abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 januari 2019 @ 06:44:29 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184313616
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:38 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik vind Theo Maassen eigenlijk net zo'n hyperactieve mongool.
Dit. Ook alleen maar vloeken etc. Net zo'n schreeuwlelijk als Hansie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 10 januari 2019 @ 06:46:14 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184313623
Herman Finkers _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184313747
TS woud at hij de banaan was :')
  donderdag 10 januari 2019 @ 07:29:58 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184313838
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 06:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Herman Finkers _O_
Herman Finkers is geweldig maar hij is door de bank genomen wel een beetje een vanille cabaretier. Veilige grappen. Voor iedereen wel te waarderen.

Teeuwen is echter wel vrij experimenteel. Is niet bang om mensen af te stoten. Verzint regelmatige nieuwe hoeken om een bepaalde boodschap over te brengen. Niet voor niets de inspiratie voor andere experimentele comedians. Bo Burnham bijvoorbeeld.

De haat in dit topic is wat dat betreft wel interessant. Hans weet altijd wel de juiste mensen boos te maken op een of andere manier. Ongeacht wat de boodschap is. Zelfs als er geen boodschap lijkt te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door SpecialK op 10-01-2019 07:35:53 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:24:49 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184314824
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Herman Finkers is geweldig maar hij is door de bank genomen wel een beetje een vanille cabaretier. Veilige grappen. Voor iedereen wel te waarderen.

Teeuwen is echter wel vrij experimenteel. Is niet bang om mensen af te stoten. Verzint regelmatige nieuwe hoeken om een bepaalde boodschap over te brengen. Niet voor niets de inspiratie voor andere experimentele comedians. Bo Burnham bijvoorbeeld.
...die zelf ook aangeeft dat Hans Teeuwen vooral heel gek doet en zich afvraagt of veel mensen het leuk zullen vinden. Dat zal zeker aan de onbedwingbare woede liggen die hij onvermijdelijk losmaakt.
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:32:28 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184314957
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

...die zelf ook aangeeft dat Hans Teeuwen vooral heel gek doet en zich afvraagt of veel mensen het leuk zullen vinden. Dat zal zeker aan de onbedwingbare woede liggen die hij onvermijdelijk losmaakt.
Hans Teeuwens stukjes moet je inderdaad ervaren en kan je niet... overbrengen met woorden zoals juist een hoop grappen van Finkers direct op het kantoor na te vertellen zijn.

En het is inderdaad niet voor iedereen. Het lijkt vooral problematisch te zijn voor mensen die direct binnen de eerste 10 seconden een waardeoordeel willen vellen over alles wat ze voor ogen krijgen.

Suspension of judgement. Lijkt een factor te zijn. Juist de afgelopen 10 jaar worden we allemaal getrained door social media om over al maar meteen een mening over te hebben. De aandachtsspanne van de gemiddelde toeschouwer is teruggedringen naar enkele seconden ipv tientalle minuten.

Hans Teeuwen is inderdaad goed in het uitlokken van een negatieve mening op de korte termijn. Vooral bij mensen die zoeken naar het vormen van meningen. En als je eenmaal een mening hebt gevormd en nog belangrijker, hebt gecommuniceerd... dan is het moeilijk te veranderen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184314976
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast is echt nooit maar dan ook echt NOOIT grappig geweest!
Dat dan weer wel was echt geniaal.

Dat heeft hij nooit meer geëvenaard helaas...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 10:06:08 #58
88815 The_Emotion
98.3
pi_184315473
Z'n beste optreden was bij de meisjes van halal.

Maar ik heb hem nu niet meer zo hoog zitten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_184315501
Hansie _O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_184316404
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hans Teeuwens stukjes moet je inderdaad ervaren en kan je niet... overbrengen met woorden zoals juist een hoop grappen van Finkers direct op het kantoor na te vertellen zijn.

En het is inderdaad niet voor iedereen. Het lijkt vooral problematisch te zijn voor mensen die direct binnen de eerste 10 seconden een waardeoordeel willen vellen over alles wat ze voor ogen krijgen.

Suspension of judgement. Lijkt een factor te zijn. Juist de afgelopen 10 jaar worden we allemaal getrained door social media om over al maar meteen een mening over te hebben. De aandachtsspanne van de gemiddelde toeschouwer is teruggedringen naar enkele seconden ipv tientalle minuten.

Hans Teeuwen is inderdaad goed in het uitlokken van een negatieve mening op de korte termijn. Vooral bij mensen die zoeken naar het vormen van meningen. En als je eenmaal een mening hebt gevormd en nog belangrijker, hebt gecommuniceerd... dan is het moeilijk te veranderen.
Het trucje dat ie keer op keer doet is gewoon niet grappig meer. Iedereen kent het inmiddels wel en dat weet hij, dus probeert hij krampachtig nóg grover en nog meer choquerend te zijn wat er uiteindelijk in resulteert dat zijn optredens tot een soort triestige aanschouwing van een cabaretier in neerwaardse spiraal zijn verworden. Het is gewoon sneu om te zien.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:49:29 #61
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184316921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:15 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Het trucje dat ie keer op keer doet is gewoon niet grappig meer. Iedereen kent het inmiddels wel en dat weet hij, dus probeert hij krampachtig nóg grover en nog meer choquerend te zijn wat er uiteindelijk in resulteert dat zijn optredens tot een soort triestige aanschouwing van een cabaretier in neerwaardse spiraal zijn verworden. Het is gewoon sneu om te zien.
Ja? Dit vond je shoquerender dan het islamliedje? Of zijn speech in het Oosterpark na de dood van Theo? Of zijn vele oude over-the-top grove stukjes? :D

Goed verhaal, dude.

Ik vind dit nogal tam voor zijn doen. Hij maakt hier ook nog eens een duidelijk punt. Namelijk dat mensen over de top aan het janken zijn over die Kees terwijl dat gewoon een SGP-er is... terecht punt natuurlijk.

Teeuwen is gewoon Teeuwen. Of je kan het hebben of niet. Dit gelul over zogenaamd krampachtige wanhopigheid en een neerwaardse spiraal zit echt tussen je oren. Lijkt vooral een mening te zijn die je gewoon wil hebben, niet eentje die je baseert op kennis van zijn euvre.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184317798
Teeuwen heeft gewoon overal schijt aan en benaderd cabaret toch op een andere manier dan de meeste cabaretiers. Ik kan er nog altijd wel om lachen al moet ik ook eerlijk toegeven dat ik het vroeger grappiger vond.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_184317963
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja? Dit vond je shoquerender dan het islamliedje? Of zijn speech in het Oosterpark na de dood van Theo? Of zijn vele oude over-the-top grove stukjes? :D

Goed verhaal, dude.

Ik vind dit nogal tam voor zijn doen. Hij maakt hier ook nog eens een duidelijk punt. Namelijk dat mensen over de top aan het janken zijn over die Kees terwijl dat gewoon een SGP-er is... terecht punt natuurlijk.

Teeuwen is gewoon Teeuwen. Of je kan het hebben of niet. Dit gelul over zogenaamd krampachtige wanhopigheid en een neerwaardse spiraal zit echt tussen je oren. Lijkt vooral een mening te zijn die je gewoon wil hebben, niet eentje die je baseert op kennis van zijn euvre.
Ik moet zeggen dat ik het voor het eerst bij Teeuwen niet volgehouden heb om zijn show volledig af te kijken. Maar dat hij "krijg de kanker" tegen een vrouw in het publiek zegt.. mwah... vrij smakeloos. De eerste paar minuten waren wel aardig, maar daarna verzandde het gewoon echt een sneue vertoning. + dat eeuwige trieste islam gebash. Verzin eens wat nieuws.

En begrijp me niet verkeerd... vroeger was ik een groot fan. Ik heb vrijwel al zijn DVD's en ben ook naar zijn show "Industry of Love" geweest (try out) en toen vond ik hem al minder worden. Teeuwen probeert gewoon wanhopig zijn kunstje te blijven vertonen, maar het is uitgewerkt voor de meesten. Misschien word ik te oud voor dit gedoe. Kan ook.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:12:23 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184318275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:57 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het voor het eerst bij Teeuwen niet volgehouden heb om zijn show volledig af te kijken. Maar dat hij "krijg de kanker" tegen een vrouw in het publiek zegt.. mwah... vrij smakeloos. De eerste paar minuten waren wel aardig, maar daarna verzandde het gewoon echt een sneue vertoning. + dat eeuwige trieste islam gebash. Verzin eens wat nieuws.

En begrijp me niet verkeerd... vroeger was ik een groot fan. Ik heb vrijwel al zijn DVD's en ben ook naar zijn show "Industry of Love" geweest (try out) en toen vond ik hem al minder worden. Teeuwen probeert gewoon wanhopig zijn kunstje te blijven vertonen, maar het is uitgewerkt voor de meesten. Misschien word ik te oud voor dit gedoe. Kan ook.
Wat me opvalt is dat een hoop comedy figuren (ook in de VS) tegen een soort van verschuivende tijdsgeest aanlopen.

Louis CK bijvoorbeeld. 10 jaar geleden nog op het podium grappen aan het maken over het neuken van dode peuters. Lachers op zijn hand. Publiek ging stuk... mensen op de bank gingen stuk.

Anno 2018... lekt nieuw materiaal ... een relatief mild stukje van Louis CK over parkland school shooting. Bam... controverse... mensen die schreeuwen dat hij nu een nazi comic is geworden.

https://reason.com/blog/2(...)ked-footage-parkland
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184318791
Al die moraalridders hier, nou veel plezier met Brigitte Kaandorp en Marc-Marie Huijbregts.

Ja Teeuwen zijn shows zijn gestoord en dat is nou juist de bedoeling. "Dat dan weer wel" was echter wel zijn beste show.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:53:52 #66
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184318912
Het is vrij voor de hand liggend dat absurdisme enkel absurder zal worden. Dan is het verder een persoonlijke aangelegenheid waar voor jou de grens ligt. Daarbij verschuift die grens ook nog eens door maatschappelijke invloeden zoals SpecialK al aangaf.
And so is the past
pi_184325614
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:29 schreef SpecialK het volgende:

De haat in dit topic is wat dat betreft wel interessant. Hans weet altijd wel de juiste mensen boos te maken op een of andere manier. Ongeacht wat de boodschap is. Zelfs als er geen boodschap lijkt te zijn.
Ik denk dat je observatie niet juist is.
Ik zie geen topic vol haat, maar mensen die hem meelijwekkend vinden.
Daar voel jij je dan door aangesproken, omdat jij hem blijkbaar kan waarderen, dus suggereer je maar verborgen boodschappen en hoe hij eigenlijk iedereen weet te raken en een inspiratiebron is voor velen.
Ik heb te doen met deze man, je zit te kijken naar een wrak niet naar een genie. MO
pi_184325660
Lekker tiere en giere om hoofddoekjes en schunnige liedjes over neuken zingen... :')
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:30:10 #69
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184325872
Haha van die trieste figuren die het niet kunnen hebben dat anderen hun favoriete artiest niet waarderen en dan de grootste bullshit uit hun duim zuigen. Komt er altijd op neer dat degene die hun held niet apprecieren minderwaardig zijn. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 11 januari 2019 @ 02:55:10 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184331522
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:14 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat je observatie niet juist is.
Ik zie geen topic vol haat, maar mensen die hem meelijwekkend vinden.
Ja een typisch Nederlands trekje om haat en verachting te verhullen met meelij.
Dan kom je namelijk sympathieker over.

Maar als je de reacties nog eens goed leest dan zal je zien dat misschien zelfs het grootste deel ervan gewoon regelrecht "altijd al een klootzak gevonden" is. Dat heeft niet eens iets met meelij te maken.

quote:
Daar voel jij je dan door aangesproken, omdat jij hem blijkbaar kan waarderen, dus suggereer je maar verborgen boodschappen
Nergens suggereer ik een verborgen boodschap. Het is ook in dit geval duidelijk wat de boodschap is. De delivery staat veel mensen tegen. Mensen die dus (negatief) gevoelig zijn voor over-the-top delivery haten dit ongeacht de boodschap.

Ik kan de boodschap en de delivery wel waarderen.

quote:
en hoe hij eigenlijk iedereen weet te raken en een inspiratiebron is voor velen.
Nergens claim ik dat hij iedereen weet te raken.
Nergens claim ik dat hij een inspiratiebron is voor "velen"... ik zeg dat hij een inspiratiebron is voor bepaalde comedians. En dat is gewoon waar.

quote:
Ik heb te doen met deze man, je zit te kijken naar een wrak niet naar een genie. MO
Je weet niet wat een wrak is. Dat is wel duidelijk. Hans Teeuwen speelt al jaren de sociopaat. Je wil een wrak zien. Dan heb je wat om je superieur aan te voelen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 11-01-2019 03:04:42 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184331737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:56 schreef Marsenal het volgende:
maar die Goedemondt is wel echt van het niveau van een dronken oom op een verjaardag. :P
Het is misschien laagdrempelige humor, maar die vent is wel geestig door zijn mimiek en de manier waarop hij dingen zegt, ik heb echt krom gelegen bij het douchen van Fred en zijn pony Rita met een bus Sanex douchegel die wel wat groter mocht, hoe het is in een Sissy Boy of een skater surf shit winkel, en hoe Wilders zou zeggen dat je stinkt als hij achter je staat in een snackbar. Hij heeft het sowieso vaak over voor veel mensen heel herkenbare, alledaagse dingen, dat blijft langer grappig en relevant dan steeds hetzelfde onsamenhangende gebrabbel van Teeuwen wat alleen de eerste shows leuk is omdat het nieuw is. De mooiste stukjes van Teeuwen waren voor mij het Bijbelverhaal, Wimpie Bosboom (schitterend hoe hij dat verwoordt), en de momenten dat ie de zaal in ging of mensen het podium op trok om met het publiek te fucken, denk aan Bertje en Henk of de Wellust bij de Staart Gevat :')

De beetje arrogante/sarcastische stijl van Wertheim kan ik ook wel waarderen, maar is weer niet geschikt voor als je een paar biertjes teveel op hebt omdat je dan de helft niet snel genoeg door hebt.

Er zijn trouwens blijkbaar mensen die Pieter Derks grappig vinden, dat begrijp ik dan weer niet, ik krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.
pi_184332033
Hans Teeuwen _O_ Misschien wel de meest briljante cabaretier van NL
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_184332386
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
Afgegleden? Dat is letterlijk waar hij beroemd mee is geworden. Na een tijdje doorzie je het trucje misschien wat beter.
Het trucje is wel een beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen.

Teeuwen deed eerst wel een leuke mix met z'n jazz spel, verfrissende snelle en absurde switches die je op het verkeerde been zetten en Kaufman-achtige elementen zoals die sketch met imitaties en het spelen met de setting door bv wat op de rand van het podium te zitten. (Kaufman las zo ooit een boek voor van the great gatsby en niemand snapte er wat van.

Maar de Teeuwen die nu op de planken staat heeft Kaufman en de muziek weggegooid en doet alleen nog inmiddels voorspelbaar geworden absurde switches. Als je 'm nu hoort kun je z'n grappen min of meer al zien aankomen. En dat is jammer. Veruit een van de beste cabaretiers van de afgelopen pak en beet 20 jaar, maar niet heel constant en een beetje een karikatuur geworden als performer. Overigens blijft het wel een briljant denker en provocateur.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 11-01-2019 08:03:50 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:16:11 #74
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184332575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:27 schreef DupingDelight het volgende:

Vorige week zijn show "Echte Rancune" gezien, maar man man man wat is die Teeuwen afgegleden zeg.
Waar ben je die gezien?
Op netflix staat alleen die in het Engels
:')
pi_184332922
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 02:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja een typisch Nederlands trekje om haat en verachting te verhullen met meelij.
Dan kom je namelijk sympathieker over.

Maar als je de reacties nog eens goed leest dan zal je zien dat misschien zelfs het grootste deel ervan gewoon regelrecht "altijd al een klootzak gevonden" is. Dat heeft niet eens iets met meelij te maken.

[..]

Nergens suggereer ik een verborgen boodschap. Het is ook in dit geval duidelijk wat de boodschap is. De delivery staat veel mensen tegen. Mensen die dus (negatief) gevoelig zijn voor over-the-top delivery haten dit ongeacht de boodschap.

Ik kan de boodschap en de delivery wel waarderen.

[..]

Nergens claim ik dat hij iedereen weet te raken.
Nergens claim ik dat hij een inspiratiebron is voor "velen"... ik zeg dat hij een inspiratiebron is voor bepaalde comedians. En dat is gewoon waar.

[..]

Je weet niet wat een wrak is. Dat is wel duidelijk. Hans Teeuwen speelt al jaren de sociopaat. Je wil een wrak zien. Dan heb je wat om je superieur aan te voelen. :D
kritiek mag uiteraard als het inhoudelijk is. Ik volg m al sinds hij 'mannen van de radio' deed en later solo doorbrak. Teeuwen heeft de stukken die wat meer in de kunstzinnige richting zitten en gelaagder zijn veruilt voor één dingetje en dat zijn de tirades die het volk leuk vindt. Is niets mis mee maar het is een constatering. Youp van het Hek deed dat ook.

Over die banaan, dat is weer een mooi sterk aangezet contrast met het pamflet. Hopelijk weet hij hiermee de SGP te bereiken.
pi_184333158
Vroeger was hij schitterend. Zo'n onzin dat het weer grappig was. En hij kon op zijn eigen manier zelfs interessant uit de hoek komen. Iedereen op school kende alles van Hans vanbuiten. De laatste paar jaar is hij precies alles verloren. Niets nieuws meer, niets boeiends meer, niets origineels meer en zelfs niet grappigs meer.
pi_184333373
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Waar ben je die gezien?
Op netflix staat alleen die in het Engels
Op den televiiiiiiiiisie hed ik die gezien!
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_184333924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:18 schreef anoniemV het volgende:
Vroeger was hij schitterend. Zo'n onzin dat het weer grappig was. En hij kon op zijn eigen manier zelfs interessant uit de hoek komen. Iedereen op school kende alles van Hans vanbuiten. De laatste paar jaar is hij precies alles verloren. Niets nieuws meer, niets boeiends meer, niets origineels meer en zelfs niet grappigs meer.
Dat is vermoedelijk gekomen omdat men op een gegeven moment verhulde wie hij min of meer als inspiratie gebruikte voor 'dat' specifieke creatievere deel van z'n karakter op de planken.



Kaufman deed ook dergelijke imitaties en sketches op dezelfde manier als Teeuwen. Dus Hans wilde na die ontdekking waarschijnlijk snel van z'n Kaufman kant af. Helemaal nadat Jim Carrey hem op een gegeven moment speelde. Het NL publiek die Kaufman nog niet kende had toen wel zoiets van 'lijkt wel een beetje op Teeuwen'.

Lang verhaal kort, wat teeuwen nu doet en wat er nog van over is zou je als typisch teeuwen kunnen omschrijven. Dat is een mix van typetjes en heel specifieke onderwerpen die inhaken op de actualiteit, waar de oude Teeuwen veel tijdlozer was.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:45:22 #80
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184337785
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:34 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Op den televiiiiiiiiisie hed ik die gezien!
Ah ja kut was op rtl, moet je geld betalen voor terugkijken :')
:')
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:49:01 #81
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184337861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:18 schreef anoniemV het volgende:
Vroeger was hij schitterend. Zo'n onzin dat het weer grappig was. En hij kon op zijn eigen manier zelfs interessant uit de hoek komen. Iedereen op school kende alles van Hans vanbuiten. De laatste paar jaar is hij precies alles verloren. Niets nieuws meer, niets boeiends meer, niets origineels meer en zelfs niet grappigs meer.
Dat zeggen veel mensen, maar dat vind ik niet erg. Ook al doet hij al 20 jaar hetzelfde,
Ik vind het nog steeds grappig Spiksplinter vind ik misschien wel zijn beste show.
Eigenlijk vind ik Hans Teeuwen de enige caberetier die ik echt grappig vind. Najib Amhali is ook wel geinig maar dat is jet wel.

Het ergst is die Herman Finkers, ik zat 20 minuten re kijken en hij maakte geen een grap :') noem het dan geen cabaret
:')
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:53:20 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184337938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
Afgegleden? Dat is letterlijk waar hij beroemd mee is geworden. Na een tijdje doorzie je het trucje misschien wat beter.
Dit dus. Hate it or love it.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184338656
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ah ja kut was op rtl, moet je geld betalen voor terugkijken :')
Niet doen. Zelfs niet als RTL jou geld toegeeft om het te kijken.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_184357681
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind Ronald Goedemondt en Daniel Arends wel goed.
Mee eens.

Heb aardig wat cabaretiers in het theater gezien en Ronald Goedemondt was echt het allerleukst.

Rene Meurs vind ik als upcoming cabaretier ook wel leuk.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:52:38 #85
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_184357797
Dat verhaal dat hij een kabouter tegenkwam in het bos vond ik wel lachen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')