abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184316618
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Dit verneem ik van de mannen die daar mee zitten.
als je er geen ervaring mee hebt, heb je dus helemaal geen recht van spreken. ^O^
compact en kleverig.
pi_184316625
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Dit verneem ik van de mannen die daar mee zitten.
Die vinden het moeilijk, een rare vorm van cognitieve dissonantie probeert het wijs te maken dat ze vrouwen niet willen benaderen omdat ze: hard afwijzen / afwijzen / hij verlegen is en ze hem daarom afwijzen..... Etc

Allemaal zelf verzonnen want als ze het zouden testen en 10x iemand zouden aanspreken zouden ze gewoon een antwoord terug krijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184316643
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

4x vragen of ik een biertje wil en 4x mn nee niet horen.

Duidelijk vertellen dat ik in een relatie zit en me toch willen zoenen.

Een gewone vriend die ‘raar’ gaat doen als je een relatie krijgt.


Waarom definieer je dit als verlegen jongen? Ik dacht overigens dat de discussie ging over de approach.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184316663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die vinden het moeilijk, een rare vorm van cognitieve dissonantie probeert het wijs te maken dat ze vrouwen niet willen benaderen omdat ze: hard afwijzen / afwijzen / hij verlegen is en ze hem daarom afwijzen..... Etc

Allemaal zelf verzonnen want als ze het zouden testen en 10x iemand zouden aanspreken zouden ze gewoon een antwoord terug krijgen.
Over het algemeen maak je een praatje en houd je verder afstand.

En als ik echt een pisbui heb, kan het zijn dat ik niet zo aardig ben.
Ook tegen chad of Brad pitt.
compact en kleverig.
pi_184316668
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:


In gesprek zijn met iemand, zeggen dat je nog wat afgesproken hebt met een ander, maar dat het gezellig kletsen was en dat ze de hint niet snappen. (Dat gebeurt Vaak!)


Te cryptisch hoor, dit is niet bepaald een afwijzing.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184316676
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom definieer je dit als verlegen jongen? Ik dacht overigens dat de discussie ging over de approach.
het gaat niet alleen over verlegen jongens. :P
compact en kleverig.
pi_184316686
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Te cryptisch hoor, dit is niet bepaald een afwijzing.
jawel. Als ik zeg: ik moet weg, moet je niet aan mn been gaan hangen, maar me laten gaan.
compact en kleverig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:36:03 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184316701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Dit verneem ik van de mannen die daar mee zitten.
Ene beetje lastig beoordelen voor ons he? Als die mannen hier enkel via hun zaakwaarnemer communiceren en we ze niet kunnen bevragen wat ze nou precies doen.
pi_184316722
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jawel. Als ik zeg: ik moet weg, moet je niet aan mn been gaan hangen, maar me laten gaan.
Dan moet je snel een netje over het vrouwtje gooien en kidnappen.

Tuurlijk moet je dan weg, maar ik vind het geen afwijzing.

Jij moet weg? Okay, maar je bent leuk dus zullen we een keertje afspreken? Wat is je nr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184316779
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom definieer je dit als verlegen jongen? Ik dacht overigens dat de discussie ging over de approach.
en het gaat niet over de approach, het gaat over afwijzing. Dat kan op elk moment zijn.

Ik heb daar vervelende ervaringen mee, dus ik kom liever niet in die situatie. Iemand een kans geven houdt in dat ik mezelf de kans geef in die situatie te komen. Dus houd ik liever afstand.
Meestal op een zo aardig mogelijke manier.
compact en kleverig.
pi_184316817
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan moet je snel een netje over het vrouwtje gooien en kidnappen.

Tuurlijk moet je dan weg, maar ik vind het geen afwijzing.

Jij moet weg? Okay, maar je bent leuk dus zullen we een keertje afspreken? Wat is je nr.
ja, prima als dat de reactie is, dan zeg ik wel nee, maar als iemand achter me aan loopt, door blijft lullen of zeuren als ik nee zeg, is dat echt heel irritant.
compact en kleverig.
pi_184316993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
maar als man zijnde is het heel normaal als je jaren niet balt als je een beetje pech hebt.
Zo moeilijk is het toch ook weer niet? :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_184317029
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en het gaat niet over de approach, het gaat over afwijzing. Dat kan op elk moment zijn.

Ik heb daar vervelende ervaringen mee, dus ik kom liever niet in die situatie. Iemand een kans geven houdt in dat ik mezelf de kans geef in die situatie te komen. Dus houd ik liever afstand.
Meestal op een zo aardig mogelijke manier.
Dus het gaat toch wel om de approach.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184317035
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, prima als dat de reactie is, dan zeg ik wel nee, maar als iemand achter me aan loopt, door blijft lullen of zeuren als ik nee zeg, is dat echt heel irritant.
Uiteraard, beetje jammer dat je nee zegt hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184317072
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus het gaat toch wel om de approach.
niet alleen.
compact en kleverig.
pi_184317106
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

niet alleen.
Ja maar je wijst daar gelijk af dus want je ontwijkt negatieve ervaringen met dat je dan later moet afwijzen en ze daar slecht op gaan.

Naja kut voor je dat je zo getekend bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184317159
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, beetje jammer dat je nee zegt hoor.
ik heb een relatie.
Zou niet zo netjes zijn als ik ja zei 🤡
compact en kleverig.
pi_184317190
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja maar je wijst daar gelijk af dus want je ontwijkt negatieve ervaringen met dat je dan later moet afwijzen en ze daar slecht op gaan.

Naja kut voor je dat je zo getekend bent.
ja, soms wel. Ligt aan mijn bui vooral en niet eens zozeer aan wie me aanspreekt.

En ja, dat vind ik ook.
Dus kom niet aan met dat wij vrouwen het allemaal maar verkeerd aanpakken als die verkeerde aanpak ingegeven is door jarenlange negatieve ervaringen met mannen.

Ik chargeer overigens om een punt te maken.
Ja, die ervaringen zijn echt, maar ik ben nog steeds in verreweg de meeste gevallen gewoon aardig en netjes. Ik zal alleen wat harder zijn op het moment dat dat nodig is dan ik vroeger geweest zou zijn.
compact en kleverig.
pi_184317193
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb een relatie.
Zou niet zo netjes zijn als ik ja zei 🤡
Ligt eraan wat je hebt afgesproken, ik hou me aanbevolen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184317289
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, prima als dat de reactie is, dan zeg ik wel nee, maar als iemand achter me aan loopt, door blijft lullen of zeuren als ik nee zeg, is dat echt heel irritant.
Ik snap dat zulke mannen je een traumatische ervaring geven en dat je dat maar al te graag wil persifleren over een grotere groep mannen. Maar statistisch gezien heb je ongelijk en ik ben niet je trauma-psycholoog. De meeste mannen zijn gewoon correct, soms knullig, maar 99% correct. Dit is duidelijk kruipen in je slachtofferroll om je wereldbeeld over deze mannen kracht bij te zetten. Nogmaals deze mannen, zijn gewoon werknemers of ondernemers, zeer productief, met één zwak: een enorme vrees voor de geobsedeerde hedendaagse gemancipeerde vrouw die moreel losgeslagen is..die niets liever wil dan mannen met zweepslagen worden recht getrokken naar haar wereldbeeld van de mooiboy toplaag. Deze utopie gaat niet uitkomen, als je vervolgens vraagt aan mannen om zich zelf te zijn en vervolgens fake beloont.
pi_184317313
Dit topic: the gift that keeps on giving. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_184317492
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:13 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik snap dat zulke mannen je een traumatische ervaring geven en dat je dat maar al te graag wil persifleren over een grotere groep mannen. Maar statistisch gezien heb je ongelijk en ik ben niet je trauma-psycholoog. De meeste mannen zijn gewoon correct, soms knullig, maar 99% correct. Dit is duidelijk kruipen in je slachtofferroll om je wereldbeeld over deze mannen kracht bij te zetten. Nogmaals deze mannen, zijn gewoon werknemers of ondernemers, zeer productief, met één zwak: een enorme vrees voor de geobsedeerde hedendaagse gemancipeerde vrouw die moreel losgeslagen is..die niets liever wil dan mannen met zweepslagen worden recht getrokken naar haar wereldbeeld van de mooiboy toplaag. Deze utopie gaat niet uitkomen, als je vervolgens vraagt aan mannen om zich zelf te zijn en vervolgens fake beloont.
Rot toch op. Als ik niet het recht heb om te zeggen dat mijn slechte ervaringen me gevormd hebben hierin, hebben ‘die mannen’ ook niet het recht om verbitterd te raken door een paar vrouwen, waar 95% van de vrouwen gewoon aardig doen. Want dat is óók zo , de meeste vrouwen zijn gewoon aardig en netjes, ze willen je gewoon niet in n relatie.
Het is precies hetzelfde.
En ik ben ook niet hun fucking traumatherapeut.
compact en kleverig.
pi_184317928
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Rot toch op. Als ik niet het recht heb om te zeggen dat mijn slechte ervaringen me gevormd hebben hierin, hebben ‘die mannen’ ook niet het recht om verbitterd te raken door een paar vrouwen, waar 95% van de vrouwen gewoon aardig doen. Want dat is óók zo , de meeste vrouwen zijn gewoon aardig en netjes, ze willen je gewoon niet in n relatie.
Het is precies hetzelfde.
En ik ben ook niet hun fucking traumatherapeut.
2 zekere factoren:
-De meeste doen niet aardig tegen deze heren, ze ontwijken massaal of dumpen hun frustratie in het gezicht van deze mannen. Dus blijkbaar zitten meer vrouwen in deze trauma-dynamiek.
-er is ongelijkheid tussen man en vrouw, waarin de vrouw een sex/aandachtmonopolie heeft, die op basis van feministische gelijkheidsgronden massaal ontkent wordt en de man volledig wordt gedecimeert die niet in deze bevoorrechte positie zit om hem vervolgens te bombarderen tot een aandachtshoer, die aan "zelfreflectie" moet doen.

Dit is het zelfde als de 1% rijken (die 80% van de welvaart bezitten) tegen de loonslaven (werknemers) zouden zeggen, je moet nog harder werken dan die 40 uur die je maakt, misschien kan je er op voorruit gaan. Terwijl ze hun beloning niet met de inflate mee laten corrigeren en de rente op te drijven die ze betalen over de lening die ze afnemen van de vermogende om een huis te kopen. Dit houdt hen duidelijk "arm en afhankelijk" zodat ze niets van hun 80% welvaart kunnen afknibbelen.

Rule nr 1: als je bevoorrecht bent, heb je verantwoordelijkheden. Ga je deze misbruiken, creeer je een probleem (voor jezelf) en anderen.

Ontkennen heeft geen zin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 10-01-2019 13:06:24 ]
pi_184318249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:56 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

2 zekere factoren:
-De meeste doen niet aardig tegen deze heren, ze ontwijken massaal of dumpen hun frustratie in het gezicht van deze mannen. Dus blijkbaar zitten meer vrouwen in deze trauma-dynamiek.
-er is ongelijkheid tussen man en vrouw, waarin de vrouw een sex/aandachtmonopolie heeft, die op basis van feministische gelijkheidsgronden massaal ontkent wordt en de man volledig wordt gedecimeert die niet in deze bevoorrechte positie zit om hem vervolgens te bombarderen tot een aandachtshoer, die aan "zelfreflectie" moet doen.

Dit is het zelfde als de 1% rijken (die 80% van de welvaart bezitten) tegen de loonslaven (werknemers) zouden zeggen, je moet nog harder werken dan die 40 uur die je maakt, misschien kan je er op voorruit gaan. Terwijl ze hun beloning niet met de inflate mee laten corrigeren en de rente op te drijven die ze betalen over de lening die ze afnemen van de vermogende om een huis te kopen. Dit houdt hen duidelijk "arm en afhankelijk" zodat ze niets van hun 80% welvaart kunnen afknibbelen.

Rule nr 1: als je bevoorrecht bent, heb je verantwoordelijkheden. Ga je deze misbruiken, creeer je een probleem (voor jezelf) en anderen.

Ontkennen heeft geen zin.
Ik snap het wel. Jouw argumenten zijn geldig en geen enkel ander argument is valide.

:W
compact en kleverig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:16:17 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184318365
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:13 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik snap dat zulke mannen je een traumatische ervaring geven en dat je dat maar al te graag wil persifleren over een grotere groep mannen. Maar statistisch gezien heb je ongelijk en ik ben niet je trauma-psycholoog. De meeste mannen zijn gewoon correct, soms knullig, maar 99% correct. Dit is duidelijk kruipen in je slachtofferroll om je wereldbeeld over deze mannen kracht bij te zetten. Nogmaals deze mannen, zijn gewoon werknemers of ondernemers, zeer productief, met één zwak: een enorme vrees voor de geobsedeerde hedendaagse gemancipeerde vrouw die moreel losgeslagen is..die niets liever wil dan mannen met zweepslagen worden recht getrokken naar haar wereldbeeld van de mooiboy toplaag. Deze utopie gaat niet uitkomen, als je vervolgens vraagt aan mannen om zich zelf te zijn en vervolgens fake beloont.
Het kan natuurlijk ook gewoon dat je de indruk wekt een niet leuke kerel te zijn en dat vrouwen op basis daarvan niet leuk reageren. Dan hoef je nog niet eens echt een kwaaie te zijn. Maar je kan niet van ze verwachten dat ze diepgravend onderzoek gaan doen.

Dan kun je ook gewoon eens zorgen dat je die indruk niet meer wekt en wel overkomt als iemand waar je een relatie mee zou kunnen hebben.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:17:47 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184318394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:56 schreef Gentlemen_vision het volgende:

Ontkennen heeft geen zin.
Ga jij nog eens de vraag beantwoorden waarom het dan zo is dat je bij een zaterdagmiddag in de IKEA je menig saaie lelijke man met een vrouw naast zicht ziet lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 10-01-2019 14:03:37 ]
pi_184318399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Jouw argumenten zijn geldig en geen enkel ander argument is valide.

:W
Ik sta open voor sterke argumenten, tot nu toe, hoor ik alleen een ontkenning dat de vrouw een machtspositie heeft en dat de man nog meer ze best moet doen. De grens van die fairytale is voor de heren bereikt. They don't believe you anymore. Snap je dat?
pi_184318677
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik sta open voor sterke argumenten, tot nu toe, hoor ik alleen een ontkenning dat de vrouw een machtspositie heeft en dat de man nog meer ze best moet doen. De grens van die fairytale is voor de heren bereikt. They don't believe you anymore. Snap je dat?
Dat laat je niet echt zien.
Jouw reacties zijn gebaseerd op ‘een bepaalde groep mannen’, waar je zelf niet toe zegt te behoren en die je in de trein iets hebt horen roepen dat zijn eigen wereldbeeld weergeeft.
Niet echt een sterk argument.
compact en kleverig.
pi_184318707
De meeste vrouwen doen niet aardig is een aanname die je doet omdat je dat via via gehoord hebt, niet omdat dat gebaseerd is op sterk bewijs.
Ik ken geen enkele vrouw die gewoon zomaar niet aardig doet tegen mensen. Al zullen die er uiteraard ook best wel zijn.
compact en kleverig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:03:59 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184319072
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik sta open voor sterke argumenten, tot nu toe, hoor ik alleen een ontkenning dat de vrouw een machtspositie heeft en dat de man nog meer ze best moet doen. De grens van die fairytale is voor de heren bereikt. They don't believe you anymore. Snap je dat?
Waar blijft mijn antwoord?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ga jij nog eens de vraag beantwoorden waarom het dan zo is dat je bij een zaterdagmiddag in de IKEA je menig saaie lelijke man met een vrouw naast zicht ziet lopen?
pi_184319299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar blijft mijn antwoord?

[..]

Je snapt de discussie niet. Er is een duidelijke middengroep mannen die wel verbaal sterk is om een vrouw te strikken . Lelijk of knap maakt dan niet uit.

Je gaat er vanuit dat deze eenzame mannen, stuk voor stuk lelijke mannen zijn? en je wil dat met je ikea voorbeeld het dus daarmee ontkrachten. Ik help je even uit die aanname, de groep eenzame mannen is een gemilleerd gezelschap, van knappe, gewone en lelijke mannen, met verschillende opleidingsniveaus, met verschillende inkomens, die verbaal niet zo sterk zijn richting de vrouw. De vrouw heeft simpelweg geen geduld voor deze mannen omdat het alternatief zich snel aandient, in eerste instantie uit de toplaag (de mooiboy) of als de vrouw zichzelf goed kan beheersen direct uit de middengroep.
pi_184319341
[..]

Waar blijft mijn antwoord?

[..]

[/quote]

Ik kom nooit in de IKEA, zoals allang gezegd gaan vrouwen na hun 30 ook wanhopig worden en dan vinden ze wel zo'n lelijke man als hij baby's kan maken en geld kan binnenbrengen. Overigens van iedereen in dit topic kom je echt het meeste over als de typische kansloze inceltears-user met een heel account vol dezelfde riedeltjes herhalen, een beetje zoals je dat hier ook doet.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:26:44 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184319393
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:20 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Je snapt de discussie niet. Er is een duidelijke middengroep mannen die wel verbaal sterk is om een vrouw te strikken . Lelijk of knap maakt dan niet uit.

Je gaat er vanuit dat deze eenzame mannen, stuk voor stuk lelijke mannen zijn? en je wil dat met je ikea voorbeeld het dus daarmee ontkrachten. Ik help je even uit die aanname, de groep eenzame mannen is een gemilleerd gezelschap, van knappe, gewone en lelijke mannen, met verschillende opleidingsniveaus, met verschillende inkomens, die verbaal niet zo sterk zijn richting de vrouw. De vrouw heeft simpelweg geen geduld voor deze mannen omdat het alternatief zich snel aandient, in eerste instantie uit de toplaag (de mooiboy) of als de vrouw zichzelf goed kan beheersen direct uit de middengroep.
Nu spreek je jezelf tegen. Aan de ene kant stel je dat er lelijke mannen zijn die een vrouw kunnen krijgen. En aan de andere kant stel je dat ze alleen maar mooiboys uit de toplaag bedienen?

Maar als die domme en lelijke mannen zelfs een vriendin kunnen krijgen moeten de eisen toch niet altijd even hoog liggen zoals je stelt? Is het niet een beter idee dat die eenzame mannen eens wat gaan doen om verbaal sterker naar vrouwen te worden. In plaats van te gaan roepen dat de wereld zich maar aan hen moet aanpassen?
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:29:03 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184319428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:23 schreef HoeIstNou het volgende:


Ik kom nooit in de IKEA, zoals allang gezegd gaan vrouwen na hun 30 ook wanhopig worden en dan vinden ze wel zo'n lelijke man als hij baby's kan maken en geld kan binnenbrengen. Overigens van iedereen in dit topic kom je echt het meeste over als de typische kansloze inceltears-user met een heel account vol dezelfde riedeltjes herhalen, een beetje zoals je dat hier ook doet.
Ah, van wie ben jij een kloon?

Ik vind het vooral een goed idee dat die incels die hier steeds hun propaganda komen spammen vooral geen nieuwe aanhangers vinden.
pi_184319658
Ik blijf erbij, eenzaamheid heb je zelf in de hand, als je vrouwen op de manieren aanspreekt zoals de voorbeelden die hier worden gegeven of je verlies niet kan nemen als je eens afgewezen word, is dat helemaal je eigen probleem.

Ben wel nieuwsgierig hoe mannen zouden reageren als ik ze eens op zo'n rare manier ging aanspreken. "Heb je grote ballen?" of "Hoe groot en dik is hij?" of "Wil jij mijn sletje zijn?"
pi_184319681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf tegen. Aan de ene kant stel je dat er lelijke mannen zijn die een vrouw kunnen krijgen. En aan de andere kant stel je dat ze alleen maar mooiboys uit de toplaag bedienen?

Maar als die domme en lelijke mannen zelfs een vriendin kunnen krijgen moeten de eisen toch niet altijd even hoog liggen zoals je stelt? Is het niet een beter idee dat die eenzame mannen eens wat gaan doen om verbaal sterker naar vrouwen te worden. In plaats van te gaan roepen dat de wereld zich maar aan hen moet aanpassen?
Goed punt.

Correctie: mooiboys maken een groot deel uit van de toplaag mannen. Maar ik zal voortaan consequenter zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 10-01-2019 15:02:10 ]
pi_184320044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik blijf erbij, eenzaamheid heb je zelf in de hand, als je vrouwen op de manieren aanspreekt zoals de voorbeelden die hier worden gegeven of je verlies niet kan nemen als je eens afgewezen word, is dat helemaal je eigen probleem.

Ben wel nieuwsgierig hoe mannen zouden reageren als ik ze eens op zo'n rare manier ging aanspreken. "Heb je grote ballen?" of "Hoe groot en dik is hij?" of "Wil jij mijn sletje zijn?"
ik denk niet dat het om die mannen gaat, die vinden om redenen die mij compleet onduidelijk zijn vaak nog wel iemand.
compact en kleverig.
pi_184320073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah, van wie ben jij een kloon?

Ik vind het vooral een goed idee dat die incels die hier steeds hun propaganda komen spammen vooral geen nieuwe aanhangers vinden.
Dus na 17 x je IKEA-vraag te herhalen heb je aan zo'n simpel antwoord als het mijne al genoeg? Had je dat zelf niet kunnen bedenken aangezien je zo'n incel-expert bent? Oh wacht je praat natuurlijk alleen met mensen van inceltears, tja die praten niet met echte incels dus dan blijft er een soort dom groepje tieners over die alleen maar circlejerken en upvoten en als jij zo'n IKEA-vraag stelt dat ze allemaal ja-knikken ipv e het hele simpele en logische antwoord te geven.
pi_184320105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:10 schreef HoeIstNou het volgende:

[..]

Dus na 17 x je IKEA-vraag te herhalen heb je aan zo'n simpel antwoord als het mijne al genoeg? Had je dat zelf niet kunnen bedenken aangezien je zo'n incel-expert bent? Oh wacht je praat natuurlijk alleen met mensen van inceltears, tja die praten niet met echte incels dus dan blijft er een soort dom groepje tieners over die alleen maar circlejerken en upvoten en als jij zo'n IKEA-vraag stelt dat ze allemaal ja-knikken ipv e het hele simpele en logische antwoord te geven.
er zijn ook jonge vrouwen die lelijke mannen hebben. Geloof het of niet. :')
compact en kleverig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:13:26 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184320115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:10 schreef HoeIstNou het volgende:

[..]

Dus na 17 x je IKEA-vraag te herhalen heb je aan zo'n simpel antwoord als het mijne al genoeg? Had je dat zelf niet kunnen bedenken aangezien je zo'n incel-expert bent? Oh wacht je praat natuurlijk alleen met mensen van inceltears, tja die praten niet met echte incels dus dan blijft er een soort dom groepje tieners over die alleen maar circlejerken en upvoten en als jij zo'n IKEA-vraag stelt dat ze allemaal ja-knikken ipv e het hele simpele en logische antwoord te geven.
Waar heb je het over. Ik kan er geen chocola van maken :?
pi_184320143
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik denk niet dat het om die mannen gaat, die vinden om redenen die mij compleet onduidelijk zijn vaak nog wel iemand.
Dat soort mannen ben ik ook al eens tegen gekomen, die hebben zo'n betonnen plaat voor het hoofd
pi_184320174
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

er zijn ook jonge vrouwen die lelijke mannen hebben. Geloof het of niet. :')
Oke ik geloof het niet.
pi_184320189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:17 schreef HoeIstNou het volgende:

[..]

Oke ik geloof het niet.
bijzonder, want ik zie ze wel vaker. Sterker nog, ik was zon meid. En mn zusje ook O+
compact en kleverig.
pi_184320207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar heb je het over. Ik kan er geen chocola van maken :?
Wat snap je niet dan leg ik het even voor je uit.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:41:59 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184320506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:19 schreef HoeIstNou het volgende:

[..]

Wat snap je niet dan leg ik het even voor je uit.
Je hele post snap ik niet
pi_184320527
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bijzonder, want ik zie ze wel vaker. Sterker nog, ik was zon meid. En mn zusje ook O+
Vergeleken met mijn vriendin ben ik een lelijkert ja :')
pi_184320549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:

"Wil jij mijn sletje zijn?"
Zal ik alvast een grote voorbinddildo met harnas kopen? <3

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 15:44:50 ]
pi_184320588
Ik ben geïntrigeerd. Wat in godsnaam is een ''IKEA-vraag''?
pi_184320631
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:44 schreef Argo het volgende:

[..]

Zal ik alvast een grote voorbinddildo met harnas kopen? <3
:D _O-
pi_184320665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

:D _O-
Zonder flauwekul zoiets zou ik wel eens willen meemaken. O+ >:)

Maar dat type vrouwen dat dat wil doen is wel lastig aan te komen. Dus OP zou wel gelijk hebben als hij dit ook eens wilde meemaken net als mij.
pi_184320686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:46 schreef EipNiC het volgende:
Ik ben geïntrigeerd. Wat in godsnaam is een ''IKEA-vraag''?
Jij ook hier. _O_

Geen idee wat een IKEA-vraag is.

Wie gehts?
pi_184320721
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:50 schreef Argo het volgende:

[..]

Zonder flauwekul zoiets zou ik wel eens willen meemaken. O+ >:)

Maar dat type vrouwen dat dat wil doen is wel lastig aan te komen. Dus OP zou wel gelijk hebben als hij dit ook eens wilde meemaken net als mij.
Voor alles is een markt
pi_184320750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Voor alles is een markt
Ja een SM escort meesteres kopen, maar het moet zo ook te vinden zijn toch.

Gewoon zonder flauwekul als je vriend had of misschien heb je er een en die zei dat hij dit eens kinky zou vinden. Zou je daarin meegaan of?
pi_184320810
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja een SM escort meesteres kopen, maar het moet zo ook te vinden zijn toch.

Gewoon zonder flauwekul als je vriend had of misschien heb je er een en die zei dat hij dit eens kinky zou vinden. Zou je daarin meegaan of?
Nee, daar heb ik gewoon niets mee
pi_184320825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik gewoon niets mee
Denk dat ik ook maar eens een klacht ga maken zoals TS.... :'(
pi_184320893
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Denk dat ik ook maar eens een klacht ga maken zoals TS.... :'(
^O^
pi_184320894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hele post snap ik niet
:') wat een figuur, succes met je strijd tegen de evil incel empire
pi_184320950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik blijf erbij, eenzaamheid heb je zelf in de hand, als je vrouwen op de manieren aanspreekt zoals de voorbeelden die hier worden gegeven of je verlies niet kan nemen als je eens afgewezen word, is dat helemaal je eigen probleem.

Ben wel nieuwsgierig hoe mannen zouden reageren als ik ze eens op zo'n rare manier ging aanspreken. "Heb je grote ballen?" of "Hoe groot en dik is hij?" of "Wil jij mijn sletje zijn?"
Naja dit soort comments zijn ook overdreven negatief, we weten allemaal dat dat rare opmerkingen zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:06:28 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184320959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:46 schreef EipNiC het volgende:
Ik ben geïntrigeerd. Wat in godsnaam is een ''IKEA-vraag''?
Gezien veel incels beweren dat een vriendin of seks krijgen slechts voorbehouden is aan de 20% knapste mannen roep ik ze op een keer op zaterdagmiddag een keer bij de IKEA rond te lopen, de stelletjes te observeren en te zien wat voor figuren er allemaal een vriendin kunnen krijgen die daar echt niet bij horen.

Ik ben wel benieuwd of IKEA-vraag nu in allerlei incelkrochten gaat opduiken :D
pi_184320985
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien veel incels beweren dat een vriendin of seks krijgen slechts voorbehouden is aan de 20% knapste mannen roep ik ze op een keer op zaterdagmiddag een keer bij de IKEA rond te lopen, de stelletjes te observeren en te zien wat voor figuren er allemaal een vriendin kunnen krijgen die daar echt niet bij horen.

Ik ben wel benieuwd of IKEA-vraag nu in allerlei incelkrochten gaat opduiken :D
Incels zijn zich hier toch van bewust? Dat is toch het pijnlijke voor ze? Dat sommige kerels een vriendin hebben.
pi_184320991
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik denk niet dat het om die mannen gaat, die vinden om redenen die mij compleet onduidelijk zijn vaak nog wel iemand.
Ze hebben schijt om aan te spreken, dus ze zullen zich ook wel een keer wat normaler uiten, i.i.g. vaker dan stille harry, stille harry maakt gewoon minder kans dan vervelende henk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:09:11 #262
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184321006
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:07 schreef Argo het volgende:

[..]

Incels zijn zich hier toch van bewust? Dat is toch het pijnlijke voor ze? Dat sommige kerels een vriendin hebben.
Nouja het is dan weer in strijd met de beweringen dat dat slechts voor de top 20% is weggelegd
pi_184321023
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:51 schreef Argo het volgende:

[..]

Jij ook hier. _O_

Geen idee wat een IKEA-vraag is.

Wie gehts?
*O* Vrije dag, dus wel aardig. Hoe gaat het daar?
pi_184321045
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien veel incels beweren dat een vriendin of seks krijgen slechts voorbehouden is aan de 20% knapste mannen roep ik ze op een keer op zaterdagmiddag een keer bij de IKEA rond te lopen, de stelletjes te observeren en te zien wat voor figuren er allemaal een vriendin kunnen krijgen die daar echt niet bij horen.

Ik ben wel benieuwd of IKEA-vraag nu in allerlei incelkrochten gaat opduiken :D
Op die fiets! Die mannen vergeten volgens mij ook dat de meerderheid van vrouwen -eenmaal ontdaan van make-up en push-up, spuuglelijk is.
pi_184321049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja dit soort comments zijn ook overdreven negatief, we weten allemaal dat dat rare opmerkingen zijn.
Lol alsof een vrouw ook maar enige moeite zou hebben als ze met dit soort "overdreven negatieve" openingszinnen zou komen, mannen doen totaal niet moeilijk, wij eisen bv ook niet dat vrouwen een baan hebben of wat je opleidingsniveau is.
pi_184321072
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:09 schreef EipNiC het volgende:

[..]

*O* Vrije dag, dus wel aardig. Hoe gaat het daar?
Ook vrij vakantie bijna om. Had verlof gepakt. :')

Hmmm niet echt gelezen zoals ik wilde of mezelf voorhield... Kamers verbouwd wat plek gemaakt voor Tai Chi maar nu moet ik het daadwerkelijk gaan doen en zo. Computer nog installeren op andere kamer alles inpluggen en kijken hoe ik het ga zetten en dan is dat klaar.

Waar ik me dan op ga focussen geen idee. Toen de kamers klaar waren en ik plek had gemaakt om te lezen en te ontspannen had ik eigenlijk zoiets van.... Dat ik het nu ook moet gaan doen, lezen etc. Maar ik merk dat ik het leuker vond om op te ruimen en de kamers op te knappen dan dat ik er daadwerkelijk ga zitten gamen of lezen. :')
pi_184321076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar als die domme en lelijke mannen zelfs een vriendin kunnen krijgen moeten de eisen toch niet altijd even hoog liggen zoals je stelt? Is het niet een beter idee dat die eenzame mannen eens wat gaan doen om verbaal sterker naar vrouwen te worden. In plaats van te gaan roepen dat de wereld zich maar aan hen moet aanpassen?
Er mag best wel erkent worden dat de man de gesprekken "moet" beginnen. En als die wat wilt bereiken dat die zich wel wat meer in sociale omgevingen gaat begeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184321136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:11 schreef HoeIstNou het volgende:

[..]

Lol alsof een vrouw ook maar enige moeite zou hebben als ze met dit soort "overdreven negatieve" openingszinnen zou komen, mannen doen totaal niet moeilijk, wij eisen bv ook niet dat vrouwen een baan hebben of wat je opleidingsniveau is.
Je voelt de negativiteit toch eraf komen.

Het klopt wel dat een man het gewoon okay zou vinden, maarja, mannen.... Simpel volk, zeikt niet zoveel..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184321298
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:12 schreef Argo het volgende:
Ook vrij vakantie bijna om. Had verlof gepakt. :')

Hmmm niet echt gelezen zoals ik wilde of mezelf voorhield... Kamers verbouwd wat plek gemaakt voor Tai Chi maar nu moet ik het daadwerkelijk gaan doen en zo. Computer nog installeren op andere kamer alles inpluggen en kijken hoe ik het ga zetten en dan is dat klaar.

Waar ik me dan op ga focussen geen idee. Toen de kamers klaar waren en ik plek had gemaakt om te lezen en te ontspannen had ik eigenlijk zoiets van.... Dat ik het nu ook moet gaan doen, lezen etc. Maar ik merk dat ik het leuker vond om op te ruimen en de kamers op te knappen dan dat ik er daadwerkelijk ga zitten gamen of lezen. :')
Allemaal erg herkenbaar. Hierin schuilt waar we het eerder al over hadden; ondernemen maakt zaliger dan contempleren. Ik heb met mezelf, advies van psych, afgesproken om elke dag één bladzijde te lezen. Vanaf volgende week twee. Ik denk dat ik het wel ga volhouden :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 16:39:17 ]
pi_184321367
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:25 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Allemaal erg herkenbaar. Hierin schuilt waar we het eerder al over hadden; ondernemen maakt zaliger dan contempleren. Ik heb met mezelf, als advies van psych, afgesproken om elke dag één bladzijde te lezen. Vanaf volgende week twee. Ik denk dat ik het wel ga volhouden :').
Godver dat is klote. Ik heb voordat ik verlof had een week lang 20 minuten gemediteerd. Maar om eerlijk te zijn het is alsof ik bang ben om te contempleren. Weet niet precies hoe dit zit... Maar ik zit liever gewoon achter mijn computer niks te doen. :') Gewoon tijdsverspilling.
pi_184321572
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:30 schreef Argo het volgende:

[..]

Godver dat is klote. Ik heb voordat ik verlof had een week lang 20 minuten gemediteerd. Maar om eerlijk te zijn het is alsof ik bang ben om te contempleren. Weet niet precies hoe dit zit... Maar ik zit liever gewoon achter mijn computer niks te doen. :') Gewoon tijdsverspilling.
Angst voor de stilte, jezelf, een confrontatie met je toestand of iets in die trant? Ik durf ook geen rust te pakken: ik word al onrustig van het idee, incluis ongemakken in m'n maag. Altijd al gehad trouwens. Kan ook iets ADHD-achtigs zijn.
pi_184321688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:42 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Angst voor de stilte, jezelf, een confrontatie met je toestand of iets in die trant? Ik durf ook geen rust te pakken: ik word al onrustig van het idee, incluis ongemakken in m'n maag. Altijd al gehad trouwens. Kan ook iets ADHD-achtigs zijn.
Meer bang om iets te moeten doen het is veel beter om gewoon op te gaan in onzin. Gewoon op youtube filmpjes kijken en internet browsen is gemakkelijker dan lezen en nadenken over alles. Het is een vluchten... Zo meteen alcohol drinken.
pi_184321824
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Meer bang om iets te moeten doen het is veel beter om gewoon op te gaan in onzin. Gewoon op youtube filmpjes kijken en internet browsen is gemakkelijker dan lezen en nadenken over alles. Het is een vluchten... Zo meteen alcohol drinken.
Waarom ben je bang om 'iets te moeten doen'? Is moeten een relevant woord hierin? Alcohol is funest maar ik mis het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 16:58:43 ]
pi_184322133
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Waarom ben je bang om 'iets te moeten doen'? Is moeten een relevant woord hierin? Alcohol is funest maar ik mis het wel.
Weet niet of het angst is of wat dan ook. Alleen het lijkt alsof niks doen en nutteloos achter scherm staren een soort manier is om niet te hoeven leven. Het is alsof je dan gewoon je kop in het zand steekt. Samen met wat alcohol voel ik mij een stuk beter.
pi_184322179
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:08 schreef Argo het volgende:

[..]

Weet niet of het angst is of wat dan ook. Alleen het lijkt alsof niks doen en nutteloos achter scherm staren een soort manier is om niet te hoeven leven. Het is alsof je dan gewoon je kop in het zand steekt. Samen met wat alcohol voel ik mij een stuk beter.
Ja dat is het inderdaad... nu mogen we niet vergeten dat vele hier 'schuldig' aan zijn natuurlijk, zij het via andere middelen ter vermaak.
pi_184322227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:10 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ja dat is het inderdaad... nu mogen we niet vergeten dat vele hier 'schuldig' aan zijn natuurlijk, zij het via andere middelen ter vermaak.
Ja het is opium zoals Karl Marx het zei. Alcohol, drugs, farmaceutische pillen, computer, tv en games. Alles is opium....

Maar als ik dat zeg dan zeggen ze dat ik een complotdenker ben. :') Fuck ga eens een blokje om savonds en iedereen zit achter de tv. 8 uur per dag werken, koken, eten en andere taakjes en dan wordt je leven bepaald door wat op de tv komt tot je weer gaat slapen en werken.

Dus buiten werk en tv blijft er dan niet veel over... :') 3 kwart van je leven gegijzeld door de tv en arbeid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 17:13:58 ]
pi_184322348
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:13 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja het is opium zoals Karl Marx het zei. Alcohol, drugs, farmaceutische pillen, computer, tv en games. Alles is opium....

Maar als ik dat zeg dan zeggen ze dat ik een complotdenker ben. :') Fuck ga eens een blokje om savonds en iedereen zit achter de tv. 8 uur per dag werken, koken, eten en andere taakjes en dan wordt je leven bepaald door wat op de tv komt tot je weer gaat slapen en werken.

Dus buiten werk en tv blijft er dan niet veel over... :') 3 kwart van je leven gegijzeld door de tv en arbeid.
Jep
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184322428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jep
Das toch deprimerend?
pi_184322485
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:13 schreef Argo het volgende:
Ja het is opium zoals Karl Marx het zei. Alcohol, drugs, farmaceutische pillen, computer, tv en games. Alles is opium....

Maar als ik dat zeg dan zeggen ze dat ik een complotdenker ben. :') Fuck ga eens een blokje om savonds en iedereen zit achter de tv. 8 uur per dag werken, koken, eten en andere taakjes en dan wordt je leven bepaald door wat op de tv komt tot je weer gaat slapen en werken.

Dus buiten werk en tv blijft er dan niet veel over... :') 3 kwart van je leven gegijzeld door de tv en arbeid.
Absoluut, maar een dergelijke realisatie mag de eigen *zelf geduidde* tekortkomingen niet vergoelijken natuurlijk. Wat betreft die taakjes: ik zat behoorlijk gefrustreerd bij de psycholoog toen ie met 'het vat van zelfwaardering' op de proppen kwam. Kortgeslagen: het leven is (oneindig) meer +jes dan -tjes verzamelen door meer + (taken) te ondernemen dan negatieve gedachten binnen kunnen stromen. Van taak naar taak hobbelen als een soort van cumulatieve zelf-manipulatie als leidraad voor het leven. Ja, ik werd daar wel even treurig van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 17:28:20 ]
pi_184322735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:27 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Absoluut, maar een dergelijke realisatie mag de eigen *zelf geduidde* tekortkomingen niet vergoelijken natuurlijk. Wat betreft die taakjes: ik zat behoorlijk gefrustreerd bij de psycholoog toen ie met 'het vat van zelfwaardering' op de proppen kwam. Kortgeslagen: het leven is (oneindig) meer +jes dan -tjes verzamelen door meer + (taken) te ondernemen dan negatieve gedachten binnen kunnen stromen. Van taak naar taak hobbelen als een soort van cumulatieve zelf-manipulatie als leidraad voor het leven. Ja, ik werd daar wel even treurig van.
Ja dat is nogal treurig als je het leven reduceert tot plussen en minnetjes wat is dan nog het nut? Op het moment dat je denkt dat je failliet bent dan heeft het leven ook geen nut meer....

Sowieso denk ik dat meer plussen dan minnen verzamelen erg lastig is want werk is al een grote -die 8 uur per dag in beslag kan nemen je moet ook nog 7 of 8 uur slaap per dag hebben dus van de 24 ben je er al 16 kwijt. Je moet echter ook nog het huishouden doen en koken plus minus anderhalf uur. Oh en als je pech hebt ben je ook nog anderhalf uur kwijt aan reizen naar werk dus 3 uur dat is dan al 19 uur van de 24.

Blijven er 5 over.... :')
pi_184322890
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja dat is nogal treurig als je het leven reduceert tot plussen en minnetjes wat is dan nog het nut? Op het moment dat je denkt dat je failliet bent dan heeft het leven ook geen nut meer....

Sowieso denk ik dat meer plussen dan minnen verzamelen erg lastig is want werk is al een grote -die 8 uur per dag in beslag kan nemen je moet ook nog 7 of 8 uur slaap per dag hebben dus van de 24 ben je er al 16 kwijt. Je moet echter ook nog het huishouden doen en koken plus minus anderhalf uur. Oh en als je pech hebt ben je ook nog anderhalf uur kwijt aan reizen naar werk dus 3 uur dat is dan al 19 uur van de 24.

Blijven er 5 over.... :')
Volgens die theorie is het werken juist een hele grote + : ''je hebt het toch maar weer even gedaan'' (mogelijk ook nog iets wat nuttig was, eventueel voor een ander). Dát is juist het deprimerende. Afwassen, schoonmaken, de buurvrouw helpen met de tv-aansluiting; de opeenstapeling daarvan geeft je de positieve energie/wil/kracht om nóg meer +(taakjes) te gaan ondernemen; en dan ook het liefst, en daar zit misschien wel wat in, om je eigen leven op gewenste gebieden te verbeteren. dus dat je op basis van een stapel +jes je er makkelijker toezet om dat boek wel op te pakken dan wanneer je de hele dag in de minnetjes (van negatieve gedachten)-hangt. Daar zit wel weer wat in. Mijn probleem hiermee is voornamelijk dat een goed leven dus veel kut-+jes vereist. En de vraag vervolgens is of die kut+jes het 't wel waard zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2019 17:46:50 ]
pi_184323041
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Das toch deprimerend?
Wat zou je willen doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184323072
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja dat is nogal treurig als je het leven reduceert tot plussen en minnetjes wat is dan nog het nut? Op het moment dat je denkt dat je failliet bent dan heeft het leven ook geen nut meer....

Sowieso denk ik dat meer plussen dan minnen verzamelen erg lastig is want werk is al een grote -die 8 uur per dag in beslag kan nemen je moet ook nog 7 of 8 uur slaap per dag hebben dus van de 24 ben je er al 16 kwijt. Je moet echter ook nog het huishouden doen en koken plus minus anderhalf uur. Oh en als je pech hebt ben je ook nog anderhalf uur kwijt aan reizen naar werk dus 3 uur dat is dan al 19 uur van de 24.

Blijven er 5 over.... :')
Ik gebruik geen 5 uur per dag voor dingen die ik echt wil doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184324485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:45 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Volgens die theorie is het werken juist een hele grote + : ''je hebt het toch maar weer even gedaan'' (mogelijk ook nog iets wat nuttig was, eventueel voor een ander). Dát is juist het deprimerende. Afwassen, schoonmaken, de buurvrouw helpen met de tv-aansluiting; de opeenstapeling daarvan geeft je de positieve energie/wil/kracht om nóg meer +(taakjes) te gaan ondernemen; en dan ook het liefst, en daar zit misschien wel wat in, om je eigen leven op gewenste gebieden te verbeteren. dus dat je op basis van een stapel +jes je er makkelijker toezet om dat boek wel op te pakken dan wanneer je de hele dag in de minnetjes (van negatieve gedachten)-hangt. Daar zit wel weer wat in. Mijn probleem hiermee is voornamelijk dat een goed leven dus veel kut-+jes vereist. En de vraag vervolgens is of die kut+jes het 't wel waard zijn.
Eigenlijk klinkt dat als hersenspoeling. Je zegt eigenlijk de plusjes zijn geen plussen. Het is gewoon actief vs passief.

Blijf actief ook al is het ellendig en kut, dan blijf je tenminste actief om ook dingen te doen die je wilde doen.

Passief is slecht.

Dan zijn we gewoon een soort stoomgenerator die door moet blijven gaan want als we eenmaal onze hitte verliezen vallen we stil.
pi_184327634
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die harde nee's zijn er voornamelijk voor degene die niet normaal aanspreken. Of komen als iemand die vriendelijke nee niet wil aannemen.

Het aantal vrouwen die gelijk lullig doen tegen iemand die normaal doet is echt vrij klein.
Eh..dat moet jij nodig zeggen. Ik heb je sexfilmpjes gezien. Vind jij dat normaal doen van die mannen. Zoals ze denigrerend praten over jou en je lichaam. Dat vind je wel normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 10-01-2019 22:58:26 ]
pi_184327662
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:57 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Eh..dat moet jij nodig zeggen. Ik heb je sexfilmpjes gezien. Vind jij dat normaal doen van die mannen. Zoals ze denigrerend praten over je kut en je lichaam. Dat vind je wel normaal.
Wat
pi_184327708
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit is trouwens ook wel een goed stappenplan voor het versieren van vrouwen:
[ afbeelding ]
Die is echt een goeie inderdaad. Dus: Just be goodlooking bro.
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 22:52:59 #288
441859 crew  Lenny77
pi_184328842
Wel een grappig topic! De incel-club/vrouwenhaters vs een deel vrouwen en normale mannen en dan de Argo-filosofie-club er in het midden tussendoor!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 11 januari 2019 @ 00:10:04 #289
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184330365
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit is trouwens ook wel een goed stappenplan voor het versieren van vrouwen:
[ afbeelding ]
TS is meer van het FOK-Systeem

Frustreer jezelf om je kansloze leven
Oogbal een willekeurige vrouw
Kanker online dat je niet op haar durft af te stappen

Succes ongegarandeerd
pi_184330376
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:10 schreef Bias het volgende:

[..]

TS is meer van het FOK-Systeem

Frustreer jezelf om je kansloze leven
Oogbal een willekeurige vrouw
Kanker online dat je niet op haar durft af te stappen

Succes ongegarandeerd
_O_ _O-
pi_184330388
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:14 schreef Argo het volgende:
Eigenlijk klinkt dat als hersenspoeling. Je zegt eigenlijk de plusjes zijn geen plussen. Het is gewoon actief vs passief.

Blijf actief ook al is het ellendig en kut, dan blijf je tenminste actief om ook dingen te doen die je wilde doen.

Passief is slecht.

Dan zijn we gewoon een soort stoomgenerator die door moet blijven gaan want als we eenmaal onze hitte verliezen vallen we stil.
Dat zei ik dus ook. Zelfbedrog als vereiste om het leven enigszins draagbaar te maken. Beseffende uit wat voor een natuurtoestand de mens geklommen is (en belangrijker: wat dat van ons gemaakt heeft!), valt het eigenlijk best wel mee, toch? De negatie van de acceptatie van de noodzaak voor dergelijke hersenspoeling - en de wil om maar door te puffen- volgt uit decadente verwaandheid van een bubbelplasticgeneratie: ''Het leven had leuker en vooral makkelijker moeten zijn.''. De discrepantie tussen de realiteit en het utopische kinderleven is te groot geworden. Acceptatie is het pijnlijke doch noodzakelijke afscheid van een kinderdroom.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 00:16:26 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 00:12:50 #292
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184330413
Je moeder heeft net ook haar verzadigingspunt bereikt.
And so is the past
pi_184333969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 00:11 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook. Zelfbedrog als vereiste om het leven enigszins draagbaar te maken. Beseffende uit wat voor een natuurtoestand de mens geklommen is (en belangrijker: wat dat van ons gemaakt heeft!), valt het eigenlijk best wel mee, toch? De negatie van de acceptatie van de noodzaak voor dergelijke hersenspoeling - en de wil om maar door te puffen- volgt uit decadente verwaandheid van een bubbelplasticgeneratie: ''Het leven had leuker en vooral makkelijker moeten zijn.''. De discrepantie tussen de realiteit en het utopische kinderleven is te groot geworden. Acceptatie is het pijnlijke doch noodzakelijke afscheid van een kinderdroom.
Misshcien moet ik maar Kierkegaard gaan lezen en een absurde sprong maken. Wat een leven eigenlijk. We zijn stoommachines die op gang moeten blijven.

Cioran had gelijk. We zijn vervreemde gorilla's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 10:09:40 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:17:39 #294
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184334072
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:57 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Eh..dat moet jij nodig zeggen. Ik heb je sexfilmpjes gezien. Vind jij dat normaal doen van die mannen. Zoals ze denigrerend praten over jou en je lichaam. Dat vind je wel normaal.
Je lult uit je nek nu jongen en dat weet je. Je hebt helemaal niets gezien met die mannen (dat kan namelijk niet, dat is er niet) ook nog eens al helemaal niets grofs. Je plakt nu wat dingen die je hebt gelezen aan elkaar met wat fantasie om maar de eikel uit te kunnen hangen.

Maar ja, ik hou wel van wat grovere seks. Dat staat compleet los van hoe ik verder behandeld wil worden. En van hoe de bedpartners die ik meer vertrouw waardoor we grovere seks/bdsm kunnen hebben me behandelen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184334273
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je lult uit je nek nu jongen en dat weet je. Je hebt helemaal niets gezien met die mannen (dat kan namelijk niet, dat is er niet) ook nog eens al helemaal niets grofs. Je plakt nu wat dingen die je hebt gelezen aan elkaar met wat fantasie om maar de eikel uit te kunnen hangen.

Maar ja, ik hou wel van wat grovere seks. Dat staat compleet los van hoe ik verder behandeld wil worden. En van hoe de bedpartners die ik meer vertrouw waardoor we grovere seks/bdsm kunnen hebben me behandelen.
Het is mooi om te zien, na een ellelange discussie, dat we kunnen constateren dat er een kern van waarheid zit in de constatering van de man in de trein.

Sad, but true. Ga zo door dames, dat laatste tikje kan er wel bij.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:55:25 #296
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184334572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:33 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Het is mooi om te zien, na een ellelange discussie, dat we kunnen constateren dat er een kern van waarheid zit in de constatering van de man in de trein.

Sad, but true. Ga zo door dames, dat laatste tikje kan er wel bij.
Wordt je nou echt niet moe van die slachtofferrol?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:59:49 #297
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184334618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:33 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Het is mooi om te zien, na een ellelange discussie, dat we kunnen constateren dat er een kern van waarheid zit in de constatering van de man in de trein.

Sad, but true. Ga zo door dames, dat laatste tikje kan er wel bij.
Ja echt joh? Want ik ben al 26 jaar samen met een lieve man, die toen ik hem ontmoette zo'n verlegen jongen was. Op zijn 21ste was ik zijn eerste.

Ach nou ja, in zoverre klopt het dat ik hem idd als top 20% mannen zie. Sterker nog, tot nu toe nogsteeds als de leukste man voor mij zie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184334624
Zalm zoiezo
pi_184334764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wordt je nou echt niet moe van die slachtofferrol?
Moet je tegen die heren zeggen, maar ik twijfel geen moment aan de authenciteit van die gevoelens. De pijn zit diep bij hen.

Je aanname dat ze zich onnodig vermoeien in hun slachtofferrol is niet correct.
pi_184334778
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja echt joh? Want ik ben al 26 jaar samen met een lieve man, die toen ik hem ontmoette zo'n verlegen jongen was. Op zijn 21ste was ik zijn eerste.

Ach nou ja, in zoverre klopt het dat ik hem idd als top 20% mannen zie. Sterker nog, tot nu toe nogsteeds als de leukste man voor mij zie.
Klinkt goed. Ga zo door.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')