Ze gooit bij ons in de competitie ouwe reus.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie al gelijk waarom je haar leuk vindt
LORENA RIETBERGENquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Graaf en Prins ontbreken in je rijtje. Overigens zet ik mijn geld op Anita van de Velden. Al eerder over gesproken. Die heeft nu sponsors en komt er rap aan.
Beetje dat chubbye van Aileenquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie al gelijk waarom je haar leuk vindt
Anita is heel klein en enorme jopen trouwensquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje dat chubbye van Aileen
24 liter melken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anita is heel klein en enorme jopen trouwens
Meh ook niet echt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
En het zusje van Levy Frauenfelder?
Veronika Korolevaquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Beau Greaves gaat alles opeisen de komende 30 jaar
Beau kan beter op rugby gaan met haar postuur.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
En het zusje van Levy Frauenfelder?
Die gaat de komende jaren gewoon lekker sletten en dartsen vergeten.quote:
Nee ook niet. Let maar op onze Anitaquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze lijkt wel 25. Lekker rondsletten. Vrouwelijke Corey Cadbyquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ook niet. Let maar op onze AnitaDie gooit pas 1 seizoen, maar heeft een gezin etc en gaat het nu proberen. Al 2 x finale van een Nederlandse ranking (waar alle toppers ook aan meedoen) is bijzonder knap als je nog nooit op zulke podia hebt gegooid.
Ze is iets jonger en 1 kindje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Z
[..]
Ze lijkt wel 25. Lekker rondsletten. Vrouwelijke Corey Cadby
Mieke de Boeredquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat de komende jaren gewoon lekker sletten en dartsen vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |