentes waar ze van mij honderden AZC's uit de grond mogen trappen, ik wens ze veel plezier. Maar ieder normaal denkend mens wat al geconfronteerd is met die belachelijke islamitische of Afrikaanse multikul weet de uitkomst toch al.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:59:56 #60
423584 begaaierd
pi_184301912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dus?
pi_184302168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers. En als je dan gaat kijken kun je de mensen die het er niet mee eens zijn simpel identificeren, dat zijn de mensen die in de buurten wonen waar dat tuig gevestigd wordt of waar al heel veel islamitische mensen zijn. De mensen die voorstander zijn die kunnen we ook makkelijk identificeren, dat zijn de mensen in de betere buurten waar de enige exoot 3e generatie Ali met zijn eigen bedrijf en met zijn vrouw die gewoon in moderne kleren rondloopt en natuurlijk niet te vergeten de 5e colonne die zwaar aanwezig is in Nederland en maar blijven roepen om zoveel mogelijk geloofs- en cultuurgenoten binnen te halen.

Het is niet voor niets dat rechtse partijen het zeer goed doen in de mindere wijken, want zij ondervinden wel degelijk de last waarvoor die linkse kliek zich maar de ogen blijft sluiten, dus waarom niet eens zien wat het beleid voor een gevolgen heeft, wil jij zielige Afrikanen opvangen dan vang ze maar lekker in je eigen buurt op of in je eigen huis.

Het is zo simpel, jij wilt ze wel, ik en anderen willen ze niet, waarom moeten ze dan wel geplaatst worden bij mij en die anderen die tegenstander zijn? Genoeg Groenlinks gemeentes waar ze van mij honderden AZC's uit de grond mogen trappen, ik wens ze veel plezier. Maar ieder normaal denkend mens wat al geconfronteerd is met die belachelijke islamitische of Afrikaanse multikul weet de uitkomst toch al.
Wat een lang verhaal zeg. Jij weet in wat voor wijk ik woon?
pi_184302197
En deze mensen worden niet per direct het land uitgetrapt omdat? :?
pi_184302199
Van mij mag de politie of ME grof geweld tegen hen gebruiken, zelf met scherp schieten. Dit gespuis zijn parasieten.
pi_184302216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom niet bij VVD-ers?
Nee, VVD-ers vinden niet dat die lui "humaan" (lees wat GroenLinksers daaronder verstaan) behandeld hoeven te worden dus dat druist tegen hun principes in.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184302238
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:59 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Dus?
Dus de opmerkingingen dat ze zich moeten gedragen als schoothondjes nergens op slaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 16:18:26 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184302251
Ze weten dat ze er toch uitgeflikkerd worden, dus waarom niet nog even je lekker misdragen op kosten van Nederland?
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:02:55 #67
423584 begaaierd
pi_184303119
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:17 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dus de opmerkingingen dat ze zich moeten gedragen als schoothondjes nergens op slaan.
Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?
pi_184303125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:02 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?
Nee
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:03:43 #69
423584 begaaierd
pi_184303134
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee
Dat doe je wel
pi_184303200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Dat doe je wel
Nee, dat doe ik niet
pi_184303205
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet
Jij bent wel een hele ingewikkelde trol.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:11:01 #72
423584 begaaierd
pi_184303232
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[Je keurt het af maar begrijpt het?]

Jep
quote:

[Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?]

Nee
Kan je er nou begrip voor opbrengen of niet?
pi_184303256
quote:

[..]

Nee
Je kan je beter opgeven voor "wie is de Mol?"
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:16:14 #74
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184303313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers.
Maar een meerderheid wel. Dat is democratie toch? :) https://www.telegraaf.nl/(...)opvang-vluchtelingen
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:18:28 #75
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184303359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Misschien kunnen alle PVV'ers ze tegen houden bij de grens. :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')