abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184287386
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
Wat is een duikcomputer eigenlijk ? :@
Ik moest het k opzoeken heb het opgezocht; Google bracht mij naar https://nl.wikipedia.org/wiki/Duikcomputer...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:27:12 #27
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_184287978
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:51 schreef Treinhomo het volgende:
Wat is een duikcomputer eigenlijk ? :@
P8230015-2.jpg

Ding houdt bij hoe diep je zit, hoe snel je stijgt, temperatuur, verzadiging vaj stikstof in je spierweefsel, aangeven van veiligheidsstops enz.

Doet alles wat,je nodig hebt.
pi_184289243
Indien er niet anders in overeengekomen, geldt:

BW 6:251 lid 1:

quote:
Staat een uit een overeenkomst voortvloeiende, voor overgang vatbaar recht in een zodanig verband met een aan de schuldeiser toebehorend goed, dat hij bij dat recht slechts belang heeft, zolang hij het goed behoudt, dan gaat dat recht over op degene die dat goed onder bijzondere titel verkrijgt.
en gaat de garantie dus gewoon over op de volgende koper. Maar goed, om dus met zekerheid te kunnen zeggen hoe het zit met het geval van de TS, zul je moeten weten wat hij met de winkel is overeengekomen.

De winkelier is overigens niet verplicht een bon voor de TS uit te printen. Daarnaast geeft de aanwezigheid van een bon geen recht op garantie, maar kan de bon wel aannemelijk maken dat er sprake is van een overeenkomst, waarbij de verkoper conform wet- en regelgeving verplichting verplicht is om zorg te dragen voor de wettelijke garantie, voor zover het een consumentenkoop betreft.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184308424
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:32 schreef mrPanerai het volgende:
Bij sommige fietsmerken toch ook wel hoor... 1ste aankoper levenslang garantie op het frame. Niet overdraagbaar
Levenslange garantie lijkt me een uitbreiding van de wettelijke garantie dus dan gelden andere regels.
Verder is er alleen een bewijs van aankoop nodig voor garantie. Een bonnetje is het meest praktisch, maar een bankafschrift is net zo goed. Voor een consument is alleen de verkoper van belang bij garantie. Een verkoper mag je nooit doorverwijzen, hij moet het probleem oplossen, niet jij. En zoals hierboven al is aangegeven zit de wettelijke garantie op het product en niet op een persoon.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')