abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184322772
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Waar baseer je dat op? Sleep er eens goede argumenten bij om mij daarvan te overtuigen. Want ik denk persoonlijk dat ze dan precies het tegenovergestelde had gedaan. Kritiek hebben op de islam en asielzoekers betekent nog niet dat je een vreemdelingenhater bent.
De racistische uitlatingen en het wegzetten van bevolkingsgroepen, en dit vervolgens onderbouwen met schokkende gebeurtenissen die nog niet eens gebeurd zijn, terwijl je al lang de drang had om je anti islam mening te exploiteren.
IK VERGEET DIT NIET
pi_184322993
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:40 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

De racistische uitlatingen en het wegzetten van bevolkingsgroepen, en dit vervolgens onderbouwen met schokkende gebeurtenissen die nog niet eens gebeurd zijn, terwijl je al lang de drang had om je anti islam mening te exploiteren.
Die zogenaamd racistische uitlatingen hebben de betreffende bevolkingsgroepen toch echt over zichzelf afgeroepen.

Ik beweer absoluut niet dat elke moslim hier voor problemen zorgt. Maar als een aanzienlijk deel van die bevolkingsgroep dit wel decennia lang blijft doen, is het niet gek dat men zich gaat afvragen of we hun religie en etnische culturele opvattingen moeten toelaten.

Verder maak ik bij haar op dat ze heel goed onderscheid kan maken tussen rechtvaardig gedrag en onrechtvaardig gedrag en daar ook naar handelt. Ik heb liever een politica die geen blad voor de mond neemt dan een onbetrouwbare draaikont zoals die lui van D66 of na´evelingen in geitenwollensokken die zich bij Groenlinks hebben aangesloten.
pi_184323511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Die zogenaamd racistische uitlatingen hebben de betreffende bevolkingsgroepen toch echt over zichzelf afgeroepen.
Dit zegt genoeg over jou
IK VERGEET DIT NIET
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')