abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 maandag 7 januari 2019 @ 23:50:11 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184272174
Van engelsboven sprak zich zeer sterk uit tegen Johan Derksen en wilde zelfs met hem in debat. Waar is die enge hypocriete kut nu?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 7 januari 2019 @ 23:52:38 #27
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184272213
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan niet zeggen dat ik de klacht helemaal terecht vind.
Homo hater. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184272608
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[ afbeelding ]

Deze meneer is de opsteller van de Nederlandse versie van de Nashville-verklaring. En hij is zelf absoluut niet vies of eng.
Koefnoen dit.
pi_184273157
Om bij het onderwerp te blijven: je kan nou eenmaal niet afdwingen wat mensen denken en voelen.

Ik kan me wel voorstellen dat gelovige mensen die zich al niet konden vinden in de acceptatie van homoseksuelen en transgenders door alle opdringerige aandacht om het te moeten accepteren zich er nog meer van gaan distantiëren.



Als jij dit beeld hebt van homo's, snap ik wel dat je het niet wilt accepteren. Het is nota bene de homo-beweging zelf die dit beeld via de media opdringt en mensen wilt afdwingen om het te accepteren.

Ik heb transgenders altijd serieus genomen en mensen die zich niet willen voorstellen dat transgenders er niet voor kiezen om zulke gevoelens te hebben erg kortzichtig gevonden.

Maar ook vanuit die beweging wordt afgedwongen dat je niet mag 'hokjesdenken' in man en vrouw, dat er wel miljoenen verschillende genders zijn. En als jij je identificeert met je biologische geslacht, wordt je met een soort wraakzuchtig toontje cisgender genoemd.


~~~~~~

Laat het er maar gewoon zijn. De kerkgemeenschap is toch al behoorlijk uitgedund en gaat nu nog meer ten gronde.

Maar juist omdat van elke groepering geprobeerd wordt om af te dwingen hoe iedereen zou moeten denken, gaan mensen juist meer nadenken en zelf een mening vormen.

Als je een ruimdenkend persoon bent, moet je ook mensen met een andere mening serieus nemen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 03:44:04 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184273359
Ik zie het probleem niet?
Niemand van deze mensen vertelt een ander hoe te leven. Het enige wat hier speelt is dat zij vinden dat waar zij in geloven niet onderschrijft dat een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn. Niemand van hen roept op tot geweld!
Niemand verplicht iemand om bij die club te gaan dus vind je dat een huwelijk wel tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn dan wordt je geen lid en zoek je desnoods een club die wel aan je verwachtingen voldoet of je begint er zelf één.
Deze club is ook tegen seks voor een huwelijk. Ik kan me niet herinneren dat we allemaal op de tafel zijn geklommen om deze mensen te verplichten dat wel prima te vinden en dit te gaan praktizeren omdat wij daar toevallig anders over denken
Ik vind het behoorlijk aanmatigend dat niet gelovigen aan gelovigen willen gaan vertellen hoe zij hun geloof mioeten belijden

[ Bericht 9% gewijzigd door the-eye op 08-01-2019 04:23:17 ]
pi_184273470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 03:44 schreef the-eye het volgende:
Ik zie het probleem niet?
Niemand van deze mensen vertelt een ander hoe te leven. Het enige wat hier speelt is dat zij vinden dat waar zij in geloven niet onderschrijft dat een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn. Niemand van hen roept op tot geweld!
Niemand verplicht iemand om bij die club te gaan dus vind je dat een huwelijk wel tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn dan wordt je geen lid en zoek je desnoods een club die wel aan je verwachtingen voldoet of je begint er zelf één.
Deze club is ook tegen seks voor een huwelijk. Ik kan me niet herinneren dat we allemaal op de tafel zijn geklommen om deze mensen te verplichten dat wel prima te vinden en dit te gaan praktizeren omdat wij daar toevallig anders over denken
Ik vind het behoorlijk aanmatigend dat niet gelovigen aan gelovigen willen gaan vertellen hoe zij hun geloof mioeten belijden
Er is geen probleem, maar dat wordt ervan gemaakt. De media heeft weer een item wat voor veel reuring zorgt en de politiek grijpt zijn kans om hiermee het volk te bespelen en zieltjes te winnen.

Dit doet me wel voor de zoveelste keer beseffen dat we in een andere tijd gaan leven en dat de welvarende samenleving waar we ons over niks zorgen maakten een illusie is.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:49:33 #32
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184274342
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 03:44 schreef the-eye het volgende:
Ik zie het probleem niet?
Niemand van deze mensen vertelt een ander hoe te leven. Het enige wat hier speelt is dat zij vinden dat waar zij in geloven niet onderschrijft dat een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn. Niemand van hen roept op tot geweld!
Niemand verplicht iemand om bij die club te gaan dus vind je dat een huwelijk wel tussen twee mensen van hetzelfde geslacht kan zijn dan wordt je geen lid en zoek je desnoods een club die wel aan je verwachtingen voldoet of je begint er zelf één.
Deze club is ook tegen seks voor een huwelijk. Ik kan me niet herinneren dat we allemaal op de tafel zijn geklommen om deze mensen te verplichten dat wel prima te vinden en dit te gaan praktizeren omdat wij daar toevallig anders over denken
Ik vind het behoorlijk aanmatigend dat niet gelovigen aan gelovigen willen gaan vertellen hoe zij hun geloof mioeten belijden
Gereformeerde gespot. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:50:15 #33
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184274352
En al die homo's in de kerk die jongens misbruiken, mag dat dan wel?
pi_184274371
TS zal branden in de hel
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:36:27 #35
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184274825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:49 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Gereformeerde gespot. :')
Nee pik, verre van dat
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:38:28 #36
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184274846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nee pik, verre van dat
Hmm. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')