abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184272708
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Zou dan de eerste keer zijn dat er een stelletje uit elkaar wordt gehaald. Stelletjes zij altijd goed om tv mee te maken.
En Jessie en Jeffrey dan?
Of Billy en Ruud?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:40:58 #227
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184272710
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:27 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk toch dat Timo weg moet.
Hij zegt ook elke keer: "Als ik op de bank kom dan ben ik weg man".
Wel vreemd allemaal dan.Paar weken roepen dat er 1 weg wil en op het laatst dat hij niet meer weg wil etc.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:42:27 #228
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184272720
misschien krijgen we wel een heldenactie dat Tim weg moet en dat Joa dan zijn plaats inneemt om weg te gaan.Of toch nog een Lotus die weg wil?
pi_184272731
7475bdbbce0f04ca3c127e0137e8ed04.png
Poetzeligding Kumpel 28/9/'18
pi_184272742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:40 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En Jessie en Jeffrey dan?
Of Billy en Ruud?
Jessie en Jeffrey wilden allebei naar huis, dat was bekend.

Billy en Ruud was Uto1, , weet niet hoe dat toen precies is gegaan,
Leipe shit ouwe
pi_184272743
Joa gaat ook slapen.
Geen idee wie er nog meer in de wigwam ligt.
Volgens mij ligt hij er alleen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:45:13 #232
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184272745
Spanning en sensatie morgen.Ik gok op veel fitties. Shelly die terror gaat worden etc etc. Lotus die Brenda met een ukele slaat! Tim die Jessie vol op de bek zoent! A3 die gilt: niet met de groente slaan
pi_184272760
Ik zie Geile Gerrit nog steeds in het hutje bij Shelley liggen.
Da's toch eigenlijk raar?
pi_184272763
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:31 schreef Koekiebakkie het volgende:

[..]

Sinds Franny laat Tim Joa links liggen
ja ok ..maar om dan te zeggen ik wil ook niks buiten met hem te maken hebben vind ik wat heftig
pi_184272767
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ja ok ..maar om dan te zeggen ik wil ook niks buiten met hem te maken hebben vind ik wat heftig
Omdat hij liegt.
Poetzeligding Kumpel 28/9/'18
pi_184272768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Jessie en Jeffrey wilden allebei naar huis, dat was bekend.

Billy en Ruud was Uto1, , weet niet hoe dat toen precies is gegaan,
Ruud wilde niet,Elzewieke stemde hem weg,En Billy vertrok een paar dagen later.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184272770
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:38 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Misschien met 1 of 2 stemmen maar niet vol.
jawel brenda en merel wel..en dan volgt schaap brendon vanzelf
pi_184272778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

^O^
Leipe shit ouwe
pi_184272779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dus stelletjes uit elkaar stemmen kan nog steeds.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:50:39 #240
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_184272782
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:35 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
met de kin van franny kun je dan wel weer lekker je tuin omspitten
_O- _O-
pi_184272799
toch apart dat er nog maar 2 verkiezingen zijn geweest.
pi_184272820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:22 schreef snetje het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Joaquin zo uit het niets in n keer weg wil ...komt het doordat Tim de finance overnam.... dat Jessie met boot en al binnen kwam?..
Het is ook raar, maar het zal de combinatie zijn van thuis missen, genoeg hebben van de mensen in Utopia, het falen op de finance, en de komst van Jessie.

Joa heeft vanaf het begin gestreden om het geld, want geld is macht. Maar toen ze eindelijk de kas in handen hadden, kwam daarmee ook de verantwoordelijkheid voor het opzetten van een deugdelijke boekhouding, budgetteren en het invoeren van bonnetjes. Best wel saai werk. Plus er wordt eerlijkheid en transparantie verwacht. Dus geen gesjoemel meer.

Dan komt er een nieuw alfa-mannetje binnenlopen die niet in de verhaaltjes van firma list en bedrog gelooft. In tegenstelling tot de rest van de groep die al lang murw geslagen waren om nog maar een vuist te maken tegen de duistere praktijken van de yurtmannen.

Maar met het behalen van het doel: de kas in handen krijgen, al was het maar heel kort, viel gelijk ook de motivatie weg. En dan kom je in een dal terecht, zonder doel. Dan ga je fouten maken. Zoals onderling ruzie maken met je beste broeders.

Ik blijf het zwak vinden van Joa en Gerrit dat ze hun handen zo snel van de finance af trokken. Zo veel commentaar gehad op anderen. Echt een afgang. Joa zou Gerrit helpen met trainen. Ook niets van gezien. Grote mond, maar presteren als het er op aan komt, ho maar. Dan is Tim de enige die verantwoordelijkheid toont door de finance op te pakken. Wat mij betreft wordt Gerrit weggestemd en pakt Joa zelf maar zijn biezen als ie zo graag weg wil. Is ie nog voor de carnaval thuis.

Dat wilde ik even kwijt :P
pi_184272885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:54 schreef onpartijdigert het volgende:
toch apart dat er nog maar 2 verkiezingen zijn geweest.
Wat is daar zo apart aan dan?
De verkiezingen zijn al jaren lang om de 8 weken.
Daar is niks aparts aan.
pi_184272903
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:57 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Het is ook raar, maar het zal de combinatie zijn van thuis missen, genoeg hebben van de mensen in Utopia, het falen op de finance, en de komst van Jessie.

Joa heeft vanaf het begin gestreden om het geld, want geld is macht. Maar toen ze eindelijk de kas in handen hadden, kwam daarmee ook de verantwoordelijkheid voor het opzetten van een deugdelijke boekhouding, budgetteren en het invoeren van bonnetjes. Best wel saai werk. Plus er wordt eerlijkheid en transparantie verwacht. Dus geen gesjoemel meer.

Dan komt er een nieuw alfa-mannetje binnenlopen die niet in de verhaaltjes van firma list en bedrog gelooft. In tegenstelling tot de rest van de groep die al lang murw geslagen waren om nog maar een vuist te maken tegen de duistere praktijken van de yurtmannen.

Maar met het behalen van het doel: de kas in handen krijgen, al was het maar heel kort, viel gelijk ook de motivatie weg. En dan kom je in een dal terecht, zonder doel. Dan ga je fouten maken. Zoals onderling ruzie maken met je beste broeders.

Ik blijf het zwak vinden van Joa en Gerrit dat ze hun handen zo snel van de finance af trokken. Zo veel commentaar gehad op anderen. Echt een afgang. Joa zou Gerrit helpen met trainen. Ook niets van gezien. Grote mond, maar presteren als het er op aan komt, ho maar. Dan is Tim de enige die verantwoordelijkheid toont door de finance op te pakken. Wat mij betreft wordt Gerrit weggestemd en pakt Joa zelf maar zijn biezen als ie zo graag weg wil. Is ie nog voor de carnaval thuis.

Lang verhaal kort: De Musketiers zijn de Misluktetiers geworden..
pi_184273392
:z
zowat de enigen daar met succes.
yurt bijna afbetaald zoals gepland. bnb-klanten nog steeds geboekt, massagetafel, jacuzzi goedgekeurd door de gehele groep._O- . "lab" (lol) goedgekeurd.
horloge marketing deal, eiwitshakes en -bars promo deal. hamburgerkraam

[ Bericht 6% gewijzigd door onpartijdigert op 08-01-2019 04:37:11 ]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:15:14 #246
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_184273558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:57 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Jessie is geen alfa-mannetje. De enige reden dat jankerd Jessie zo makkelijk de touwtjes in hadden heeft kunnen nemen is omdat de regie hem beschermd en de overige bewoners gedwongen heeft om naar hem te luisteren.

Joa, die begrijp ik wel. Die wil avontuur, die wil geld in zijn zak hebben, die wil baas over eigen leven zijn. De regie heeft hem dat afgenomen. Nu moet hij leven met een tientje zakgeld per week en aan de groep toestemming vragen voor alles wat hij wil kopen en wil doen. Logisch dat die jongen daar depressief van wordt.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:23:41 #247
130385 HiDiHo
utopiavideo.tv
pi_184273580
Bert en Ernie zijn er alweer uit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Vraag hier een video aan
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:28:30 #248
130385 HiDiHo
utopiavideo.tv
pi_184273595
Jessie: Kunstenaars zijn rare mensen

Ja hij kan het weten :+
Vraag hier een video aan
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:28:53 #249
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_184273596
352aa4d3ca6f6f33dec49b7fb9ea8973.gif

Adje al weer driftig bezig zijn eerste veevoerbak te vullen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 06:35:07 #250
130385 HiDiHo
utopiavideo.tv
pi_184273619
jijCfkI.png
Vraag hier een video aan
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: