abonnement Unibet Coolblue
pi_184281579
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:23 schreef Maerwynn het volgende:
Waarschijnlijk ben je eerder onnadenkend i.p.v. dom. Oftewel je doet dom, maar je bent niet dom. Alleen doordat je er niet of niet lang genoeg over nadenkt, voordat je je mond open doet, kom je dom over. Dat denk ik.
Dat zou meer voor daden gelden, dat ik daar niet goed genoeg over nadenk. Qua wat ik wil zeggen denk ik wel na. In het echte leven althans. Op fora niet altijd. Soms heb ik haast en type even snel nog een reactie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:39:49 #127
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184281597
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat ik het van haar wil weten bedoel je?
Omdat je ervan overtuigd bent dat ze je niet dom vindt, als ze je ontmoet, terwijl er duidelijk mensen zijn die je ontmoet hebben, maar jou dom vinden. Alleen niet als jij om ze geeft.
pi_184281658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Met dit in je gedachten zou ik dit topic en het topic over vrienden nog eens rustig doorlezen.

Ik denk dat je dan wel tot een redelijk goed antwoord/inzicht zou moeten kunnen komen.
Dat antwoord cq inzicht heb ik al. Ik weet best hoe ik het op de meest nette manier zou kunnen doen in beide situaties.

Maar ik blijf bij hoe ik het zou gaan doen mochten de situaties voorkomen. Omdat ik eigenwijs ben en star en mijn partner wil laten merken dat ik er niet happy mee zou zijn.

Tussen weten hoe ik iets volwassen op kan lossen en het willen doen zit een verschil.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:46:01 #129
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184281707
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:43 schreef -Ferb- het volgende:

Maar ik blijf bij hoe ik het zou gaan doen mochten de situaties voorkomen. Omdat ik eigenwijs ben en star en mijn partner wil laten merken dat ik er niet happy mee zou zijn.
Dat vinden mensen dus dom gedrag en dat is het antwoord op de vraag.
pi_184281722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:35 schreef Schanu het volgende:
Eerst geef je aan best slim te zijn, nu stel je juist dat je jezelf best dom vindt. Je bent niet heel consequent in je reacties.

Echter geef je ook aan dat je zaken uit de weg gaat omdat je er te dom voor zou zijn, dat je dit ook benoemt richting mensen. Als dat je houding is in het leven, zou dat dan niet kunnen verklaren waarom mensen je ook lager inschatten qua niveau?
Ik heb nooit gezegd dat ik best slim ben. Ik heb gezegd dat ik niet zo dom ben als men mij hier inschat. Dat ik mezelf als dom beschouw is voor het geval men denkt dat ik niet heel slim ben en als ze dat zeggen dat ik dat kan beamen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184281731
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat vinden mensen dus dom gedrag en dat is het antwoord op de vraag.
En ik vraag me oprecht af of het ook binnenkomt haha.
pi_184281802
Fysiek klungelig zijn, achterlijke stem en manier van praten hebben, dommig uiterlijk hebben, domme opmerkingen maken, sociaal raar zijn, etc.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:50:55 #133
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184281814
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:35 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als jij met iets doms doen doelt op het contact verbreken. Nee dat is niet dom. Dat is voor mij juist slim geweest, omdat ik nu niet meer hoef om te gaan met iemand die opmerkingen maakt waar ik mij rot om voel en dus moeite moet doen om me weer gelukkig te voelen.

Ik kan zulke negatieve gevoelens niet gebruiken, dus heb ik er wat betreft één persoon geen last meer van.

Mocht je iets anders bedoelen moet ik even goed nadenken wat je bedoelt. Je hebt het namelijk over iets wat al gedaan is. En zowel het kado, als op visite komen is nog niet voorgekomen.
Kijk, heel de wereld, of althans FOK! vond dat dom gedrag en daardoor kom je dom over.
Dat je dat niet snapt, maakt opnieuw dat je dom over komt.
Daar valt niet over te discussiëren, dat is het antwoord op je vraag.
Dat je erop doorgaat met "maar voor mij was dat heel slim" maakt dat je nog dommer overkomt en je kennelijk niet eens je eigen vraag begrijpt.
pi_184281865
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef -Ferb- het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik best slim ben. Ik heb gezegd dat ik niet zo dom ben als men mij hier inschat. Dat ik mezelf als dom beschouw is voor het geval men denkt dat ik niet heel slim ben en als ze dat zeggen dat ik dat kan beamen.
Gewoon even een greep uit dit topic (jouw woorden):

"Ik ben allesbehalve dom. Mijn IQ word geschat op 125, dat vind ik niet dom te noemen"

"Ik ben niet dom. Mijn vraag is waarom ik dommer overkom dan ik ben."

"Genoeg dingen die bewijzen cq zeggen dat ik niet dom ben. "

"Waarom vindt men mij in het algemeen dom terwijl ik op bepaalde punten minder slim ben, maar op veel punten wel redelijk slim?"

En zie je wat je zelf schrijft? Dat je jezelf als dom beschouwt om jezelf in te dekken voor het geval anderen je dom vinden. Geef je daarmee niet zelf al aan dat je je kennelijk bewust dommer voordoet dat je bent? Dan heb je daarmee ook antwoord gegeven op je eigen vraag.
pi_184281961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:37 schreef butz0rs het volgende:
Bij het lezen van dit topic moest ik denken aan de uitspraak: “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt‟.

Aan TS de vraag of en hoe deze van toepassing op hem/haar is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect inderdaad.

Overigens: "Ik zeg regelmatig tegen mensen dat ik te dom ben voor bepaalde dingen. Hoe komt het toch dat mensen denken dat ik dom ben?"
Dat zou ik inderdaad dom noemen, ja.
pi_184281972
IQ is een gemiddelde, dus genoeg ruimte om de wat hoger scorende onderdelen te nivelleren met minder scorende. Om nog maar niet te spreken over de dingen buiten het geteste om en de perceptie van hoe een en ander overkomt bij anderen.
pi_184282003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:37 schreef butz0rs het volgende:
Bij het lezen van dit topic moest ik denken aan de uitspraak: “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt‟.

Aan TS de vraag of en hoe deze van toepassing op hem/haar is.
Huichelachtig ben ik - volgens mij - niet. Ik ben niet gemeen, onbetrouwbaar, achterbaks of stiekem. Ook kan ik niet toneelspelen, vriendelijk doen terwijl ik het niet meen.

Ik twijfel wel over verschillende dingen. Of ik goed genoeg ben in mijn werk bijv. Of ik iets kan (het alleen in elkaar zetten van een kastje bijv, waar op de gebruiksaanwijzing staat dat het met zijn tweeën gedaan moet worden, en dat is me gelukt). En denk heel erg veel na, ook over dingen waar ik (nog) niet over na hoef te denken.

Dus zeg het maar...
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184282036
Wat voor werk doe je ts?
pi_184282121
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Huichelachtig ben ik - volgens mij - niet. Ik ben niet gemeen, onbetrouwbaar, achterbaks of stiekem. Ook kan ik niet toneelspelen, vriendelijk doen terwijl ik het niet meen.

Ik twijfel wel over verschillende dingen. Of ik goed genoeg ben in mijn werk bijv. Of ik iets kan (het alleen in elkaar zetten van een kastje bijv, waar op de gebruiksaanwijzing staat dat het met zijn tweeën gedaan moet worden, en dat is me gelukt). En denk heel erg veel na, ook over dingen waar ik (nog) niet over na hoef te denken.

Dus zeg het maar...
Je twijfelt over veel dingen, of je ze wel goed kan. Maar vervolgens bedenk je allerlei redenen die ervoor zorgen dat je het wellicht niet kan, om maar vast te kunnen houden aan de gedachte dat je niet dom bent.

Nadenken over dingen waar je niet over na hoeft te denken doet iedereen, maar als je dat veel doet is dat eerder dom dan slim. Als je slim bent probeer je je zo veel mogelijk te richten op nuttige zaken.

Begrijpend lezen en reageren oo iets wat iemand daadwérkelijk zegt doe je ook niet vepaald goed in je topics. Ook een manier waarop mensen een oordeel vormen over je intelligentie.

Of je dom bent weet ik niet, maar slim kom je zeker niet over in je topics.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:09:26 #140
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184282145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:58 schreef Scary_Mary het volgende:
IQ is een gemiddelde, dus genoeg ruimte om de wat hoger scorende onderdelen te nivelleren met minder scorende. Om nog maar niet te spreken over de dingen buiten het geteste om en de perceptie van hoe een en ander overkomt bij anderen.
Vergeet de controlegroep niet.
pi_184283329
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk, heel de wereld, of althans FOK! vond dat dom gedrag en daardoor kom je dom over.
Dat je dat niet snapt, maakt opnieuw dat je dom over komt.
Daar valt niet over te discussiëren, dat is het antwoord op je vraag.
Dat je erop doorgaat met "maar voor mij was dat heel slim" maakt dat je nog dommer overkomt en je kennelijk niet eens je eigen vraag begrijpt.
Waag het niet om mij dom te noemen omdat ik een bepaalde keuze heb gemaakt!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 18:34:41 #142
441859 crew  Lenny77
pi_184283427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik beschouw mij in het echte leven als “best wel dom”. Ik geef dit vaker aan, thuis, bij familie en op mijn werk. Ik ga dingen niet aan onder het mom van te dom zijn daarvoor. Ik ga dus niet af op de schatting van mijn IQ door die persoon.
Oh nou dan is er geen probleem en heb je meteen een antwoord op je vraag of je dom bent!

Mensen zeggen vaak dat ik lang ben, vaak ook grapjes als het hard waait enz. En dan vraag ik me soms af of ik wel zo lang ben? Dat is ook zoiets waarover je kan discussiëren? Maar ik ben 1.82m en dat is toch best wel lang voor een vrouw.
Dus als mensen dan zeggen dat ik lang ben, dan zal het wel kloppen!

:s)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 18:36:43 #143
441859 crew  Lenny77
pi_184283469
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waag het niet om mij dom te noemen omdat ik een bepaalde keuze heb gemaakt!
Het kan toch evenzeer een domme keuze zijn?
Die heb ik ook genoeg in mijn leven gemaakt! Maar ik heb wel het inzicht om toe te geven aan mezelf dat het misschien niet meteen mijn beste actie was!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184283600
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waag het niet om mij dom te noemen omdat ik een bepaalde keuze heb gemaakt!
Lunatik benoemt je gedrag.
Jij trekt dat meteen naar jou als persoon toe. En niet op de meest respectvolle manier, je lijkt jouw wil aan de ander op te willen leggen. En ook heel dwingend! (Uitroepteken)

Ik vind het woord ‘dom’ tov hoe je overkomt niet echt van toepassing. Vind ik he, (en wat ik vind mag ik houden ;) ), mensen in jouw omgeving gebruiken wellicht het woord ‘dom’ wel. Ik geef de toelichting maar vast want je zult vast weer in discussie willen over mijn mening.

Sociaal onhandig, slecht kunnen omgaan met andere meningen, aanvallend, kokervisie, slechte zelfkennis. Dat vind ik woorden die beter passen. Bij hoe ik je zie op dit forum.
Op dit forum dus. Blijkbaar ben je in het echte leven heel anders, schrijf je. Dus daar ga ik dan maar vanuit. Als ik zou roepen dat dat niet zo is, dat zou een beetje ‘dom’ zijn. Want van dat stuk van je leven weet ik helemaal niets.

Edit: En mijn post geeft geen antwoord op de vraag in de OP maar wil je een spiegel voorhouden.
Jij roept de hele tijd hier je jezelf zo goed kent, ik twijfel daar nog steeds aan. Want als je jezelf echt zo goed kende dan had je allang manieren gevonden om minder ‘dom’ (jouw woord) over te komen irl.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184283776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:53 schreef Schanu het volgende:

[..]

Gewoon even een greep uit dit topic (jouw woorden):

"Ik ben allesbehalve dom. Mijn IQ word geschat op 125, dat vind ik niet dom te noemen"

"Ik ben niet dom. Mijn vraag is waarom ik dommer overkom dan ik ben."

"Genoeg dingen die bewijzen cq zeggen dat ik niet dom ben. "

"Waarom vindt men mij in het algemeen dom terwijl ik op bepaalde punten minder slim ben, maar op veel punten wel redelijk slim?"

En zie je wat je zelf schrijft? Dat je jezelf als dom beschouwt om jezelf in te dekken voor het geval anderen je dom vinden. Geef je daarmee niet zelf al aan dat je je kennelijk bewust dommer voordoet dat je bent? Dan heb je daarmee ook antwoord gegeven op je eigen vraag.
Lees nu zelf je quotes eens na? Nergens staat letterlijk dat ik “best slim” ben. Dat ben ik niet, ik ben ver van hoogbegaafd. Tussen heel dom en hoogbegaafd zijn zitten tal van verschillende opties wat een persoon kan zijn. En wat ik al zei: Niemand is op elke gebied ontzettend slim oftewel hoogbegaafd. Niemand weet alles van alles.

Ik weet wat ik zelf heb geschreven. Ik doe mezelf dommer voor dan ik ben, als mensen mij dan dom noemen valt het minder tegen. Niemand wordt graag dom genoemd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:02 schreef Allures het volgende:
Wat voor werk doe je ts?
Dat is te herkenbaar. Als ik dat zou zeggen kan men opzoeken waar ik werk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh nou dan is er geen probleem en heb je meteen een antwoord op je vraag of je dom bent!

Mensen zeggen vaak dat ik lang ben, vaak ook grapjes als het hard waait enz. En dan vraag ik me soms af of ik wel zo lang ben? Dat is ook zoiets waarover je kan discussiëren? Maar ik ben 1.82m en dat is toch best wel lang voor een vrouw.
Dus als mensen dan zeggen dat ik lang ben, dan zal het wel kloppen!

:s)
Wat een domme vergelijking.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het kan toch evenzeer een domme keuze zijn?
Die heb ik ook genoeg in mijn leven gemaakt! Maar ik heb wel het inzicht om toe te geven aan mezelf dat het misschien niet meteen mijn beste actie was!
Het is geen domme keuze en dat heeft een reden, namelijk dat het verbreken van het contact met die persoon beter is voor mijn algehele gezondheid.

Ik kan dat niet erbij gebruiken en heb eindelijk, na jaren, voor mijzelf en daarmee mijn gezondheid gekozen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lunatik benoemt je gedrag.
Jij trekt dat meteen naar jou als persoon toe. En niet op de meest respectvolle manier, je lijkt jouw wil aan de ander op te willen leggen. En ook heel dwingend! (Uitroepteken)

Ik vind het woord ‘dom’ tov hoe je overkomt niet echt van toepassing. Vind ik he, (en wat ik vind mag ik houden ;) ), mensen in jouw omgeving gebruiken wellicht het woord ‘dom’ wel. Ik geef de toelichting maar vast want je zult vast weer in discussie willen over mijn mening.

Sociaal onhandig, slecht kunnen omgaan met andere meningen, aanvallend, kokervisie, slechte zelfkennis. Dat vind ik woorden die beter passen. Bij hoe ik je zie op dit forum.
Op dit forum dus. Blijkbaar ben je in het echte leven heel anders, schrijf je. Dus daar ga ik dan maar vanuit. Als ik zou roepen dat dat niet zo is, dat zou een beetje ‘dom’ zijn. Want van dat stuk van je leven weet ik helemaal niets.
Dit probeerde ik x posts geleden uit te leggen. Ik bedoelde precies wat jij schrijft in de laatste alinea cq laatste zin.

Je mag alles van me vinden maar niet dat ik slechte zelfkennis heb. Die is meer dan bovengemiddeld goed en dat heb ik proberen uit te leggen, o.a. door voorbeelden te geven.

Sociaal onhandig heb ik ook proberen uit te leggen. Ik ben m.i. niet sociaal onhandig als ik bewust kies om onsociaal op een situatie te reageren. Sociaal onhandigen zijn niet bewust niet sociaal. Ik ben op mijn werk, bij familie of in het openbaar niet sociaal onhandig, maar juist heel sociaal. Omdat ik dan sociaal wil zijn.

Ik antwoord zo even op je edit.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:59:08 #146
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184283909
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:06 schreef -Ferb- het volgende:
Dit merk ik op mijn werk, maar ook op dit forum heb ik het gemerkt. Ik ben allesbehalve dom. Mijn IQ word geschat op 125, dat vind ik niet dom te noemen. Ik begrijp dat het een schatting is, ik heb nooit een test gedaan. De persoon die mij inschatte is iemand die er enig verstand van heeft beroepsmatig.

Waarom kom ik dommer over dan ik ben?
Vind jij jezelf dom?
soooo, da's mooi!
pi_184283987
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik beschouw mij in het echte leven als “best wel dom”. Ik geef dit vaker aan, thuis, bij familie en op mijn werk. Ik ga dingen niet aan onder het mom van te dom zijn daarvoor. Ik ga dus niet af op de schatting van mijn IQ door die persoon.
waarom beschouw je jezelf als best wel dom dan?
compact en kleverig.
pi_184284002
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Lees nu zelf je quotes eens na? Nergens staat letterlijk dat ik “best slim” ben. Dat ben ik niet, ik ben ver van hoogbegaafd. Tussen heel dom en hoogbegaafd zijn zitten tal van verschillende opties wat een persoon kan zijn. En wat ik al zei: Niemand is op elke gebied ontzettend slim oftewel hoogbegaafd. Niemand weet alles van alles.

Ik weet wat ik zelf heb geschreven. Ik doe mezelf dommer voor dan ik ben, als mensen mij dan dom noemen valt het minder tegen. Niemand wordt graag dom genoemd.

[..]

Dat is te herkenbaar. Als ik dat zou zeggen kan men opzoeken waar ik werk.

[..]

Wat een domme vergelijking.

[..]

Het is geen domme keuze en dat heeft een reden, namelijk dat het verbreken van het contact met die persoon beter is voor mijn algehele gezondheid.

Ik kan dat niet erbij gebruiken en heb eindelijk, na jaren, voor mijzelf en daarmee mijn gezondheid gekozen.

[..]

Dit probeerde ik x posts geleden uit te leggen. Ik bedoelde precies wat jij schrijft in de laatste alinea cq laatste zin.

Je mag alles van me vinden maar niet dat ik slechte zelfkennis heb. Die is meer dan bovengemiddeld goed en dat heb ik proberen uit te leggen, o.a. door voorbeelden te geven.

Sociaal onhandig heb ik ook proberen uit te leggen. Ik ben m.i. niet sociaal onhandig als ik bewust kies om onsociaal op een situatie te reageren. Sociaal onhandigen zijn niet bewust niet sociaal. Ik ben op mijn werk, bij familie of in het openbaar niet sociaal onhandig, maar juist heel sociaal. Omdat ik dan sociaal wil zijn.

Ik antwoord zo even op je edit.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect

Deze laatste post laat je enkel koppiger en dommer lijken.
pi_184284106
En TS, weer ga je in discussie met mij over wat ik vind.

Heb ik geen zin meer in. Jij hebt jezelf al overtuigd van jouw waarheden en wat iemand ook zegt gaat daar niks in veranderen. Succes met het vinden van manieren om in andermans ogen minder dom over te komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184284113
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Edit: En mijn post geeft geen antwoord op de vraag in de OP maar wil je een spiegel voorhouden.
Jij roept de hele tijd hier je jezelf zo goed kent, ik twijfel daar nog steeds aan. Want als je jezelf echt zo goed kende dan had je allang manieren gevonden om minder ‘dom’ (jouw woord) over te komen irl.
Die oplossing heb ik gevonden. Dingen waarvan ik denk dat ik het misschien niet kan (maar die me zouden lukken als ik het zou doen) uit de weg gaan. Ik meng me expres niet in bepaalde gesprekken die over lastige onderwerpen gaan. Als er iets misgaat op mijn werk probeer ik het eerst zelf op te lossen en dat lukt in 95% van de gevallen.

Zelfinzicht wil ook zeggen dat je jezelf kan beschrijven. Karaktertrekken kan benoemen. En dat je kan beamen als een bepaalde reactie niet geheel netjes en volgens de ongeschreven regels is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')