abonnement Unibet Coolblue
pi_184292076
Vreemdelingen keren zich tegen personeel detentiecentrum

Vreemdelingen hebben afgelopen weekeinde flink huisgehouden in het Detentiecentrum (DC) Rotterdam. Ze keerden zich tegen het personeel en deinsden daarbij niet terug voor fysiek geweld.



De aanleiding voor de geweldsexplosie was dat een bezoeker drugs naar binnen had gesmokkeld. Een drugshond ontdekte dat, waarna de vreemdelingen agressief werden. Ze richtten op verscheidene afdelingen schade aan. Het geweld was van dusdanige aard dat sommige gevangenen zijn overgebracht naar naburige penitentiaire inrichtingen.

De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) heeft naar aanleiding van het incident direct maatregelen genomen. Het avond- en het dagprogramma is ingetrokken. ,,DJI voelt zich verantwoordelijk voor het personeel en zal altijd duidelijk optreden als het gaat om de veiligheid van het personeel en doet altijd aangifte van geweld en bedreigingen,’’ laat de dienst weten.

Het DC staat aan de Portelabaan bij Rotterdam The Hague Airport (RTHA). Daar worden vreemdelingen vastgehouden in afwachting van hun uitzetting. De gevangenis is sinds 1 januari het enige centrum voor vreemdelingenbewaring in Nederland. Vestigingsdirecteur Roger Pellemans liet in november nog weten naarstig op zoek te zijn naar extra personeel vanwege de uitbreiding. Of alle vacatures begin deze maand waren vervuld, is onbekend. Het ministerie van Justitie, waaronder de DJI valt, kon vanavond geen nadere toelichting geven.

Onomstreden is de in 2010 geopende gevangenis niet. Al tijdens de bouw bedreigden extreem-linkse activisten aannemers die eraan meewerkten. Ook worden voor de poorten bijna wekelijks demonstraties gehouden voor een - in de woorden van de activisten - humaner vreemdelingenbeleid. In 2017 sloeg in het DC ook al eens de vlam in de pan. Een uitgeprocedeerde asielzoeker maakte toen hommeles en wilde niet terug zijn cel. Een speciaal team van de politie moest toen de gemoederen tot bedaren brengen.
https://www.ad.nl/rotterd(...)iecentrum~aaedfd522/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184292104
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184292125
Leve de vreemdelingen! Forza freedom!
pi_184292129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
Leve de vreemdelingen! Forza freedom!
DE WERELD IS VAN IEDEREEN!!!! O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:38:28 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184292134
Ik neem aan dat dit natuurlijk verder geen effect heeft op het naturalisatieproces van deze pareltjes. O+
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184292137
Bovenstaande reactie was sarcastisch van mij. Niet dat jullie mij voor linkse rakker aan zien zegmaar. Dus ik zeg het maar even. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184292149
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem aan dat dit natuurlijk verder geen effect heeft op het naturalisatieproces van deze pareltjes. O+
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het DC staat aan de Portelabaan bij Rotterdam The Hague Airport (RTHA). Daar worden vreemdelingen vastgehouden in afwachting van hun uitzetting.
Die worden niet genauraliseerd, maar uitgezet. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184292153
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef vosss het volgende:

[..]

DE WERELD IS VAN IEDEREEN!!!! O+
Zo is dat fijne linkse rakker van me. Had het altijd al wel in de gaten; die vosss hoort bij de goeien
pi_184292156
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:39 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Die worden niet genauraliseerd, maar uitgezet. :)
Maar dat kan nu niet omdat ze getraumatiseerd zijn. ;(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184292159
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef vosss het volgende:
Bovenstaande reactie was sarcastisch van mij. Niet dat jullie mij voor linkse rakker aan zien zegmaar. Dus ik zeg het maar even. :@
Nee hoor, ik ken jou als user al langer als vandaag. :s)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184292162
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:40 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Zo is dat fijne linkse rakker van me. Had het altijd al wel in de gaten; die vosss hoort bij de goeien
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef vosss het volgende:
Bovenstaande reactie was sarcastisch van mij. Niet dat jullie mij voor linkse rakker aan zien zegmaar. Dus ik zeg het maar even. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:41:50 #12
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184292170
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:39 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Die worden niet genauraliseerd, maar uitgezet. :)
:D De zee op
pi_184292173
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

:D De zee op
Goeie typo wel :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184292175
Hop wegwezen...
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:43:27 #15
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184292183
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Goeie typo wel :D
Wilde al sorry typen, is mijn dingetje, typo's :P
pi_184292188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem aan dat dit natuurlijk verder geen effect heeft op het naturalisatieproces van deze pareltjes. O+
Als je als kippen in een betonnen hok wordt gestopt wordt je op een gegeven moment ook boos. Die gasten kennen Nederland en Europa van tv. Van de fijne verhalen. Die gaan hierheen omdat ze denken daarmee het beste te doen voor hunzelf en hun familie. Die worden bij elkaar in zon bunker gezet. Greta de geitenwollensokkenjuffrouw voor de klas die ze vertelt dat ze moeten wachten, daarna nog meer moeten wachten. Dan zeggen dat ze zich wel aan de regels moeten houden. Dat dat komt door het verschil im cultuur. Dan worden er aantallen weer teruggeplaats na het land van herkomst na 5 jaar wachten. De kippen in t betonnen hok horen dit, vinden dat kut, raken gefrustreerd..... Ja dan wordt je wel een keer boos. Helemaal als je niet allemaal professor doctorandus bent.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:47:13 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184292204
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:44 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je als kippen in een betonnen hok wordt gestopt wordt je op een gegeven moment ook boos. Die gasten kennen Nederland en Europa van tv. Van de fijne verhalen. Die gaan hierheen omdat ze denken daarmee het beste te doen voor hunzelf en hun familie. Die worden bij elkaar in zon bunker gezet. Greta de geitenwollensokkenjuffrouw voor de klas die ze vertelt dat ze moeten wachten, daarna nog meer moeten wachten. Dan zeggen dat ze zich wel aan de regels moeten houden. Dat dat komt door het verschil im cultuur. Dan worden er aantallen weer teruggeplaats na het land van herkomst na 5 jaar wachten. De kippen in t betonnen hok horen dit, vinden dat kut, raken gefrustreerd..... Ja dan wordt je wel een keer boos. Helemaal als je niet allemaal professor doctorandus bent.
Oke.
pi_184292212
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:44 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je als kippen in een betonnen hok wordt gestopt wordt je op een gegeven moment ook boos. Die gasten kennen Nederland en Europa van tv. Van de fijne verhalen. Die gaan hierheen omdat ze denken daarmee het beste te doen voor hunzelf en hun familie. Die worden bij elkaar in zon bunker gezet. Greta de geitenwollensokkenjuffrouw voor de klas die ze vertelt dat ze moeten wachten, daarna nog meer moeten wachten. Dan zeggen dat ze zich wel aan de regels moeten houden. Dat dat komt door het verschil im cultuur. Dan worden er aantallen weer teruggeplaats na het land van herkomst na 5 jaar wachten. De kippen in t betonnen hok horen dit, vinden dat kut, raken gefrustreerd..... Ja dan wordt je wel een keer boos. Helemaal als je niet allemaal professor doctorandus bent.
Zeker. Dus het wordt de hoogste tijd dat die vermaledijde Soros een keertje gaat hemelen met zn enge clubjes met propaganda hoe fantastisch het hier wel niet allemaal is en tips en trucks en alles. Ophoeren. Goddomme. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:48:07 #19
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184292215
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:44 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je als kippen in een betonnen hok wordt gestopt wordt je op een gegeven moment ook boos. Die gasten kennen Nederland en Europa van tv. Van de fijne verhalen. Die gaan hierheen omdat ze denken daarmee het beste te doen voor hunzelf en hun familie. Die worden bij elkaar in zon bunker gezet. Greta de geitenwollensokkenjuffrouw voor de klas die ze vertelt dat ze moeten wachten, daarna nog meer moeten wachten. Dan zeggen dat ze zich wel aan de regels moeten houden. Dat dat komt door het verschil im cultuur. Dan worden er aantallen weer teruggeplaats na het land van herkomst na 5 jaar wachten. De kippen in t betonnen hok horen dit, vinden dat kut, raken gefrustreerd..... Ja dan wordt je wel een keer boos. Helemaal als je niet allemaal professor doctorandus bent.
Schei toch uit, ze hebben allemaal smartphones met het laatste nieuws over Nederland en de Eu.
pi_184292224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
het laatste nieuws
Heeft Nikonlover ze allemaal een link gestuurd? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184292231
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker. Dus het wordt de hoogste tijd dat die vermaledijde Soros een keertje gaat hemelen met zn enge clubjes met propaganda hoe fantastisch het hier wel niet allemaal is en tips en trucks en alles. Ophoeren. Goddomme. :)
Zou die hier moeten proberen Afrika te prijzen als land der ongerepte natuur, kijken hoeveel er dan vanuit hier in de boot stappen om daar met hele families heen te varen... Geen. Die Soros die weet wel hoe de business werkt ;)
pi_184292250
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Schei toch uit, ze hebben allemaal smartphones met het laatste nieuws over Nederland en de Eu.
Zullen ze dit soort nieuwsberichten ook lezen? En dan denken:"daar gaan we heen?"
pi_184292311
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:53 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Zullen ze dit soort nieuwsberichten ook lezen? En dan denken:"daar gaan we heen?"
Ik denk niet dat veel toekomstige Afrikaanse migranten het AD lezen voordat ze naar Nederland komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184293071
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:44 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je als kippen in een betonnen hok wordt gestopt wordt je op een gegeven moment ook boos. Die gasten kennen Nederland en Europa van tv. Van de fijne verhalen. Die gaan hierheen omdat ze denken daarmee het beste te doen voor hunzelf en hun familie. Die worden bij elkaar in zon bunker gezet. Greta de geitenwollensokkenjuffrouw voor de klas die ze vertelt dat ze moeten wachten, daarna nog meer moeten wachten. Dan zeggen dat ze zich wel aan de regels moeten houden. Dat dat komt door het verschil im cultuur. Dan worden er aantallen weer teruggeplaats na het land van herkomst na 5 jaar wachten. De kippen in t betonnen hok horen dit, vinden dat kut, raken gefrustreerd..... Ja dan wordt je wel een keer boos. Helemaal als je niet allemaal professor doctorandus bent.
Dit dus. Er wordt van asielzoekers maar verwacht dat ze in een hoogst ingewikkelde en vreemde situatie zich gedragen als de meest makke schaapjes. Dat ze zich allemaal gedragen als modelburger die alleen maar ja en amen zeggen, die maar blij moeten zijn met elk kruimeltje dat ze krijgen. Zo zijn mensen niet.
pi_184293233
Zijn het niet gewoon criminelen?
  woensdag 9 januari 2019 @ 06:58:54 #26
476281 Butjekef
Put met keren
pi_184293298
Het is toch echt onze eigen schuld. Wolfjeamadeus legt het allemaal haarfijn uit. Heeft de regering al excuses aangeboden en permanente verblijfsvergunningen aan deze slachtoffers en al hun familieleden verstrekt? Dat is toch wel het minste dat we kunnen doen.
pi_184293317
Welkom in mijn land _O_ Allemaal parels.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 9 januari 2019 @ 07:17:13 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_184293443
Dat is weer het gevolg van de War on Drugs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_184293479
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:38 schreef vosss het volgende:

[..]

DE WERELD IS VAN IEDEREEN!!!! O+
Afrika, Siberië en de Stille Oceaan zijn groot genoeg *O*

Er moeten gewoon meer kille berekeningen gemaakt worden, is ze na definitieve beslissing ze een tijdje hier houden in afwachting van een reguliere vlucht goedkoper, of kan een transport van bv. defensie ze z.s.m. afleveren? Ik denk (maar ik ben geen expert) dat die 2e optie dan nog goedkpper is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_184293487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 06:58 schreef Butjekef het volgende:
Het is toch echt onze eigen schuld. Wolfjeamadeus legt het allemaal haarfijn uit. Heeft de regering al excuses aangeboden en permanente verblijfsvergunningen aan deze slachtoffers en al hun familieleden verstrekt? Dat is toch wel het minste dat we kunnen doen.
In extremen denken ^O^
  woensdag 9 januari 2019 @ 08:18:26 #31
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184293968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Vind ik een hele goede oplossing voor het immigrantenprobleem. Iedereen die voor stemt MOET er 2 in huis nemen. Immers zijn de pro's de SJW's met de oplossing.

Maar goed als het zover komt dan is het natuurlijk weer verkeerd begrepen door ons.
Aan het typen...
pi_184294244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 06:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dit dus. Er wordt van asielzoekers maar verwacht dat ze in een hoogst ingewikkelde en vreemde situatie zich gedragen als de meest makke schaapjes. Dat ze zich allemaal gedragen als modelburger die alleen maar ja en amen zeggen, die maar blij moeten zijn met elk kruimeltje dat ze krijgen. Zo zijn mensen niet.
Als ik boos ben, sla ik hier ook de mensen van de vliegbasis neer. Allemaal.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184294309
Arme vrouwen en kindere.. oh wacht.

Het is niet populair om aan te tonen dat het uitschot wat hier komt, meer dan 80% is man.

De vrouwen en kinderen mogen inde traumas in thuisland blijven zitten totdat IS hubby het voor elkaar heeft gekregen dat ook zij kunnen komen en anders pech.

Ze laten het wel aan de VN over om zielige reclames te maken over de kids die achter zijn gebleven en dat we ze moeten halen.
  woensdag 9 januari 2019 @ 08:58:44 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184294463
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Arme vrouwen en kindere.. oh wacht.

Het is niet populair om aan te tonen dat het uitschot wat hier komt, meer dan 80% is man.

De vrouwen en kinderen mogen inde traumas in thuisland blijven zitten totdat IS hubby het voor elkaar heeft gekregen dat ook zij kunnen komen en anders pech.

Ze laten het wel aan de VN over om zielige reclames te maken over de kids die achter zijn gebleven en dat we ze moeten halen.
Stockfoto ;)

Verder klopt het wel dat 80-90 procent jongeman is en het merendeels gaat om economische vluchtelingen.
pi_184294470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:41 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als ik boos ben, sla ik hier ook de mensen van de vliegbasis neer. Allemaal.
Daar heb ik het niet over. Maar ik snap dat het makkelijker is om een realistisch verhaal belachelijk te maken.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:22:24 #36
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184296615
Het AD is inmiddels net als de Televaag ook al jarenlang een verspreider van nepnieuws
pi_184297898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Waarom niet bij VVD-ers? Jaagt dat de huizenprijzen onvoldoende op?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_184297959
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Vind ik een hele goede oplossing voor het immigrantenprobleem. Iedereen die voor stemt MOET er 2 in huis nemen. Immers zijn de pro's de SJW's met de oplossing.

Maar goed als het zover komt dan is het natuurlijk weer verkeerd begrepen door ons.
De voorstemmers worden nooit met die ellende geconfronteerd, het zijn wereldvreemde mensen in hun eigen omgeving en kliekje waar dan één goed geïntegreerd exotisch exemplaar rondloopt.

Maar ik deel de mening wel, stem je voor zulke onzin dan moet je ook maar de gevolgen dragen, en ze niet in wijken zetten die al flink achteruit gegaan zijn, doe dat een paar jaar en niemand stemt meer links.
pi_184298074
Zet ze maar op water en brood! :Y)
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:40:45 #40
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184298177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De voorstemmers worden nooit met die ellende geconfronteerd, het zijn wereldvreemde mensen in hun eigen omgeving en kliekje waar dan één goed geïntegreerd exotisch exemplaar rondloopt.

Maar ik deel de mening wel, stem je voor zulke onzin dan moet je ook maar de gevolgen dragen, en ze niet in wijken zetten die al flink achteruit gegaan zijn, doe dat een paar jaar en niemand stemt meer links.
Precies want vandaag de dag is het NIMBY nog altijd sterk van toepassing.
Aan het typen...
pi_184298329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De voorstemmers worden nooit met die ellende geconfronteerd, het zijn wereldvreemde mensen in hun eigen omgeving en kliekje waar dan één goed geïntegreerd exotisch exemplaar rondloopt.

Maar ik deel de mening wel, stem je voor zulke onzin dan moet je ook maar de gevolgen dragen, en ze niet in wijken zetten die al flink achteruit gegaan zijn, doe dat een paar jaar en niemand stemt meer links.
Ik ben voorstander van medische zorg en onderwijs. Moet ik nu ook verplicht 2 mensen per maand opereren en 2 kinderen een basisopleiding geven?
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:47:54 #42
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184298359
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van medische zorg en onderwijs. Moet ik nu ook verplicht 2 mensen per maand opereren en 2 kinderen een basisopleiding geven?
Appels met peren vergelijken :') SJW gespot. :D
Aan het typen...
pi_184298408
gewoon per direct het land uit flikkeren. duidelijk geen probleem met de wet overtreden en geweld gebruiken. rot maar lekker op naar de woestijn dat stel parasieten
pi_184299109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken :') SJW gespot. :D
Niks appels met peren. Politieke besluiten steunen, betekend persoonlijke verantwoordelijkheid. Volgens jullie dan.
pi_184299305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Doe maar niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:35:33 #46
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184299345
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 06:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dit dus. Er wordt van asielzoekers maar verwacht dat ze in een hoogst ingewikkelde en vreemde situatie zich gedragen als de meest makke schaapjes. Dat ze zich allemaal gedragen als modelburger die alleen maar ja en amen zeggen, die maar blij moeten zijn met elk kruimeltje dat ze krijgen. Zo zijn mensen niet.
Je keurt het af maar begrijpt het?
pi_184299359
Gewoon overal bakjes met suikerklontjes neerzetten.
pi_184299436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 06:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dit dus. Er wordt van asielzoekers maar verwacht dat ze in een hoogst ingewikkelde en vreemde situatie zich gedragen als de meest makke schaapjes. Dat ze zich allemaal gedragen als modelburger die alleen maar ja en amen zeggen, die maar blij moeten zijn met elk kruimeltje dat ze krijgen. Zo zijn mensen niet.
Drugs naar binnen smokkelen in het pand waar je opgevangen word in afwachting van je uitzetting is dan weer het andere uiterste.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184300104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Je keurt het af maar begrijpt het?
Jep
pi_184300112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Drugs naar binnen smokkelen in het pand waar je opgevangen word in afwachting van je uitzetting is dan weer het andere uiterste.
Ik vind dat niet OK, maar er zijn ergere dingen.
pi_184300237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik vind dat niet OK, maar er zijn ergere dingen.
zoals geweld gebruiken tegen onschuldige medewerkers?
pi_184300351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef totalvamp het volgende:

[..]

zoals geweld gebruiken tegen onschuldige medewerkers?
Dat vindt hij ook niet erg, want die mensen zijn nu eenmaal in een vreemd land, onder voor hun vreemde omstandigheden, dus dan mag je gewoon slaan en drugs smokkelen.

Logisch.

Ze zouden hem ook mogen slaan van hem, waarschijnlijk.

Misschien kan hij zich vrijwillig aanmelden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184300938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat vindt hij ook niet erg, want die mensen zijn nu eenmaal in een vreemd land, onder voor hun vreemde omstandigheden, dus dan mag je gewoon slaan en drugs smokkelen.

Logisch.

Ze zouden hem ook mogen slaan van hem, waarschijnlijk.

Misschien kan hij zich vrijwillig aanmelden.
Zou je mij geen woorden in de mond willen leggen. Zeker niet als ze niet kloppen?
pi_184300967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef totalvamp het volgende:

[..]

zoals geweld gebruiken tegen onschuldige medewerkers?
Ja, en nog veel meer zaken.

Maar ik blijf er bij dat je niet van ze kan verwachten dat het perfect modelburgers zullen zijn, die met alles, hoe kut dan ook, blij zijn.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:10:50 #55
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184301093
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Jep
Een persoon probeert drugs mee naar binnen te smokkelen wat niet mag. Wordt betrapt en er volgt een geweldsexplosie. En jij begrijpt dit? Dan heb je een rare kronkel in je kop.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:12:50 #56
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184301128
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, en nog veel meer zaken.

Maar ik blijf er bij dat je niet van ze kan verwachten dat het perfect modelburgers zullen zijn, die met alles, hoe kut dan ook, blij zijn.
Dat is wel ff iets anders dan reageren met geweld wanneer iemand wordt betrapt op iets wat niet mag.
pi_184301250
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van medische zorg en onderwijs. Moet ik nu ook verplicht 2 mensen per maand opereren en 2 kinderen een basisopleiding geven?
Wat is dit voor een domme redenatie.

Wat zijn de gevolgen van medische zorg en onderwijs? Als jij hier hordes allochtonen heen wilt halen dan vang je ze ook maar op of betaal je er maar voor, zo simpel is het.
pi_184301338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:10 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Een persoon probeert drugs mee naar binnen te smokkelen wat niet mag. Wordt betrapt en er volgt een geweldsexplosie. En jij begrijpt dit? Dan heb je een rare kronkel in je kop.
Ik begrijp dat asielzoekers ook mensen zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat is dit voor een domme redenatie.

Wat zijn de gevolgen van medische zorg en onderwijs? Als jij hier hordes allochtonen heen wilt halen dan vang je ze ook maar op of betaal je er maar voor, zo simpel is het.
Ook voor jou: ik sta achter een hele serie beslissingen van de politiek. Betekent in veel gevallen nog niet dat ik die zelf moet uitvoeren. Dat is niet hoe een maatschappij werkt.
pi_184301444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat asielzoekers ook mensen zijn.

[..]

Ook voor jou: ik sta achter een hele serie beslissingen van de politiek. Betekent in veel gevallen nog niet dat ik die zelf moet uitvoeren. Dat is niet hoe een maatschappij werkt.
Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers. En als je dan gaat kijken kun je de mensen die het er niet mee eens zijn simpel identificeren, dat zijn de mensen die in de buurten wonen waar dat tuig gevestigd wordt of waar al heel veel islamitische mensen zijn. De mensen die voorstander zijn die kunnen we ook makkelijk identificeren, dat zijn de mensen in de betere buurten waar de enige exoot 3e generatie Ali met zijn eigen bedrijf en met zijn vrouw die gewoon in moderne kleren rondloopt en natuurlijk niet te vergeten de 5e colonne die zwaar aanwezig is in Nederland en maar blijven roepen om zoveel mogelijk geloofs- en cultuurgenoten binnen te halen.

Het is niet voor niets dat rechtse partijen het zeer goed doen in de mindere wijken, want zij ondervinden wel degelijk de last waarvoor die linkse kliek zich maar de ogen blijft sluiten, dus waarom niet eens zien wat het beleid voor een gevolgen heeft, wil jij zielige Afrikanen opvangen dan vang ze maar lekker in je eigen buurt op of in je eigen huis.

Het is zo simpel, jij wilt ze wel, ik en anderen willen ze niet, waarom moeten ze dan wel geplaatst worden bij mij en die anderen die tegenstander zijn? Genoeg Groenlinks gemeentes waar ze van mij honderden AZC's uit de grond mogen trappen, ik wens ze veel plezier. Maar ieder normaal denkend mens wat al geconfronteerd is met die belachelijke islamitische of Afrikaanse multikul weet de uitkomst toch al.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:59:56 #60
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184301912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat asielzoekers ook mensen zijn.

Dus?
pi_184302168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers. En als je dan gaat kijken kun je de mensen die het er niet mee eens zijn simpel identificeren, dat zijn de mensen die in de buurten wonen waar dat tuig gevestigd wordt of waar al heel veel islamitische mensen zijn. De mensen die voorstander zijn die kunnen we ook makkelijk identificeren, dat zijn de mensen in de betere buurten waar de enige exoot 3e generatie Ali met zijn eigen bedrijf en met zijn vrouw die gewoon in moderne kleren rondloopt en natuurlijk niet te vergeten de 5e colonne die zwaar aanwezig is in Nederland en maar blijven roepen om zoveel mogelijk geloofs- en cultuurgenoten binnen te halen.

Het is niet voor niets dat rechtse partijen het zeer goed doen in de mindere wijken, want zij ondervinden wel degelijk de last waarvoor die linkse kliek zich maar de ogen blijft sluiten, dus waarom niet eens zien wat het beleid voor een gevolgen heeft, wil jij zielige Afrikanen opvangen dan vang ze maar lekker in je eigen buurt op of in je eigen huis.

Het is zo simpel, jij wilt ze wel, ik en anderen willen ze niet, waarom moeten ze dan wel geplaatst worden bij mij en die anderen die tegenstander zijn? Genoeg Groenlinks gemeentes waar ze van mij honderden AZC's uit de grond mogen trappen, ik wens ze veel plezier. Maar ieder normaal denkend mens wat al geconfronteerd is met die belachelijke islamitische of Afrikaanse multikul weet de uitkomst toch al.
Wat een lang verhaal zeg. Jij weet in wat voor wijk ik woon?
pi_184302197
En deze mensen worden niet per direct het land uitgetrapt omdat? :?
pi_184302199
Van mij mag de politie of ME grof geweld tegen hen gebruiken, zelf met scherp schieten. Dit gespuis zijn parasieten.
pi_184302216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom niet bij VVD-ers?
Nee, VVD-ers vinden niet dat die lui "humaan" (lees wat GroenLinksers daaronder verstaan) behandeld hoeven te worden dus dat druist tegen hun principes in.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184302238
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:59 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Dus?
Dus de opmerkingingen dat ze zich moeten gedragen als schoothondjes nergens op slaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 16:18:26 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184302251
Ze weten dat ze er toch uitgeflikkerd worden, dus waarom niet nog even je lekker misdragen op kosten van Nederland?
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:02:55 #67
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184303119
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:17 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dus de opmerkingingen dat ze zich moeten gedragen als schoothondjes nergens op slaan.
Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?
pi_184303125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:02 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?
Nee
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:03:43 #69
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184303134
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee
Dat doe je wel
pi_184303200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Dat doe je wel
Nee, dat doe ik niet
pi_184303205
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet
Jij bent wel een hele ingewikkelde trol.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:11:01 #72
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184303232
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[Je keurt het af maar begrijpt het?]

Jep
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[Maar begrip opbrengen voor het gebruik van geweld wanneer een persoon wordt betrapt op een strafbaar feit vindt je wel ergens op slaan?]

Nee
Kan je er nou begrip voor opbrengen of niet?
pi_184303256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Nee
Je kan je beter opgeven voor "wie is de Mol?"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:16:14 #74
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184303313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi dat jij erachter staat, maar ik en miljoenen Nederlanders staan niet achter het besluit als het gaat om de opvang van asielzoekers.
Maar een meerderheid wel. Dat is democratie toch? :) https://www.telegraaf.nl/(...)opvang-vluchtelingen
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:18:28 #75
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184303359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kunnen GroenLinksers tijdelijk die vreemdelingen bij hun thuis in bewaring nemen.
Misschien kunnen alle PVV'ers ze tegen houden bij de grens. :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184303454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maar een meerderheid wel. Dat is democratie toch? :) https://www.telegraaf.nl/(...)opvang-vluchtelingen
Als het om oorlogsvluchtelingen gaat is het de meerderheid, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184303501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien kunnen alle PVV'ers ze tegen houden bij de grens. :O
....en 77 % is voor de opvang van oorlogsvluchtelingen, maar maar 36 % wil een asielzokercentrum bij hen in de buurt hebben?????

Nou, daar ga je al.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:42:39 #78
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184303722
Ik snap dat wachten op uitzetten niet zo.

Word je uitgezet?
Morgen word je samen met je matties vervoerd naar de luchthaven en word je op het eerste vliegtuig naar huis gezet. Doei

Maar nee, je wordt jaren in een of ander centrum gestopt wat de belastingbetaler betaalt, je kan in beroep gaan op kosten van de staat en uiteindelijk word je teruggestuurd.
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:09:55 #79
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_184304247
Namen noteren, grote dikke DENIED stempel op hun aanvraag en zo snel mogelijk weer terug. Als je je bij de deur al niet kan gedragen dan kom je het huis niet binnen ook. :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:12:23 #80
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184304274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

....en 77 % is voor de opvang van oorlogsvluchtelingen, maar maar 36 % wil een asielzokercentrum bij hen in de buurt hebben?????

Nou, daar ga je al.
Tja en de schreeuwers hier willen ze weg hebben maar dat willen ze ook niet zelf doen. Wat een non-argument. :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184304667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:11 schreef begaaierd het volgende:

[..]


[..]


[..]

Kan je er nou begrip voor opbrengen of niet?
Ik heb er begrip voor dat asielzoekers geen perfecte wezens zijn. Heb ook de hele tijd niks anders beweerd.
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:42:37 #82
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184304699
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik heb er begrip voor dat asielzoekers geen perfecte wezens zijn. Heb ook de hele tijd niks anders beweerd.
Wat vind je wat er met deze mensen moet gebeuren ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_184304713
quote:
15s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat vind je wat er met deze mensen moet gebeuren ?
Welke mensen? Mensen die regels/wetten hebben overtreden of asielzoekers in het algemeen?
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:57:58 #84
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184304946
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

....en 77 % is voor de opvang van oorlogsvluchtelingen, maar maar 36 % wil een asielzokercentrum bij hen in de buurt hebben?????

Nou, daar ga je al.
Logisch. Heb je geluk dan krijg je een centrum met veel gezinnen in de buurt. Heb je pech dan krijg je een aso-AZC vol met jongemannen uit Marokko of Algerije.
pi_184304961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Welke mensen? Mensen die regels/wetten hebben overtreden of asielzoekers in het algemeen?
Dit zijn geen asielzoekers.
pi_184305620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:50 schreef totalvamp het volgende:
gewoon per direct het land uit flikkeren. duidelijk geen probleem met de wet overtreden en geweld gebruiken. rot maar lekker op naar de woestijn dat stel parasieten
Precies, niet twijfelen: Direct uitzetten.
pi_184305693
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:31 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Precies, niet twijfelen: Direct uitzetten.
Dat vind ik altijd zo hilarisch he. 'direct uitzetten'. Hoe dan? Waarheen?
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:42:06 #88
286575 Roces18
Chef de party
pi_184305828
Naja, als je maandenlang zo niet jaren in zijn hok zit opgesloten....
Schuld ligt bij de overheid. Op het vliegtuig ermee en weg ermee.
Of dump ze over de grens bij Belgie gaan ze daar maar wonen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184305868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:42 schreef Roces18 het volgende:
Naja, als je maandenlang zo niet jaren in zijn hok zit opgesloten....
Schuld ligt bij de overheid. Op het vliegtuig ermee en weg ermee.
Of dump ze over de grens bij Belgie gaan ze daar maar wonen
Dat bedoel ik dus. Dat kan toch helemaal niet :D
pi_184306037
Gewoon niet meer naar binnen komen dus. Laat ze het maar uitvechten daar binnen. Af en toe een paar kilo eten naar binnen schieten en zoek het maar uit.
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:52:58 #91
286575 Roces18
Chef de party
pi_184306062
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Dat kan toch helemaal niet :D
Deel 1 kan niet.
Rest kan wel maar wil men niet want regels blabla

Stik in je regels, wie gaat er wat van zeggen dan?
En ook al zeggen ze wat? So what?
Beetje dreigen dat je uit de EU stapt en ze zijn zo mak als een schaap
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184306274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Deel 1 kan niet.
Rest kan wel maar wil men niet want regels blabla

Stik in je regels, wie gaat er wat van zeggen dan?
En ook al zeggen ze wat? So what?
Beetje dreigen dat je uit de EU stapt en ze zijn zo mak als een schaap
:') Tuurlijk knul. Gewoon compleet je houding veranderen ten opzichte van je bondgenoten. Zal vast geen vergaande gevolgen hebben.
pi_184306275
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Logisch. Heb je geluk dan krijg je een centrum met veel gezinnen in de buurt. Heb je pech dan krijg je een aso-AZC vol met jongemannen uit Marokko of Algerije.
Ja,

Maar dan klopt het toch niet dat 77 % van de bevolking de asielzoekers willen ontvangen/ Als 36 % maar een AZC in de buurt wil.

Dat is echt zo van " ja, ik w.il ze wel ontvangen, maar niet bij mij in de buurt. Ergens anders in Nederland heel ver bij mij vandaan wil ik ze wel ontvangen.'
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:03:35 #94
286575 Roces18
Chef de party
pi_184306302
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:02 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

:') Tuurlijk knul. Gewoon compleet je houding veranderen ten opzichte van je bondgenoten. Zal vast geen vergaande gevolgen hebben.
Nee dat denk ik niet.. Af en toe spierballen tonen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184306309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien kunnen alle PVV'ers ze tegen houden bij de grens. :O
Ik denk -hoewel ik niet van die partij ben- dat ze dat graag zouden doen als ze die bevoegdheden kregen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:11:12 #96
286575 Roces18
Chef de party
pi_184306481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik denk -hoewel ik niet van die partij ben- dat ze dat graag zouden doen als ze die bevoegdheden kregen.
Schaam je je ervoor dan?

Men ziet pvv'ers hier altijd als racisten terwijl juist ook veel allochtonen op pvv stemmen ivm verloedering in de eigen wijk. Daarnaast is 50% (harde kern) inderdaad laagopgeleid maar dat geeft je alsnog 25% middelbaar opgeleid en 25% hoger opgeleid.

Terwijl het gemiddelde IQ bij groenlinks onder de 50 ligt :') 8)7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184306523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Schaam je je ervoor dan?
Nee, ik stem gewoon op de SGP, dus ik kan niet voor PVV'ers spreken, maar ik denk dus wel dat best veel PVV'ers mee zouden willen helpen met de grens te bewaken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:15:49 #98
286575 Roces18
Chef de party
pi_184306614
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:12 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, ik stem gewoon op de SGP, dus ik kan niet voor PVV'ers spreken, maar ik denk dus wel dat best veel PVV'ers mee zouden willen helpen met de grens te bewaken.
Denk dat ook veel SGPers dat zouden willen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184306636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Denk dat ook veel SGPers dat zouden willen
Misschien, maar IkStampOpTaco's had het over PVV'ers.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:23:31 #100
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184306781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja,

Maar dan klopt het toch niet dat 77 % van de bevolking de asielzoekers willen ontvangen/ Als 36 % maar een AZC in de buurt wil.

Dat is echt zo van " ja, ik w.il ze wel ontvangen, maar niet bij mij in de buurt. Ergens anders in Nederland heel ver bij mij vandaan wil ik ze wel ontvangen.'
Not in my backyard hé. Een GroenLinks stemmer wil thuis ook geen uitzicht hebben op een zooitje windturbines.
pi_184308475
Wat stout van die chirurgen
  donderdag 10 januari 2019 @ 08:32:12 #102
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184314312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik denk -hoewel ik niet van die partij ben- dat ze dat graag zouden doen als ze die bevoegdheden kregen.
Ik denk het niet. En zo is het cirkeltje rond en geldt jouw repliek ook voor de andere kant. Waarschijnlijk zouden ook veel voorstanders van het opvangen van vluchtelingen hen onderdak willen bieden, maar hebben ze daar de mogelijkheden niet voor.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Terwijl het gemiddelde IQ bij groenlinks onder de 50 ligt :') 8)7
Lul niet zo dom, na de achterban van D66 heeft de achterban van Groenlinks het grootste aandeel hoger opgeleiden. :')

https://nos.nl/artikel/21(...)op-welke-partij.html
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184321531
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
maar hebben ze daar de mogelijkheden niet voor.
Wat zouden daar dan zoal de oorzaken van zijn?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:00:45 #104
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184321966
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:39 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Wat zouden daar dan zoal de oorzaken van zijn?
De meeste huizen zijn gebouwd met het idee dat er 1 gezin in komt wonen om maar wat te noemen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184322066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De meeste huizen zijn gebouwd met het idee dat er 1 gezin in komt wonen om maar wat te noemen.
dus? De bevolkingsgroei onder de inheemse bevolking is zo laag, dat er in de meeste gezinnen nog vacante plaatsen zijn.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')