abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184273752
Vanwege de storm belde een collega net dat hij niet komt werken en dat hij liever thuis werkt :') het valt reuze mee, ik heb het idee dat deze 'collega' het als een excuus aanpakt om NIET te komen werken.

Sowieso, thuisweken :'). paar mailtjes versturen om aan te tonen dat je daadwerkelijk gewerkt hebt, maar ondertussen alleen maar prive dingen doen.

Klacht: deze collega
Anti-klacht: morgen mag ik als manager zijn houding bespreken in een 1 op 1 gesprek >:)
pi_184273822
Jij bent echt de slechtste manager.
pi_184273846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Jij bent echt de slechtste manager.
Dit zeggen en mij niet kennen als manager :')
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:37:31 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_184273856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:35 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dit zeggen en mij niet kennen als manager :')
Die topics van je zeggen genoeg.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_184273858
Okee, jullie vinden het dus allemaal normaal dat je je maar afmeld op werk omdat het waait. Vanmiddag stormt het niet eens meer.

Die werkschuwe mentaliteit op fok! spreekt boekdelen :')
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:39:07 #6
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184273863
Nja in die zin kan je vanaf afstand 'gewoon'monitoren of die betreffende collega wel werkt. Op mijn werklaptop wordt alles wat ik doe gelogd en kan ik mijn privé mail niet benaderen. Dus wat dat betreft kan ik maar 1 ding en dat is werken.

Zou dan eerder uitzoeken of die collega het wel naar zijn zin heeft op het werk of dat er andere problemen zich op de achtergrond afspelen.
Aan het typen...
pi_184273873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nja in die zin kan je vanaf afstand 'gewoon'monitoren of die betreffende collega wel werkt. Op mijn werklaptop wordt alles wat ik doe gelogd en kan ik mijn privé mail niet benaderen. Dus wat dat betreft kan ik maar 1 ding en dat is werken.

Zou dan eerder uitzoeken of die collega het wel naar zijn zin heeft op het werk of dat er andere problemen zich op de achtergrond afspelen.
Goed punt, GisbonLesPaul88! Ik ga het morgen met de desbetreffende collega er over hebben. Misschien zit hij niet lekker in zijn vel? Desalniettemin is een represaille wel op zijn plek, ik weil geen precedent scheppen voor anderen.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2019 @ 07:42:55 #8
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184273889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:40 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Desalniettemin is een represaille wel op zijn plek, ik weil geen precedent scheppen voor anderen.
Wanneer je geen precedent wilt scheppen dan had je zijn verzoek tot thuis werken moeten weigeren en hem moeten dwingen op kantoor te komen. Dat is wat managers immers doen? Problemen voorkomen in plaats van achteraf te lijmen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:42:59 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_184273892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Okee, jullie vinden het dus allemaal normaal dat je je maar afmeld op werk omdat het waait. Vanmiddag stormt het niet eens meer.

Die werkschuwe mentaliteit op fok! spreekt boekdelen :')
Jij zit anders ook maar een beetje op FOK!, ga aan het werk dan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:44:34 #10
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184273902
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:42 schreef Id_do_her het volgende:
Jij zit anders ook maar een beetje op FOK!, ga aan het werk dan.
Dit inderdaad. Meneer de manager 'begint lekker vroeg' om 7:15.. Om te Fokken ;(
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184273914
Fantast.
pi_184273917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Vanwege de storm belde een collega net dat hij niet komt werken en dat hij liever thuis werkt :') het valt reuze mee, ik heb het idee dat deze 'collega' het als een excuus aanpakt om NIET te komen werken.

Sowieso, thuisweken :'). paar mailtjes versturen om aan te tonen dat je daadwerkelijk gewerkt hebt, maar ondertussen alleen maar prive dingen doen.

Klacht: deze collega
Anti-klacht: morgen mag ik als manager zijn houding bespreken in een 1 op 1 gesprek >:)
WC, als jij deze beoordeling zo maakt van deze situatie dan moet je de medewerker goed aanpakken. Desnoods schors je diegene in het lopend onderzoek. _O- _O- _O-
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:47:50 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_184273919
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:42 schreef JeMoeder het volgende:
Wanneer je geen precedent wilt scheppen dan had je zijn verzoek tot thuis werken moeten weigeren en hem moeten dwingen op kantoor te komen.
Probleem is natuurlijk dat andere bedrijven wél hun personeel vertrouwen en thuis laten werken als dat handiger uit komt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_184273922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Okee, jullie vinden het dus allemaal normaal dat je je maar afmeld op werk omdat het waait. Vanmiddag stormt het niet eens meer.

Die werkschuwe mentaliteit op fok! spreekt boekdelen :')
Het gaat niet om wat die werknemer doet dat jou een slechte manager maakt. Het gaat om hoe jij er op reageert.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2019 @ 07:49:07 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184273927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:47 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat andere bedrijven wél hun personeel vertrouwen en thuis laten werken als dat handiger uit komt.
Klopt, maar TS blaast nogal hoog van de toren, daarbij verwacht ik dan ook passend gedrag voor een manager.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184273928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:42 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wanneer je geen precedent wilt scheppen dan had je zijn verzoek tot thuis werken moeten weigeren en hem moeten dwingen op kantoor te komen. Dat is wat managers immers doen? Problemen voorkomen in plaats van achteraf te lijmen?
Eigenlijk dit. Bij ons is een thuiswerkdag toegestaan mits inzichtelijk is wat je hebt gedaan en dat het meetbaar is. Sommige collega's proberen 2 thuiswerkdagen eraf te snoepen onder het mom van ja mijn kinderen zijn nog klein, hoeven ze een dag minder naar de opvang want dat kost geld. Opzouten je krijgt toch betaald naar rato van het aantal uren dat je werkt. Gewoon weigeren die handel. Incidentele zaken uitgezonderd maar het moet niet de norm zijn dat iedereen straks zelf kan bepalen wanneer hij/zij op kantoor zit. Al zou dat wel weer de toekomst kunnen zijn met flexwerken.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:49:41 #17
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184273934
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:40 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Goed punt, GisbonLesPaul88! Ik ga het morgen met de desbetreffende collega er over hebben. Misschien zit hij niet lekker in zijn vel? Desalniettemin is een represaille wel op zijn plek, ik weil geen precedent scheppen voor anderen.
Zou heel goed kunnen. Soms kan het ook zijn dat een werknemer zich niet gewaardeerd voelt, en dat kan het zijn dat hij of zij de kantjes er vanaf gaat lopen. Ik zal hoe dan ook af wachten wat zijn antwoord is alvorens je een reprimande geeft. Misschien goed om de te kijken hoe andere collega's de werksfeer ervaren. Wat betreft het precedent gebeuren, keer die eens om en legt dit voorbeeld van wel aanwezig zijn bij die collega neer. Iets met meerdere invalshoeken.
Aan het typen...
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2019 @ 07:50:23 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184273939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:49 schreef stokj het volgende:

[..]

Eigenlijk dit. Bij ons is een thuiswerkdag toegestaan mits inzichtelijk is wat je hebt gedaan en dat het meetbaar is. Sommige collega's proberen 2 thuiswerkdagen eraf te snoepen onder het mom van ja mijn kinderen zijn nog klein, hoeven ze een dag minder naar de opvang want dat kost geld. Opzouten je krijgt toch betaald naar rato van het aantal uren dat je werkt. Gewoon weigeren die handel. Incidentele zaken uitgezonderd maar het moet niet de norm zijn dat iedereen straks zelf kan bepalen wanneer hij/zij op kantoor zit. Al zou dat wel weer de toekomst kunnen zijn met flexwerken.
Ik heb een vaste thuiswerkdag zodat ik op mijn dochtertje kan passen. Ik ben daarvoor wel van 40 naar 36 uur gegaan. Ik kan dus gewoon 4 uur werken (komt vaak neer op administratie en kleine vragen beantwoorden) en de rest van de dag mijn dochter managen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184273940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:49 schreef stokj het volgende:

[..]

Eigenlijk dit. Bij ons is een thuiswerkdag toegestaan mits inzichtelijk is wat je hebt gedaan en dat het meetbaar is. Sommige collega's proberen 2 thuiswerkdagen eraf te snoepen onder het mom van ja mijn kinderen zijn nog klein, hoeven ze een dag minder naar de opvang want dat kost geld. Opzouten je krijgt toch betaald naar rato van het aantal uren dat je werkt. Gewoon weigeren die handel. Incidentele zaken uitgezonderd maar het moet niet de norm zijn dat iedereen straks zelf kan bepalen wanneer hij/zij op kantoor zit. Al zou dat wel weer de toekomst kunnen zijn met flexwerken.
Iemand mag van mij best een vaste thuiswerkdag hebben. Maar als dat is zodat de kinderen een oppas hebben, ben je dus met de kinderen bezig en niet met werk. En dat lijkt me niet de bedoeling.
pi_184273978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik heb een vaste thuiswerkdag zodat ik op mijn dochtertje kan passen. Ik ben daarvoor wel van 40 naar 36 uur gegaan. Ik kan dus gewoon 4 uur werken (komt vaak neer op administratie en kleine vragen beantwoorden) en de rest van de dag mijn dochter managen.
Kijk een simpel voorbeeld van hoe het wel kan.
pi_184273981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Iemand mag van mij best een vaste thuiswerkdag hebben. Maar als dat is zodat de kinderen een oppas hebben, ben je dus met de kinderen bezig en niet met werk. En dat lijkt me niet de bedoeling.
Precies en JeMoeder heeft dat goed geregeld.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:00:38 #22
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_184274018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:40 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Goed punt, GisbonLesPaul88! Ik ga het morgen met de desbetreffende collega er over hebben. Misschien zit hij niet lekker in zijn vel? Desalniettemin is een represaille wel op zijn plek, ik weil geen precedent scheppen voor anderen.
Je laat het eerst gebeuren en gaat dan handhaven? Straalt weinig proactiviteit uit.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_184274090
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Jij bent echt de slechtste manager.
Hij is sowieso geen manager.
pi_184274288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Sowieso, thuisweken :'). paar mailtjes versturen om aan te tonen dat je daadwerkelijk gewerkt hebt, maar ondertussen alleen maar prive dingen doen.
Op sommige momenten werk ik juist thuis veel effectiever. Af en toe een dag thuiswerken zorgt bij mij er juist voor dat werk dat is blijven liggen gedaan wordt.
pi_184274418
Ik ben blij dat ik ts niet als manager heb

Vieze slavendrijver
pi_184274437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:47 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat andere bedrijven wél hun personeel vertrouwen en thuis laten werken als dat handiger uit komt.
Ik weet dat dit specifieke personeelslid niet te vertrouwen is door acties uit het verleden.
pi_184274459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:50 schreef JeMoeder het volgende:
Ik heb een vaste thuiswerkdag zodat ik op mijn dochtertje kan passen. Ik ben daarvoor wel van 40 naar 36 uur gegaan. Ik kan dus gewoon 4 uur werken (komt vaak neer op administratie en kleine vragen beantwoorden) en de rest van de dag mijn dochter managen.
Het houdt dus ook in dat je in die 4 uur minder productief bent dan 4 uur op kantoor. Immers, je behandelt dus administratie en kleine vragen. Grote vragen moeten dan maar 'wachten'. Misschien moet jouw salaries dan ook aangepast worden omdat je alleen administratie en kleine vragen beantwoord op je thuiswerkdag?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:06:51 #28
286575 Roces18
Chef de party
pi_184274523
CODE ROOD SLUIT DEUREN EN RAMEN

!!!!!!!!!!!!

EN BID VOOR OVERLEVING
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184274839
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:02 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het houdt dus ook in dat je in die 4 uur minder productief bent dan 4 uur op kantoor. Immers, je behandelt dus administratie en kleine vragen. Grote vragen moeten dan maar 'wachten'. Misschien moet jouw salaries dan ook aangepast worden omdat je alleen administratie en kleine vragen beantwoord op je thuiswerkdag?
Mama heeft je brintapapje klaar staan. Ga maar vlug.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2019 @ 09:40:55 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184274869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:02 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het houdt dus ook in dat je in die 4 uur minder productief bent dan 4 uur op kantoor. Immers, je behandelt dus administratie en kleine vragen. Grote vragen moeten dan maar 'wachten'. Misschien moet jouw salaries dan ook aangepast worden omdat je alleen administratie en kleine vragen beantwoord op je thuiswerkdag?
Ik werk 36u p/w ipv 40. Denk je dat mijn baas zo gek is mij dan voor 40u te betalen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Forum Admin dinsdag 8 januari 2019 @ 09:46:54 #31
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184274928
Hoezo noem jij je minions 'collega'?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184274938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:37 schreef Everythingexist het volgende:

[..]

Mama heeft je brintapapje klaar staan. Ga maar vlug.
Dat ligt er aan. Is JeMoeder aan het thuiswerken vandaag, dan zal er vast en zeker brintapapje zijn.
pi_184275037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat ligt er aan. Is JeMoeder aan het thuiswerken vandaag, dan zal er vast en zeker brintapapje zijn.
Ik heb een Liga papje.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:05:36 #34
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_184275128
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik weet dat dit specifieke personeelslid niet te vertrouwen is door acties uit het verleden.
OK, dan is het wat anders. Maar ik weet van vorige topics dat jij de lat behoorlijk hoog legt, hoor. Verwacht gewoon gratis overwerken enzovoort, en er was weinig ruimte voor een andere mening (of haal ik jou nu door de war met een andere user?).

Desalniettemin, als mensen misbruik van je vertrouwen maken dan moet je dat niet pikken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:02 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het houdt dus ook in dat je in die 4 uur minder productief bent dan 4 uur op kantoor. Immers, je behandelt dus administratie en kleine vragen.
Precies, ben ik wel met je eens.

Tenzij in je werkzaamheden echt dat soort dingen zitten. Maar bij mij is dat niet. Ik ben programmeur en moet concentreren. Dat is op een rustig kantoor al een hele klus, laat staan als een kind van vier regelmatig met kinder-vraagjes komt.

Ik geloof zelf niet in thuiswerken met kinderen, maar dat ben ik.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_184275223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:05 schreef Hallmark het volgende:

[..]

OK, dan is het wat anders. Maar ik weet van vorige topics dat jij de lat behoorlijk hoog legt, hoor. Verwacht gewoon gratis overwerken enzovoort, en er was weinig ruimte voor een andere mening (of haal ik jou nu door de war met een andere user?).

Desalniettemin, als mensen misbruik van je vertrouwen maken dan moet je dat niet pikken.

[..]

Precies, ben ik wel met je eens.

Tenzij in je werkzaamheden echt dat soort dingen zitten. Maar bij mij is dat niet. Ik ben programmeur en moet concentreren. Dat is op een rustig kantoor al een hele klus, laat staan als een kind van vier regelmatig met kinder-vraagjes komt.

Ik geloof zelf niet in thuiswerken met kinderen, maar dat ben ik.
Dank voor deze inhoudelijke reactie. Ik eis veel, maar geef ook veel terug aan de medewerkers mits ze presteren. Ik geloof inderdaad niet zo in thuiswerken, vooral als er kinderen in het spel zijn. Dan is het een verkapte dagje vrij met af en toe je laptop open gooien. Dat verwacht ik sowieso van mijn medewerkers als het nodig is.
pi_184275270
Niet de luxe hebben om geen moer te hoeven doen als je daar toevallig geen zin in hebt :')
pi_184275322
Ik werk elke dag thuis.
U MAD?
pi_184276579
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:42 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wanneer je geen precedent wilt scheppen dan had je zijn verzoek tot thuis werken moeten weigeren en hem moeten dwingen op kantoor te komen. Dat is wat managers immers doen? Problemen voorkomen in plaats van achteraf te lijmen?
alsof die manageract van hem serieus is...
pi_184284126
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik werk elke dag thuis.
Wordt je gefinancierd vanuit de bijstand?
pi_184284753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:08 schreef stokj het volgende:

[..]

Wordt je gefinancierd vanuit de bijstand?
Oa
U MAD?
pi_184287047
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oa
Maar toch heb je een druk leven? Best knap dan hoe je jouw dingen allemaal voor elkaar krijgt dan hoor.
  woensdag 9 januari 2019 @ 08:48:34 #42
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184294319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Anti-klacht: morgen mag ik als manager zijn houding bespreken in een 1 op 1 gesprek
En hoe is het afgelopen?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184294836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:48 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
CLW heeft de medewerker uiteraard nog een kans gegeven want CLW wilt goed bij de mensen in de smaak vallen _O- _O- _O- ontopic: inderdaad, hoe is dat gesprek gegaan en afgelopen?
pi_184295127
Geen duidelijke afspraken maken m.b.t. thuiswerken wat ben jij een pauper manager.
Niet dat je echt een manager bent maar ik speel het spelletje mee om je een plezier te doen.
pi_184295343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:48 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
Goedgemaakt onder het bureau waarschijnlijk
pi_184295543
Voor wat staat die C.L in je naam?

als ik je voorbij zie komen zeg ik steeds in mezelf :

"Champions League Manager"
pi_184295648
consequente lutser gok ik.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 10:40:59 #48
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184295957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Okee, jullie vinden het dus allemaal normaal dat je je maar afmeld op werk omdat het waait. Vanmiddag stormt het niet eens meer.

Die werkschuwe mentaliteit op fok! spreekt boekdelen :')
Jij bent niet begaan met het welzijn en de veiligheid van je medewerkers? Hondsvot.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184295971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wat staat die C.L in je naam?

als ik je voorbij zie komen zeg ik steeds in mezelf :

"Champions League Manager"
Dat is inderdaad het juiste antwoord.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 08:48 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
De medewerker heeft zich vandaag ziek gemeld :')
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:54:55 #50
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184296172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:41 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het juiste antwoord.

[..]

De medewerker heeft zich vandaag ziek gemeld :')
Ugh, lekker betrouwbare collega. Als je niet tevreden bent wordt het hoog tijd om een case op te bouwen tegen die persoon.. Verder een verbetertraject voorstellen etc.. You know the drill, waarschijnlijk ben je hier al een tijd mee bezig.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184296260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:54 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

waarschijnlijk ben je hier al een tijd mee bezig.
Met verhalen verzinnen bedoel je?
pi_184296305
Is het bij jullie gebruikelijk om thuis te werken ?

Ik werk zelf ook regelmatig thuis maar normaal gesproken geen hele dagen, vaak ochtenden of middagen na of voordat ik naar een afspraak ga. Maar je kunt het wel in de gaten houden toch of er gewerkt wordt.. ik neem aan dat jullie ook via een server werken, dan kun je bijhouden of er iets gedaan wordt _O_
Ik was hier...
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:06:05 #53
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184296366
Ik wilde net vragen hoe het is afgelopen maar zie dat de beste medewerker zich heeft ziek gemeld ;(

Hoeveelste keer is dit TS ?

Indien de zoveelste keer even een bedrijfsarts fixen. Maar het beeld dat nu bij mij bestaat is dat deze medewerker 0 motivatie heeft.Maar ook jouw totaal niet serieus neemt.
Aan het typen...
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 11:16:54 #54
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184296530
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:41 schreef C.L.Werner het volgende:

De medewerker heeft zich vandaag ziek gemeld :')
Waaróm zou die dat toch gedaan hebben?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184296536
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:47 schreef Questular het volgende:
Niet dat je echt een manager bent
Ga dan weg uit dit topic. Waar baseer je het op dat ik geen manager ben? Omdat wat ik zeg niet in jou straatje past? Of is het jaloezie? ik denk het laatste, beste Questular.
pi_184296625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:47 schreef Questular het volgende:
Geen duidelijke afspraken maken m.b.t. thuiswerken wat ben jij een pauper manager.
Niet dat je echt een manager bent maar ik speel het spelletje mee om je een plezier te doen.
:')

Heb al zoveel topics gelezen van ts over zijn manager leef, dat het niet anders kan dan dat hij een echte manager is.

Dus, ts is gewoon een manager.
Ik was hier...
pi_184296629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:02 schreef Nismo91 het volgende:
Is het bij jullie gebruikelijk om thuis te werken ?
Over het algemeen niet, tenzij het specifiek met je manager is overeengekomen. En dan alleen op incidentele basis, niemand werkt structureel thuis.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoeveelste keer is dit TS ?

Indien de zoveelste keer even een bedrijfsarts fixen. Maar het beeld dat nu bij mij bestaat is dat deze medewerker 0 motivatie heeft.Maar ook jouw totaal niet serieus neemt.
Het is nu inderdaad tijd om de bedrijfsarts in te schakelen. Zojuist ook gedaan, er wordt ook gecontroleerd of hij wel thuis is want daar bestaan ook vraagtekens over.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waaróm zou die dat toch gedaan hebben?
Waarschijnlijk omdat hij werk niet zo belangrijk vind.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 11:25:07 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184296667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:17 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ga dan weg uit dit topic. Waar baseer je het op dat ik geen manager ben? Omdat wat ik zeg niet in jou straatje past? Of is het jaloezie? ik denk het laatste, beste Questular.
Ach ja. Een beetje vuilnisman is tegenwoordig ook al manager inkoop.

Niet weten dat manager een containerbegrip is waar zo'n beetje alles met ook maar een beetje verantwoording in wordt geflikkerd.

Een senior boven drie man is een manager tegenwoordig, en een CEO van een multinational is ook een manager.

Het begrip manager zegt weinig over je taken of responsability scope.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184296668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Vanwege de storm belde een collega net dat hij niet komt werken en dat hij liever thuis werkt :') het valt reuze mee, ik heb het idee dat deze 'collega' het als een excuus aanpakt om NIET te komen werken.

Sowieso, thuisweken :'). paar mailtjes versturen om aan te tonen dat je daadwerkelijk gewerkt hebt, maar ondertussen alleen maar prive dingen doen.

Klacht: deze collega
Anti-klacht: morgen mag ik als manager zijn houding bespreken in een 1 op 1 gesprek >:)
Verrader
pi_184296684
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ach ja. Een beetje vuilnisman is tegenwoordig ook al manager inkoop.

Niet weten dat manager een containerbegrip is waar zo'n beetje alles met ook maar een beetje verantwoording in wordt geflikkerd.

Een senior boven drie man is een manager tegenwoordig, en een CEO van een multinational is ook een manager.

Het begrip manager zegt weinig over je taken of responsability scope.
Een toiletdame is directrice hyginisch verantwoordelijke :')
pi_184296686
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:23 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

:')

Heb al zoveel topics gelezen van ts over zijn manager leef, dat het niet anders kan dan dat hij een echte manager is.

Dus, ts is gewoon een manager.
Dank nismo! De manager leef is inderdaad een andere leef dan die werknemers leef, maar dat heeft niet iedereen door. Zodra je het over dingen hebt wat anderen niet snappen, dan moet je zeker wel liegen :')
Het is de jaloezie van de mensen die aan de lijn werken, die de boutejs aandraaien, die op de sociale werkplaats zitten. Altijd afgeven op de manager. Dat scoort.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 11:26:21 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184296694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:25 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Verrader
Waarom? Hij gaat gewoon aanraden dat zijn houding beter kan, gewoon even wat rechterop zitten ja toch je weet zellef
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:30:38 #63
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184296775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:23 schreef C.L.Werner het volgende:

Het is nu inderdaad tijd om de bedrijfsarts in te schakelen. Zojuist ook gedaan, er wordt ook gecontroleerd of hij wel thuis is want daar bestaan ook vraagtekens over.

Goed gehandeld. Hoewel je altijd vanuit het HR oogpunt een slag om de arm moet houden zou ik ook moeite hebben met mijn geduld te bewaren bij dit soort lieden. Ik ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Aan het typen...
pi_184296813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:17 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ga dan weg uit dit topic. Waar baseer je het op dat ik geen manager ben? Omdat wat ik zeg niet in jou straatje past? Of is het jaloezie? ik denk het laatste, beste Questular.
Goed verhaal weer ^O^
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:34:27 #65
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184296862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:25 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Verrader
Dit slaat werkelijk nergens op :') Dat 1 op 1 gesprek vindt plaats met de betreffende werknemer. Komt geen verraad bij kijken m.i. Weet je überhaupt wel wat de definitie van het woord is ?
Aan het typen...
pi_184296928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dank nismo! De manager leef is inderdaad een andere leef dan die werknemers leef, maar dat heeft niet iedereen door. Zodra je het over dingen hebt wat anderen niet snappen, dan moet je zeker wel liegen :')
Het is de jaloezie van de mensen die aan de lijn werken, die de boutejs aandraaien, die op de sociale werkplaats zitten. Altijd afgeven op de manager. Dat scoort.
Begrijp ik...
Bijvoorbeeld mijn werkgever, dat is serieus de beste kloot die je maar kan hebben, ongelogen !
En dan nog klagen er “werknemers” over hem, ik kan daar met mijn verstand niet bij. Ja hij gaat 10x per jaar op vakantie, ja dus het is een werkgever en daarom ben jij een werknemer zeg ik dan altijd. Maar goed, mensen snappen niet hoe zoiets werkt. In mijn ogen moet je niet klagen en anders zelf gaan ondernemen en succesvol worden.
Misgunners :r
Ik was hier...
pi_184297029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op :') Dat 1 op 1 gesprek vindt plaats met de betreffende werknemer. Komt geen verraad bij kijken m.i. Weet je überhaupt wel wat de definitie van het woord is ?
Ja heb het meermaals gehad.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:53:24 #68
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184297178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:44 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Ja heb het meermaals gehad.
Dat is heel vervelend dat je dat zo hebt ervaren dan. Heb je een voorbeeld ?
Aan het typen...
pi_184297362
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Jij bent echt de slechtste manager.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184297383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:35 schreef C.L.Werner het volgende:
Dit zeggen en mij niet kennen als manager :')
Dit zegt genoeg:
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Sowieso, thuisweken :'). paar mailtjes versturen om aan te tonen dat je daadwerkelijk gewerkt hebt, maar ondertussen alleen maar prive dingen doen.
Als ik een manager onder me had die zo over thuiswerken dacht, zou die meteen permanent thuis mogen, ehh... "werken".
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184297427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Okee, jullie vinden het dus allemaal normaal dat je je maar afmeld op werk omdat het waait. Vanmiddag stormt het niet eens meer.

Die werkschuwe mentaliteit op fok! spreekt boekdelen :')
Ik vind het normaal dat je anno 2019 voor zeer veel soorten werk niet per se op een bepaalde locatie hoeft.

Als je nou vuilnisman of vakkenvuller of chirurg bent, tja dat wordt wat lastig op afstand. Maar zeer veel functies kun je prima op andere locaties (en desgewenst ook andere tijden) uitvoeren.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184298279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:06 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Ik vind het normaal dat je anno 2019 voor zeer veel soorten werk niet per se op een bepaalde locatie hoeft.

Als je nou vuilnisman of vakkenvuller of chirurg bent, tja dat wordt wat lastig op afstand. Maar zeer veel functies kun je prima op andere locaties (en desgewenst ook andere tijden) uitvoeren.
Mooie is, IT was één van de eerste waar dat voor gold. Maar daar wordt het nu juist weer lastiger :)
pi_184298674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:04 schreef Kornolio het volgende:
Als ik een manager onder me had die zo over thuiswerken dacht, zou die meteen permanent thuis mogen, ehh... "werken".
Prima. Laat maar even weten wanneer je in de echte wereld bent geland.
Er zomaar van uit gaan dat thuiswerken efficienter is. Ja, dat zeg alle mensen die een beetje werkshuiw zijn. Zoals beste Kornolio.
pi_184298733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:06 schreef Kornolio het volgende:
Ik vind het normaal dat je anno 2019 voor zeer veel soorten werk niet per se op een bepaalde locatie hoeft.
Klopt. Je kan op kantoor zijn, op locatie, bij de klant, bij de leverancier, etc. Maar 'thuiswerken', nee, dat gaat er niet in bij mij. Gelukkig ook niet bij het MT.

Maar met jou heeft het sowieso geen zin om te discussiëren. Jouw eerste bijdrage op dit topic is 'jij bent de slechtste manager ooit', dus dat zegt al genoeg. Gaat heen, en verdwijn. Terug naar je 'thuiswerk' plek.
pi_184298746
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:05 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Klopt. Je kan op kantoor zijn, op locatie, bij de klant, bij de leverancier, etc. Maar 'thuiswerken', nee, dat gaat er niet in bij mij. Gelukkig ook niet bij het MT.

Maar met jou heeft het sowieso geen zin om te discussiëren. Jouw eerste bijdrage op dit topic is 'jij bent de slechtste manager ooit', dus dat zegt al genoeg. Gaat heen, en verdwijn. Terug naar je 'thuiswerk' plek.
Dus het MT wilt niet dat er thuisgewerkt wordt maar jij als manager laat dat wel toe? Je verhaal heeft nogal wat foutjes.
pi_184298807
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus het MT wilt niet dat er thuisgewerkt wordt maar jij als manager laat dat wel toe? Je verhaal heeft nogal wat foutjes.
Lees de OP nou eens goed beste Questular. Die collega belde dezelfde ochtend dat hij die dag ging thuiswerken. Hoewel het soms gewenst is, kan je in dit land niet iemand dwingen om naar zijn werk te komen of hem thuis met dwang ophalen om naar kantoor te komen.

Je leeskunst laat nogal te wensen over.

Edit - tevens ben je nogal geobsedeerd door dit topic. Slechte ervaringen met managers dat je er zo een hekel aan hebt? Jaloezie? Werkeloos? Ondergewaardeerd?
pi_184298820
Kan iemand mij de code dm'n? Wil graag bij TS op bezoek maar heb de code van de deur niet. Personeel wil de code niet geven omdat ik niet kan aantonen of ik familie ben van een van de patiënten.
pi_184298832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens goed beste Questular. Die collega belde dezelfde ochtend dat hij die dag ging thuiswerken. Hoewel het soms gewenst is, kan je in dit land niet iemand dwingen om naar zijn werk te komen of hem thuis met dwang ophalen om naar kantoor te komen.

Je leeskunst laat nogal te wensen over.
^O^ leuk man.
pi_184298842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:08 schreef Argo het volgende:
Kan iemand mij de code dm'n? Wil graag bij TS op bezoek maar heb de code van de deur niet. Personeel wil de code niet geven omdat ik niet kan aantonen of ik familie ben van een van de patiënten.
Code is cntl+alt+del.
pi_184298930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Code is cntl+alt+del.
Het gaat maar van 0 tot 9 met een paar symbooltjes.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:14:32 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184298946
Ik hoop oprecht dat dit hele managergedoe een act is, want anders ben je echt heel slecht in je werk. Kwestie van tijd tot de mensen boven jou dat ook inzien.
pi_184298979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit hele managergedoe een act is, want anders ben je echt heel slecht in je werk. Kwestie van tijd tot de mensen boven jou dat ook inzien.
Mijn beoordelingen zijn altijd perfect. Ik scoor gemiddeld een 3, soms een 4 op een schaal van 5 dus ik blijf zitten waar ik zit.
Medewerkers waarderen mij ook, maar er zitten altijd rotte appelen tussen.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 14:39:29 #83
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184300549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Mijn beoordelingen zijn altijd perfect. Ik scoor gemiddeld een 3, soms een 4 op een schaal van 5 dus ik blijf zitten waar ik zit.
Medewerkers waarderen mij ook, maar er zitten altijd rotte appelen tussen.
Bij ons is 4 het streven :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 14:41:06 #84
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184300570
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens goed beste Questular. Die collega belde dezelfde ochtend dat hij die dag ging thuiswerken. Hoewel het soms gewenst is, kan je in dit land niet iemand dwingen om naar zijn werk te komen of hem thuis met dwang ophalen om naar kantoor te komen.

Je leeskunst laat nogal te wensen over.

Edit - tevens ben je nogal geobsedeerd door dit topic. Slechte ervaringen met managers dat je er zo een hekel aan hebt? Jaloezie? Werkeloos? Ondergewaardeerd?
Als het goed is is met betrekking tot thuiswerken een schrijven opgesteld waarin wordt vermeld dat je altijd terug naar kantoor moet komen als een of andere kutsitatie zulks vereist.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:11:57 #85
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184318265
Hoe is die schavuit er vanaf gekomen ?
Aan het typen...
pi_184319403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Mijn beoordelingen zijn altijd perfect. Ik scoor gemiddeld een 3, soms een 4 op een schaal van 5 dus ik blijf zitten waar ik zit.
Medewerkers waarderen mij ook, maar er zitten altijd rotte appelen tussen.
Als je perfect beoordeeld wordt, waarom scoor je dan geen 5?
pi_184319842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:35 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dit zeggen en mij niet kennen als manager :')
Alle managers zijn kut, daarom zijn ze er hier met een grote reorganisatie allemaal uit getrapt.
Tegenwoordig hebben we hier op de betoncentrale alleen maar een directeur en een productiechef
en dat werkt prima.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:56:32 #88
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184319866
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:27 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Als je perfect beoordeeld wordt, waarom scoor je dan geen 5?
Zesjescultuur, maar wel het beste eisen van anderen.
pi_184319881
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Zesjescultuur, maar wel het beste eisen van anderen.
"Zolang mijn baas doet alsof ik goed verdien, doe ik alsof ik hard werk."
pi_184319919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:54 schreef Werkman het volgende:
Alle managers zijn kut,
:')
pi_184320058
Is de betreffende werknemer vandaag wel komen opdagen :D ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:10:40 #92
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184320069
Update, TS.

Ben je al failliet?
pi_184320071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe is die schavuit er vanaf gekomen ?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:09 schreef Gohf046 het volgende:
Is de betreffende werknemer vandaag wel komen opdagen :D ?
Nog steeds ziek. Verwacht hem eerlijk gezegd pas maandag weer terug.
pi_184320077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:10 schreef Bias het volgende:
Update, TS.

Ben je al failliet?
Rare vraag. Ook ik ben gewoon in loondienst.
pi_184320156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

[..]

Nog steeds ziek. Verwacht hem eerlijk gezegd pas maandag weer terug.
Benieuwd wat voor een lul verhaal ie maandag gaat ophangen :')
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:53:32 #96
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184320739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:11 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Rare vraag. Ook ik ben gewoon in loondienst.
Bedoelde het bedrijf, niet jou persoonlijk.

Hoe onvervangbaar is deze werknemer?
pi_184332127
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:53 schreef Bias het volgende:

[..]

Bedoelde het bedrijf, niet jou persoonlijk.

Hoe onvervangbaar is deze werknemer?
Deze werknemer is, zoals alle werknemers, vervangbaar. Nog steeds ziek, dus verwacht een pittig gesprek maandag.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 07:34:51 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_184332157
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 07:32 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Deze werknemer is, zoals alle werknemers, vervangbaar. Nog steeds ziek, dus verwacht een pittig gesprek maandag.
Oeh.. Zo gevaarlijk..
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 07:41:45 #99
80382 manny
30 is best veel
pi_184332228
sturen op aanwezigheid i.p.v. output. man man man. beginnersfout.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184332251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 07:32 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Deze werknemer is, zoals alle werknemers, vervangbaar. Nog steeds ziek, dus verwacht een pittig gesprek maandag.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is nu je in je eentje het kantoor moet stofzuigen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')