abonnement Unibet Coolblue
pi_184295808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:06 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

waarom zou zo'n vrouw gaan trouwen met een enge Chinese creep dat ook nog eens haar geloof niet aanhangt?

Marteling van vrouwen door China.

Je snapt natuurlijk zelf wel dat je je met dit soort opmerkingen volkomen ongeloofwaardig maakt he? Verder bewijst dat jankfilmpje van je weer eens helemaal niks, iedereen kan een actrice voor de camera 5 minuten zielige verhaaltjes laten ophangen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:47:45 #77
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184296055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hoewel de topicstarter verre van neutraal is, hanteren de communistische imperialisten een zeer smerige sinificatie politiek. Dat mensen hier dat bagatelliseren omdat de Oeigoeren moslims zijn, is triest.
Een land dat private bedrijven en kapitalisme toelaat kun je niet meer communistisch noemen. Het is een eenpartijstaat. De communistische partij van China heeft meer weg van een Han-nationalistische en tech-nationalistische partij met wat communistische symbolen als de hamer en sikkel. De communistische partij is sinds 1949 zelf aan sinificatie onderhevig geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jellereppe op 09-01-2019 11:54:56 ]
pi_184296636
Misschien moet Erdogan een toespraak gaan geven in Shanghai om zijn bloedbroeders een hart onder de riem te steken.
Radio Espantoso
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:53 #79
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184296649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:23 schreef Peligrosso het volgende:
Misschien moet Erdogan een toespraak gaan geven in Shanghai om zijn bloedbroeders een hart onder de riem te steken.
Verkeerde locatie. Urumqi is beter.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jellereppe op 09-01-2019 11:38:54 ]
pi_184296899
Triest, maar niets aan te doen. China is een wereldmacht die van haar burgers verlangt dat ze in de culturele pas blijven lopen, doe je dat niet dan komt vadertje staat even langs. Kan me echter niet voorstellen dat die moslims minder islamitisch uit zulke opvoedingskampen komen, dat soort inzichten kan je (helaas) niet forceren. Levert niets op dan trauma's, haat jegens de overheid en een verdere religieuze overtuiging lijkt me.

Al met al zeer triest voor de islamitische minderheid daar, maar kan niet ontkennen dat ik wel benieuwd ben naar de resultaten van dit beleid de komende jaren. Is Xinjiang over 10 jaar meer of minder islamitisch dan het nu is, ik ben benieuwd.
pi_184297085
Nu al 4 pagina's verder, en men weet nog niets inhoudelijk over deze zaak. Worden er echt onschuldige gemarteld ? of gaat het enkel om mensen die een gevaar vormen voor de Chinese staat?
pi_184297138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:47 schreef theunderdog het volgende:
Nu al 4 pagina's verder, en men weet nog niets inhoudelijk over deze zaak. Worden er echt onschuldige gemarteld ? of gaat het enkel om mensen die een gevaar vormen voor de Chinese staat?
Dit speelt al langer, genoeg over te vinden op internet. Het is zeker niet zo dat alleen criminele inwoners van Xinjiang naar dat soort kampen gestuurd worden, het is gewoon lekker moskees/kerken slopen en alle inwoners die actief zijn in de moskee naar zo'n kamp trappen.

Verder geen ISIS stijl martelingen, meer zeer strenge kostschool stijl. Waarbij iedereen natuurlijk gewoon doet alsof het geleerde invloed heeft op hun manier van denken zodat ze weer naar huis mogen.
pi_184297192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:51 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Dit speelt al langer, genoeg over te vinden op internet. Het is zeker niet zo dat alleen criminele inwoners van Xinjiang naar dat soort kampen gestuurd worden, het is gewoon lekker moskees/kerken slopen en alle inwoners die actief zijn in de moskee naar zo'n kamp trappen.

Verder geen ISIS stijl martelingen, meer zeer strenge kostschool stijl. Waarbij iedereen natuurlijk gewoon doet alsof het geleerde invloed heeft op hun manier van denken zodat ze weer naar huis mogen.
Ik lees anders ook over verkrachtingen en wel degelijk brute martelingen. Maar ook over bijvoorbeeld kerken, scholen die worden vernield. Waarom zou China eerst een school laten groeien, om het vervolgens te vernielen?
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2019 @ 12:00:20 #84
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184297299
Mooi stukje Turkse propaganda.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184297360
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik lees anders ook over verkrachtingen en wel degelijk brute martelingen. Maar ook over bijvoorbeeld kerken, scholen die worden vernield. Waarom zou China eerst een school laten groeien, om het vervolgens te vernielen?
Ah misschien heb ik de mate van martelingen onderschat, zal mezelf wat beter inlezen.
pi_184297401
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:03 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Ah misschien heb ik de mate van martelingen onderschat, zal mezelf wat beter inlezen.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)n-kamp.3205959.lynkx.

Als je vanwege de pijn smeekt om de dood, dan zal het waarschijnlijk niet gaan om 10 minuten kietelen.
pi_184312131
Er zijn vijf landen (buiten de categorie derdewereldland) die hard zijn: Israël, Saudi, Murica, Rusland en China.

[ Bericht 54% gewijzigd door Jellereppe op 10-01-2019 00:40:38 ]
pi_184320977
Chinezen zijn niet westers en het zijn geen blanken dus geen probleem dat ze dit doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_184321509
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:54 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dat jij het oost turkistan noemt zegt al genoeg. Of zullen de nederland ook maar weer de bataafse republiek noemen?
Nee, maar wij noemen Istanboel gewoon weer Constantinopel.
pi_184321546
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:36 schreef Defcon55 het volgende:
Triest, maar niets aan te doen. China is een wereldmacht die van haar burgers verlangt dat ze in de culturele pas blijven lopen, doe je dat niet dan komt vadertje staat even langs. Kan me echter niet voorstellen dat die moslims minder islamitisch uit zulke opvoedingskampen komen, dat soort inzichten kan je (helaas) niet forceren. Levert niets op dan trauma's, haat jegens de overheid en een verdere religieuze overtuiging lijkt me.

Al met al zeer triest voor de islamitische minderheid daar, maar kan niet ontkennen dat ik wel benieuwd ben naar de resultaten van dit beleid de komende jaren. Is Xinjiang over 10 jaar meer of minder islamitisch dan het nu is, ik ben benieuwd.
Ze zijn (nog) de meederheid in de regio. Als het zo doorgaat niet lang meer.

In absolute aantallen groeit de moslimbevolking. In % dalen ze erg hard.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Xinjiang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')