abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184379805
registreer om deze reclame te verbergen
Wel klagen over multiculturele samenleving maar niet klagen over de zieke belastingen die ze elk jaar maar weer doordrukken. Daarnaast worden we nog als ''moderne'' slaven door onze werkgevers behandelt. En maar met zn tweeŽn werken. En maar ff die droomhuis en keuken bereiken. Maar ondertussen wel fysiek en mentaal de afgrond ingaan.

Terug naar het onderwerp trouwens. Vergeet niet dat Nederland heeft geholpen met het kapotmaken van mooie landen zoals Irak, SyriŽ, LibiŽ en Afghanistan. En ja dit hebben jouw eigen leiders gedaan die met jouw stemmen aan de macht zijn gekomen. Lang leve democratie. Toch?...
  maandag 14 januari 2019 @ 15:42:48 #102
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184398454
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:46 schreef dakloosJan het volgende:

[..]

The modern left has been taught to blame the corruption and brutality of modern capitalism on the white underclass. Thereby shielding the ruling class from criticism.

Blaming white men serves the same purpose as blaming minorities. It gives frustrated individuals a scapegoat.

What is especially sad is that the left has normalized the denigration and dispossession of the white underclass as something progressive.
Exact. Links is wat ze andere verwijten: racisten.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
  maandag 14 januari 2019 @ 15:44:24 #103
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184398487
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap je punt. De witte man wordt de zoveelste underdog op deze manier en dat is ook niet OK. Ik beschouw mezelf als links en ik kijk eerder naar de witte upperclass voor het delen van macht en middelen. Ik snap niet waarom je denkt dat links de witte arbeidersklasse als progressie ziet, volgens mij is het juist rechts die gebaat zijn bij een grote arbeidersklasse.
Je leest niet goed: links ziet de witte blanke arbeidersklasse niet als progressief, ze zien het afzijken van de linkse arbeidersklasse als iets progressiefs.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
  maandag 14 januari 2019 @ 18:57:40 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184401985
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je leest niet goed: links ziet de witte blanke arbeidersklasse niet als progressief, ze zien het afzijken van de linkse arbeidersklasse als iets progressiefs.
Ik denk dat jij degene bent die wat moeite heeft met de stelling. Ik geef aan dat ik het er niet mee eens ben. Wij 'linksen' houden sowieso niet van 'afzijken' :') .
Resistance is futile.
pi_184409791
Blaming inequality and corruption on white people leads to the same outcome as blaming people of colour. The proles are divided into opposing forces that hate each other. And we can no longer pose a threat to the ruling class.

Cultural marxism = neoliberalism.
the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, nor to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better.
pi_184410570
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jij degene bent die wat moeite heeft met de stelling. Ik geef aan dat ik het er niet mee eens ben. Wij 'linksen' houden sowieso niet van 'afzijken' :') .
En dan afsluiten met een afzeik-smiley.
  woensdag 16 januari 2019 @ 09:54:12 #107
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184430703
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Uh uh. Je bent zo'n hysterische blankenhatende, mannenhatende racist en seksist, niets meer, niets minder. Dat dat nu 'hip' is in bepaalde extreem linkse kringen doet niets aan de vuiligheid daarvan af:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:02 schreef Seven. het volgende:
Geweldige reclame. En fantastisch topic dit, altijd weer genieten van de paniek als de witte man onder vuur ligt. ^O^
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is toch ook wel mooi aan de ene kant? Dan kan de witte man zich ineens inleven in negatieve stereotypering. Soort van welkom in de wereld van de niet-blanken en vrouwen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:01:30 #108
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184430853
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:57 schreef Werkperd het volgende:
Wel klagen over multiculturele samenleving maar niet klagen over de zieke belastingen die ze elk jaar maar weer doordrukken. Daarnaast worden we nog als ''moderne'' slaven door onze werkgevers behandelt. En maar met zn tweeŽn werken. En maar ff die droomhuis en keuken bereiken. Maar ondertussen wel fysiek en mentaal de afgrond ingaan.

Terug naar het onderwerp trouwens. Vergeet niet dat Nederland heeft geholpen met het kapotmaken van mooie landen zoals Irak, SyriŽ, LibiŽ en Afghanistan. En ja dit hebben jouw eigen leiders gedaan die met jouw stemmen aan de macht zijn gekomen. Lang leve democratie. Toch?...
I agree,

buiten dat Irak, SyriŽ, LibiŽ en Afghanistan mooie landen zijn.
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:03:36 #109
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184430898
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:57 schreef Werkperd het volgende:

Bovendien worden vreemdelingen vaak binnengelaten met het oog op goedkope arbeid, zoals in rusthuizen of magazijnen, waar ze al een tekort hebben.
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:00:29 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 06:58 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

En dan afsluiten met een afzeik-smiley.
Mijn eerdere post is blijkbaar weggehaald. Als jij zo'n moeite hebt met mijn smileygebruik, kijk dan eerst even naar de rest van dit topic. :*
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:02:21 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184433118
quote:
13s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Uh uh. Je bent zo'n hysterische blankenhatende, mannenhatende racist en seksist, niets meer, niets minder. Dat dat nu 'hip' is in bepaalde extreem linkse kringen doet niets aan de vuiligheid daarvan af:

[..]

[..]

Leer eerst eens op een fatsoenlijke manier discussiŽren, dan praten we verder. Als het niet respectvol kan, dan maar niet :W .
Resistance is futile.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:20:13 #112
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184433435
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Leer eerst eens op een fatsoenlijke manier discussiŽren, dan praten we verder. Als het niet respectvol kan, dan maar niet :W .
Geen interesse in een discussie met een mannenhatende racist. Veel plezier met je blauwe haarverf.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')