abonnement Unibet Coolblue
pi_184284488
quote:
Bij het Londense vliegveld Heathrow is rond 18.05 uur een melding binnengekomen over een drone in de omgeving. Om die reden vertrekken uit voorzorg voorlopig geen vluchten, aldus de luchthaven.

De Britse politie doet onderzoek naar de melding. Heathrow Airport, de drukste luchthaven van het Verenigd Koninkrijk, excuseert zich voor het ongemak. Het is niet duidelijk wanneer er weer vluchten kunnen vertrekken.

In december werd het vliegverkeer van Gatwick Airport meerdere malen stilgelegd, nadat bij de luchthaven drones werden gezien. Hierdoor zijn mogelijk meer dan 140.000 mensen getroffen. De politie onderzoekt nog wie deze drones bestuurde.

Heathrow Airport ligt op 40 kilometer ten noordwesten van de luchthaven Gatwick.

Drones verboden bij luchthavens
Het is in het Verenigd Koninkrijk illegaal om met drones binnen 1 kilometer van een luchthaven te vliegen. Op de overtreding staat maximaal vijf jaar gevangenisstraf.

Vanwege de incidenten op Gatwick kreeg de Britse politie meer bevoegdheden om rondvliegende drones op te sporen, naar de grond te halen en in beslag te nemen en op te treden tegen de mensen die de apparaten op afstand besturen. Daarnaast staat de Britse defensie stand-by.

https://www.nu.nl/buitenl(...)t-melding-drone.html
HeathrowAirport twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 18:47:49 We are responding to a drone sighting at Heathrow and are working closely with the Met Police to prevent any threat to operational safety. As a precautionary measure, we have stopped departures while we investigate. We apologise to passengers for any inconvenience this may cause. reageer retweet
Na Gatwick nu ook Heathrow. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren. _O-
pi_184284729
Ik heb het altijd opmerkelijk gevonden dat drones vrij verhandelt kunnen worden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 19:40:15 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184284866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik heb het altijd opmerkelijk gevonden dat drones vrij verhandelt kunnen worden.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184284897
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')
inhoudelijk commentaar weer
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 19:41:10 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184284898
Daar gaan we weer! Zal vast weer uuuren gaan duren. Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk een drone gezien is of dat het weer zo'n vaag iets is zoals in Gatwick.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 19:42:53 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184284960
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184285156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik heb het altijd opmerkelijk gevonden dat drones vrij verhandelt kunnen worden.
Drones staan nog redelijk in de kinderschoenen. Het is pas de laatste jaren een dingetje aan het worden. Dus zo'n verbod zal nog wel komen als dit soort incidenten zich voor blijven doen. Het is een kwestie van tijd.
pi_184285289
HeathrowAirport twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 19:52:27 We continue to work with the Met Police on reports of drones at Heathrow. We are working with Air Traffic Control and the Met Police, and have resumed departures out of Heathrow after a short suspension. We will continue to monitor this and apologise to anyone that were affected. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')